PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καθαρισμός φίλτρου-φιλτροχοάνης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2011, 02:26:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο σωστός τρόπος καθαρισμου της φιλτροχοανης ειναι ο εξης:

- Παιρνουμε ενα kit καθαρισμου που εχει spray και λαδι (π.χ της K&N).
- Ξεπλενουμε αρχικα τη χοανη ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ παντα, για να μην προχωρησει η βρωμια εσωτερικα.
- Οσο ειναι νωπη, ψεκαζουμε ολη την επιφανεια της με αρκετη ποσοτητα απο το καθαριστικο spray που εχουμε και το αφηνουμε 10 λεπτα να δρασει και να διωξει ολη τη βρωμια.
- Μετα ξεπλενουμε πολυ καλα τη χοανη ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.
- Την αφηνουμε να στεγνωσει περιπου 8-10 ωρες στο μπαλκονι, φυσικα,χωρις πιεση με αερα η φυσημα.
- Μετα ψεκαζουμε επιφανειακα απ'την εξω πλευρα τη χοανη με το ειδικο λαδι κατακρατησης σωματιδιων. ΠΡΟΣΟΧΗ: Να μη ριξετε υπερβολικη ποσοτητα λαδιου.
- Το αφηνουμε να στραγγιξει κανα 3 ωρο και τοποθετουμε τη χοανη στη θεση της.

Κοινα καθαριστικα δεν κανουν διοτι, πρωτον δεν καθαριζουν σωστα τη χοανη και εννοειται οτι οποιο αλλο λαδι ψεκαστει στη χοανη δεν της επιτρεπει να κατακρατα τα σωματιδια του αερα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Τετ 14 Σεπ 2011, 13:11:51, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:39:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Ο σωστός τρόπος καθαρισμου της φιλτροχοανης ειναι ο εξης:

- Παιρνουμε ενα kit καθαρισμου που εχει spray και λαδι (π.χ της K&N).
- Ξεπλενουμε αρχικα τη χοανη ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ παντα, για να μην προχωρησει η βρωμια εσωτερικα.
- Οσο ειναι νωπη, ψεκαζουμε ολη την επιφανεια της με αρκετη ποσοτητα απο το καθαριστικο spray που εχουμε και το αφηνουμε 10 λεπτα να δρασει και να διωξει ολη τη βρωμια.
- Μετα ξεπλενουμε πολυ καλα τη χοανη ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ/
- Την αφηνουμε να στεγνωσει περιπου 8-10 ωρες στο μπαλκονι, φυσικα,χωρις πιεση με αερα η φυσημα.
- Μετα ψεκαζουμε επιφανειακα απ'την εξω πλευρα τη χοανη με το ειδικο λαδι κατακρατησης σωματιδιων. ΠΡΟΣΟΧΗ: Να μη ριξετε υπερβολικη ποσοτητα λαδιου.
- Το αφηνουμε να στραγγιξει κανα 3 ωρο και τοποθετουμε τη χοανη στη θεση της.

Κοινα καθαριστικα δεν κανουν διοτι, πρωτον δεν καθαριζουν σωστα τη χοανη και εννοειται οτι οποιο αλλο λαδι ψεκαστει στη χοανη δεν της επιτρεπει να κατακρατα τα σωματιδια του αερα.


1. Πόσα ψεκάσματα δλδ; Smile
2. Κανά μαγαζί να πουλάει το κιτ προς Καλλιθέα μεριά; JR έχω αλλά εκεί που την έβαλα το κόβω να'ναι φαρμακείο στην τιμή. Razz


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 13:05:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Απο αποσταση ψεκαζεις επιφανειακα.. Δυο περασματα θα κανεις, και να μην σταζει η χοανη. Το kit Κ&Ν αφηνει χρωμα πανω στη χοανη, οποτε θα καταλαβεις αν χρειαζεται κι αλλο ψεκασμα.

2. Το kit της K&N που εχω εγω, επειδη το εψαξα, την καλυτερη τιμη τη βρηκα σε αυτο το μαγαζι. Ειναι στον Πειραια βεβαια, αλλα μπορει να στο φερει και με κουριερ. Στα υπολοιπα μαγαζια κανει περιπου 25 ευρω, ενω αυτο εδω το χει 15.

http://www.ga**to.gr/search_results.asp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 13:09:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
1. Απο αποσταση ψεκαζεις επιφανειακα.. Δυο περασματα θα κανεις, και να μην σταζει η χοανη. Το kit Κ&Ν αφηνει χρωμα πανω στη χοανη, οποτε θα καταλαβεις αν χρειαζεται κι αλλο ψεκασμα.

2. Το kit της K&N που εχω εγω, επειδη το εψαξα, την καλυτερη τιμη τη βρηκα σε αυτο το μαγαζι. Ειναι στον Πειραια βεβαια, αλλα μπορει να στο φερει και με κουριερ. Στα υπολοιπα μαγαζια κανει περιπου 25 ευρω, ενω αυτο εδω το χει 15.

http://www.ga**to.gr/search_results.asp


Δεν είμαστε για 25άρια πια, 15 και καλά είναι. Laughing Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 14:44:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατι που κοστιζει πραγματικα 15 δεν υπαρχει λογος να το πληρωσεις παραπανω για να βγαλει τα εξοδα του το Χ μαγαζι.

Και φτηνοτερα απο 15 καλα θα ηταν, αλλα δε νομιζω να υπαρχει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 17:15:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Κατι που κοστιζει πραγματικα 15 δεν υπαρχει λογος να το πληρωσεις παραπανω για να βγαλει τα εξοδα του το Χ μαγαζι.

Και φτηνοτερα απο 15 καλα θα ηταν, αλλα δε νομιζω να υπαρχει..


Το ξέρω, μη δίνουμε και τζαμπαδίστικα λεφτά πράγματι. Και 15 και πάλι πολλά είναι, όλα έχουν πάρει την ανηφόρα στην Ελλάδα. Evil

Θα πάω σ'αυτό το μαγαζί και θα το τsιμπήσω. Το φίλτρο μου είναι JR τύπου γάζας, όχι σφουγγάρι σφουγγάρι. Υποθέτω δεν παίζει ρόλο η μάρκα που είναι JR. Είναι σαν αυτό δηλαδή (το στρογγυλό, μόνο που μπροστά έχει και μια κωνική εσοχή):



Και είναι μέσα σε σκούπα.

Υ.Γ. Το μαγαζί γιατί έχει είδη μηχανών;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 18:28:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι κι εμενα η simota τετοιο εχει μεσα. Με μεταλλικο τελειωμα.

Η μαρκα οντως δεν παιζει ρολο.

Το μαγαζι εχει ειδη μηχανων, γιατι αυτα εμπορευεται.

Very happy

Δεν εχει σημασια ομως, το kit ειναι το ιδιο.

Θα το χρησιμοποιεις καθε 10000 το πολυ χλμ,μαζι με την αλλαγη λαδιων για να μη το ξεχνας, (μη σου πω και 7500)

Και ανα 15-20000χλμ καθαρισμα την πεταλουδα. Να υποθεσω οτι με τη σκουπα εχεις καταργησει το σωληνακι των αναθυμιασεων? Αν ναι, τοτε επειδη η πεταλουδα θα πιανει με τον καιρο μακα και δε θα μπορει να περιστρεφεται ανετα, καλο θα ναι να κανεις καθαρισμο πεταλουδας σχεδον μαζι με τη χοανη.Κακο δεν κανεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2011, 16:23:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Ναι κι εμενα η simota τετοιο εχει μεσα. Με μεταλλικο τελειωμα.

Η μαρκα οντως δεν παιζει ρολο.

Το μαγαζι εχει ειδη μηχανων, γιατι αυτα εμπορευεται.

Very happy

Δεν εχει σημασια ομως, το kit ειναι το ιδιο.

Θα το χρησιμοποιεις καθε 10000 το πολυ χλμ,μαζι με την αλλαγη λαδιων για να μη το ξεχνας, (μη σου πω και 7500)

Και ανα 15-20000χλμ καθαρισμα την πεταλουδα. Να υποθεσω οτι με τη σκουπα εχεις καταργησει το σωληνακι των αναθυμιασεων? Αν ναι, τοτε επειδη η πεταλουδα θα πιανει με τον καιρο μακα και δε θα μπορει να περιστρεφεται ανετα, καλο θα ναι να κανεις καθαρισμο πεταλουδας σχεδον μαζι με τη χοανη.Κακο δεν κανεις.


+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2011, 16:48:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σωληνάκι το'χω διατηρήσει, δεν το έβγαλα καν. Κράτησα τον μαμά σωλήνα. Το πολύ πολύ να τον λύσω όλο, να ξεβιδώσω την πεταλούδα και να την καθαρίσω. Δεν το'χω ξανακάνει βέβαια, θα δείξει όταν χρειατεί να το κάνω. Laughing Laughing Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2011, 17:13:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι τιποτα. Σωστο καθαρισμα θα κανεις με το βγαλεις ολοκληρη την πεταλουδα και να την ψεκασεις με spray για καρμπυρατερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάρ 2012, 18:59:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χεχε, το βρήκα και στην Καλλιθέα, που με βολεύει αφάνταστα.

http://www.moto-accessories.gr/products/piltra_aeros_2/k_set_katarismou_piltron Cool


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάρ 2012, 19:22:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως είστε λίγο υπερβολικοί? Καθαρισμός πεταλούδας κάθε 7,500χλμ? Rolling eyes

Ναι οκ, κακό δεν κάνεις άμεσα, υπολόγισε όμως ότι το βηματικό δεν είναι για πολλά πολλά. Οπότε με το να την καθαρίζεις τρις την ώρα αυξάνεις μαθηματικά την πιθανότητα να την ακούσει (από δική σου απροσεξία, που είναι πολύ πιθανό να συμβεί μιάς και μιλάμε για ιδιαίτερα ευαίσθητο παρτ).
Επιπλέον, στο δικό μου με σκούπα JR και τις αναθυμιάσεις στο πάτωμα, η πεταλούδα καθαρίζεται ανά 3 καθαρισμούς χοάνης (σχεδόν κάθε 20.000χλμ δλδ) που ακόμα και τότε δεν θα την έλεγες βρόμικη. Ένιγουέι, προσωπικό θέμα του καθενός είν' αυτό Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2012, 18:41:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά μη φανταστείς, λέω 7500 για να την καθαρίσω στα 15000-20000. Σιγά μην προλαβαίνω κάθε τόσο.

Οσο για το βηματικό όντως δεν είναι για πολλά. Αλλά εγώ βγάζω όλη την πεταλούδα και την καθαρίζω μεμονωμένα με βγαλμένο το φισάκι της και μετά άψογο στέγνωμα πριν ξανατοποθετηθεί. Κανένα θέμα και κάθε μέρα να το καθαρίζεις έτσι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 12:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα το πρωϊ, έβγαλα πλαστικό σωλήνα, φίλτρο, σκούπα. Σαπούνισα τα πλαστικά, το σωλήνα (μαυρίλα που'βγαλε αν και κάποια ξερά λάδια έχουν μείνει μέσα) κι έπλυνα το φίλτρο ψεκάζοντάς το με το σπρέϊ - σαμπουάν. Κάλυψα και πεταλούδα και συναφή με πλαστικό σακουλάκι τροφίμων για όσο είναι ξεσυνδεδεμένα τα περιφερειακά.

Τώρα περιμένω να στεγνώσουν όλα και τ'απόγευμα να τα ξανασυνδέσω. Άντε να δούμε, τη φοβερή απόδοση που θα'χει η μηχανή μου. Laughing Laughing Laughing Το πολύ πολύ, 1 db φασαρίας παραπάνω. Laughing Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 20:50:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Update

Μετά από καλό πλύσιμο χοάνης και σωλήνα και στέγνωμα για ώρες, τα συνέδεσα κι είπα να τα δοκιμάσω.

Δεν ξέρω αν είναι το χτεσινό σέρβις (αλλαγή λαδιών, μπουζί κτλ) ή το καθάρισμα, αλλά το αυτοκίνητο έγινε λίγο πιο νευρικό μετά τις 2500 στροφές. Όχι τρομερά πράγματα, αλλά κάπως πιο εύστροφο και ωραίο ηχητικά.

Που να'χα καθαρίσει και πεταλούδα δηλαδή, αλλά με μαγκώνουν αυτά που λένε οι περισσότεροι μηχανικοί, δηλαδή ότι μετά παίζει να βγάλει πρόβλημα και καλύτερα να τ'αφήσω έτσι, απ'το να το ρισκάρω για μια ενδεχόμενη ελάχιστη βελτίωση της απόδοσης.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2012, 15:07:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
αλλά με μαγκώνουν αυτά που λένε οι περισσότεροι μηχανικοί, δηλαδή ότι μετά παίζει να βγάλει πρόβλημα και καλύτερα να τ'αφήσω έτσι, απ'το να το ρισκάρω για μια ενδεχόμενη ελάχιστη βελτίωση της απόδοσης.


Τι πρόβλημα? Αποσυνδεσέ τη προσεκτικά και καθάρισε τη με ένα spray για καρμπυρατέρ. Δε θα χεις κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν την ξανατοποθετήσεις να είναι όλα σφιγμένα και η πεταλούδα να είναι ολόστεγνη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
red_storm (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)

Ένταξη: 04 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 165

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 16:39:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τέτοιος τύπος φίλτρου αέρα(http://i178.photobucket.com/albums/w278/gandalfox/33-2844.jpg) λάδι θέλει μόνο από τη μία μεριά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 21:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρήστο, δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε θα δημιουργηθεί εάν το κάνεις προσεκτικά. Απλά εάν έχεις ηλεκτρόγκαζο, τα κλειδιά στην τσέπη σου Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 GT

Ένταξη: 14 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 143
Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Σεπ 2012, 18:21:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, το αμάξι μου φοράει και μένα σκούπα με χωάνη σφουγγαράκι. Στις εκκινήσεις έχω προβλήματα, κυρίως στα χαμηλά. Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω τη χωάνη με μία green που είχα μείνει ευχαριστημένος και στο saxo.Τι λέτε?Είναι καλύτερες αυτές από αυτές με το σφουγγάρι ή δεν έχει να κάνει?Πόσο παίζουν?



Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3496s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on