Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 11:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lefter1s RC έγραψε: | makis106 έγραψε: |
ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε! |
Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε |
Δώστε τα φώτα στο λαό ρε παίδες, αυτά είναι φλέγοντα ζητήματα!! (συνεργείο κ τα σχετικά...)
Στις 45000 που είχα πριν βάλω το δοχείο προλαβαίνει να μαζέψει? Έχεις αποψη Λευτέρη? Έκανα και μια πλύση βέβαια αλλα πιστεύω δεν κάνει κ πολλά κ φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται μέσα...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 12:10:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Lefter1s RC έγραψε: | makis106 έγραψε: |
ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε! |
Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε |
Δώστε τα φώτα στο λαό ρε παίδες, αυτά είναι φλέγοντα ζητήματα!! (συνεργείο κ τα σχετικά...)
Στις 45000 που είχα πριν βάλω το δοχείο προλαβαίνει να μαζέψει? Έχεις αποψη Λευτέρη? Έκανα και μια πλύση βέβαια αλλα πιστεύω δεν κάνει κ πολλά κ φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται μέσα... |
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=324
http://www.porfiris-autosport.com/blog/corporate/tfsitsi-valve-cleaning/113/
Και οι δύο συνεργάτες των e-tuners.
Περισσότερες info ας δώσει καλύτερα ο ίδιος ο φίλος Ξευτέρης που είχε και προσωπική εμπειρία.
Εγώ δέν θα έχω ποτέ, μιάς και δέν θα χρειαστεί να πάω για καθαρισμό.!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 16:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξε μακη αν θελεις τη γνωμη μου ολα εχουν να κανουν με το πως παει το αυτοκινητο. Εμενα στα 22.000 χιλιομετρα εγινε αισθητη η πτωση της δυναμης μετα τις 5.000rpm οπου το αμαξι δεν πηγαινε βημα.
Εκει αρχισα να ψαχνομαι για πολυ καιρο απο περιφεριακα μεχρι προγραμματιστικα με το στελιο.
Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενε κανεις μας με τοσα λιγα χιλιομετρα να φταινε μερικα γραμμαρια καρβουνου που ηταν ταφος το αμαξι (σε σχετικη δυναμομετρηση εβγαλε 227αλογα στις 4800rpm και απο εκει και περα γκρεμιζοταν με την κατρακυλα να σταματαει στα 150αλογα στον κοφτη.. )
Απο εκει και περα μου ζηταγαν τα μαλια της κεφαλης τους για καθαρισμο με ανοιγμα μοτερ, πραγμα που δεν εκανα ποτε λογο κοστους.
Στα 27.000 εβαλα τις ταπες (μολις βγηκαν απο τη πεζω) αλλα το κακο ειχε γινει ηδη....
Πλεον στα 35.000 εκανα καθαρισμο στο μαμμο και το αμαξι επανηλθε στην κατασταση που επρεπε να ηταν.
Επειδη ημουν παρον στον καθαρισμο και τα κοιταζαμε ωρα με τον κωσταντινο, ναι ηταν αρκετο το καρβουνακι στις βαλβιδες, αλλα και παλι εγω δε δικαιολογω τετοια πτωση στην δυναμη.
Μπορεις να δεις βεβαια την κατασταση των βαλβιδων και μονος σου πριν προχωρησεις σε καθαρισμο απλα ξεβιδωνοντας λιγο την πολλαπλη με ενα μικρο καθρεφτακι και ενα φακο. Βεβαια γνωμη μου αμα παει καλα το αμαξι δεν εχεις λογο να ψαχνεσαι για τιποτα... Εμενα ειχε προβλημα και το εκανα.
Να συμπληρωσω οτι ειχα δοκιμασει και μονος μου τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στην αγορα τυπου σιφοαμ με μηδενικα αποτελεσματα.
Ελπιζω να σε καλυψα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Οκτ 2011, 22:07:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lefter1s RC ποια λαδια χρησιμοποιούσες και ειχες τοσες επικαθησεις? 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Οκτ 2011, 22:29:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστό και αυτό που λέει ο Αλέξανδρος, γιατί το πόσο γρήγορα θα εμφανιστoύν οι επιδράσεις της κάπνας, εξαρτάται απο κάποιους παράγοντες.
Και αυτοί προφανώς είναι η χρήση, δηλαδή η παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλές στροφές που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη παραγωγή αναθυμιάσεων. Υψηλές θερμοκρασίες που "ψήνουν" τα λάδια πάνω στις βαλβίδες.
Κατάσταση μοτέρ, δηλαδή κατάσταση ελατηρίων εμβόλων, που εχουν άμεση σχέση με την ποσότητα παραγωγής αναθυμιάσεων.
Και ίσως η σύνθεση του λαδιού. Πχ. τα castrol 5-30 που χρησιμοποιώ, τα οποία καλύπτουν προδιαγραφές των TSI γράφουν ότι βοηθούν στη μη δημιουργία κάπνας στους αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής. Κατα πόσο ισχύει...
Η αλήθεια Λευτέρη είναι ότι δεν έχω παρατηρήσει συμπτώματα πχ. πτώση απόδοσης ή αύξηση κατανάλωσης, μέχρι τα 45000 που έβαλα το δοχείο, βέβαια μπορεί να εξελίχθηκαν τόσο αργά που να μην τα αντιλήφθηκα. Πάντως τελείως καθαρές δεν πιστεύω να είναι. Θα προγραμματίσω αφαίρεση εισαγωγής, τουλάχιστον για έναν έλεγχο, να δω που βρίσκομαι...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 09:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | castrol 5-30 που χρησιμοποιώ... |
Αυτα χρησιμοποιω και εγω απο την αρχη.
Κατα τη γνωμη μου τα γεγονοτα που επισπευσαν το προβλημα στο αμαξι μου ειναι η γνωστη ταριφοοδηγηση που κανω γιατι ολες οι αναθυμιασεις πανε στην εξοδο της πολλαπλης και η χρηση χοανης σχεδον απο οταν το πηρα, μιας και ειναι γνωστο οτι αφηνει να περασει σκονη στο κυκλωμα.
Βαλε επισης οτι η μιναρουπολη ειναι η βασιλισα της σκονης, σε σημειο που κλ@νεις και σηκωνεται συνεφο απο πισω σου..
Ετσι σκονη + αναθυμιασεις = λοβ φορ εβερ καρβουνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 10:44:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lefter1s RC έγραψε: | makis106 έγραψε: | castrol 5-30 που χρησιμοποιώ... |
Αυτα χρησιμοποιω και εγω απο την αρχη.
Κατα τη γνωμη μου τα γεγονοτα που επισπευσαν το προβλημα στο αμαξι μου ειναι η γνωστη ταριφοοδηγηση που κανω γιατι ολες οι αναθυμιασεις πανε στην εξοδο της πολλαπλης και η χρηση χοανης σχεδον απο οταν το πηρα, μιας και ειναι γνωστο οτι αφηνει να περασει σκονη στο κυκλωμα.
Βαλε επισης οτι η μιναρουπολη ειναι η βασιλισα της σκονης, σε σημειο που κλ@νεις και σηκωνεται συνεφο απο πισω σου..
Ετσι σκονη + αναθυμιασεις = λοβ φορ εβερ καρβουνο. |
Δεν έχεις άδικο σε αυτό, και η ταριφοδήγηση επιβαρύνει. Και αν και όπως έγραψα παραπάνω, υψηλές στροφές=πολλές αναθυμιάσεις, ωστόσο είχα διαβάσει κάπου οτι η VW προτείνει -ανεπίσημα- για τους TSI, ανα τακτά χρονικά διαστήματα οδήγηση με πάνω απο 4000rpm για διάστημα 20 λεπτών, το οποίο υποτίθεται βοηθάει στην αποβολή των επικαθίσεων (ξεκάπνισμα δλδ!)
Και για τη χοάνη συμφωνώ.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 11:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lefter1s RC έγραψε: | Κοιταξε μακη αν θελεις τη γνωμη μου ολα εχουν να κανουν με το πως παει το αυτοκινητο. Εμενα στα 22.000 χιλιομετρα εγινε αισθητη η πτωση της δυναμης μετα τις 5.000rpm οπου το αμαξι δεν πηγαινε βημα. Εκει αρχισα να ψαχνομαι για πολυ καιρο απο περιφεριακα μεχρι προγραμματιστικα με το στελιο.
Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενε κανεις μας με τοσα λιγα χιλιομετρα να φταινε μερικα γραμμαρια καρβουνου που ηταν ταφος το αμαξι (σε σχετικη δυναμομετρηση εβγαλε 227αλογα στις 4800rpm και απο εκει και περα γκρεμιζοταν με την κατρακυλα να σταματαει στα 150αλογα στον κοφτη.. )
Απο εκει και περα μου ζηταγαν τα μαλια της κεφαλης τους για καθαρισμο με ανοιγμα μοτερ, πραγμα που δεν εκανα ποτε λογο κοστους.
Στα 27.000 εβαλα τις ταπες (μολις βγηκαν απο τη πεζω) αλλα το κακο ειχε γινει ηδη....
Πλεον στα 35.000 εκανα καθαρισμο στο μαμμο και το αμαξι επανηλθε στην κατασταση που επρεπε να ηταν.
Επειδη ημουν παρον στον καθαρισμο και τα κοιταζαμε ωρα με τον κωσταντινο, ναι ηταν αρκετο το καρβουνακι στις βαλβιδες, αλλα και παλι εγω δε δικαιολογω τετοια πτωση στην δυναμη.
Μπορεις να δεις βεβαια την κατασταση των βαλβιδων και μονος σου πριν προχωρησεις σε καθαρισμο απλα ξεβιδωνοντας λιγο την πολλαπλη με ενα μικρο καθρεφτακι και ενα φακο. Βεβαια γνωμη μου αμα παει καλα το αμαξι δεν εχεις λογο να ψαχνεσαι για τιποτα... Εμενα ειχε προβλημα και το εκανα.
Να συμπληρωσω οτι ειχα δοκιμασει και μονος μου τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στην αγορα τυπου σιφοαμ με μηδενικα αποτελεσματα.
Ελπιζω να σε καλυψα! |
Μηπως πρεπει να αναρωτηθεις ποια εινα η πραγματικη αιτια που σου το προκαλεσε αυτο?
Δεν δηκαιολογειται τοσο νωρις να εχεις αυτο το προβλημα,
και για να σε προλαβω,
οχι δεν φταιει το καπακι....
(πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεων λογω αστοχιας υλικου που μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου και το προβλημα ηταν εμφανεστατο απο το στρωσιμο κιολας)
Εκτος (και δεν το λεω με διαθεση να σε ειρωνευτω ουτε να σε προσβαλω οκ?) και αν δεν εχεις οικονομικο προβλημα καθε σερβις στα 20.000χλμ να ανοιγεις και καπακι για μηχανικο καθαρισμο...
οποτε σε αυτη την περιπτωση παω πασο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 13:06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θαναση εγραψα πιο πανω τι πιστευω οτι οδηγησε σε αυτο το προβλημα σε τοσο λιγα χιλιομετρα.
Και παλι πιστευεις οτι δε στεκει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 16:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να σε ρωταω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 16:46:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | για να σε ρωταω...  |
Eπειδη εκανες quote στο πρωτο ποστ και οχι εκει που εξηγω ποιοι λογοι πιστευω οτι επισπευσαν την κατασταση αυτη..
Παντος κατα τ' αλλα το αμαξι δουλευε και δουλευει ρολοι, τσεκαρισμενο απο σαλεξ παντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|