PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασία
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
astanapane 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2011, 21:31:47    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα
Πριν ένα μήνα άλλαξα ψυγείο στο αυτοκινητό μου (peugeot 106) επειδή ανέβαζε θερμοκρασία. Το ψυγείο καινούργιο. Σήμερα το απογευματάκι ανέβασε πάλι θερμοκρασία. Φταίει ο θερμοστάσης ή παίζει να ειναι καμια τρόμπα νερού?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 12:39:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρέπει να δεις αν γυρίζουν τα νερά αν δουλεύει το βεντιλατέρ αν το ψυγείο είναι ζεστό


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 12:55:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
Θα πρέπει να δεις αν γυρίζουν τα νερά αν δουλεύει το βεντιλατέρ αν το ψυγείο είναι ζεστό

πανω σε αυτο που λες τηλεμαχε, το πρωι οταν παω να βαλω εμπρος, ακουω νερα μπροστα στο τιμονι-ταμπλω, σαν να τρεχουν νερα πανω δε πλαστικο.
Μετα απο λιγο σταματανε.
Υπαρχει περιπτωση να μην κυκλοφορουν τα νερα?
Κατι αλλο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 14:18:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αέρας στο κύκλωμα
Η κάπου χάνετε τα νερά η δεν έχετε κάνει εξαέρωση και θέλει και άλλα νερά


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 20:59:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω, θα το τσεκαρω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NPIL (NIK)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 307 1.6 XT (2007)

Ένταξη: 24 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 53

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2011, 13:58:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω και εγω κατι.
Εγω του εκανα καθαρισμο του ψυγειου απο τα κλασσικα λαδια που πεταει μεσα το 106, η θερμοκρασια πριν το καθαρισμο ηταν πανω απο τη μεση μονιμα ,μετα το καθαρισμο και αλλαγη φλατζας ειναι μονιμα κατω απο τη μεση.Τωρα οταν το ζοριζω λιγακι αν και δεν ανεβαινει η θερμοκρασια ,μπαινει σε λειτουργια το βεντιλατερ....Τι μπορει να συμβαινει?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2011, 08:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NPIL (NIK)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 307 1.6 XT (2007)

Ένταξη: 24 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 53

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 23:44:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;

4 χρονια μετα την αγορα του 106 ανοιγα να δω το νερο στο ψυγειο και ειχε και λαδια μεσα το εδειχνα καθε φορα που το πηγαινα για service ( αντιπροσωπειας) και μου ελεγαν δεν ειναι ανησυχητικο θα φυγουν...και καθε φορα το ιδιο....και ενω ηταν η θερμοκρασια μονιμος πανω απο την μεση μου ελεγαν οτι ετσι η σωστη θερμοκρασια στο δικο μου μοντελο(5 χρονια εφαγα με τις μπαρουφες τουσ)....ΕΕΕ τοτε ρε μαγκες της αντιπροσωπειας απο τοτε που αλλλαξα φλατζες και καθαρισα με αρκετο κοστος το ψυγειο σε εξουσιοδοτημενο service (ανεξαρτητου) ..Γιατι μου επεσε η θερμοκρασια μονιμος κατω απο τη μεση και δεν εχω δει δειγμα λαδιου εδω και 1,5 χρονο??????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Οκτ 2011, 23:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NPIL έγραψε:
Svstouk έγραψε:
λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;

4 χρονια μετα την αγορα του 106 ανοιγα να δω το νερο στο ψυγειο και ειχε και λαδια μεσα το εδειχνα καθε φορα που το πηγαινα για service ( αντιπροσωπειας) και μου ελεγαν δεν ειναι ανησυχητικο θα φυγουν...και καθε φορα το ιδιο....και ενω ηταν η θερμοκρασια μονιμος πανω απο την μεση μου ελεγαν οτι ετσι η σωστη θερμοκρασια στο δικο μου μοντελο(5 χρονια εφαγα με τις μπαρουφες τουσ)....ΕΕΕ τοτε ρε μαγκες της αντιπροσωπειας απο τοτε που αλλλαξα φλατζες και καθαρισα με αρκετο κοστος το ψυγειο σε εξουσιοδοτημενο service (ανεξαρτητου) ..Γιατι μου επεσε η θερμοκρασια μονιμος κατω απο τη μεση και δεν εχω δει δειγμα λαδιου εδω και 1,5 χρονο??????


... γιατι ετσι πρεπει να ειναι, το νερο δεν πρεπει να εχει λαδι μεσα, αν εχει συμαινει οτι καποια φλαντζα στον κινητηρα εχει διαροει και αναμυγνειει λαδια με νερα.. Confused

εμενα 10 χρονων αμαξι και προσφατα που αλαξα νερα δεν ειχε σταγωνα μεσα... παλι καλα που εκει ειμαι στεγανως.. Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
giorgos2-0-6 (giorgos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1999 peugeot 1.4

Ένταξη: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 65
Τόπος: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2012, 22:56:07    Θέμα δημοσίευσης: a Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:23:33    Θέμα δημοσίευσης: Re: a Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos2-0-6 (giorgos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1999 peugeot 1.4

Ένταξη: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 65
Τόπος: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:27:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: a Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
giorgos2-0-6 (giorgos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1999 peugeot 1.4

Ένταξη: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 65
Τόπος: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: a Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos2-0-6 έγραψε:
TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?


mi tou po malkies tou anthropou gia ayto rotao


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 17:14:10    Θέμα δημοσίευσης: Re: a Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos2-0-6 έγραψε:
TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?


Εγώ "ειδικός" δεν είμαι κι υπάρχουν πολλά παιδιά εδώ μέσα που ξέρουν πολύ καλύτερα. Ωστόσο, όπως και να το κάνουμε, το 70, είναι πολύ χαμηλό για να δουλεύει το αμάξι. Οι θερμοκρασίες πάνω-κάτω είναι όπως σου είπα. 85-90 περίπου. Εσένα δουλεύει σχεδόν 20% χαμηλότερα. Ε κάτι είναι περίεργο, δεν νομίζεις;

Κι όπως σου'πα, οι μόνες περιπτώσεις που'χω δει εγώ κοντά στο 70+ θερμοκρασίες είναι σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα ή με το a/c αναμμένο καμιά φορά.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 18:04:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos2-0-6 (giorgos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1999 peugeot 1.4

Ένταξη: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 65
Τόπος: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2012, 22:17:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gpol86 έγραψε:
Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.


οταν το αναψω ειναι φυσιολογικα στο 0..μολις περπατησει λιγο το αμαξι δουλευει στους 70...αμα βρεθω σε λιγη κινηση παει 80 και σε πολλη κινηση με σταματα ξεκινα παει 90.....λιγο πιο πανω αναβουν τα βεντιλατερ και πεφτει στους 80...μολις φυγω ομωσ απο τη κινηση το αμαξι πεφτει κατευθειαν στους 70....και σκεφτομαι εγω αμα με 40 βαθμους δουλευει στο 70 το χειμωνα τι γινεται??????καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy εχω ενα φιλο που εχει πεζο 1.4 16v και του δουλευει στους 90...... ? ? ?


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2012, 00:33:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos2-0-6 έγραψε:
gpol86 έγραψε:
Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.


οταν το αναψω ειναι φυσιολογικα στο 0..μολις περπατησει λιγο το αμαξι δουλευει στους 70...αμα βρεθω σε λιγη κινηση παει 80 και σε πολλη κινηση με σταματα ξεκινα παει 90.....λιγο πιο πανω αναβουν τα βεντιλατερ και πεφτει στους 80...μολις φυγω ομωσ απο τη κινηση το αμαξι πεφτει κατευθειαν στους 70....και σκεφτομαι εγω αμα με 40 βαθμους δουλευει στο 70 το χειμωνα τι γινεται??????καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy εχω ενα φιλο που εχει πεζο 1.4 16v και του δουλευει στους 90...... ? ? ?


Α, τώρα μας το εξήγησες καλύτερα. Wink Είχα καταλάβει, ότι μονίμως ήσουν στους 70 βαθμούς.

Οι 90 βαθμοί με σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση κτλ, είναι φυσιολογικό.
Μετά τους 90 που λειτουργεί το βεντιλατέρ, είναι επίσης φυσιολογικό.
Το ότι πέφτει στους 80 ύστερα απ'αυτό, δεν είναι κάτι τρομερό, αυτή είναι η δουλειά του άλλωστε.

Τους 70 που λες, πότε τους βλέπεις και το "κατευθείαν", πώς το ορίζεις χρονικά; Δηλαδή είσαι σε κίνηση, έχει πιάσει τους 90 που λες, κινείσαι λιγάκι, στρίβεις σε στενά, βγαίνεις σε πιο κεντρικούς δρόμους ξανά και σ'όλο αυτό το διάστημα, είσαι με 70 βαθμούς το πολύ; Ή τότε είναι 80; Το 80, δεν είναι πρόβλημα σε αυτήν την περίπτωση. Όπως επίσης, το να δείξει 90 αν είσαι πχ στις αρχές της Συγγρού κι έχεις ψιλοφρακάρει και με το που περάσεις το Φιξ, μετά από λίγο, δεις 70+ πιάνοντας κοντά στα 90 χλμ κατεβαίνοντας, δε θα'λεγα ότι αποτελεί πρόβλημα. Κι εμένα καμιά φορά το κάνει αυτό.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Τρι 31 Ιούλ 2012, 12:47:55, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2012, 08:41:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού λες ότι σου άλλαξε θερμοστάτη, τότε το πιό πιθανό είναι είτε ότι σου τοποθέτησε (σκόπιμα ή κατα λάθος) κάποιον που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία ή ο αισθητήρας που διαβάζει θερμοκρασία και τη μεταφέρει στο καντράν έχει παλιώσει και δίνει λάθος ένδειξη.

Το καλύτερο είναι να μετρηθεί η θερμοκρασία νερού με κάποιο εξωτερικό όργανο (πχ κάποιο θερμόμετρο laser ή όργανο με θερμοζεύγος) ώστε αρχικά να διαπιστωθεί εάν οι θερμοκρασίες που βλέπεις στο όργανο του καντράν είναι αληθείς και στη συνέχεια, εάν είναι, να τοποθετηθεί ο σωστός θερμοστάτης.

Πάντως, ακόμα κι εάν ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία πχ 75, δε σημαίνει ότι εάν έξω χιονίζει το νερό δεν θα φτάσει ποτέ τη θερμοκρασία λειτουργίας.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2012, 08:54:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως ο προηγουμενος θερμοστατης ειχε προβλημα και δεν δουλευε σωστα,
και εσυ ειχες συνηθησει να βλεπεις τους 90 στη βελονα συνεχεια, και τωρα με τον καινουριο που δουλευει σωστα και πεφτει στους 70 σου φαινεται περιεργο!!!
Αλλα υπαρχει και η περιπτωση που ειπε και ο Roadrunner, να σου εβαλε χαμηλοτερο θερμοστατη.
Και εγω εχω θερμοστατη που ανοιγει 5 βαθμους χαμηλοτερα απλα τον χειμωνα αργει λιγο να ζεσταθει. μεσα στην κινηση ανεβαινει κανονικα στους 90
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2012, 11:58:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giorgos2-0-6 έγραψε:
καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy


Ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Κι εμένα έτσι συμπεριφέρεται. Όταν κινούμαι κανονικά δουλεύει στους 70 και λογικό είναι αφού η κίνηση του αέρα βοηθάει στην απαγωγή της θερμότητας, σε νορμάλ κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, φανάρια κλπ. πάει 85-90 και σε πολλή κίνηση φτάνει περίπου στους 92. Τότε ανάβει το βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στους 80-85. Το χειμώνα απλά θα πιάνει πιο δύσκολα 90, αλλά οι 70 είναι στάνταρ, δεν πρόκειται να πέσει παρακάτω!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξ' άλλου και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού μια ζωή στο 1/4 φτάνει και μένει εκεί, μόνο σε ταξίδια τον βλέπω να ανεβαίνει σχεδόν μέχρι τη μέση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2188s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on