PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλημα με ρελαντι- σβησηματα !!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 21:57:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Εμένα μου το έκανε το άλλο πολύ σπάνια ΠΡΙΝ την αλλαγή λαδιών. Μετά από 500μ πορείας όταν το έβαζα μπρος, για κανά 10' με τέρμα πατημένο γκάζι έφτανε μέγιστο 3000 στροφές και σαν να "έβηχε-αγκομαχούσε". Αν άφηνα το γκάζι και έπαιζα ελάχιστα μαζί του, το ξεπερνούσε. Από όταν άλλαξα λάδια και έβαλα 5w-40 (Total Quartz 9000), μου το κάνει κάπως πιο συχνά.


τα λαδια δεν εχουν σχεση..
την πεταλουδα σου δες...
οταν τρωει φλασιες και με πατημενο γκαζι δεν παει πανω απο 3000σαλ η πεταλουδα ειναι
το καλωδιο της, καθαρισμα.. σφαλμα δεν σου εχει βγαλει ο εγκεφαλος?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 01:13:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
TopGear έγραψε:
Εμένα μου το έκανε το άλλο πολύ σπάνια ΠΡΙΝ την αλλαγή λαδιών. Μετά από 500μ πορείας όταν το έβαζα μπρος, για κανά 10' με τέρμα πατημένο γκάζι έφτανε μέγιστο 3000 στροφές και σαν να "έβηχε-αγκομαχούσε". Αν άφηνα το γκάζι και έπαιζα ελάχιστα μαζί του, το ξεπερνούσε. Από όταν άλλαξα λάδια και έβαλα 5w-40 (Total Quartz 9000), μου το κάνει κάπως πιο συχνά.


τα λαδια δεν εχουν σχεση..
την πεταλουδα σου δες...
οταν τρωει φλασιες και με πατημενο γκαζι δεν παει πανω απο 3000σαλ η πεταλουδα ειναι
το καλωδιο της, καθαρισμα.. σφαλμα δεν σου εχει βγαλει ο εγκεφαλος?


Nope. Κανένα σφάλμα. Ούτε καυσαέρια τίποτα. Παλιότερα μου'χε βγάλει και στο καντράν κιόλας, όταν έχανε στροφές το ρελαντί, οπότε το έφτιαξα. Τώρα, απλά καμιά φορά, μόνο στην εκκίνηση μετά από κανά 500μ (όταν είναι κρύο δηλαδή) και ΠΟΤΕ μετά όσο λειτουργεί, κάνει αυτό που έγραψα. Μιλάμε για κανά 5" τώρα ότι σκαλώνει και αν. Το σκέφτηκα για πεταλούδα. Ίσως την καθαρίσω.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0844s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on