Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 15:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικα Elf Competition ST...
Ενταξει,το προβλημα δεν ειναι σιγουρα απο λαδι.
Γενικα τα μοτερ πετανε τοσες αναθυμιασεις απο μεγαλη φθορα ή απο ταπωμενες/βουλωμενες αναθυμιασεις.
Τωρα ισως να επαιξε ρολο και ο συνδυασμος στροφαρισματος με στροφοδιαδρομη αλλα και παλι,μισο λιτρο λαδι ειναι ποσοτητα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex_Rallye16v (alex) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1600 16v rallye 1996
Ένταξη: 04 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 16:45:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Λογικα Elf Competition ST...
Ενταξει,το προβλημα δεν ειναι σιγουρα απο λαδι.
Γενικα τα μοτερ πετανε τοσες αναθυμιασεις απο μεγαλη φθορα ή απο ταπωμενες/βουλωμενες αναθυμιασεις.
Τωρα ισως να επαιξε ρολο και ο συνδυασμος στροφαρισματος με στροφοδιαδρομη αλλα και παλι,μισο λιτρο λαδι ειναι ποσοτητα...  |
Και τωρα τι πρεπει να κανω???πρωτη φορα μου τ εκανε αυτο κ τρελαθηκα χτες βραδυ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 17:58:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην βαλε ξανα σωληνακι με δοχειο η εστω με φιλτρακι...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 20:43:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ξεκινα με τις αναθυμιασεις να μαζευονται καπου και μετα βλεπεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Απρ 2018, 19:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά!
Επαναφέρω το θέμα, έχω ένα 106 16v μετατροπή από 8v. Το μπλοκ είναι του 8v.
Όταν έκανα την μετατροπή, ο μηχανικός μου έβαλε ψευτοκάπακα 206 ισχυριζόμενος ότι είναι καλύτερα λόγω ότι αναπνέει και η εξαγωγή.
Η μετατροπή έχει γίνει 8 χρόνια τώρα. Το θέμα μου είναι ότι βγάζει αρκετό λάδι απ' τις αναθυμιάσεις (δυστυχώς δεν θυμάμαι από πότε).
Είχα δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά ειδικά τώρα με το παιδί δεν υπάρχει χρόνος να το καθαρίζω όσο συχνά χρειάζεται με αποτέλεσμα να βγάζω τις αναθυμιάσεις στο δρόμο γιατί λερώνει γρήγορα την πεταλούδα.
Αν βάλω πάλι τα ψευτοκάπακα του tu5j4 θα αλλάξει κάτι;
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει βάλει κάτι στα ήδη υπάρχων ψευτοκάπακα και γι' αυτό να πετάει λάδι (αποστάτες πχ);
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2018, 06:09:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κεφαλή j4 ή jp4;
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2018, 21:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
j4.
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2018, 23:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ίδιο θέμα έχω,
μετά από 1000/1500 χλμ το oil catch can γεμίζει, ειδικά αν το στο "μενού" περιλαμβάνεται "σκίσιμο" (Πεντέλη 4Κ με 7/7,5Κ σαλ) .
Εκτιμώ οφείλεται στα ελατήρια λαδιού του πιστονιού, πλέον πάω αργά και το φαινόμενο έχει περιοριστεί, το μοτέρ όμως απαιτεί επισκευή ή αλλαγή (TU5JP4).
/ B
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2018, 19:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι τα καπάκια.
Από αλλού είναι τα λάδια που ανεβάζει αν ο κορμός είναι 8ν
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2018, 19:45:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που ειπε ο Τηλεμαχος...
Αν ειναι λαδι αναθυμιασεων,συνηθως ειναι απο φθορα σε ελατηρια.
Αν ειναι ωμο λαδι(οχι καμμενο δηλαδη),για καποιο λογο σηκωνει πιεση στο ολο κυκλωμα και τα ανεβαζει τοσο ψηλα.
Υποψιν οτι τα 8v δεν εχουν τον μεγαλο σωληνα που ανεβαζει τις αναθυμιασεις απο το μπλοκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2018, 17:18:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμένο λάδι είναι, το καταλαβαίνω από το χρώμα του που είναι σαν καφέ ανοιχτό.
Στέλιο ποιόν σωλήνα εννοείς; Είναι χρήσιμος αυτός; Γιατί μιας και θα λυθεί για ελατήρια-μέταλλα και τα σχετικά, να βάλω και το μπλοκ του 16αριου.
Κάποιοι βέβαια μου λένε ότι δεν χρειάζεται να αλλάξω μπλοκ, είναι τόσο μικρές οι διαφορές που δεν αξίζει. 
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2018, 18:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λάδι που συγκεντρώνεται στο oil catch can, "πως θα πρέπει" να είναι;
Δηλαδή (θα)είναι σαν το υπόλοιπο που είναι στο κάρτερ ή -τρόπον τινά- αλλοιωμένο, σαν "καμμένο";
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2018, 18:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης ποια θεωρείται μια "φυσιολογική" απώλεια λιπαντικού στο δοχείο oil catch can, πόσα ml/χλμ;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2018, 08:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγγελε αμα λυσεις για επισκευη,βρες ενα μπλοκ 16v και βαλε.
Εχει καποιες δομικες διαφορες(αναθυμιασεις/σημεια στηριξης/κλπ) που δεν αξιζει να ασχοληθεις με του 8v προκειμενου να κανεις τις πατεντες.
Εγω σε ειχα πει κιολας,βαλε απευθειας ενα 206 αντι να ασχοληθεις με του 106...
Βασιλη το λαδι των αναθυμιασεων ειναι πολυ βρωμικο και μαυρισμενο.Το "ωμο" λαδι που παραμενει στο καρτερ δειχνει πιο καθαρο.
Ειναι λιγο δυσκολο να το περιγραψω αν και μια σταγονα του δεικτη σε σχεση με μια σταγονα/δειγμα απο το σωληνακι των αναθυμιασεων,δειχνει την διαφορα σχετικα ευκολα συνηθως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2018, 14:23:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά για να βάλω του 206 ήταν έξτρα το κόστος αγοράς του + το λύσιμο για τσεκ ότι ήταν οκ.
Και αν δεν ήταν; Ποιός θα πλήρωνε τον μηχανικό για τα λύσε-δέσε;
Οκ θα βάλω από 16v.
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|