PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Ελαστικά για GT/Rallye/RC 17" 205/40,205/45,215/40
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 81, 82, 83  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Theo_207RC (Θοδωρής)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 RC by E-tuners

Ένταξη: 29 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 17:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι όμως Γιώργο τα Potenza δεν ζεσταινόντουσαν με τίποτα. Έπρεπε να τους φερθείς πολύυυυυυυυυ σκληρά για να το καταφέρεις. Βέβαια αυτό για μένα που έκανα μεγάλες στροφοδιαδρομές δεν ήταν κακό. Το κακό ήταν ότι μετά απο 1,5 χρόνο είχαν γίνει κούτσουρα και δεν κρατούσαν με τίποτα.


Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 17:27:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Θανασης(mechanic) παντως που γκρινιαζε οτι τα Potenza δεν ειναι καλα,εβαλε Conti Sport Contact 3 και νομιζε οτι οδηγουσε τρενο(στο στεγνο παντα).
Μετα απο πολυ συζητηση και πρηξιμο,ξαναβαλε τα Potenza...

Ρωτηστε τον να σας πει εντυπωσεις τωρα πια που τα ξαναβαλε. Rolling eyes

Υ.Γ. Υποψιν οτι μπροστα στα μαμα Potenza,τα R1R και τα Parada εχουν προφιλ ζελε,ασχετα αν το πελμα τους κραταει καλυτερα.
Υ.Γ. 2 Τα 048 ξεχνα τα εκτος και αν εισαι ετοιμος να συμβιβαστεις σε ολα τα υπολοιπα πλην του κρατηματος στο στεγνο και αυτο οταν μονον τα ζεστανεις.
Υ.Γ. 3 Τα Pirelli ειναι πολυ καλο αλλα παρεξηγημενο λαστιχο,αν και πιο overall απο τα Potenza σε νορμαλ χρηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 18:32:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Υ.Γ. Υποψιν οτι μπροστα στα μαμα Potenza,τα R1R και τα Parada εχουν προφιλ ζελε,ασχετα αν το πελμα τους κραταει καλυτερα.

τι εννοεις? εχουν πιο μαλακο πλαινο απο ποτενζα?
σε ποια διασταση τα χεις δοκιμασει?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 18:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,εχουν σαφως πιο μαλακο πλαινο απο τα Potenza σε ολες τις διαστασεις τους. Confused

Εμπειριες και απο 15αρια(προσωπικο αμαξι) αλλα και απο 16αρια/17αρια(αμαξια φιλων).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 18:51:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ναι,εχουν σαφως πιο μαλακο πλαινο απο τα Potenza σε ολες τις διαστασεις τους. Confused

Εμπειριες και απο 15αρια(προσωπικο αμαξι) αλλα και απο 16αρια/17αρια(αμαξια φιλων).


κριμα... Rolling eyes


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
oustampas (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)

Ένταξη: 14 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 64
Τόπος: Aνοιξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 18:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Υ.Γ. Υποψιν οτι μπροστα στα μαμα Potenza,τα R1R και τα Parada εχουν προφιλ ζελε,ασχετα αν το πελμα τους κραταει καλυτερα.
Υ.Γ. 2 Τα 048 ξεχνα τα εκτος και αν εισαι ετοιμος να συμβιβαστεις σε ολα τα υπολοιπα πλην του κρατηματος στο στεγνο και αυτο οταν μονον τα ζεστανεις.


Τόσο καιρό διαβάζω ότι τα παράντα τουλάχιστον σε 17άρια έχουν πολύ σκληρό σκελετό-πλαινά... Τα 17αρια τα χεις οδηγήσει εσύ? Το λέω γιατί απ ότι έχω καταλάβει είναι τελείως διαφορετικά απ ότι σε 15".

Για τα ad08 σε τι άλλο θεωρείς ότι θα πρέπει να συμβιβαστώ εκτός του θορύβου- κοπανήματος, που ούτως ή άλλως δε μ ενδιαφέρει? Για βρεγμένο το μόνο που θέλω είναι να μπορώ να φτάσω στον προορισμό μου χωρίς καγκουριές...

Τα ποτέντσα δεν τα συμπαθώ καθόλου και θεωρώ ότι όταν σπάσει η πρόσφυση (έστω για λίγο) είναι πολύ απρόβλεπτα. Θα ήθελα πιο προοδευτικό λάστιχο στο όριο...


"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..."


Έχει επεξεργασθεί από τον/την oustampas στις Κυρ 30 Οκτ 2011, 19:25:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 19:05:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="oustampas"]
Παράθεση:

κανε τον κοπο κ μπες μια στο tirerack.com
επελεξε tires, διασταση που θες, κ τσεκαρε Wink
εγω παντως βρηκα το επομενο λαστιχο
μισελεν σουπερ σπορτ σε 215..


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
oustampas (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)

Ένταξη: 14 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 64
Τόπος: Aνοιξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 19:24:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτι έχω κοιταξει κι απο κει, απλά έλεγα μήπως συλλέξω εμπειρίες κι απο εδω γιατί με προβληματίζει πολύ η επιλογή ελαστικών. Δεν θέλω να πάρω κάτι, να δωσω πάνω κάτω 600-700 ευρω και να μη μου κάνει...

Παρεμπιπτόντως σόρρυ pughell
Παράθεση:
Υ.Γ. 2 Τα 048 ξεχνα τα εκτος και αν εισαι ετοιμος να συμβιβαστεις σε ολα τα υπολοιπα πλην του κρατηματος στο στεγνο και αυτο οταν μονον τα ζεστανεις.


Όλο μπερδεύω τα ad08 με τα a048 ο βλάκας. Για τα ad08 σκεφτόμουνα που είναι πιο καθημερινά.


"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 19:49:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ξεκαθαρισουμε λιγο οτι τα προοδευτικα λαστιχα εχουν μαλακο προφιλ.
Δεν υπαρχει λαστιχο με σκληρο προφιλ που να ειναι και προοδευτικο μαζι οποτε διαλεγεις αναλογα...

Τα Parada δεν εχουν σκληρο προφιλ,απλα αν ανεβασεις τις πιεσεις τους,τοτε συμπεριφερονται αρκετα καλα χωρις να ειναι ιδιαιτερα δυστροπα και εχουν αρκετη προοδευτικοτητα με εξαιρετικη προσφυση.
Τα Advan Neova ΔΕΝ ειναι ο αντικαταστατης των Parada οποτε δεν ειναι και δυνατη η αμεση αντιπαραθεση τους.
Τα 048 απο την αλλη ειναι καθαρο semi λαστιχο με οτι συνεπαγεται αυτο...

Την προοδευτικοτητα βεβαια μπορεις να την μεταβαλλεις ελαφρως σεταροντας αναλογα τις πιεσεις,αυτο ομως δεν εξασφαλιζει την σωστη λειτουργια του ελαστικου οποτε μπορει να εχεις υπερθερμανση,προωρη φθορα,κλπ,κλπ...

Απλα οπως πολυ σωστα ειπε και ο Γιωργος(android) νωριτερα,το 207 εχει πολυ μεγαλο βαρος στον μπροστινο αξονα οποτε και το λαστιχο με μαλακο προφιλ θα ταλαιπωρηθει ιδιαιτερα χωρις να προσφερει τα αναλογα σε προσφυση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
oustampas (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)

Ένταξη: 14 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 64
Τόπος: Aνοιξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 20:01:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιτέλους μια κατατοπιστικότατη απάντηση, αλλά

Παράθεση:
Να ξεκαθαρισουμε λιγο οτι τα προοδευτικα λαστιχα εχουν μαλακο προφιλ.
Δεν υπαρχει λαστιχο με σκληρο προφιλ που να ειναι και προοδευτικο μαζι οποτε διαλεγεις αναλογα...


Ψάχνωντας λίγο τη χρυσή τομή, ώστε και να μην χάσουμε σε αίσθηση στο τιμόνι αλλά και να έχουμε και κάποια προοδευτικότητα κοντά στο όριο πρόσφυσης νομίζω ότι μια καλή γόμα μπορεί να μας βοηθήσει. Ποια είναι η άποψη σου?

Παράθεση:
Τα Parada δεν εχουν σκληρο προφιλ,απλα αν ανεβασεις τις πιεσεις τους,τοτε συμπεριφερονται αρκετα καλα χωρις να ειναι ιδιαιτερα δυστροπα και εχουν αρκετη προοδευτικοτητα με εξαιρετικη προσφυση.
Τα Advan Neova ΔΕΝ ειναι ο αντικαταστατης των Parada οποτε δεν ειναι και δυνατη η αμεση αντιπαραθεση τους.


Τα παράντα με ανεβασμένες πιέσεις μου ακούγονται πολυ καλή λύση όπως τα παρουσιάζεις. Από την άλλη πολύ θα μ ενδιέφερε κάποια εμπειρία απο τα ad08 ή έστω τα προήγουμενα ad07 (πόση διαφορά να έχουν πια) που έχουν αρχίσει και με πείθουν...

Υ.γ. Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει (τουλάχιστον με γρήγορους ρυθμούς-γρηγορα αυτοκίνητα) πολλά λάστιχα και γι αυτό ψάχνομαι τόσο και ζητάω την άποψη των πιο έμπειρων.


"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 21:29:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oustampas έγραψε:
Για τα παράντα το μόνο που με κρατάει είναι ότι δεν ζεσταίνονται εύκολα, καθώς ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου προκύψει κάποιο κηνυγητό ή καποιο όμορφο εσάκι... Rolling eyes Rolling eyes

Mάλλον για r1r πάμε, αν και μ αρέσουν ακετά και a 048. Τα dunlop θα τα κοιτάξω μιας και δεν έχω άποψη.

Κώστα έχεις οδηγήσει τα toyo? Εμπειρίες?

Tα φοράω εδώ και κάποια χλμ με πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής
και φυσικά αυτό που ακούγετε για το βρεγμένο δρόμο
είναι απλά μύθος....τα λάστιχα ειναι super.... Wink



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 22:13:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oustampas έγραψε:

Ψάχνωντας λίγο τη χρυσή τομή, ώστε και να μην χάσουμε σε αίσθηση στο τιμόνι αλλά και να έχουμε και κάποια προοδευτικότητα κοντά στο όριο πρόσφυσης νομίζω ότι μια καλή γόμα μπορεί να μας βοηθήσει. Ποια είναι η άποψη σου?

Δεν νομιζω οτι ειναι κατι που συστηνεται λεκτικα,βελτιωνοντας κατι,χανεις καπου αλλου... Sad
Εσυ θα διαλεξεις αν θες να θυσιασεις το γρηγορο ζεσταμα του πελματος για αντοχη στο στριψιμο χωρις να σαπουνιαζει.
Αν επιλεξεις κατι πολυ μαλακο,πχ Continental ή Michelin,ναι μεν θα ζεσταινεται πιο αμεσα αλλα θα ξεκιναει να γλυστραει και πολυ νωριτερα οταν το "κυνηγας" στο βουνο.
Φυσικα και το προφιλ,παιζει τον ρολο του στο ποσο γρηγορα θα ζεσταθει ενα λαστιχο.
Οσο πιο ακαμπτο ειναι ενα λαστιχο,τοσο περισσοτερο "ταλαιπωρει" το πελμα του και το φερνει σε θερμοκρασια λειτουργιας.

oustampas έγραψε:
Τα παράντα με ανεβασμένες πιέσεις μου ακούγονται πολυ καλή λύση όπως τα παρουσιάζεις. Από την άλλη πολύ θα μ ενδιέφερε κάποια εμπειρία απο τα ad08 ή έστω τα προήγουμενα ad07 (πόση διαφορά να έχουν πια) που έχουν αρχίσει και με πείθουν...

Υ.γ. Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει (τουλάχιστον με γρήγορους ρυθμούς-γρηγορα αυτοκίνητα) πολλά λάστιχα και γι αυτό ψάχνομαι τόσο και ζητάω την άποψη των πιο έμπειρων.

Οι ανεβασμενες πιεσεις δεν ειναι απαραιτητα λυση μιας και εκτος απο πιεση θελουν και αυξημενη καμπερ ωστε να δουλευει σωστα ολο το πελμα.
Και επειδη δεν νομιζω να θες να μπλεξεις με γεωμετρια,μαλλον δεν πιστευω οτι θα σε καλυψουν στο επακρο οσο αφορα το στριψιμο τους μιας και θα παρατηρησεις προωρη φθορα στην εξωτερικη πλευρα τους.

Τα AD08 απο την αλλη δεν ξερω τι προφιλ εχουν οποτε δεν μπορω να σου δωσω αξιοπιστη γνωμη,αν και απο τα reviews που διαβασα,μαλλον προκειται για λαστιχο με σκληροτερο προφιλ απο τα Parada αλλα και πιο supersport χαρακτηρα(αργο ζεσταμα,χειροτερα στο βρεγμενο,μικρο treadwear,κλπ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 00:07:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως τα Ποτενζα που φορανε τα Rc απο το εργοστασιο με τα ποτενζα της αγορας ειναι μερα με την νυχτα..!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Theo_207RC (Θοδωρής)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 RC by E-tuners

Ένταξη: 29 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 00:18:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Παντως τα Ποτενζα που φορανε τα Rc απο το εργοστασιο με τα ποτενζα της αγορας ειναι μερα με την νυχτα..!


Eννοείς ότι είναι καλύτερα αυτά της αγοράς;


Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 01:08:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι...Αυτο ειπε και ο mechanic τωρα που τα ξαναβαλε... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 07:50:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω κάτι... Μήπως τα μεν είναι τα 050 και τα δε τα 050Α; Scratch


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 09:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Να πω κάτι... Μήπως τα μεν είναι τα 050 και τα δε τα 050Α; Scratch


Ayto δεν ξερω να στο απαντησω... αλλα αυτα που εβαλα τωρα εχουν μεγαλες διαφορες σε σχεση με αυτα που ειχε απο τη μανα του.

παντως τελικα και μετα απο ατελιωτες συζητησεις ξαναεβαλα τα ποτενζα,
(για κοντι 5 πηγαινα αλλα αργουν να ερθουν στην ελλαδα)
Σε σχεση με τα αρχικα ποτενζα που φοραγε το αμαξι (δεν ξερω ποσο φρεσκα η μπαγιατικα ηταν, ουτε τα μεν ουτε τα δε) αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι ειναι αρκετα καλο λαστηχο.
Αλλα......

οποιος το τιμονι το χρησημοποιει μονο για να παρκαρει δεν υπαρχει λογος να το βαλει γιατι:
εχει παρα πολυ σκληρο προφιλ (σου δινει την εντυπωση οτι ειναι προεκταση του πελματος) και κοπαναει παντου και παντα.
Θελει χρονο για να ζεσταθει/αποδωσει οπως μπορει πραγματικα
εχει μεγαλο συντελεστη τριβης μιας και μου τσιμπησε λιγο πανω η καταναλωση, (πριν τα 4αρια και 5αρια καταναλωσης τα ειχα πολυ ευκολα στην ποσειδωνως χωρις να ειμαι εμποδιο στο δρομο, τωρα το κανω μεν, αλλα για να το κανω αυτο πρεπει να παω ποιο αργα...)

Ασχετο:
αν και δεν το εστριψα στις "δικες μου" διαδρομες ωστε να ειμαι σιγουρος
εχω παρα πολυ καλη πρωτη εντυπωση απο τα λαστηχα του Κωστακη Cool

Βεβαια τα ποτενζα εχουν και την αλλη πλευρα τους,
παραδοξως κρατανε αρκετα καλα στη βροχη (τα δοκιμασα στις στροφες γυριζωντας απο σουνιο)

(Για μενα και για τον δικο μου τροπο οδηγησης) δεν με ενοχλει που αργουν να ζεσταθουν γιατι ετσι και αλλιως μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια στο μοτερ παω ποιο αργα απο την καθυστεριση, οποτε μεχρι να ερθουν τα λαδια σε θερμοκρασια, σχεδον εκει ειναι και τα λαστηχα "ετοιμα"

Δεν χαζομαγουλιαζουν στο στρηψημο.

Αν και ειναι λιγο αποτομα στο ξεκολημα του αυτοκινητου (μιλαμε για στρηψημο χωρις ΕΣΠ) παρατηρησα οτι δεν "χανω" το τιμονι

Ισα ισα λατρευω το οτι στην κορυφη της στροφης συνδιαζομενο με το σεταρισμα που εχει η αναρτιση του RC (ενταξει δεν ειμαι δυνατος, μαμα προγραμμα εχω) μπορεις με μισογκαζια να δινεις γκαζι και να βλεπεις οτι τα μπροστηνα λαστηχα "γραμπωνουν" χωρις να μαγουλιαζουν και να χαζοσπηνιαρουν χανωντας τα μουτρα.

Επισης αποκτησα επιτελους τιμονι... Very happy ενταξει δεν ειναι σε αισθηση κλειω ΙΙ ΡΣ καπ που (τροπω τινα) παταγες κερμα και ηξερες οτι ειναι των δυο ευρω αλλα εχει ισως το καλυτερο ηλεκτρικο τιμονι απο οσα εχω οδηγησει εως τωρα... Cool
Εκει που το βαζεις εκει παει και εκει μενει...

Και φυσικα δεν υπερθερμανθηκανε παρολες τις φιλοτημες προσπαθειες μου (εκεινη την ημερα μεσα σε 4 ωρες αδειασα ενα ρεζερβουαρ πανω στο βουνο)

Τωρα μενει να δουμε ποσο θα κρατησουν.... Rolling eyes


Συμπερασματικα ειναι ενα πολυ καλο λαστηχο,
σιγουρα αν το δουμε με απολυτα κρητηρια ανεσης, τριβων κτλ μενει πισω
οπως επισης πισω μενει αν το συγκρινεις με αλλα ποιο "σκληροπυρινηκα" λαστηχα.
Αλλα αν το 207 σου (γιατι σε καροτσα 207 μπορω να το κρινω μονο) το θελεις για στρηψημο αλλα ταυτοχρονα να το δουλευεις και σε εθνικη παντος καιρου (βροχες κτλ) τοτε ειναι ενα απο τα λαστηχα που σιγουρα πρεπει να κοιταξεις αν σου ταιριαζει η οχι...

Τελος κραταω μια πισηνη για το κοντι σπορ 5, που αν τελικα το βγαλουνε με σκληροτερα πλαινα τοτε παιζει να ειναι ενα καταπληκτικο οβεραλ λαστηχο (κρινωντας απο τα ΙΙαρια και ΙΙΙαρια που εχω οδηγησει)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Δευ 31 Οκτ 2011, 09:38:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 09:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Conti Sport Contact 5 τα έβαλα στο - οικογενειακό - Bravo, και δεν πρόκειται για "συνέχεια" των 3, αλλά για πιο "GT" λάστιχο. Η "sport συνέχεια" των 3 - φαίνεται να - είναι τα Sport Contact 5P.

Παραθέτω και ένα post φίλου από άλλο φόρουμ, σχετικά:

Παράθεση:
[...] αυτό που λέει η Continental:
Παράθεση:
With the launch of the ContiSportContact 5, Continental has developed a tyre which is equally suitable for sporty cars & SUVs with sporty driving characteristics.

Δεν αναφέρει τίποτα για ακρίβεια, handling, σπορ κατασκευές κ.λπ. Μόνο καλύτερο φρενάρισμα, καλύτερο "κράτημα" και χαμηλότερη κατανάλωση. Δηλαδή ένα λάστιχο για σπορτίφ 3άρες κ.λπ. Όχι για Focus RS και S2000.

Κοιτάξτε πόσο διαφορετική είναι η περιγραφή του SC 3...

Superb braking performance for real high performance cars: The ContiSportContactTM 3
One of the most crucial requirements of tires fitted on high performance, sports cars is agile steering precision. This ensures your vehicle maintains good adherence to the road in face of the considerable forces acting on the tires when driving at high speeds, making abrupt manoeuvres or changes in road surfaces. The asymmetric tread ribs on the ContiSportContactTM 3 are designed to absorb these forces.

On dry roads, the new tread pattern ribs provide outstanding braking capability and steering precision, by absorbing the forces exerted on braking. This means a reduction in stopping distances.

...και του SC 5P:

Extremely fast. Even when braking. The ContiSportContact™ 5 P - safe performance for sporty cars, giving maximum fun at the wheel.
The latest innovation from the Continental experts. A high performance tire that offers maximum safety and driving pleasure for highly tuned cars.

The ContiSportContact™ 5 P is individually adjusted to meet the specific requirements of the front and rear axle positions. With precise steering and maximum grip under all conditions the vehicle’s perform to their full potential on the road. The ContiSportContact™ 5 P doesn’t only go fast – it stops fast too. It is therefore recommended by leading experts.


Edit: Χωρίς να έχω πιέσει καθόλου μα καθόλου, το μόνο που μπορώ να πω μέχρι στιγμής για τα 5 είναι η φοβερή ποιότητα κύλισης. Στην ε.ο. ήταν ιδιαίτερα σταθερά, όπως είναι αναμενόμενο, κιόλας.

Ιδού και λίγες φωτό:






Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sinanai στις Δευ 14 Νοέ 2011, 08:59:30, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Οκτ 2011, 22:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

205/45/17 η μαμά δηλαδή, άζωτο έβαλα γιατί κάθε λίγο βάραγε το καμπανακι για την πίεση, τώρα έχω φτάσει τα 1500 χιλιόμετρα και επειδη φοβήθηκα μηπως έπαθαν κάτι οι αισθητήρες και δεν βαράνε πήγα να το δω......ΔΕΝ έχει χάσει τίποτα.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Νοέ 2011, 00:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα potenza s001 τα φοράω εδώ και μερικούς μήνες στην 320 μου (225-45-r17).
Το ελαστικό στο στεγνό είναι φανταστικό. Πρόκειται για κανονική βεντούζα με ταυτόχρονα καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς πολύ θόρυβο και μόνο αρνητικό είναι το ότι αργεί λίγο να ζεσταθεί.

Επειδή έχω οδηγήσει 207rally με re050 απ'το εργοστάσιο, έχω να πω πως είναι μέρα με τη νύχτα.
RE050 και μάλιστα runflat φόραγα προηγουμένως στην 320 μου και παρότι ήταν πολύ σκληρά (λόγω rft), κράταγαν τρελά σε αντίθεση με αυτά του 207.

Μην κρίνετε τα εργοστασιακής τοποθέτησης ελαστικά με αυτά του εμπορίου, αφού κατά κανόνα τα πρώτα είναι χειρότερα.
Παρότι στην 320 τα εργοστασιακά λάστιχα (τα 050) ήταν πολύ καλά, στο 207 μου κάτι goodyear gt3 που φορούσε ήταν για πέταμα και στα 15.000 χλμ τα πέταξα γιατί ήταν επικίνδυνα.
Τώρα έβαλα goodyear duragrip και βρήκα την υγεία μου, για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου (1400άρι) πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 81, 82, 83  Επόμενη
Σελίδα 43 από 83

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4498s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on