Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
206Panos (Panayiotis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206XT 1.4 (8V) Tiptronic
Ένταξη: 26 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2011, 13:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή είχα (ελπίζω όχι απο εδώ και στο εξής) σχεδόν το ίδιο (αν όχι το ίδιο) πρόβλημα με τις θερμοκρασίες, στην επισκευή που έκανα της μεσαίας φλάτζας καπακιού, μου είπαν ότι αλλάξαν και την αντλία νερού!
Το αν όντως στέκει το θέμα με την αντλία, θα σας το επιβεβαιώσω σε λίγες μέρες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206Panos (Panayiotis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206XT 1.4 (8V) Tiptronic
Ένταξη: 26 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Νοέ 2011, 16:15:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η θερμοκρασία δεν έχει αλλάξει και τα 2 206άρια που μου έχουν δώσει σαν αυτοκίνητα αντικατάστασης δεν ξεπερνούν τους 80 βαθμούς!!!!
και άλλαξα και την τρόμπα νερού!
τρελαίνομαι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206Panos (Panayiotis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206XT 1.4 (8V) Tiptronic
Ένταξη: 26 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 17:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά για όλα υπάρχει απάντηση!
Τα αυτοκίνητα αντικατάστασης μπορεί να ήταν 1400άρια 8Vάλβιδα και δεν ανέβαζαν με τίποτα την θερμοκρασία του νερού, ο μηχανικός που ήταν εκεί όταν πήγα να πάρω το 206 μου, μου έδωσε την απάντηση!
Μου είπε καταρχήν ότι το αυτοκίνητό μου δουλεύει κανονικά και ότι οι θερμοκρασίες μου είναι μια χαρά! Απλά στα αυτοκίνητα αντικατάστασης έχουν τρυπήσει τους θερμοστάτες ή τους έχουν βγάλει, για να κάνει κύκλωμα το νερό συνέχεια! Αυτό το κάνουν γιατί όλοι οι οδηγοί δεν είναι σχετικοί! και απο εκεί που δεν το αντιληφθεί κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα θερμοκρασίας και το κάψει, είναι προτιμότερο να γίνει αυτό!
Βέβαια όταν του είπα να το έκανα και εγώ στο δικό μου γιατί οι υψηλές θερμοκρασίες είναι ένα θέμα για εμένα προσωπικά, με απέτρεψε...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 18:27:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5θυρο ή 3θυρο εχεις και τι ηταν το αντικαστασης?
Τα 5θυρα εχουν μικρότερο ψυγειο.
Παιζει ρόλο και το ταμπλώ, δεν εχουν ολα ιδια βαθμονόμηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206Panos (Panayiotis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206XT 1.4 (8V) Tiptronic
Ένταξη: 26 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 09:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και 3θυρο και 5θυρο, και τα 2 έφταναν το πολύ τους 80 βαθμους. Τα ταμπλό ήταν ολόιδια.
Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι έχουν κάποια σχέση οι πόρτες με το ψυγείο!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 09:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το να βγαλεις τον θερμοστατη (εχει τυχει σε μενα να κολησει ανοιχτος για 3-4 μηνες) δεν ειναι σωστη λυση γιατι ναι μεν συνεχεια το αμαξι δουλευει δροσερο δροσερο αλλά τον χειμλωνα με τα κρυα για να ζεσταθει και να παει σε νορμαλ θερμοκρασια λειτουργειας (πανω απο 80) κανει πολυυυυ ωρα, και μεχρι τοτε ο εγκεφαλος βλεπει κρυο νερο και δουλευει σε mode εκκινησης-ζεσταματος καιγοντας περισσοτερη βενχινη (σαν να εχει ανοιχτο τσοκ στα παλια αμαξια) ...
ετσι η καταναλωση σου παει περιπατο. Στα αμαξια που δινουν για αντικατασταση τους νοιαζει η ασφαλεια του κινητηρα και προτειμουν να τα κρατανε δροσερα απο το να καψει κανενας πελατης φλανζτα ΑΛΛΑ δεν τους ενδιαφερει η καταναλωση καθοτι την βενζινη την πληρωνει ο πελατης ... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 18:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνο καλά έκανε και σε απέτρεψε ο μηχανικός γιατί τα αμάξια μας έχουν 'θερμό' θάλαμο καύσης... Το μόνο που θα καταφέρεις με το να βγάλεις τον θερμοστάτη είναι :
1)αύξηση της κατανάλωσης (όπως είπε και ο αλιενχακ)
2)αύξηση των ρύπων (ΝΟχ,CO κλπ)
3)πιθανώς να δηλητηριάσεις τον καταλύτη νωρίτερα
4)δεν θα περάσεις νόμιμα κτεο πότε γιατί δεν θα έχεις τα καυσαέρια σου στα επίπεδα του euro4 που είναι το αμάξι σου.....
5)μείωση της απόδοσης του κινητήρα (ισχύ,ροπή)!!!!
Για αυτούς τους λόγους δεν βρίσκεις θερμοστάτες με θερμοκρασία κάτω από 89C για τους κινητήρες μας... όπως στα ιαπωνέζικα!!! 
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 19:02:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Panos έγραψε: | Και 3θυρο και 5θυρο, και τα 2 έφταναν το πολύ τους 80 βαθμους. Τα ταμπλό ήταν ολόιδια.
Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι έχουν κάποια σχέση οι πόρτες με το ψυγείο! |
το γεγονός οτι νερό κυκλοφορεί διαρκώς μου φαινεται πως δεν αποτελει παράγοντα οτι πχ αν το αφησεις το αμαξι σταματημένο δεν θα φτάσει τις νορμάλ θερμοκρασίες, δλδ αυτές που μπαίνει το βεντιλατερ και ειναι πανω απο 90...
Δεν επαρκεί δλδ η συνεχής ροή του νερού ωστε να η θερμ. να φτάνει ως τους 80 και να μην τους ξεπερνάει διχως βεντιλατέρ.
Εμενα το 206 απο την πρώτη στιγμή που το πηρα καινούριο δουλεύει σταματημένο λιγο πριν τους 100, οταν εν κινησει πεφτει αλλά ακομα και στην εθνική δεν παει κατω απο 80. Κατα μέσο ορο 90-95, ειναι 1400 με μικρο ψυγείο και 89αρι θερμοστατη.
Και για να μην ανησυχείς τσεκαρε εδώ, το χω μετρησει και διαγνωστικο απο θυρα που διαβάζει τον εγκεφαλο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206Panos (Panayiotis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206XT 1.4 (8V) Tiptronic
Ένταξη: 26 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2011, 22:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδια ΟΚ δεκτά όλα, αλλά θεωρώ ότι οι υψηλές θερμοκρασίες δεν είναι και το καλύτερο σενάριο! Την έχω δει την ιστορία 3 φορές με τις φλάντζες και τις θερμοκρασίες! 2 όπελ και το 206 στα 100.000 έσταζαν λάδια! Μα καλα, το ίδιο εργοστάσιο τα έφτιαχνε αυτα τα μοτόρια?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206_dim (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 01 Μάϊ 2017 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2017, 15:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος
Πριν από 2 μήνες, ενώ οδηγούσα, το 206 ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα για 2 δευτερόλεπτα και την έριξε αμέσως. Αυτό το έκανε 3-4 φορές. Άλλαξα θερμοστάτη και 2 μέρες μετά, ενώ ήμουν ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ με σβηστή μηχανή για πάνω από 15 λεπτά, άνοιξε βεντιλατέρ, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα και έφτασε ξανά η θερμοκρασία στα κόκκινα. Άλλαξα ΚΑΙ βαλβίδα θερμοκρασίας.
Το θέμα φαινόταν κομπλέ αλλά προχθες εκεί που οδηγούσα, ακούω βεντιλατέρ στους 70 και ξανά η θερμοκρασία στο Θεό για 2 δευτερόλεπτα και ξανά κάτω. Από εκείνη την μέρα το αμάξι δεν ξεπερνάει με τίποτα τους 70 βαθμούς. Σταθερά 68-70. Άντε μέχρι 75. Βεντιλατέρ δεν ξανακούστηκε.
Κοντεύω να τρελαθώ παιδιά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2017, 21:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρεπει να δεις τι και αν εχει κρατησει βλαβη στον εγκεφαλο...εμενα με αυτο το τροπο σε 3008 μου εδειχνε οτι ειχε προβλημα το ηλεκτρικο μερος της αντλιας λαδιου για παραδειγμα (τερμα η θερμοκρασια δεξια ενω η πραγματικη θερμοκρασια ηταν νορμαλ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|