Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2011, 22:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Jimny , εντος δρομου ειναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
(εκτος ειναι τρελο εργαλειο , αλλα υποθετω η χρηση που το θελει ειναι για... παντα )
Γιαννη , το οχημα σου λεγεται "diesel climbing" , τελος 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Το Jimny , εντος δρομου ειναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
(εκτος ειναι τρελο εργαλειο , αλλα υποθετω η χρηση που το θελει ειναι για... παντα )
Γιαννη , το οχημα σου λεγεται "diesel climbing" , τελος  |
όταν εννοείς εντός δρόμου για γίνε ποιό συγκεκριμένος...
Στροφιλίκια και τέτοια εννοείς???
Αν ναι σε πληροφορώ ότι με ένα σετ σωστά ελαστικά για δρόμο είναι ένα κανονικό Ι.Χ. μικρό που μπορείς και παρκάρεις παντού, και στρίβω εύκολα με 120χλμ την αριστερη του ιπποδρόμου προς πειραια (όχι με τα αστεία λάστιχα που φοράει από μαμα τα bridjestone, με μισελέν)...... και βέβαια σκληρό και χωροπηδικτούλικο λόγω της αστείας αναρτησης που του φοράει η Suzuki...(με μια αφτερμαρκετ ανάρτηση όλα φτιάχνουνε)...
Από επιδόσεις πάει 140-150 και το αυτόματο ταξιδεύει στα 140 με 3200 στροφές ανα λεπτό (το βενζινοκίνητο/αυτόματο μιλάω) με εκπληκτική οικονομία - όταν το 406 κουπέ μου των 2.2 λίτρων στα ίδια χιλιόμετρα θέλει 4000 στροφές....
Εμπάς περιπτώση και εγώ για δευτερο το πήρα και από τότε μόνο με αυτό κινουμαι...το κουπέ έχει κάνει 5000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια...
Εμπάς περιπτώση το παλικάρι δεν ξέρω γιατί χρήση το θέλει... αλλά για μέσα στην πόλη είναι ιδανικο.
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως θυμαμαι (επειδη εχω να το οδηγησω 3 χρονια) πως πανω απο τα 80-90 χλμ/ωρα , δεν ηθελες να πας με την καμια , απο την τραχυτητα του μοτερ (που δουλευε ηδη με 3.000-3.500 με 5η κ στα ασε του γκαζιου εκοβε λες κ ησουν στις ...8.500... .
Καποια στιγμη επιασα 110-120 , αλλα στην επομενη εξοδο βγηκα απο τον αυτοκινητοδρομο , για να μην αναγκαζομαι να περναω τα 80... .
Για στριψιμο ουτε λογος , το ιδιο κ το αυτο με samurai , πολυ χειροτερο απο 3πορτο grand vitara , ενω το 5πορτο grand φανταζε με σκληροπυρηνικο gti , τοσο σε πατημα , οσο κ σε αισθηση τιμονιου.
Δεν ξερω τι κανει με καλυτερα ελαστικα κ αναρτηση κ πραγματικα ουτε θελω να μαθω , το μοναδικο που αξιζει ειναι να πηγαινεις παραλια με ανοιχτη κουκουλα , κατα προτιμηση υπερυψωμενο κ με χωματινα ελαστικα.
Για μενα , το Jimny ειναι τρακτερ , σε αντιθεση με το Panda που το κανεις σχεδον ο,τι θες , παντου. 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Εγω παντως θυμαμαι (επειδη εχω να το οδηγησω 3 χρονια)..... |
επειδή μιλάς για το χειροκίνητο έχεις δίκιο... Οδήγησε το αυτόματο και θα αλλάξεις γνώμη..
Μιλάω στον ανθρωπο για αυτόματο βενζίνη, και μακάρι να υπάρχει και ντίζελαυτόματο που ούτως η άλλως δουλέυουν χαμηλά τα diesel και έχουν και μακριές σχέσεις...
τώρα το 1.2 το panda το 4χ4 βενζίνα είναι απλώς ακατάλληλο αυτοκίνητο για οποιοδήποτε ταξιδι... απορώ γιατί το βγαλανε με 60 ίππους... 4τροχοί γράψανε ότι προβληματίζει ακόμα και στην αττική οδό...
Δεν κατάλαβαίνω πάντως γιατί θέλει ο φίλος diesel, όταν όλοι βάζουνε πλέον υγραέριο , που είναι φθηνότερο-οικονομικότερο, και καθαρότερο ...
και το κυριότερο μέχρι το 2019 θά έχει τους μισούς φόρους από πετρέλαιο και βενζίνη κατ'εντολή της Ε.Ε. (εκτός και αν έχουμε βγει μέχρι τότε)....
Χώρια που κάποιοι το φοράνε σε cherokee crd diesel...
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 00:16:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη η μοναδική επιλογή σε υγραέριο θα ήταν αυτή του panda (με το αντίστοιχο μοτέρ) μόνο κ μόνο επειδή το φοράει απ'το εργοστάσιο. Από κει και πέρα για να τοποθετηθεί υγραέριο σε βενζινοκίνητο, δεν το συζητάω καν για δικούς μου λόγους (οπότε ας το αφήσουμε εκεί). Το ίδιο ισχύει και για το jimny (το οποίο προσωπικά εκτιμώ πολύ σαν αυτοκίνητο) επαναλαμβάνω όμως ότι δεν προορίζεται για εμένα κι ο αδερφός μου (που για εκείνον ψάχνω) τρόμαξε όταν είδε ότι πίσω έχει 2 μονά καθίσματα και το πόρτμπαγκάζ δε χωράει ούτε τσάντα πόλο. Οπότε το αφήνουμε κι αυτό στην άκρη κ επανερχόμαστε εντός τόπικ
Τώρα, απ'τη στιγμή που μιλάμε για Κρήτη (όπου επιτρέπεται το diesel) το προτιμώ απ'το lpg για 6 βασικούς λόγους:
1) Ροπάκλα
2) Κατανάλωση
3) Λιγότερες απαιτήσεις συντήρησης (σε σχέση με βενζινοκίνητο)
4) Λιγότερα μηχανικά προβλήματα (κατά μέσο όρο σε σχέση με βενζινοκίνητο)
5) Χαμηλότεροι ρύποι (=μηδενικό ή κοντά στο 100ρικο ΣΤΚ)
6) Diesel βρίσκεις παντού (ενώ lpg πρέπει να τρέχεις στον κοντινότερο που μπορεί και να είναι 50+km μακρυά χωρίς να ξέρεις τι ποιότητα υγραερίου σου πουλάει, αλλά αναγκαστικά περιορίζεσαι μόνο σε αυτόν αφού δεν έχεις άλλη "κοντινή" επιλογή). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 00:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μόλις ομως πετύχεις πετρέλαιο μάπα (που ειναι το πιο πιθανο σ'αυτη τη χώρα) με λίγο νεράκι, αποχαιρετάς περίπου 2500ε για πόμπα/μπεκ.
Και λίγα λέω.
Το ντίζελ μοτέρ γενικά δε βγάζει πρόβλημα.Αλλά όταν βγάλει,θα κλάψεις. Και ειδικά με το θέμα του καυσίμου,δεν ειναι βενζίνη να σταματήσει να δουλεύει,να δουλέψει τρικίλυνδρο,να αναψει λαμπακι και πάει λεγοντας...
Το ντιζελ θα δουλέψει ό,τι και να χει μεσα και θα πεί το ποίημα.
Παθών φίλος πολύ πρόσφατα.Το κοντέρ σταμάτησε στις 3500ε σε toyota hilux.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 08:36:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.....
1) Ροπάκλα +1
2) Κατανάλωση -1
(μεγαλύτερη κατάνάλωση έχει το lpg αλλά πολύ φθηνότερο απο το
πετρέλαιο που έχει πάει στο 1.4 )
3) Λιγότερες απαιτήσεις συντήρησης (σε σχέση με βενζινοκίνητο) -1
Για σιγουρέψου.... για πέρνα από την ΠΕΑΚ-bosch στο ποτάμι να δεις
πόσα καινούργια DIESEL είναι μέσα για αλλαγή καυστήρων...(μπεκ)
4) Λιγότερα μηχανικά προβλήματα (κατά μέσο όρο σε σχέση με βενζινοκίνητο) = μπααα -1
5) Χαμηλότεροι ρύποι = (=μηδενικό ή κοντά στο 100ρικο ΣΤΚ) στο LPG ακόμα χαμηλότεροι...
6) Diesel βρίσκεις παντού (ενώ lpg πρέπει να τρέχεις στον κοντινότερο που μπορεί και να είναι 50+km μακρυά χωρίς να ξέρεις τι ποιότητα υγραερίου σου πουλάει, αλλά αναγκαστικά περιορίζεσαι μόνο σε αυτόν αφού δεν έχεις άλλη "κοντινή" επιλογή)... Σωστός αλλά έχε υπόψι σου ότι το LPG δεν νοθεύεται σε αντίθεση με το πετρέλαιο που
γίνεται το έλα να δεις...[/quote]
Ενδεικτικά θα σου πω ότι στην βάρκα μου που έχει 2 εξακίλυνδρες diesel volvo penta, παρ'όλο που ο κατασκευαστής δίνει 600 ώρες για καθαρισμό των μπεκ λόγω τησ κακιστης ποιότητας που πουλάνε στην ελλάδα, είμαι αναγκασμένος κάθε σεζόν να πηγαινω κάθε χρόνο με κόστοσ 20 ευρώ ανα μπεκ για καθαρισμό και έλεγχο παρότι δεν κάνει πάνω από 50 ώρες τον χρόνο ....
Αυτή την στιγμή το LPG είναι το καθαρότερο κάυσιμο για τον κινητήρα , και το φιλικότερο προς το περιβάλον... Έχε υπόψιν σου ότι , ακόμα και στα καράβια συζητάνε πλέον ευρέως το LPG λόγω των πολύ αυστηρών περιορισμών ρύπων που έχουν βάλει διεθνώς και που με το πετρέλαιο δεν μπορούνε να πιαστούν...
Kαι αν θέλεις πήγαινε να δεις αυτο΄κίνητο lpg που κάνουνε αλλαγή λαδιών... ξανθό το λάδι όπως το βάζεισ καινούργιο (πολύ καθαρότερη καύση) ..
Οπότε συμφωνώ με αυτό που λές για εργοστασιακό LPG...
Και όπως λέει και ο κανε ρώτα πόσο έχει μια τρόμπα πετρελαίου ...
Και κάτι άλλο ... στην Ελλάδα οι μόνοι που έχουν εμπειρία επισκευής ντισελ είναι αυτοί που στην γκάμα τους έχουνε ταξί ...
όλοι οι άλλοι ....Μαύρα μεσάνυχτα...
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 09:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το dieselοπαντακι εχει νεροπαγιδα.
DIMCHRI έγραψε: |
Kαι αν θέλεις πήγαινε να δεις αυτο΄κίνητο lpg που κάνουνε αλλαγή λαδιών... ξανθό το λάδι όπως το βάζεισ καινούργιο (πολύ καθαρότερη καύση) ..
|
Το χρωμα του λαδιου δεν εχει καμια σχεση.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 09:47:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες μην το συνεχίσουμε. Ο Γιάννης ψάχνει ντιζελάκι. Εντ οβ στόρυ.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 10:07:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Το dieselοπαντακι εχει νεροπαγιδα.
|
Όλα τα diesel έχουν νεροπαγίδα. και πολλές φορές βάζουν και δευτερη after μαρκετ σε σειρά με την πρώτη για σιγουριά...
Και έχουν και φίλτρα πετρελαίου για τα σκουπίδια...
Παρ'όλα αυτά το πετρέλαιο δεν το νοθευουν απαραίτητα μόνο με νερό...
Τελος παντων δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης εδω μέσα...
Εγώ την αποψή μου του την έθεσα.
Από την στιγμή που αλλος πληρώνει εκείνος παίρνει και την όποια απόφαση. 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 16:34:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2) Είσαι - γιατί δεν υπολόγισες το κόστος τοποθέτησης LPG του οποίου η απόσβεση σχετίζεται άμεσα με τα km που διανύει το όχημα ετησίως. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που μιλάμε για 5.000km max ετησίως, δε συμφέρει (για να μη μιλήσω για τους λαχανοντολμάδες-εγκαταστάτες LPG που είχαν βενζινάδικο, βρήκαν 2 μαστόρια-μούτσους, έβαλαν κ το γιό τους σε ρόλο προγραμματιστή-my ass και διαφημίζονται σαν αυθεντείες! Έχω προσωπική πείρα και δεν συζητώ καν να μπω σ'αυτό το λούκι που κατέχω λίγο-πολύ το άθλημα πόσο μάλλον για τον αδερφάκι μου που δεν έχει ιδέα κ μένει στην άλλη άκρη της Ελλάδας).
3-4) ΔΝΔ, όσα diesel βρίσκονται στη bosch που αναφέρεις, τόσα X500 όμως, βενζινοκίνητα βρίσκονται στις κατα μέρη αντιπροσωπείες, δε μου λέει κάτι αυτό.
5) Πάλι - γιατί πολύ απλά οι μειωμένοι ρύποι του LPG δεν υπολογίζονται στα χαρτιά, οπότε το ΣΤΚ συμπίπτει από τους ρύπους που αναφέρει ο κατασκευαστής στα χαρτιά ως βενζινοκίνητο, που είναι σαφώς περισσότερη από ένα αντίστοιχο diesel (με εξαίρεση του panda-lpg που δεν ξέρω τι δηλώνει η fiat σε αυτή την περίπτωση).
6) Σε αυτό συμφωνούμε, αλλά και πάλι, εφόσον ζούμε σ'αυτή τη χώρα πρέπει να το χωνέψουμε ότι τόσο οι βενζίνες-όσο και το diesel δύσκολα θα είναι καθαρό. Οπότε είτε παίρνεις τα ανάλογα μέτρα είτε πας για lpg όπως λες που στην προκειμένη περίπτωση δεν παίζει λόγω (2) με εξαίρεση πάντα το panda-lpg
Ελπίζω να μη φάνηκε επιθετικός ο τόνος μου κ ούτε έχω καμιά διάθεση αντιπαράθεσης. Απλά έπρεπε να απαντήσω ώστε να δοθεί κ η άλλη όψη του νομίσματος για τη συγκεκριμενη περίπτωση (αφού με γενικεύσεις χάνεται εύκολα η μπάλα).

Έχει επεξεργασθεί από τον/την RoadRunner122 στις Δευ 12 Σεπ 2011, 16:49:14, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 16:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Παίδες μην το συνεχίσουμε. Ο Γιάννης ψάχνει ντιζελάκι. Εντ οβ στόρυ. |
...με ένα παραθυράκι ανοιχτό (ίσα ίσα να μπαίνει φως) για την περίπτωση του panda-lpg το οποίο όμως μάλλον θα κλείσει γιατί οι επιδόσεις είναι ούτε γτπ! Με 69ps (που είναι μάλλον μετρημένοι σε "βετζίνα μόουντ"), 4 άτομα κ αρκουδίσιο σε παίρνει η κατηφόρα! Επιπλέον, το ρεζερβουάρ του είναι μόλις 31l το οποίο πρέπει να γεμίσει max στο 80% (δηλαδή μόλις 24,8l LPG) που οκ για κοντινές αποστάσεις είναι μιά χαρά. Αλλά αν είσαι 50km μακρυά απ'το πλησιέστερο γκαζάδικο, τότε μάνι μάνι θα έχεις 20l στο ρεζερβουάρ αφού τα 4,8 θα τα φας στο πηγαινέλα (υπολογισμένο χονδρικά με μιά κατανάλωση 4,8l/100km) που -συγνώμη κ για την έκφραση- τι να κλάσουν???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 17:32:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ το μόνο (και) υγραεριοκίνητο που θα σκεφτόμουν θα ήταν κάποιο απ' τα 2 Fiat (Panda & Grande Punto). Ακόμα και τα Subaru, που την εγκλατάσταση την κάνει η εδώ αντιπροσωπία, δε θα τα σκεφτόμουν. Τέσπα, οφφτοπικάκι, απλά πάνω στη σκέψη σου συμφωνώ.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 18:19:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη έχω την εντύπωση ότι πολλές μάρκες έχουν φέρει /εισάγει μαμά LPG , (και η πεζω το 207 )...
Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg .
και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν...
ψαχτο λίγο στο σιτε του drive. είναι σε τευχος του καλοκαιριού no.179
PS FERRIES

Έχει επεξεργασθεί από τον/την DIMCHRI στις Δευ 12 Σεπ 2011, 18:24:35, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 18:22:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν... |
Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 18:29:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν... |
Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 18:31:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν... |
Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ  |
Δεν θυμάμαι αν είναι στο ίδιο τευχος .τσεκαρε και το 178 τεύχος...
Θυμάμαι που τα δι'αβαζα στις διακοπές μου είχα παρει 2 4τροχούς και 2 drive...
και έχε υπόψιν σου ότι βγαίνει καινούργιο παντα αν και αυτό μάλλον θα το έχεις διαβάσει... 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2011, 11:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1681566/ |
γα**το!!!
Κ με επιλογη ELD στο ταμπλο
Το'παιρνα χθες λεμε... (κ καπακι οσα ειπα παραπανω )
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|