Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:16:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι φθορες ειναι απο πολυ μικρες εως ανυπαρκτες.
Μανθο συμφωνω , αλλα
1) για το esp λυση υπαρχει , και
2) γκαζι-φρενο ταυτοχρονα , σε οσα συγχρονα αυτοκινητα το εχω δοκιμασει , εχεις ενα περιθωριο μεχρι να σε γειωσει ο εγκεφαλος . Απλα , καλο ειναι να το κρατας safe , ενα-δυο κλικ πριν το οριακο , γιατι αλλιως... .
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με ελαχιστο "ασε-πατα" στο αριστερο φρενο ο εγκεφαλος δεν προλαβαίνει να το καταλάβει - τουλαχιστον στο δικο μου (με το ΕΣΠ οφ φυσικα με το εργοστασιακο κουμπακι...χεχεχεχε)
περι εσπ κλπ το ξερω οτι υπαρχει τροπος... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:21:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | manosm3 έγραψε: | MEMsound έγραψε: | manosm3 έγραψε: | διαβαστε το με προσοχη σαν καλα παιδακια ακομα μια φορα....
ΤΑ ΠΡΩΤΑ Ρ56 ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΠΛΟΚΕ. ΜΕΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ EDL. ΟΚ; |
ρ56 ειναι τα τουρμπο?
τα πρωτα-πρωτα Τ ηρθαν ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΕ (οδηγησα και ηταν ΤΡΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ)
προφανως μετα εβαλαν μηχανικό
και μετα αυτην την ηλεκτρονικη μαλ***α που εχει γινει μοδα σε ολα τα συγχρονα...
ΕΛΕΟΣ πια με τις 8000χιλιαδες ηλεκτρονικες παπαριες οχι γιατι υπαρχουν... (καλα κανουν και υπαρχουν για την κακκια στιγμη αφηρημαδας) αλλα που δεν απενεργοποιουνται στα περισσότερα αμαξια οταν θες να πας "μονος σου εσυ και οι οδηγικές γνωσεις σου" |
Ναι. Ηταν εξτρα εξοπλισμος λεω. 182€ στοιχιζε  |
αυτο το 182 το θυμαμαι κι εγω
τοτε νομιζα οτι αναφεροταν σε μηχανικό - με το σκεπτικό οτι απο το εργοστασιαο αντι να σου βαλουν το ελευθερο σου βαζουν το μηχανικό και πληρωνεις ας πουμε "την διαφορα" - αλλα αν απ οτι μου λες προκειται για ηλεκτρονική παπ***ά... ενα το χεσω...
ελεος...απο ενδοαυτοκινητιστικο βραχυκυκλωμα θα πάμε στο τελος  |
ρε λεω... ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ EDL. ΚΑΙ ΤΑ 2 ήταν με χρεωση 182€.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | με ελαχιστο "ασε-πατα" στο αριστερο φρενο ο εγκεφαλος δεν προλαβαίνει να το καταλάβει - τουλαχιστον στο δικο μου (με το ΕΣΠ οφ φυσικα με το εργοστασιακο κουμπακι...χεχεχεχε)
περι εσπ κλπ το ξερω οτι υπαρχει τροπος...  |
Στα vag μενεις χωρις γκαζι για μερικα δευτερολεπτα , αλλα μετα επανερχεται.
Στα γαλλικα... σβηνει τελειως... .
Πακετο λεμε , αλλα τι να κανεις.
Hondaκι/Toyotaκι 80's (crx , ae86 κ σια...) κ τα προβληματα λυθηκαν 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:29:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μ αρεσει που πηρε για να το δειξει το φοκουσ ρσ 1ης γενειας που "στριβει μονο του" (εχει και μπλοκε ΑΤΒ quaife, και σαφι...και αναρτησαρα και 18αρια και τις παναγιας τα ματια...)
ΕΛΕΟΣ!!!
δε μπορουσε πάρει ενα οποιοδηποτε τουρμπακι χωρις μελετιημενη αναρτηση που να μην παταει για να δειει τι μπορει να κάνει με το αριστερο φρενο...
volvos έγραψε: | http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/100338.asp |
μακαρι να ξεραμε αναλυτικα spec...
τουμπανακι... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | MEMsound έγραψε: | manosm3 έγραψε: | MEMsound έγραψε: | manosm3 έγραψε: | διαβαστε το με προσοχη σαν καλα παιδακια ακομα μια φορα....
ΤΑ ΠΡΩΤΑ Ρ56 ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΠΛΟΚΕ. ΜΕΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ EDL. ΟΚ; |
ρ56 ειναι τα τουρμπο?
τα πρωτα-πρωτα Τ ηρθαν ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΕ (οδηγησα και ηταν ΤΡΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ)
προφανως μετα εβαλαν μηχανικό
και μετα αυτην την ηλεκτρονικη μαλ***α που εχει γινει μοδα σε ολα τα συγχρονα...
ΕΛΕΟΣ πια με τις 8000χιλιαδες ηλεκτρονικες παπαριες οχι γιατι υπαρχουν... (καλα κανουν και υπαρχουν για την κακκια στιγμη αφηρημαδας) αλλα που δεν απενεργοποιουνται στα περισσότερα αμαξια οταν θες να πας "μονος σου εσυ και οι οδηγικές γνωσεις σου" |
Ναι. Ηταν εξτρα εξοπλισμος λεω. 182€ στοιχιζε  |
αυτο το 182 το θυμαμαι κι εγω
τοτε νομιζα οτι αναφεροταν σε μηχανικό - με το σκεπτικό οτι απο το εργοστασιαο αντι να σου βαλουν το ελευθερο σου βαζουν το μηχανικό και πληρωνεις ας πουμε "την διαφορα" - αλλα αν απ οτι μου λες προκειται για ηλεκτρονική παπ***ά... ενα το χεσω...
ελεος...απο ενδοαυτοκινητιστικο βραχυκυκλωμα θα πάμε στο τελος  |
ρε λεω... ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ EDL. ΚΑΙ ΤΑ 2 ήταν με χρεωση 182€. |
ααααααααααααααααααααααααα
οκ!!!

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:31:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | MEMsound έγραψε: | με ελαχιστο "ασε-πατα" στο αριστερο φρενο ο εγκεφαλος δεν προλαβαίνει να το καταλάβει - τουλαχιστον στο δικο μου (με το ΕΣΠ οφ φυσικα με το εργοστασιακο κουμπακι...χεχεχεχε)
περι εσπ κλπ το ξερω οτι υπαρχει τροπος...  |
Στα vag μενεις χωρις γκαζι για μερικα δευτερολεπτα , αλλα μετα επανερχεται.
Στα γαλλικα... σβηνει τελειως... .
Πακετο λεμε , αλλα τι να κανεις.
Hondaκι/Toyotaκι 80's (crx , ae86 κ σια...) κ τα προβληματα λυθηκαν  |
σε ποια Γαλλικα ρε???? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | [...] σαφι...[...] |
Τι θέλει να πει ο ποιητής τώρα
Και μετά κράζετε θείο Τάκη (σλουρπ) που του φεύγουν πότε πότε τπτ greeklish... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Octane έγραψε: | MEMsound έγραψε: | με ελαχιστο "ασε-πατα" στο αριστερο φρενο ο εγκεφαλος δεν προλαβαίνει να το καταλάβει - τουλαχιστον στο δικο μου (με το ΕΣΠ οφ φυσικα με το εργοστασιακο κουμπακι...χεχεχεχε)
περι εσπ κλπ το ξερω οτι υπαρχει τροπος...  |
Στα vag μενεις χωρις γκαζι για μερικα δευτερολεπτα , αλλα μετα επανερχεται.
Στα γαλλικα... σβηνει τελειως... .
Πακετο λεμε , αλλα τι να κανεις.
Hondaκι/Toyotaκι 80's (crx , ae86 κ σια...) κ τα προβληματα λυθηκαν  |
σε ποια Γαλλικα ρε????  |
Στο c2 μου σιγουρα κ αν θυμαμαι καλα (γιατι παει καιρος) το ιδιο κανει κ το 207.
Ας το δοκιμασει καποιος βρε παιδια , εμενα ειναι 2.000χλμ μακρια 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:44:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | MEMsound έγραψε: | [...] σαφι...[...] |
Τι θέλει να πει ο ποιητής τώρα
Και μετά κράζετε θείο Τάκη (σλουρπ) που του φεύγουν πότε πότε τπτ greeklish...  |
σασι
ελεος
φαντασια 0

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 19:45:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σανταφία

Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 21:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | MEMsound έγραψε: | Octane έγραψε: | MEMsound έγραψε: | με ελαχιστο "ασε-πατα" στο αριστερο φρενο ο εγκεφαλος δεν προλαβαίνει να το καταλάβει - τουλαχιστον στο δικο μου (με το ΕΣΠ οφ φυσικα με το εργοστασιακο κουμπακι...χεχεχεχε)
περι εσπ κλπ το ξερω οτι υπαρχει τροπος...  |
Στα vag μενεις χωρις γκαζι για μερικα δευτερολεπτα , αλλα μετα επανερχεται.
Στα γαλλικα... σβηνει τελειως... .
Πακετο λεμε , αλλα τι να κανεις.
Hondaκι/Toyotaκι 80's (crx , ae86 κ σια...) κ τα προβληματα λυθηκαν  |
σε ποια Γαλλικα ρε????  |
Στο c2 μου σιγουρα κ αν θυμαμαι καλα (γιατι παει καιρος) το ιδιο κανει κ το 207.
Ας το δοκιμασει καποιος βρε παιδια , εμενα ειναι 2.000χλμ μακρια  |
Oχι για 5-6 στροφες στα καπακια το μονο που μενεις ,ειναι απο φρενα στο 207  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 22:23:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να το δοκιμάσω εγώ, Πάνο, που μου είναι 5' κοντά; 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος

 207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAD (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!


207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 1102
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2011, 18:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγο του αδελφού σου είναι;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2011, 19:16:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον εχεις ξεχασει τι καιει ενα μαμα rc...σιγουρα πολυ λιγοτερο απο το δικο σου!! 
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2011, 19:28:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έχει κάτω απο 9 μικτή εντός κ εκτός πόλης, όντως δεν καιει τίποτα!
Πάντως ανοίγει πολύ ωραία και απ ότι φαίνεται παντου! 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2011, 08:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι,του αδερφου μου ειναι φιλε μακη.
Δε θυμαμαι γνησιο ρουσου τι καιει,παντως το πουντο με σταθερη πορεια 120κμ,αθηνα-χαλκιδα,ουτε που κουνιεται ο δεικτης.το δικο μου δε το αναφερω καν(μιας κ ειναι λιγακι σκαλισμενο)αλλα κν σε γνησια μορφη,εκαιγε τουλαχιστον 1/3 περισσοτερο αποτι ΤΩΡΑ το πουντο.κ εννοειται οτι σε επιδοσεις ηταν πολυ πισω(γνησιο 207-πουντο,οπως ειναι τωρα).
Δυστηχως απο τη μια τα δικα μας ειναι 1.6 κ απο την αλλη ειναι κ βαρια.η γκρουπ βαγκ εχει ξεπατωθει να βγαζει μικρα αμαξωματα με υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες(1.2 τουρμπο με 105 αλογα),οποτε η τεχνολογια ετσι οπως προχωραει,σε λιγα χρονια τα δικα μας θαναι"κροκοδειλοι".
Παντως αν επρεπε τωρα να αγορασω αμαξι,δ θα επερνα πανω απο 1.4 κ λογω καυσιμου αλλα κ λογω συντηρησης.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|