Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2003, 04:59:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-- Θα χρειαστούν άλλες επεμβάσεις στο πάνω μέρος; (μην βρεθείς ανάσκελα 200αρίζοντας σε καμιά γέφυρα...)
Μα τις βελτιωσεις στο πατωμα τις κανεις για να βελτιωσεις το κρατημα του αυτοκινητου στο δρομο. Αυτο απο μονο του σου δινει μεγαλυτερα περιθωρια ενεργητικης (προληπτικης) ασφαλειας. Αν τωρα αρχισουμε να σκεφτομαστε για 200 και να βρισκομαστε αναποδα τοτε μαλλον πρεπει να τοποθετησουμε ρολλ-μπαρς απο τωρα καθως τα αμαξια μας ειναι πιο ανασφαλη σε σχεση με το πως θα γινουν. Αλλα γενικα με 200 αμα παθεις κατι δεν σε σωζει κανεις.. Εδω με 70 και βλεπεις θανατηφορα, με 130 και βλεπεις αμαξια πιτα.. Με 200? Χμμ..
-- Μήπως θα υπάρχουν "φαινόμενα θερμοκηπίου"; (project τηγάνι όταν θα περπατάς στην ελληνική άσφαλτο το καλοκαίρι...)
Αυτο δεν το πιασα για να μαι ειλικρινης.. Η ασφαλτος οντως ζεσταινεται με αποτελεσμα να γλυστραμε αλλα αυτο συμβαινει ανεξαρτητως πατωματος αυτοκινητου.
Βασικα για μαστορα δεν ξερω.. Μαλλον πρεπει να βρουμε καποιον που να εχει επαρκες μερακι για να κατσει να ασχοληθει.. Χωρις φυσικα τεραστια οικονομικα ανταλλαγματα...
-- Θα είναι λειτουργικό ή θα τρώς μπινελίκια κάθε φορά που σε συναντά έστω και τυχαία ο μηχανικός σου στο δρόμο;
Κατα πασα πιθανοτητα η λειτουργικοτητα παει περιπατο μιας και προσβαση στα απο κατω σημεια του αυτοκινητου θα ειναι περιορισμενη οποτε θα θελει αφαιρεση το συγκεκριμενο πατωμα. Ισως λυση θα ηταν ενα μη-ενοποιημενο πατωμα που αποτελειτε απο 4-7 κομματια ωστε να βγαινει το "καλυμα" που θελουμε και να κανουμε τη δουλεια μας..
-- Υπάρχει "καλλιτέχνης" που θα το φτιάξει; (ή θα είμαστε για τα "πανηγύρια"; )
Βασικα το ερωτημα ειναι γινεται? Ψαχνω σημεια να δω που θα μπορουσε να στηριχτει ενας πατος και δεν βρισκω. Ειναι δυσκολο, και αν αναλογιστεις και τα πραγματα που εξεχουν (σωληνες, ψαλιδια, εξατμισεις) μπορει να ειναι και εφιαλτης...
Εχω σκεφτει να βαλω φυλλο λαμαρινας αλλα μου φαινεται αυτο ειναι εφικτο μονο απ'την μπροστα ροδα και πισω μεχρι το μπροστα σημειο της πισω ροδας αν τη λαμαρινα την τσακισω και τη διπλωσω στους μαρσπιεδες του αυτοκινητου οποτε και την βιδωσω μετα. Αλλα θα πρεπει να γινουν τρυπες στους μαρσπιεδες που δεν γνωριζω τι καταστροφικες παρενεργειες μπορει να εχει. Πχ μπορει η τρυπα στο μαρσπιε για να μπει η βιδα να δημιουργησει σκουρια στο μεταλλο απο μεσα και μετα να σκουριαζει το αμαξι...
Τωρα δεν ξερω αν υπαρχει κανας μαστορας με τετοιου ειδους ορεξη που δεν εχει και μεγαλο αντικρυσμα απο αποψη χρηματων που θα παρει. Αλλα και το αποτελεσμα δεν νομιζω να κανει τεραστια διαφορα.. Μονο ισως αν τραβηξεις καθετα πλαινα στο αμαξι που να γλυφουν την ασφαλτο ωστε να μην παρενοχλειται η απο κατω ροη με την ροη του πλαινου αερα οπως δηλαδη γινεται στα πρωταθληματα DTM (δεν ξερω αν εχεις δει κατι BMW, Mercedes, Alfa που τρεχουν στο Eurosport)..
Το θεμα ειναι οτι αυτα τα πλαινα θα δουλευαν μονο σε πιστα καθως με το παραμικρο σαμαρακι του δρομου θα διαλυοτουσαν.. Το ιδιο ισχυει και για τα χοντρα σαμαρακια οπου θα χαλαγαν ενα προσθετο πατωμα...
Παντως ειναι γεγονος οτι η σωστη ροη του αερα μπορει να δημιουργησει πολυ μεγαλο αεροδυναμικο πλεονεκτημα στο απο κατω μερος του αυτοκινητου. Μαλιστα το under-tray downforce (σε περιπτωση που χρησιμοποιηθει αποτελεσματικα) ειναι απ'τις μορφες καθετης αεροδυναμικης δυναμης που ερχονται χωρις σημαντικο αεροδυναμικο κοστος σε αντιθεση με πτερυγες για παραδειγμα οπου χανουμε σε drag αλλα κερδιζουμε σε downforce. Γι'αυτο και το απαγορευσαν στην Formula 1 γιατι τα μονοθεσια θα χαν πιασει 6G στριψιματος τωρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2003, 09:20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | lia206cc έγραψε: | -- Θα χρειαστούν άλλες επεμβάσεις στο πάνω μέρος; (μην βρεθείς ανάσκελα 200αρίζοντας σε καμιά γέφυρα...) |
Μα τις βελτιωσεις στο πατωμα τις κανεις για να βελτιωσεις το κρατημα του αυτοκινητου στο δρομο. Αυτο απο μονο του σου δινει μεγαλυτερα περιθωρια ενεργητικης (προληπτικης) ασφαλειας. Αν τωρα αρχισουμε να σκεφτομαστε για 200 και να βρισκομαστε αναποδα τοτε μαλλον πρεπει να τοποθετησουμε ρολλ-μπαρς απο τωρα καθως τα αμαξια μας ειναι πιο ανασφαλη σε σχεση με το πως θα γινουν. Αλλα γενικα με 200 αμα παθεις κατι δεν σε σωζει κανεις.. Εδω με 70 και βλεπεις θανατηφορα, με 130 και βλεπεις αμαξια πιτα.. Με 200? Χμμ.. |
Αυτό είναι δεδομένο, η ερώτηση είναι για την απόδοση της μετατροπής στο σύνολο... Π.χ. στο cc δεν μπορώ να φορέσω αεροτομή - τέρας για να πατάει προς τα κάτω το αμάξι, ούτε να ανοίξω τρύπες στο καπό για να βελτιώσω τη ροή του αέρα. Σαν να λέμε αλλάζω μόνο τελικό καζανάκι = μηδαμινή αλλαγή απόδοσης = μια τρύπα στο νερό...
Alex έγραψε: | lia206cc έγραψε: | -- Μήπως θα υπάρχουν "φαινόμενα θερμοκηπίου"; (project τηγάνι όταν θα περπατάς στην ελληνική άσφαλτο το καλοκαίρι...) |
Αυτο δεν το πιασα για να μαι ειλικρινης.. Η ασφαλτος οντως ζεσταινεται με αποτελεσμα να γλυστραμε αλλα αυτο συμβαινει ανεξαρτητως πατωματος αυτοκινητου. |
Εννούσα τη θερμοκρασία στη μηχανή του αυτοκινήτου. Το κάνεις μεν για να κρατήσεις αέρα, αλλά με 50 βαθμούς ντάλα ήλιο... τι να πώ... μου φαίνεται λίγο απίθανο να μην ανεβάζει θερμοκρασία (εκτός αν αντί για ΤΟΤΑL του φοράσουμε Corneto ALGIDA....
Alex έγραψε: | Βασικα για μαστορα δεν ξερω.. Μαλλον πρεπει να βρουμε καποιον που να εχει επαρκες μερακι για να κατσει να ασχοληθει.. Χωρις φυσικα τεραστια οικονομικα ανταλλαγματα... |
Σωστόοοςςς ο παίχτης μου!!!
Alex έγραψε: | lia206cc έγραψε: | -- Θα είναι λειτουργικό ή θα τρώς μπινελίκια κάθε φορά που σε συναντά έστω και τυχαία ο μηχανικός σου στο δρόμο; |
Κατα πασα πιθανοτητα η λειτουργικοτητα παει περιπατο μιας και προσβαση στα απο κατω σημεια του αυτοκινητου θα ειναι περιορισμενη οποτε θα θελει αφαιρεση το συγκεκριμενο πατωμα. Ισως λυση θα ηταν ενα μη-ενοποιημενο πατωμα που αποτελειτε απο 4-7 κομματια ωστε να βγαινει το "καλυμα" που θελουμε και να κανουμε τη δουλεια μας.. |
Αν είναι καμιά τρελή πατέντα σίγουρα... ωστόσο ένας φίλος μου ΚΤΕΛατζής που φοράει πάτωμα στο SETRA του, λέει ότι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κι ας είναι τεράστιο... τώρα τι να πεί κανείς;;;
Alex έγραψε: | lia206cc έγραψε: | -- Υπάρχει "καλλιτέχνης" που θα το φτιάξει; (ή θα είμαστε για τα "πανηγύρια"; ) |
Βασικα το ερωτημα ειναι γινεται? Ψαχνω σημεια να δω που θα μπορουσε να στηριχτει ενας πατος και δεν βρισκω. Ειναι δυσκολο, και αν αναλογιστεις και τα πραγματα που εξεχουν (σωληνες, ψαλιδια, εξατμισεις) μπορει να ειναι και εφιαλτης...
Εχω σκεφτει να βαλω φυλλο λαμαρινας αλλα μου φαινεται αυτο ειναι εφικτο μονο απ'την μπροστα ροδα και πισω μεχρι το μπροστα σημειο της πισω ροδας αν τη λαμαρινα την τσακισω και τη διπλωσω στους μαρσπιεδες του αυτοκινητου οποτε και την βιδωσω μετα. Αλλα θα πρεπει να γινουν τρυπες στους μαρσπιεδες που δεν γνωριζω τι καταστροφικες παρενεργειες μπορει να εχει. Πχ μπορει η τρυπα στο μαρσπιε για να μπει η βιδα να δημιουργησει σκουρια στο μεταλλο απο μεσα και μετα να σκουριαζει το αμαξι... |
Είναι και τα κοψίματα κοντά στους θόλους... τι απόσταση θα αφήσεις στον άξονα και πως θα κλείσεις τα ενδιάμεσα κενά;
Alex έγραψε: | Τωρα δεν ξερω αν υπαρχει κανας μαστορας με τετοιου ειδους ορεξη που δεν εχει και μεγαλο αντικρυσμα απο αποψη χρηματων που θα παρει. Αλλα και το αποτελεσμα δεν νομιζω να κανει τεραστια διαφορα.. Μονο ισως αν τραβηξεις καθετα πλαινα στο αμαξι που να γλυφουν την ασφαλτο ωστε να μην παρενοχλειται η απο κατω ροη με την ροη του πλαινου αερα οπως δηλαδη γινεται στα πρωταθληματα DTM (δεν ξερω αν εχεις δει κατι BMW, Mercedes, Alfa που τρεχουν στο Eurosport)..
Το θεμα ειναι οτι αυτα τα πλαινα θα δουλευαν μονο σε πιστα καθως με το παραμικρο σαμαρακι του δρομου θα διαλυοτουσαν.. Το ιδιο ισχυει και για τα χοντρα σαμαρακια οπου θα χαλαγαν ενα προσθετο πατωμα... |
Αυτή την λεπτομέρεια δεν την είχα σκεφτεί... και απ' ότι είδα στο renault που έγινε η προσθήκη, οι "φούστες" σέρνονταν στην άσφαλτο. Εκτός απ' το ότι θα στραπατσάρεται όπως σωστά σημειώνεις, είναι και πολύ άσχημο!!!
Alex έγραψε: | Παντως ειναι γεγονος οτι η σωστη ροη του αερα μπορει να δημιουργησει πολυ μεγαλο αεροδυναμικο πλεονεκτημα στο απο κατω μερος του αυτοκινητου. Μαλιστα το under-tray downforce (σε περιπτωση που χρησιμοποιηθει αποτελεσματικα) ειναι απ'τις μορφες καθετης αεροδυναμικης δυναμης που ερχονται χωρις σημαντικο αεροδυναμικο κοστος σε αντιθεση με πτερυγες για παραδειγμα οπου χανουμε σε drag αλλα κερδιζουμε σε downforce. Γι'αυτο και το απαγορευσαν στην Formula 1 γιατι τα μονοθεσια θα χαν πιασει 6G στριψιματος τωρα... |
Έλα, πάρε χαρτί, ξύσε το μολύβι σου και άρχισε τα σχέδια... βάλε εσύ την τέχνη, να βάλω εγώ τους χορηγούς... (το αυτοκίνητο ποιός θα το βάλει;;; ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 00:41:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: |
Αυτό είναι δεδομένο, η ερώτηση είναι για την απόδοση της μετατροπής στο σύνολο... Π.χ. στο cc δεν μπορώ να φορέσω αεροτομή - τέρας για να πατάει προς τα κάτω το αμάξι, ούτε να ανοίξω τρύπες στο καπό για να βελτιώσω τη ροή του αέρα. Σαν να λέμε αλλάζω μόνο τελικό καζανάκι = μηδαμινή αλλαγή απόδοσης = μια τρύπα στο νερό...
|
Καλα καμια σχεση αυτο που καταλαβα... Τωρα το πιασα τι ενοουσες..
Παράθεση: |
Εννούσα τη θερμοκρασία στη μηχανή του αυτοκινήτου. Το κάνεις μεν για να κρατήσεις αέρα, αλλά με 50 βαθμούς ντάλα ήλιο... τι να πώ... μου φαίνεται λίγο απίθανο να μην ανεβάζει θερμοκρασία (εκτός αν αντί για ΤΟΤΑL του φοράσουμε Corneto ALGIDA....
|
Θα χρειαστει προφανως να κοπουν γρυλιες στο συγκεκριμενο σημειο, κατι δηλαδη παρομοιο με αυτο που εχει η μεταλλικη ποδια που πουλανε για 206 στην Peugeot (και μας εχει μιλησει γι'αυτη ο SvStouk, ο οποιος την φοραει κι'ολας). Η αμα θελουμε να διατηρησουμε την αεροδυναμικη ισοροπια: κοψιμο στο καπω απο πανω ωστε να μπαινει ο κρυος απ'το ψυγειο, να βγαινει ζεστος στη συνεχεια απ'την επαφη του με το ψυγειο και εξω μετα απ'το καπω.
Παράθεση: |
Αν είναι καμιά τρελή πατέντα σίγουρα... ωστόσο ένας φίλος μου ΚΤΕΛατζής που φοράει πάτωμα στο SETRA του, λέει ότι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κι ας είναι τεράστιο... τώρα τι να πεί κανείς;;;
|
Τα ωφελη που εχει δει αξιζουν? Τι σου εχει πει? Νομιζα οτι μονο κατι τρελλοι Αγγλοι βαζουν πατωματα...
Παράθεση: |
Είναι και τα κοψίματα κοντά στους θόλους... τι απόσταση θα αφήσεις στον άξονα και πως θα κλείσεις τα ενδιάμεσα κενά;
|
Ναι αυτες τις δυσκολιες σκεφτομαι και γι'αυτο λεω οτι το μονο ευκολο και πρακτικο που μπορω να σκεφτω ειναι να μην το κανεις σε ενοποιημενη βαση αλλα μονο στο σημειο μεταξυ των δυο τροχων. (Απ'τον πισω θολο και μπροστα δηλαδη, και πριν τον μπροστα θολο) Δηλαδη οσο παει ο μαρσπιες.. Φυσικα αυτο ειναι μονο 1 βημα. Μετα πρεπει να βρουμε διαφορετικη προσεγγιση για το πως θα καλυψουμε το πισω και το μπρος.
Παντως ειδικα γι'αυτο το σημειο του αυτοκινητου (το μεσαιο) η ιδεα της λαμαρινας μου χει "καρφωθει" στο μυαλο σαν πολυ πρακτικη και οικονομικη.
Παράθεση: |
Αυτή την λεπτομέρεια δεν την είχα σκεφτεί... και απ' ότι είδα στο renault που έγινε η προσθήκη, οι "φούστες" σέρνονταν στην άσφαλτο. Εκτός απ' το ότι θα στραπατσάρεται όπως σωστά σημειώνεις, είναι και πολύ άσχημο!!!
|
Αυτη η λεπτομερια ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ αμα θες να φτιαξεις πατωμα που να σε "ρουφαει" προς τα κατω αυξανοντας το κρατημα...Αμα θες ενα "λειο" πατωμα απλως για να εχεις ταχυτερη ροη αερα δεν παιζει τοσο ρολο η πλαινη φουστα.
Παράθεση: |
Έλα, πάρε χαρτί, ξύσε το μολύβι σου και άρχισε τα σχέδια... βάλε εσύ την τέχνη, να βάλω εγώ τους χορηγούς...
|
Κατσε να καλοκαιριασει οποτε και θα εχω χρονο και βλεπουμε.. Οσο για αμαξι μαλλον στο δικο μου θα κανω τα πειραματα. Αλλα προηγειται η σχεδιαση μια νεας εισαγωγης αερα πιο πρακτικη απ'την τωρινη μου στο οτι την επιφανεια επαφης με τον αερα θα την απλωνει πιο πολυ σε φαρδος και οχι σε υψος ωστε να μπορει να μπει σε περισσοτερα αυτοκινητα που φοβουνται μη βρισκουν κατω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 10:25:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαγκες ερωτηση περι αεροδυναμικής. Ποιος ξέρει τι CdA έχει το 206CC???
ειναι μία βασική πληροφορία που χρειάζομαι για ορισμένα πειραματα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | μαγκες ερωτηση περι αεροδυναμικής. Ποιος ξέρει τι CdA έχει το 206CC???
ειναι μία βασική πληροφορία που χρειάζομαι για ορισμένα πειραματα...
|
Τι πειράματα;;; (αν επιτρέπεται...)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Κατσε να καλοκαιριασει οποτε και θα εχω χρονο και βλεπουμε.. Οσο για αμαξι μαλλον στο δικο μου θα κανω τα πειραματα. |
Για πάρε μερικές καλές ιδέες....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 17:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θελω να κανω calibrate ενα performance meter που εχω για να μετραω το καρο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 19:35:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | θελω να κανω calibrate ενα performance meter που εχω για να μετραω το καρο... |
Could you speak in Greek please???
(μην μου πεις πως κατασκεύασες, ή θες να κατασκευάσεις, ένα 206 υπό κλίμακα... )
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 20:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
(μην μου πεις πως κατασκεύασες, ή θες να κατασκευάσεις, ένα 206 υπό κλίμακα... ) |
εγω εχω στο ραφι ενα 206 WRC 2001 version 1/24 ετοιμο για κατασκευη μένει να βρω τον χρόνο
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 08:05:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | εγω εχω στο ραφι ενα 206 WRC 2001 version 1/24 ετοιμο για κατασκευη μένει να βρω τον χρόνο |
Το συγκεκριμένο το έχω ήδη φτειάξει και βάψει στα "δικά μου" χρώματα...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 08:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε δημητρη sorry...
αλλά λόγω ανωτέρας βίας... τα αγγλικά μου ερχονται πι οευκολα απο τα ελληνικά μερικες φορες...
ιδιώς όταν προκειται για ορολογίες μηχανολογικών κ αυτοκινητων...
Ελω, πως θέλω να μάθω το CdA (συντελεστής αεροδυναμικής αντιστασης) για να ρυθμίσω με ακρίβεια ένα μετρητη επιδόσεων που έχω για το αυτοκίνητο (μετράει 0-100χλμ, 0-400μ, 0-1000, ιπποδυναμη, πλευρική επιτάχυνση, απόσταση φρεναρίσματος, κλπ κλπ.). Ειναι το AC22 της Performance Technologies και το έχω φέρει απο Αγγλια.
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 14:40:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε δημητρη sorry...
αλλά λόγω ανωτέρας βίας... τα αγγλικά μου ερχονται πι οευκολα απο τα ελληνικά μερικες φορες...
ιδιώς όταν προκειται για ορολογίες μηχανολογικών κ αυτοκινητων...
Ελω, πως θέλω να μάθω το CdA (συντελεστής αεροδυναμικής αντιστασης) για να ρυθμίσω με ακρίβεια ένα μετρητη επιδόσεων που έχω για το αυτοκίνητο (μετράει 0-100χλμ, 0-400μ, 0-1000, ιπποδυναμη, πλευρική επιτάχυνση, απόσταση φρεναρίσματος, κλπ κλπ.). Ειναι το AC22 της Performance Technologies και το έχω φέρει απο Αγγλια. |
Επειδή και 'γω ενδιαφέρομαι για μια τέτοια συσκευή, μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες; Για παράδειγμα τοποθετείται κάπου στο αυτοκίνητο ή δουλεύει μέσω laptop; Απαιτείται κάποια ειδική τοποθέτηση αισθητήρων ή δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο; (μήπως συνεργάζεται με G.P.S.; )
Πόσο κοστίζει;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 14:57:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η συσκευή είναι της Race Technologies (www.race-technology.com).
έχει δυο μοντέλα, το ac22 που έχω εγώ και το ap22 που εχει και data logging, δηλαδή μπορεί να συνδεθεί με φορτητό υπολογιστή και να αναλύεις τα δεδομένα.
Δεν χρειάζεται τιποτα η συσκευή παρά μόνο καλή στήριξη στο ταμπλο ώστε την ώρα των μετρήσεων να μην μετακινείται...
Μπες στην σελίδα τους και δες, είναι πολύ ενημερωτική...
η πρώτη μέτρηση που έκανε ο αδερφός μου του έδειξε 0-100χλμ. σε 8.6sec και 0-400μετρα σε 15.8sec... χρόνοι θα έλεγα μοτέρ περί των 140 αλόγων. Μόλις το καλυμπράρω σωστά θα μετράω και ιπποδύναμη.
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 16:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | η συσκευή είναι της Race Technologies (www.race-technology.com).
έχει δυο μοντέλα, το ac22 που έχω εγώ και το ap22 που εχει και data logging, δηλαδή μπορεί να συνδεθεί με φορτητό υπολογιστή και να αναλύεις τα δεδομένα.
Δεν χρειάζεται τιποτα η συσκευή παρά μόνο καλή στήριξη στο ταμπλο ώστε την ώρα των μετρήσεων να μην μετακινείται...
Μπες στην σελίδα τους και δες, είναι πολύ ενημερωτική...
η πρώτη μέτρηση που έκανε ο αδερφός μου του έδειξε 0-100χλμ. σε 8.6sec και 0-400μετρα σε 15.8sec... χρόνοι θα έλεγα μοτέρ περί των 140 αλόγων. Μόλις το καλυμπράρω σωστά θα μετράω και ιπποδύναμη. |
Ok, θα το δω...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|