Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 16:58:24 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ανάρτηση Peugeot sport για 206 |
|
|
λοιπον παιδες. 1500 ευρο 4 αμορτησερ και 2 ελατηρια. αλλα!!! δεν χαμηλωνει .μονο γυρο κανα ποντο. οποτε μου ειπε οτι μπορω να κινηθω στα bilstein pss. τι λετε εσεις . ειναι αξιοπιστη λυση΄στον χρονο και στο δρομο.τα εχει φορεσει κανεις;
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 17:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aρη πιστευω η PEUGEOTSPORT ειναι η καλυτερη λυση.Αν ο λογος που δεν θες να πας σε PEUGEOTSPORT ειναι το οτι δεν χαμηλωνει τοτε για μενα κανεις λαθος.Αυτα τα αμαξια πρεπει να εχουν διαδρομη στην αναρτηση για να δουλεψουν σωστα και να κραταει.Και εμενα το 106 ειναι στους 2 ποντους χαμηλο περιπου.Κανε σωστη επιλογη και μην κοιτας μονο το ματι.
Στον Ντινο πηρες τηλ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 18:40:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ρε νικο ..δε διαφονο..ομωσ ειναι και το κεντρο βαρους.ε...και λιγο το ματι.αςε που θα χρειαστω και ραβδους στρεψης ακι αντιστρεπτικες και σινεμπλοκ...τα οποια μου ειπε ο φιλος σου απο θεσσαλονικη οτι για μπροστα δεν εχει και θα χρειαστω ψαληδια .λεω λοιπον ισωσ για bilstein pss η για το κιτ της sacks . βοηθα λιγο την καταστααη ρε συ. εχω προβλημα σοβαρα. δεν ξερω τι γινεται 
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 19:10:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα βαλεις αμορτισερ-ελατηρια της PEUGEOTSPORT και πισω αργοτερα βαλε και τις αντιστρεπτικες και τα συνεμπλοκ και εισαι αρχοντας.Ο Ντινος σου μιλησε για FULL RACING αλλα δεν ειναι αναγκη να παρεις και τα ψαλιδια.Ουτε εγω εχω εμπρος συνεμπλοκ μεταλικα ουτε και ψαλιδια και φανταζομαι και κανενα αγωνιστηκο στην Ελλαδα δεν φοραει ψαλιδια εμπρος.Δηλαδη αν πας σε PSS9 το ιδιο πραγμα δεν ειναι?Ουτε εκει εχεις ψαλιδια ουτε εμπρος συνεμπλοκ.Για μενα η καλυτεργ λυση ειναι PEUGEOTSPORT TARMAC δαγκωτο Αυτα περι χαμηλωματος και κεντρου βαρους ξεχνα τα κατα μερους.Τα Γαλλικα και γενικα ολα τα αμαξια θελει να εχει διαδρομη η αναρτηση για να δουλευει.Δεν τρεχεις σε πιστα για να το χαμηλωσεις.Και απο την στιγμη που η PEUGEOTSPORT δεν το δινει κιτ χαμηλωματος κατι περισοτερο απο εμας ξερει.Μην κοιτας που εμεις οι Ελληνες οι καρουμπαλοι τα χαμηλωνουμε.Τοσο μας κοβει το μυαλο μας 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 19:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το κιτ της σαξ τι λες. παρενθεση.. μου ειπε οτι πρεπει να αλλαξω και ψαληδια προκυμενου για συνεμπλοκ μπροστα. και επισησ η μπροστα αντιστρεπτικη 200 ευρω . ο μιλτελας μου ειχε πει οπωσδηποτε αντιστρεπτικες σινεμπλοκ και ραβδους ο-π-ο-σ-δη-π-ο-τ-ε. παντως μου αρεσει που σκεφτεσαι σωστα φιλε μου. μου δινεις την εντυπωση οτι μπορω να βασιζομαι αρκετα στη γνωμη σου και ειναι πολυ σημαντικο αυτο γιατι και γω μετατροπες ουσιας θελω.
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 19:39:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την στιγμη που μπορεις να παρεις τα PEUGEOTSPORT γιατι μιλαμε για SACHS Αστα..αλλο το ενα και αλλο το αλλο.Η PEUGEOTSPORT ειναι κορυφη.Οπως σου ειπε και ο Μιλτος ναι η καλυτερη λυση ειναι και τις αντιστρεπτικες μαζι και με τα συνεμπλοκ του πισω αξονα.(τα αλουμινενια παντα).Τωρα για συνεμπλοκ και ψαλιδια εμπρος δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχεις κολησει Και τι εγινε δηλαδη αν δεν τα βαλεις Εγω εχω FULL RACING 106 (βλεπε εδω για να καταλαβεις http://www.206club.gr/site/pages/gallery/images/nikos/DSCN0007.JPG ) και δεν φοραω εμπρος ψαλιδια.Αν θες σωνει και καλα μαζευεις αργοτερα λεφτα και τα βαζεις και αυτα.Παντος τα αμορτισερ της PEUGEOTSPORT ειναι ΄΄ντουβαρια΄΄και δεν καταλαβαινουν τιποτα.Βαλτα και μαθε το με προσοχη στην αρχη γιατι θα γινει απολυτο και αν ξεκολησει θα πρεπει να ξερεις να το φερεις.Ειναι λιγο και τα UNIBALL των αμορτισερ λιγο και τα συνεμπλοκ του πισω αξονα που ειναι αλουμινενια οποτε προσοχη μεγαλη για αρχη.Απο εκει και περα θα γινει καρτακι και θα γουσταρεις.Τα περι χαμηλωματος οπως σου ξανα ειπα αστα κατα μερους.Βλεπε την ουσια και οχι το ματι.Αντε και καλοφορετα Και οτι αλλο θες τηλ στον Ντινο.Ειναι και αγωνιζομενος και γενικα μας βοηθαει πολυ.Αν δεν ηταν και αυτος θα μας ειχαν τσακωσει τον Κ@λο και θα λεγαμε και ευχαρηστω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 19:56:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με καυλ@@ες με την φωτο.τα μπροστα τα θελω για πιο αμεσο τιμονι
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 08:15:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιο αμεσο τιμονι δεν κανεις μονο με τα εμπρος.Πισω αν το κανεις τοτε αντιδρα ποιο γρηγορα το τιμονι.Συνηθως δεν πειραζουμε εμπρος για να βαζει μουρη μεσα.Πισω σκληραινουμε αρκετα και εμπρος αφηνουμε ως εχει.Αν σκληρηνεις και εμπρος πολυ με συνεμπλοκ τοτε θα θες να κυκλοφορεις με σλικ αλλιως θα διωχνει μουτρα και δεν ειναι οτι καλυτερο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 08:56:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν απ'ότι βλέπω εξακολουθεί να υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με τα αμορτισέρ και τις κατηγορίες τους...
Τα Shachs δεν έχουν καμμία σχέση με τα Bilstein Pss και τα Bilstein δεν έχουν καμμία σχέση με τα Peugeot Sport!
Tα Shachs ανείκουν σε μια κατηγορία αμορτισέρ (Shachs performance, Koni, Bilstein Sprint/Sport κλπ κλπ) που απευθύνονται σε αυτούς που επιθυμούν να "χαμηλώσουν" αισθητικά το αυτοκίνητό τους και να το κάνουν πιο όμορφο. Μαζί με αυτό το αισθητικό και ψυχολογικό βοήθημα δίνουν και ένα 20-25% πιο σκληρή αίσθηση για πιο "σπορτιφ" οδήγηση. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.-
Τα Βilstein PSS ανείκουν σε μια άλλη κατηγορία αμορτισέρ (Bilstein PSS, KW Variant 1, Avo Evo, Spax RSX, H&R Coilovers κλπ κλπ) που απευθύνονται σε αυτούς που επιθυμούν μεγάλο χαμήλωμα για οδήγηση σε άσφαλτο, πίστα κλπ, ή σε αυτούς που θα βάλουν μεγάλες ζάντες ή σε αυτούς που δεν αντέχουν μια φουλ αγωνιστική ανάρτηση. Υστερούν στο ότι έχουν μικρή διαδρομή καλαμιού και υπερτερούν στο ότι έχουν αρκετές ρυθμίσεις για να βρείς την δική σου. Δεν κάνουν για αγώνες αλλά συνήθως αξίζουν τα λεφτά τους αν οι απαιτήσεις του καθενός είναι ξεκάθαρες από την αρχή και τα χρήματα που κοστίζουν δεν είναι υπέρογκα.
Τα Peugeot Sport είναι πιο εξειδικευμένα και απευθύνονται σε αυτούς που ασχολούνται με την απόλυτη οδήγηση ή με τους αγώνες. Η κατηγορία αυτή είναι και η πιο ακριβή (Peugeot Sport, Leda, Proflex κλπ κλπ) αλλά για κάποιον που ασχολείται σοβαρά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, είναι μονόδρομος.
Τώρα όσο αφορά όλες τις κατηγορίες να έχεις/έχετε υπ'όψη ότι όσο ανεβαίνετε κατηγορία, τόσο χάνεται η άνεση και η προοδευτικότητα και η οδήγηση απαιτεί γνώση και εμπειρία.
Οσο αφορά το κέντρο βάρους ή ο αέρας που περνάει κάτω από το αμάξι, αυτά είναι καθαρά θέματα πίστας και όχι δρόμου. Στο BTCC έχουν αξία όχι όμως και ιδιαίτερη στα βουνά και στα λαγκάδια. Οντως στα δικά μας, το αμορτισέρ χρειάζεται διαδρομή μεγάλη στο καλάμι για να δουλέψει σωστά, να μπορεί να συμπιέζεται με λίγα λόγια για να είναι ελεγχόμενο και όχι απότομο και να παίζει σωστά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 11:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυνατο σε βλεπω μαστορα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Περικλής Μόλις έγραψα

206 GTI
Ένταξη: 19 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 14:44:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω τη γνώμη πως η ανάρτηση της PTS είναι ακατάλληλη για΄καθημερινή χρήση,είναι πολύ σκληρή και μάλον απότομη στο όριο.Δεν ταιριάζει με τις καθημερινές συνθήκες οδήγησης ακόμη και ενός πολύ γρήγορου οδηγού.Μην ξεχνάς επίσης΄την καταπόνιση που θα υποστεί το πλαίσιο του αυτοκινήτου σου και αυτό θα το καταλάβεις μετά από καμιά δεκαριά χιλιάδες χλμ όταν θα αρχίσει να χάνει τη συμπαγή αίσθηση που έχει τώρα και θα κουδουνίζει.Οι δρόμοι δεν είναι πίστα δυστυχώς,γι'αυτό βάλε μια καλύτερη ανάρτηση χωρίς υπερβολές όμως.Σου μιλάω εκ πείρας
ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 18:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μπλε 206 της αντιπροσωπειας το αγωνιστικο,δεν φοραγε μεχρι προτινος ψαλιδια PS.(παρεπιπτοντως εχω παει βολτα με αυτο στα μεγαρα )
Το ασπρο ειναι πιο εξελιγμενο και φοραει.
Τελικα τα ψαλιδια ειναι προαιρετικα ,ποσο μαλλον για χρηση δρομου.
Η γνωμη μου ειναι πως η PS αναρτηση αξιζει μονο αν υπαρξει μελλοντικη αγωνιστικη εμπλοκη.
Με νορμαλ κινητηρα,λαστιχο 55 continental και χωρις ρολλ μπαρ,δεν το θεωρω αρμονικο συνολο.
Ειναι αγωνιστικη αναρτηση και θελει αγωνιστικα παρελκομενα για να δουλεψει.
Πιστευω πως για νορμαλ κινητηρα αρκει ενα bilstein sprint ή αυτης της κατηγοριας.
Επισης μην μπερδευουμε τις ρυθμιζομενες αναρτησεις.
Υπαρχουν οι ρυθμιζομενες ως προς το υψος του ελατηριου και οι ρυθμιζομενες ως προς το bounce-rebound.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 08:49:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περικλής έγραψε: | ι.Οι δρόμοι δεν είναι πίστα δυστυχώς,γι'αυτό βάλε μια καλύτερη ανάρτηση χωρίς υπερβολές όμως.Σου μιλάω εκ πείρας |
Mα για δρομους μιλαμε και εμεις.Δεν μιλαμε για πιστα.Σε δρομους τρεχουν με αυτο το σεταπ.Και εγω στο 106 φοραω FULL RACING αναρτηση και δεν εχει παθει τιποτα το πλαισιο.Ισα ισα που ειναι σφιχτο και ωραιο.Και εγω εκ πειρας σου μιλαω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε βάζεις του RC να δω κι εγώ αν μπαίνουν......

GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 15:50:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα το ψαξω κι αυτο/ μμμμμμμ RC.ΑΝΑΡΤΗΣΗ. μια χαρα ακουγεται. να δουμε την συμβατοτητα ομως
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 16:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aris ioannina έγραψε: | θα το ψαξω κι αυτο/ μμμμμμμ RC.ΑΝΑΡΤΗΣΗ. μια χαρα ακουγεται. να δουμε την συμβατοτητα ομως |
Θα σου πω μέχρι εκεί που ξέρω,
Πίσω αλλάζει ο άξονας(ίσως και να σώζεις τίποτε από τα υπάρχοντα...) και μάλλον αλλάζει και το τελικό(μπορεί και το μεσαίο) και τοποθετέίται παράλληλα με τον προφηλακτήρα.
Μπροστά (εδώ σε θέλω) έχω ρωτήσει όλες τις αντιπροσωπείες και μη και δεν ξέρει κανείς τίποτα...
Μόνο ένας εγγλέζος μου είπε ότι λογικά μπαίνουν παρόλο που αλλάζει το κάμπερ( ή μήπως το κάστερ...?), αυτό διορθώνεται στην ευθυγράμμιση.Και ότι τα πιατέλα είναι πιο ψηλά(!) άρα και το ελλατήριο κοντύτερο(μιας και χαμηλώνει 2 πόντους)
Εγώ πάντως δεδομένων των εξόδων λόγω χτυπήματος, της υπερβολικής σπατάλης στις διακοπές, της απουσίας του δίλιτρου από τους καταλόγους της decarcon,της καθυστέρησης παραγωγής των ενισχυμένων GABRIEL για δίλιτρο και του ρίσκου του παραπάνω εγχειρήματος, παρήγγειλα τα μανίσια και τα βάζω μαζί με τα υπόλοιπα της πίσω ανάρτησης που αγόρασα εδώ και 3 μήνες, την επόμενη εβδομάδα μόλις πάρω την μικρή από τον χειρούργο.
ουφφφ
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 16:38:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι δεν κοιτας για τα kw η τα sachs performance;;
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 16:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aris ioannina έγραψε: | γιατι δεν κοιτας για τα kw η τα sachs performance;; |
Γερμανικά δεν είναι και τα δύο?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:04:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω ναι.αλαα ειναι απο τα καλυτερα απο οσα εχω ακουσει
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:11:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aris ioannina έγραψε: | νομιζω ναι.αλαα ειναι απο τα καλυτερα απο οσα εχω ακουσει |
Από γερμανικά μόνο Bilstein θα έβαζα και αυτά μόνο από τον κυρλαγκίτση.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|