Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Καίνε λάδια τα 1.6 THP? |
ΝΑΙ |
|
57% |
[ 177 ] |
ΟΧΙ |
|
29% |
[ 92 ] |
ΔΞ / ΔΑ |
|
13% |
[ 41 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 310 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2011, 10:50:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που λες για τα φρεσκα λαδια το εχω παρατηρησει και γω. Οσο πιο πολυ μαυριζουν, τοσο πιο πολυ τα πινει. Παντως για 100μλ στα 1000κμ που σου καιει εισαι οκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2011, 11:03:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Αυτο που λες για τα φρεσκα λαδια το εχω παρατηρησει και γω. Οσο πιο πολυ μαυριζουν, τοσο πιο πολυ τα πινει. Παντως για 100μλ στα 1000κμ που σου καιει εισαι οκ |
Και τα καίει από τις 5000km και μετά..
Έτσι, με το που μαυρίσουν πάνε για πέταμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2011, 23:45:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επανήλθα και γώ στο θέμα για να γράψω νεώτερα στο θέμα κατανάλωσης λαδιου!
Εδώ και 10000km περίπου έχω βάλει στο RC μου ένα βαρελάκι BMC (διαστάσεις κλπ δεν θυμαμαι) στο μέρος οπου ήταν το μαμά φιλτροκούτι. Του έβαλα και μια σωλήνα να τραβάει αέρα πίσω απο το φανάρι του συνοδηγού και όλα καλά!
Απ όταν το βαλα και έκανα μερικά km σε ζεστό κλίμα, παρατήρησα οτι με νορμαλ-ξιλοπατητή οδήγηση, η θερμοκρασία λαδιού είναι αισθητά κάτω σε σχέση με πρίν. Συγκεκριμένα, ενώ πρίν έφτανε λίγο πίσω απο την μεσαία γραμμή του δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, τώρα κοντεύει να ακουμπήσει την προηγούμενη γραμμή απο την μεσαία γραμμή! Εκτός απ αυτό, παρατήρησα οτι άρχισε να καίει και λιγότερο λάδι. Ενώ πρίν στις 10000km ήθελε περίπου 2,5 λίτρα λάδι, τώρα στα ίδια km θέλει λιγότερο απο 1,5. Και απ οτι βλέπω όσο πάει καίει και λιγότερο. Το λάδι που βάζω είναι το TOTAL MC3 5w30.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 16:47:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην βγαινουμε εκτος θεματος...
Ρε Σ@ληγκαρακης ωρες ωρες ειληκρινα με μπερδευεις...
υπαρχουν ποστ που φαινεται πως εχεις οντως πολλες γνωσεις και υπαρχουν και ποστ που δειχνουν ακριβως το αντιθετο.
(σορρυ για αυτο που θα πω, οκ?)
αλλα εχεις και ποστ που δειχνουν οτι εισαι απελπηστικα ασχετος...
Και ΟΚ προς Θεου δεν κανουμε διαγωνισμο γνωσεων αλλα ειναι κριμα να πρεσβευεις κατι που απο την μια δεν κανει για το αμαξι σου,
(και οκ, θα μου πεις οτι: δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις και θα εχεις δηκιο)
αλλα παρασυρεις και αλλα παιδια και ειναι κριμα...
οταν ποσταρεις αυτο:
Εγω με το φτωχο μου μυαλο καταλαβαινω οτι δεν ξερεις να καταλαβεις τι διαβαζεις, (βαση των γνωσεων που διαφενεται οτι εχεις)
Απο εκει και επειτα αυτο δεν ειναι χημικη αναλυση αλλα μια γενικη "διαφημιση" αν θες του καθε προιοντος οπου βαση των γνωσεων η της εμπειριας μεσα απο την δουλεια μπορει καποιος να αποφανθει αν και κατα ποσο εννοουνε το "μπλα-μπλα" που δαιβαζουμε...
Τα νουμερα του κινηματικου ιξωδες κτλ... ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου.
Το θεμα εινα ποιο πολυπλοκο....
Αλλα για να το κανω οσο ποιο απλο γινεται προσπαθησε να καταλαβεις το εξης...
οταν φτιαχτηκε αυτος ο ρημαδης ο THP το λαδι που φτιαχτηκε αποκλειστηκα για αυτον ειναι το 0-30 της ελφ/τοταλ (το ηδιο ειναι) η το 0-30 της καστρολ.
Απο εκει και επειτα τα 5-30 ειναι "συμβατα"
το οτι ειναι συμβατα δεν σημαινει οτι ειναι και τα βελτιστα...
Αν θες κατι καλυτερο απο το 0-30 (πχ γιατι μπορει να εχεις 300αλογα αλλα και καμποσες "δυσκολες" χηλιαδες ωρες στο μοτερ σου, τοτε βαζεις το 5-40 εξελιουμ της ελφ) και οχι τα "οικολογικα" 5-30
Ο ΤΗΡ δεν τα παει καλα με την οικολογια....
οταν δοκημαστηκε με EGR γιουρο 6, με 5-30 οικολογικο λοου σαπς κτλ λαδι...
εσπασε πανω στον παγκο πριν προλαβει να ολοκληρωσει ολο το προγραμμα των δοκιμων....
και αν δεις η τουρμπηνα του πως ηταν (ασχετο αυτο με τα λαδια αλλα σχετικο με την EGR ηταν σαν να της ειχες κανει βελονισμο...)
Λοιπον ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του,
αλλα οπως σας ειπα με το περασμα του καιρου (και αναλογα τη χριση/συντηρηση/βελτιωση που κανει ο καθενας στο αμαξι του)
ερχονται ολα στη φορα...
Δυστηχως η ευτυχως ισχυει αυτο που λεει και η παροιμια,
τα γουστα και οι μαλ***ες, πληρωνονται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 17:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή όλα τα 5-30 είναι οικολογικά? Και εγώ γιατί σκάω 17€ το λίτρο για τα Castrol edge 5-30? Να βάζω τα 0-30 που έχουν ίδια-χαμηλώτερη τιμή.
Αλλιώς καλύτερα 5-40 εξελιουμ της ελφ?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 17:54:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνώμη βρε Θανάση, αν το 1/10 από αυτά που γράφεις ισχύει τοτε
εγώ δηλαδή με σχεδόν 300 άλογα στο μοτέρ μου και κακή χρήση (εννοώντας γρήγορο ταξίδι στην εθνική οδό non stop, πατήματα με 95άρα βενζίνη με καύσωνες κλπ κλπ)
θα έπρεπε να τα έχω τινάξει όλα στον αέρα, αφού είναι τόσο ευαίσθητος ο κινητήρας στα λάδια;
Για να εξηγούμαστε, η ιστορία λαδιού του -δόλιου- κινητήρα μου:
-Με το που το αγόρασα ο προηγούμενος ιδιοκτητης είχε ένα μπουκαλάκι Shell στο πορτ μπαγκάζ. Ευτυχώς μου έδωσε κι ο βόλβος άλλο ένα τοταλ που συμπληρώθηκε στο μοτέρ στα πρώτα 7000χλμ ιδιοκτησίας μου.
- Πρώτη αλλαγή λαδιού: total αντιπροσωπείας. Το πίνει στα 6500χλμ.
- Δεύτερη αλλαγή λαδιού: GM (Opel) Full Synthetic. Το πίνει στα ίδια χιλιόμετρα. Συνεχίζω το ίδιο βιολί για τις υπόλοιπες αλλαγές μέχρι που
- Castrol Edge 5W30 - τα ίδια. Ίδια έκαιγε, ίδια καίει.
Επομένως ποιός ο λόγος της ταλαιπωρίας;
Αφού ανεξαρτήτως μάρκας και προδιαγραφών, πάντοτε το ίδιο καίει.
Αφού ο λόγος για τον οποίο καίνε τόσο λάδι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι ένας και μοναδικός: Η μεγάλη ανοχή που έχουν τα έμβολα με τους κυλίνδρους.
Ίδιο ακριβώς πράγμα συμβαίνει στους κινητήρες VW/Audi/Seat/Skoda που εκεί δεν είναι BMW/Peugeot και φτιάχνουν πολύ καλύτερους και ανθεκτικότερους κινητήρες
εδώ και χρόνια.
Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά όταν ο κινητήρας καλείται να λειτουργήσει με θερμοκρασίες καυσαερίων που φτάνουν τους 1200 βαθμούς Κελσίου.
Αν στους 1200 Κελσίου η συναρμογή πρέπει να είναι καλή, στους 500 δεν θα είναι χαλαρότερη; Πάντα λάδι θα καίνε μα που να βάλουμε το καλύτερο λάδι του κόσμου.
Δεν έχει να κάνει με τη σύσταση του λαδιού, αλλά με την γεωμετρία του μοτέρ και τις προδιαγραφές λειτουργίας του.
Για αυτό ο κατασκευαστής θεωρεί ελαττωματικούς τους κινητήρες που καίνε πάνω από 1λίτρο λάδι/λίτρο κινητήρα/1000χλμ. Αυτή είναι η προδιαγραφή και όπως καταλαβαίνετε, είναι πάρα πολύ χαλαρή.
Δηλαδή για 1.6 λίτρα κινητήρα, αυτό σημαίνει 1.6 λίτρα ανά 1000χλμ.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 18:45:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να θελω να διαφωνησω με καποιον απ τους 2... απλα να σημειώσω οτι μαλλον μιλάτε για το διαφορετικο πραγμα.
Ο Θανασης μιλάει για τι ειναι το ιδανικότερο - αυτο δηλαδη που αν υποθετικα ειχαμε 2 ολοιδιους κινητηρες τον ιδιο οδηγο τις ιδιες συνθηκες και στον 1 βαζαμε το Χ λιπαντικο και στον αλλο το Ψ λιπαντικο τοτε μετα απο πχ (τυχαια θα πω ενα νουμερο) 80.000κμ το ενα μοτερ θα συμπεριφερεται καλητερα απο το αλλο (πχ περισσότερη ισχυ ή/και λιγοτερη καταναλωση βενζινης και λιπαντικου - και οι 2 θα δουλευουν τοτε απλα οχι "το ιδιο". - προφανως και δεν μιλάω για διαφορες ισχυος 15αλογων ή/και διαφορες καταναλωσης πχ στην βενζινη της ταξης των 2λτ/100κμ ή πχ στο 2λιτρο διαφορα στην καταναλωση λαδιου μεταξυ αλλαγων.
Αντιθετα ο Στελιος μιλαει για το σημείο που φτανουμε σε μετρησιμο ελαττωμα/σφαλμα (= ανοιγουμε το μοτερ και αρχιζουμε και αλλαζουμε προκειμενου να επανελθει "στα καλα" του)
νομιζω οτι ειναι λιγο διαφορετικο το ενα αλλο το αλλο 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 18:48:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Δηλαδή όλα τα 5-30 είναι οικολογικά? Και εγώ γιατί σκάω 17€ το λίτρο για τα Castrol edge 5-30? Να βάζω τα 0-30 που έχουν ίδια-χαμηλώτερη τιμή.
Αλλιώς καλύτερα 5-40 εξελιουμ της ελφ? |
εχεις 300 αλογα?? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 19:31:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Για να μην βγαινουμε εκτος θεματος...
Ρε Σ@ληγκαρακης ωρες ωρες ειληκρινα με μπερδευεις...
υπαρχουν ποστ που φαινεται πως εχεις οντως πολλες γνωσεις και υπαρχουν και ποστ που δειχνουν ακριβως το αντιθετο.
(σορρυ για αυτο που θα πω, οκ?)
αλλα εχεις και ποστ που δειχνουν οτι εισαι απελπηστικα ασχετος...
Και ΟΚ προς Θεου δεν κανουμε διαγωνισμο γνωσεων αλλα ειναι κριμα να πρεσβευεις κατι που απο την μια δεν κανει για το αμαξι σου,
(και οκ, θα μου πεις οτι: δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις και θα εχεις δηκιο)
αλλα παρασυρεις και αλλα παιδια και ειναι κριμα...
οταν ποσταρεις αυτο:
Εγω με το φτωχο μου μυαλο καταλαβαινω οτι δεν ξερεις να καταλαβεις τι διαβαζεις, (βαση των γνωσεων που διαφενεται οτι εχεις)
Απο εκει και επειτα αυτο δεν ειναι χημικη αναλυση αλλα μια γενικη "διαφημιση" αν θες του καθε προιοντος οπου βαση των γνωσεων η της εμπειριας μεσα απο την δουλεια μπορει καποιος να αποφανθει αν και κατα ποσο εννοουνε το "μπλα-μπλα" που δαιβαζουμε...
Τα νουμερα του κινηματικου ιξωδες κτλ... ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου.
Το θεμα εινα ποιο πολυπλοκο....
Αλλα για να το κανω οσο ποιο απλο γινεται προσπαθησε να καταλαβεις το εξης...
οταν φτιαχτηκε αυτος ο ρημαδης ο THP το λαδι που φτιαχτηκε αποκλειστηκα για αυτον ειναι το 0-30 της ελφ/τοταλ (το ηδιο ειναι) η το 0-30 της καστρολ.
Απο εκει και επειτα τα 5-30 ειναι "συμβατα"
το οτι ειναι συμβατα δεν σημαινει οτι ειναι και τα βελτιστα...
Αν θες κατι καλυτερο απο το 0-30 (πχ γιατι μπορει να εχεις 300αλογα αλλα και καμποσες "δυσκολες" χηλιαδες ωρες στο μοτερ σου, τοτε βαζεις το 5-40 εξελιουμ της ελφ) και οχι τα "οικολογικα" 5-30
Ο ΤΗΡ δεν τα παει καλα με την οικολογια....
οταν δοκημαστηκε με EGR γιουρο 6, με 5-30 οικολογικο λοου σαπς κτλ λαδι...
εσπασε πανω στον παγκο πριν προλαβει να ολοκληρωσει ολο το προγραμμα των δοκιμων....
και αν δεις η τουρμπηνα του πως ηταν (ασχετο αυτο με τα λαδια αλλα σχετικο με την EGR ηταν σαν να της ειχες κανει βελονισμο...)
Λοιπον ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του,
αλλα οπως σας ειπα με το περασμα του καιρου (και αναλογα τη χριση/συντηρηση/βελτιωση που κανει ο καθενας στο αμαξι του)
ερχονται ολα στη φορα...
Δυστηχως η ευτυχως ισχυει αυτο που λεει και η παροιμια,
τα γουστα και οι μαλ***ες, πληρωνονται...  |
Θανάση, σέβομαι απόλυτα τα λεγόμενα σου. Αλλά προσπαθώ με τις φτωχές μου γνώσεις να καταλάβω γιατί προτείνεις το 0w30 για χρήση στον thp.
Με το προηγούμενο post μου απλά παρέθεσα συγκεκριμένα τις προδιαγραφές των λαδιών για τα οποία συζητάμε με μοναδική προσθήκη ένα λάδι που αρέσει σε μένα (mobil). Δεν κάνω διαφήμιση και ούτε προτείνω κάποια από τα λάδια αυτά για χρήση γιατί πολύ απλά δεν έχω την εμπειρία να το κάνω.
Αυτό που ψάχνω είναι ο λόγος που προτείνεις μονάχα αυτά τα λάδια ενώ θεωρείς τα υπόλοιπα απλό συμβιβασμό.
Και δεν το λέω με κακία, απλά έχω μπερδευτεί γιατί βλέπω αυτό στα specifiacations των total και των mobil:
NORM PSA PEUGEOT & CITROEN B71 2290.
Όπως βλέπεις κρατάω χαμηλά τους τόνους από ευγένεια προσπαθώντας να σεβαστώ τη γνώμη σου χωρίς να σε διαβάλλω, αν και πολλάκις βρίσκω τις σκέψεις μας να διαφωνούνε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 20:06:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | makis106 έγραψε: | Δηλαδή όλα τα 5-30 είναι οικολογικά? Και εγώ γιατί σκάω 17€ το λίτρο για τα Castrol edge 5-30? Να βάζω τα 0-30 που έχουν ίδια-χαμηλώτερη τιμή.
Αλλιώς καλύτερα 5-40 εξελιουμ της ελφ? |
εχεις 300 αλογα??  |
Ρε 'συ Μάνθο αυτή είναι η παρατήρησή σου? εσύ αν είχες ή δεν είχες 300 θα έβαζες 5-40 σε αυτόν τον κινητήρα???
Προσπαθουσαμε εδώ και κάτι μήνες να πείσουμε κάποια άτομα ότι τα 10-40 που βάζαν στα μοτέρ τους είναι ακατάλληλα γι'αυτον τον κινητήρα, και οτι μπορεί μακροχρόνια να του δημιουργήσουν πρόβλημα.
Και τώρα ξαφνικά βγάζουμε τα 5-30 που προτείνει ο κατασκευαστής σχεδόν ακατάλληλα, οικολογικά (?) φτηνά (?) και δεν ξέρω εγω τι αλλο.
Ενω πλέον προτείνουμε και τα 5-40 που και αυτα απαγορεύει ρητά ο κατασκευαστής.
Ε συγγνώμη αλλα δεν θα ασχοληθώ άλλο με το θέμα. Στο μόνο που συμφωνούμε είναι στο ότι ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστότερο για τον κινητήρα του και η ιστορία τον επιβεβαιώνει ή οχι.
Εγώ δεν έχω συμπληρώσει ποτε λάδια στο μοτεράκι μου και αυτο τουλάχιστον μου δείχνει οτι κατι κάνω σωστά.
Αυτα απο εμένα. 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 21:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | makis106 έγραψε: | Δηλαδή όλα τα 5-30 είναι οικολογικά? Και εγώ γιατί σκάω 17€ το λίτρο για τα Castrol edge 5-30? Να βάζω τα 0-30 που έχουν ίδια-χαμηλώτερη τιμή.
Αλλιώς καλύτερα 5-40 εξελιουμ της ελφ? |
εχεις 300 αλογα??  |
εγω να τα βαλω????
υπαρχουν κ ελφ 5-30 με 11ευρω/λιτρο 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 21:57:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια τωρα καταλαβαινετε γιατι πολλες φορες ειτε δεν μιλαω καθολου ειτε αφηνω κατι στη μεση?
Ο Μανθος το εχει πιασει το νοημα που θελω να πω,
ισως να μην μιλαω και ξεκαθαρα δεν ξερω...
Αλλα... συγνωμη για τα παρακατω που θα πω,
αν νομιζετε οτι περναω καποια "κοκκινη γραμμη" σβηστε το ποστ μου, δεν παρεξηγιεμαι....
Στελιο (Σαλεξ) εισαι λαθος...
Αν και παρα πολλες φορες με βρισκεις απολυτως συμφωνο, αλλα σε αυτο το θεμα συγνωμη και παλι συγνωμη αλλα εισαι λαθος...
Καθως η σκεψη σου κινειται στη λογικη βγαζει η δεν βγαζει προβλημα
και οχι στο γιατι αυτο και οχι εκεινο...
Μην συγχεεις τις ανοχες/αντοχες που εχει ενας κινητηρας με το τι ειναι το καλυτερο η οχι για αυτον...
Και παλι συγνωμη αλλα εισαι λαθος, και για να καταλαβει καποιος τι εννοω χρειαζεται να αναλυσουμε εκτενη θεματα και ιδιοτητες/αναγκες λιπανσης που αν δεν τα κατεχει καποιος πρεπει να τα παρουμε απο την αρχη και στην προκειμενη ειναι κατι που ετσι δεν βλεπω να υπαρχει διαθεση προς συζητηση...
Το οτι δεν θα σπασει ενα μοτερ με ενα καλο 5-30 ναι δεν θα σπασει.
Αν αυτο θελετε να ακουσετε ναι οκ, ετσι ειναι απο εκει και επειτα οπως ειπαμε ο καθενας κανει οτι καλυτερο πιστευει για το αμαξι του...
Προσωπικα αυτο που λεω τωρα(που δυστηχως ειναι αληθεια) αυτοματως με κανει θεμα συζητησεως και αντικειμενο κοροηδιας για την επομενη βδομαδα ισως και παραπανω.
Αλλα προσπαθηστε να καταλαβετε οτι προσπαθω να σας πω τι ειναι το καλυτερο για τον κινητηρα σας, και δεν με απασχολει το αν θα κανετε αυτο που λεω εγω η οχι... ουτε με απασχολει να ειμαι ο "σκοτωνω" του κλαμπ και αλλες τετοιες μαλ***ες...
(δεν τραβαω τετοια ζορια)
αν τωρα σε μια απλη συμβουλη υπαρχει τετοια καθολικη αντιδραση, μετα περιμενετε να σας πω και απο τι σπανε τα ΤΗΡ?
@ Σ@ληγκαρακις....
σορρυ που στην ειπα λιγο χοντρα,
αλλα οπως βλεπεις το κεφαλαιο λιπανσης ειναι κατι πολυπλοκο και μιλαμε για ενα τελιως καινουργιο σε φιλοσοφια λειτουργιας μοτερ (οπως και ο ΤΣΙ) και οχι μια αλλη εκδοση του ηδιου κινητηρα που βγαινει εδω και 20 χρονια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2011, 22:13:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | A higher viscosity index indicates a smaller decrease in kinematic viscosity with increasing temperature of the lubricant. |
Οποτε οχι,τα 0W30 ειναι σαφως πιο λεπτορευστα απο τα 5W30(βαση νουμερου viscosity index).
Η πηγη εδω
http://www.astm.org/Standards/D2270.htm |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 03:38:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως καποια πραγματα που εχει γραψει ο Θανασης σε προυγουμενα ποστ του
ή δεν τα εχετε διαβασει
ή δεν τα εχετε καταλάβει.
Πολυ "εν τάχη" μιας και βαριεμαι να αναλυω.
Οταν σας λεει οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας "στον πάγκο" εκανε το Χ ή Ψ πραγμα παρουσιασε το Χ ή Ψ θετικο ή αρνητικο αποτελεσμα , εσπασε η αντεξε, εβγαλε τοσα ή λιγοτερα ή περισσότερα αλογα κλπ κλπ σημαίνει οτι εχει δει σε δυναμομετρο παγκου ( = το μοτερ εξω απο το αμαξι και 1002 σενσορες πάνω του συνδεδεμενους, με προσομοιώσεις πολλων συνθηκων και το βασικο ΧΩΡΙΣ το τελειως υποκειμενικο κριτηριο "οδηγός") "5 παραγματα" και οτι ξερει τι σας γραφει. Και ειναι προφανες οτι δεν μιλάει για ενα μοτερ αλλα για οσα ιδια μοτερ χρησιμοποιησαν/χαλασαν/πεταξαν/εξεληξαν κλπ κλπ...
Μην ακολουθησετε σωνει και καλα οτι σας λεει, αλλα τουλαχιστον κατανοηστε το και ψαξτε το.
@makis
φυσικα και σταθηκα στα 300 αλογα γιατι ο Θανασης και αυτο συγκεκριμενα το εγραψε και οχι στο ντουκου...
επισης δεν εγραψε πουθενα οτι τα 5-30 ειναι "για τα μπαζα" αλλα εγαψε πιο ειναι το ιδανικοτερο, αυτο δεν σημαίνει οτι δεν υπαρχει τιποτε αλλο ή οτι μετα απο αυτο "το χαος".
@Βαγοστ
τι να σου πω, ειλικρινα δεν ξερω, αλλα αν τυχον καποια στιμγη το συζητησετε κατ ιδιαν με τον θαναση συγκεκριμενα για το μοτερ σου, μπορει να καταληξετε σε καποιο ενδιαφερον συμπερασμα 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 09:18:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Παράθεση: | A higher viscosity index indicates a smaller decrease in kinematic viscosity with increasing temperature of the lubricant. |
Οποτε οχι,τα 0W30 ειναι σαφως πιο λεπτορευστα απο τα 5W30(βαση νουμερου viscosity index).
Η πηγη εδω
http://www.astm.org/Standards/D2270.htm |
Συγνώμη Στέλιο,
Αλλά, το "viscocity index" έχει να κάνει με τη μεταβολή του ιξώδους (διαφορά μεταβολής καλύτερα) από τους Χ βαθμούς στους Υ βαθμούς. Παίρνοντας ως βάση όμως τις τιμές του κινηματικού ιξώδους σε δύο πολύ σημαντικές τιμές θερμοκρασίες (40 και 100 βαθμούς αντίστοιχα) βλέπουμε ότι το κινηματικό ιξώδες του 0w30 είναι μεγαλύτερο από τις αντίστοιχες τιμές του 5w30. Ίσως να μην τα ξέρω και τόσο καλά ή να μην τα αντιλαμβάνομαι, δεκτή η αντίθετη γνώμη αλλά θα ήθελα μια εξήγηση για να καταλάβω και γω.
Τέλος να σου θυμίσω ότι το V.I των total 5w30 είναι 157 ενώ των total 0w30 είναι 170.
Μάλλον τα αντιλαμβάνομαι εγώ λάθος(ανάποδα).
Φιλικά πάντα και με σεβασμό στην πιό έμπειρη γνώμη σας, εσένα και του Θανάση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικα το index "τρεχει" αναποδα απο τις κανονικες μοναδες μετρησης(στους 40 και στους 100 βαθμους).
Δεν ειναι αριθμος που δειχνει κατι σε μοναδα μετρησης,ειναι καθαρα νουμερο για να χαρακτηριζει και να δειχνει σε τι επιπεδο προδιαγραφων ανηκει το λιπαντικο.
Αν δεις,στους 100 βαθμους,παρα το γεγονος οτι και τα δυο ειναι 30αρια,το 0W30 ειναι πιο λεπτορευστο μιας και διανυει μεγαλυτερη επιφανεια(mm2/sec)
απο το 5W30.
Επισης,ακομα και στο pour point,κριτηριο που φαινεται ξκεθαρα η ρευστοτητα σε ακραιες θερμοκρασιες,το 0W30 ειναι σχεδον 10 βαθμους κατω απο το 5W30.
Οποτε λιγο απιθανο να ειναι πιο ρευστο σε ακραιες καταστασεις και στους 40 να μην ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Globalzero (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye (1st stage)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 134 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα σε κινητηρες που εχουν +-30000κμ εχει νοημα να γυρισουμε σε 0-30?
e-tuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 10:57:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Λογικα το index "τρεχει" αναποδα απο τις κανονικες μοναδες μετρησης(στους 40 και στους 100 βαθμους).
Δεν ειναι αριθμος που δειχνει κατι σε μοναδα μετρησης,ειναι καθαρα νουμερο για να χαρακτηριζει και να δειχνει σε τι επιπεδο προδιαγραφων ανηκει το λιπαντικο.
Αν δεις,στους 100 βαθμους,παρα το γεγονος οτι και τα δυο ειναι 30αρια,το 0W30 ειναι πιο λεπτορευστο μιας και διανυει μεγαλυτερη επιφανεια(mm2/sec)
απο το 5W30.
Επισης,ακομα και στο pour point,κριτηριο που φαινεται ξκεθαρα η ρευστοτητα σε ακραιες θερμοκρασιες,το 0W30 ειναι σχεδον 10 βαθμους κατω απο το 5W30.
Οποτε λιγο απιθανο να ειναι πιο ρευστο σε ακραιες καταστασεις και στους 40 να μην ειναι. |
Δέν έχεις άδικο σε αυτό για το pour point, όμως δεν είναι τεκμηριωμένη απάντηση αλλά μια γενίκευση που προκύπτει δια της ατόπου απαγωγής.
Όσο για το viscosity index, για ποιό λόγο τρέχει ανάποδα "λογικά"; Είμαι χαζούλης φαίνεται!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2011, 12:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τεκμηριωμενη απαντηση ειναι μιας και δεν το συμπερανα απο καπου αλλα βγαινει απο τις δηλωσεις της ιδιας της Total μιας και το pour point ειναι κριτηριο θεσπισμενο απο τους κατασκευαστες και τα ερευνητικα κεντρα,οχι απο εμενα και εσενα.
Αυτο που προκυπτει βαση λογικης ειναι οτι αφου στο pour point ειναι πιο ρευστο,τοτε ειναι λιγο απιθανο να ακινητοποιουνται τα μορια του οσο η θερμοκρασια ανεβαινει.
Περι viscosity index,σου εδωσα το link του ASTM,διαβασε το και βγαλε τα συμπερασματα σου.
Το γιατι μετραει αναποδα δεν μπορω να το ξερω μιας και δεν το αναφερει,λεει ομως ξεκαθαρα οτι ειναι δεικτης και οχι μοναδα μετρησης.
Παράθεση: | The viscosity index is a widely used and accepted measure of the variation in kinematic viscosity due to changes in the temperature of a petroleum product between 40 and 100°C.
A higher viscosity index indicates a smaller decrease in kinematic viscosity with increasing temperature of the lubricant.
The viscosity index is used in practice as a single number indicating temperature dependence of kinematic viscosity.
Viscosity Index is sometimes used to characterize base oils for purposes of establishing engine testing requirements for engine oil performance categories. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|