Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:35:30 Θέμα δημοσίευσης: Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας |
|
|
Να 'μαι και εγώ πίσω μετά από σύντομες διακοπές.
Και όπως πάντα με ένα καινούργιο πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί.
Και εδώ χρειάζομαι τη βοήθεια σας…
Πρόσφατα αγόρασα το custom-fit τελικό της Devil για το 16v ραλακι μου.
Με την τοποθέτηση του κέρδισα λίγο στις μεσαίες, αλλά ψιλά το αμάξι δεν κέρδισε τίποτα!!!
Από θόρυβο κυριολεκτικά το τελικό δεν έκανε καθολου. Μονο στο ρελαντί καταλάβαινες διαφορά στο θόρυβο.
Επειδή όμως δεν ήμουν ευχαριστημένος ούτε από την απόδοση του τελικού, ούτε από το θόρυβο του πήγα σε έναν εξατμισά και άλλαξα και το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης (το μεσαίο-σωλήνας της Devil έκανε 170 e).
Έτσι έβγαλα το μεσαίο καζανάκι και έβαλα σωλήνα από τον καταλύτη μέχρι το τελικό εσωτερικής διαμέτρου 49-49.5 mm και εξωτερικης 51 mm.
Από θόρυβο δεν κάνει τίποτα εντυπωσιακό, αλλά τουλάχιστον είμαι ευχαριστημένος.
Από απόδοση τώρα, μπορώ να πω ότι είδα διαφορά.
Το αμάξι ανεβάζει πιο ελεύθερα στροφές και έχει κερδίσει κάποια (λίγα) άλογα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το αμάξι μου είναι εντελώς μαμά (ούτε καν σκούπα) και ενώ μέχρι πριν που είχα μόνο το τελικό έτρωγα 3 καρότσες μέχρι την 4 από ραλακι με σκούπα cat-back εξάτμιση, αφού κατήργησα το μεσαίο άντε να μου φύγει 1-1,5 αμάξι πάλι μέχρι τετάρτες.
ΟΜΩΣ το αμάξι έχασε σε τελικες. Ενω πριν πήγαινα 220-225 με την πέμπτη λίγο πάνω από τις 7000 τώρα πάω 210-215 με την πέμπτη να μην μου ανεβάζει πάνω από 6600-6700.
Ακούω παιδιά τη γνώμη σας και πιθανές λύσεις στο παραπάνω πρόβλημα.
Βασικά δε με πειράζουν το 10 χιλιόμετρα που έχασα στην τελική, αλλά επειδή είμαι τελειομανης θέλω να βρω λύση σε αυτό.
Αλλιώς θα ξαναβάλω τη μαμά εξάτμιση!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης
206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:44:54 Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΙΚΑ |
|
|
εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 17:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
exeis odigisei rallye me bilstein group N kai steno h&r?
exeis akousei rallye me skoupa kai eksatmisi custom?
auta ta 2 pragmatakia einai must gia ena rallye.apo kei kai pera otan arxizeis na peirazeis ekkentroforous kai kapakia pas se alli fasi veltiosis me arketes paraxwriseis.
kai na simeio8ei oti ta group N mporei na einai sfixta alla akoustika einai poli kalitera apo ta mama amortiser molis perasoun kamia 10,000 xiliades xlm.
opote giati na min veltiwseis ena rallye afou yparxoun apsoga eksartimata stin agora??
kai ta lefta sou pianoun topo.
ama exeis gti twra allazei...oute egw 8a to peiraza .exei allo xaraktira poio kirile (derma eksoplismos zantes ktl).to rallye se prokalei perisotero logo litotitas gia peiragma.
oso gia teliki ta rallye to exoun auto na kremane psila otan allazeis eksatmisi me mama anapnoi kai eggefalo.ama valeis skoupa+programma omws 8a deis kerdos kai +10hp kai to konter 8a varaei tin velona katw
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 00:37:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΦΙΛΙΚΑ |
|
|
aris ioannina έγραψε: | εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α |
Ρε συ ari με ξερεις προσωπικα ή ξερεις τον τροπο που οδηγαω και με κρινεις;
Βλεπεις πουθενα να ζηταω τη γνωμη κανενος για τον τροπο που οδηγαω ή για το αν κανω μ@μ@κια και πειραζω το αμαξι μου;
Δεν ειδα πουθενα να λες κανενα επιχειρημα γιατι ειναι λογικο να χασω σε τελικη.
Επομενως καλυτερα να μη post-αρεις αμα δεν εχεις κατι να πεις επι του θεματος.
Φιλικα παντα.
Ντινο επειδη προγραμμα δεν το βλεπω για συντομα μηπως ξερεις αν με σκουπα ή ισως ενα πιο ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι βελτιωνεται η κατασταση;
Γιατι απ΄οτι θα ξερεις αμα βαλεις μονο σκουπα και ολα τα αλλα μαμα παλι το αμαξι χανει σε τελικες.
Ο συνδιασμος αυτων των δυο χωρις προγραμμα λυνει το προβλημα;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης
106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 07:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημητρη καλη σου μερα.
Στο μαμα RALLYE μονο αν βαλεις σκουπα θα δεις μια μικρη διαφορα,
αν πειραξεις και την εξατμιση τοτε θα χασεις αντι να κερδισεις κατι.
Τα ιδια εκανα και εγω και εβαλα παλι την εξατμιση της μαμας.
Καζανακι βαλε μονο αν πειραξεις το καπακι (συμπιεση ,κλπ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 15:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Νικο ξερεις ποιο ειναι το θεμα...
Το αμαξι παει καλυτερα παντου με αυτην την εξατμιση και εχω χασει μονο σε τελικες.
Ειναι αυτο που ειπε ο Ντινος το αμαξι κρεμαει μετα απο καποιες στροφες.
Η απορια μου ειναι γιατι κρεμαει.
Κρεμαει γιατι θελει αερα;
Κρεμαει γιατι θελει βενζινη;
Ξερει κανεις τιποτα
Σε κανενα μηνα θα βαλω ανοξειδωτο σωληνα εσωτερικης διαμετρου 48 mm (απο 49-49,5 mm ) που ειμαι τωρα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης
206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 16:37:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγουρα δεν σε ξερω πως οδηγας φιλε μου.απλα αμα πηγαινεισ του σκοτωμου με αφορα οπωσ και ολους γιατι στουσ ιδιουσ δρομους ειμαστε. με αυτη την εννοια με αφορα.. και ουτε σε κρινω απλα την γνωμη μου σου ειπα. αν δεν γουσταρεις γραψτην κανονικα. τωρα για το αν χασεις που σου ειπα λογικα διαβασε τα post καπου ειναι και δεν θυμαμαι ακριβωσ, θα σου ελεγα που αν θυμομουνα. και τελος για το αν θα ποσταρω δεν θα μου το πει κανενας . βλεπεισ τον ρολο του '' μπατσου '' με τετοιον τροπο τον βρισκω πολυ αστειο και ηλιθιο για μην πω κατι χειροτερο. και παλι θα σου πω φιλικα οτι γνωμη μου ειναι για το ραλυ να το μαθαινει καποιοσ καλα να το φτανει στα ορια( αν γινεται αυτο) και αν δεν τον καλυπτει να το φτιαχνει. και ειδικα για το γκαζι ... ποσο αλλο πια . το αμαξι πεταει. και για να μην παρεξηγηθεις παλι δεν αναφερομαι σε εσενα. μιλαω γενικα φιλε μου.
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 06:54:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης
106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 07:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις. |
Πολυ σωστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης
206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 11:06:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για σου φιλαρακο.. Μην περιμενεις να δεις πολλα πραγματα μονο απο την εξατμηση. Το μονο που μπορεις να παρεις απο εκει ειναι στην κοινη καθομιλουμενη ενα ΚΙΧ!! Το μονο που θα δεις ειναι γρηγοροτερο ανεβασμα στροφων στη νεκρα!! Το αυτοκινητο σου εχει χασει στις ψιλες λογικο βεβαια γιατι ελευθερονεις πολυ την εξατμιση και δεν συγκρατη αερια για καλυτερη συμπιεση στις ψιλες.Αν θελεις να δεις αποτελεσματα θα πας σε ενα καλο εξατμησα θα βαλεις και μια σκουπα και οποσδηποτε και ενα "πειραγματακι" στον εγκεφαλο. Αλλα η εξατμηση θελει προσοχη! Σου το λεω εγω που εχω αλλαξει 2 και παω για την τριτη!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 15:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως. |
Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.
πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.
Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω"
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 22:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ' αρχην ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον.
Μακη θα συμφωνησω με τον Πανο οτι το τελικο καζανακι δεν ειναι τοσο ελυθερο.
Αποδειξη αυτου (εστω και μικρη) και το γεγονος οτι δε "βγαζει" καθολου θορυβο.
Απο την αλλη το εργοστασιακο μεσαιο ειναι πολυ πνιγμενο και αυτο φαινεται και απο το βαρος του.
Ειναι σωστη και η λογικη του Πανου αφου θελει παραπανω, γιατι να μη του δωσουμε παραπανω βαζοντας, ισως, μια σκουπα.
Οχι τιποτα αλλο δε μου αρεσει και ο κωλος του rallye με τη μαμα εξατμιση.
Σα νεροσωληνα ειναι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 06:58:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου. |
Αυτό είναι"σας βαρέθηκα" ή "έχετε δίκιο" ?
Το παραπάνω πάντως είναι "σέβομαι την γνώμη σου"
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ Πανο,
Για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις θα ξεκαθαρισω οτι οντως το παραπανω ειναι "σεβομαι την γνωμη σας".Εξακολουθω παντως να πιστευω οτι μια εστω και λιγο πιο ελευθερη εξατμιση σε μαμα αυτοκινητο (ιδιως στο 106) ειναι υπερβολική πολυ περισσοτερο δε χωρις το μεσαιο καζανι.Επισης το παραπανω ηταν και μια καλη ευκαιρια να κανω promotion στη σκουπα που πουλαω
Φιλικα
Μακης
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2003, 23:44:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά και 'γω θέλω να βάλω το μεσαίο της Devil (ήδη φοράω το τελικό της Devil). Πριν από λίγο καιρο θα το έβαζα αλλά το ματαίωσα τελευταία στιγμή... Αυτό το μεσαίο έμαθα ότι έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό μεσαίο...
Αυτό σημαίνει ότι οι απώλειες ροής των καυσαερίων είναι μειωμένες σε σχέση με πριν...
Έτσι (απ' όσο ξέρω) το αμάξι δεν γίνεται να μην βελτιωθεί, αφού οι κύλινδροι μπορούν να αποβάλλουν στον ίδιο χρόνο περισσότερα καυσαέρια...
Εν συντομία, οι βελτιώσεις, που τουλάχιστον εγώ νομίζω ότι θα επέλθουν, είναι οι :
1)Τα έμβολα δαπανούν λίγότερη ενέργεια καθώς κινούνται από το Κ.Ν.Σ. προς το Α.Ν.Σ. στην φάση της εξαγωγής, ενέργεια την οποία κερδίζουμε στους τροχούς.
2) Στην φάση του overlap των βαλβίδων έχουμε βελτιωμένα χαρακτηριστικά σάρωσης των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κυρίως.
Επίσης το γεγονός ότι κατά την ανάφλεξη υπάρχουν λιγότερα καυσαέρια από την προηγηθείσα καύση μπορεί να οδηγήσει σε μια μικρή αύξηση των εκπομπόμενων οξειδίων του αζώτου. Αυτό όμως είναι θεωρητικό και μάλλον δεν έχει μεγάλο αντίκρισμα στην πράξη, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ημιελεύθερη εξάτμιση...
Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 17:45:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | pugsang έγραψε: | Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως. |
Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.
πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.
Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω" |
Ισως να μην είναι τόσο ελεύθερο αλλά σε σύγκριση με το <<μαμά>>???
Γι'αυτό και να <<στεγνώνει>> τους κυλίνδρους ψηλά ....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 02:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια δεν τιθεται θεμα στεγνωματος.
Εχω Air Fuel Meter πανω στο αμαξι και οι ενδειξεις του ειναι ιδιες οτι συνδιασμο και αν εχω δοκιμασει στις εξατμισεις.
Θεμα αδειασματος, λογω ελλειψεις back-presure, ισως αλλα οχι στεγνωματος απο βενζινη.
Και για bonus να σας πω οτι το αμαξι χωρις καθολου τελικο και με μαμα μεσαιο παει καλυτερα, αλλα βγαζει παρα πολυ θορυβο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 03:15:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως χωρις τελικο στροφαρει σα δαιμονισμενο.. αλλα πολυ ξερος ο ηχος και τα σκασιματα ειναι σα "μινερβες" που σκανε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 10:59:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ) |
Δημήτρη, το φοράω εγώ, μεσαίο και τελικό της DEVIL με φίλτρο ελευθέρας Κ&Ν μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με εισαγωγή από μπροστά (ιδιοκατασκευή).
Μπορώ να πω ότι τραβάει καλύτερα ιδιαίτερα χαμηλά, μεσαία, ψηλά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο αλλά δε μου δόθηκε ευκαιρία ακόμα να βγω λίγο έξω να το δω, θα σε ενημερώσω.
Παρόλα αυτά σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να βάλω μεσαίο χωρίς καζανάκι, να δω θα έχει διαφορά ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|