Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 07:39:18 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις. |
|
|
Λοιπων μετα απο προσεκτικο διαβασμα των 20τοσων σελιδων που εχουμε στο forum ,για τις σκουπες,τις χοανες και γενικα την εισαγωγη στο 206 μας,αποφασισα κι εγω να κανω την κινηση.Επειδη απ οτι ειδα στο forum,εχουν συμβει διαφορα ευτραπελα με την τοποθετηση( αν ακουμπαει καπου,κλπ....)θααπευθυνθω κυριως στους κατοχους των 1600 16ν (2001).Δεν μπορω να πω κατι υπευθυνο για τα αλλα μοντελα,παρα μονο για το δικο μου.
Επελεξα την σκουπα της PeugeotSport ,η οποια αγοραστηκε απο την CONDOR στην τιμη των 211 ευρω.Με την σκουπα
μαζι δινεται και το φιλτρο ram-air.Στην τιμη συμπεριλαμβανετε τοποθετηση,η οποια ομως δεν εγινε,αφου υποτιθεται οτι επρεπε να ειχα κλεισει ραντεβου.
Ραντεβου για τοποθετηση η condor μπορουσε να μου εξασφαλισει μετα απο 5-6 ημερες τουλαχιστον.Οπωτε επρεπε να βρω καποιο αλλο συνεργειο.
Η αρχικη σκεψη ηταν να παω στον Κρασουλη (powerboost service),ο οποιος εκτος του οτι εχει μεγαλη εμπειρια απο peugeot,εχει και πολλους ικανοποιημενους πελατες.Σαββατο απογευμα ειχα στο πορτ μπαγκαζ την σκουπα και δεν εβλεπα την ωρα να ερθει η Δευτερα.Αλλα που.......Βρηκα αλλη λυση...
Μετα απο τα σχετικα τηλεφωνα η σκουπα θα εμπενε στο αυτοκινητο σε μια καινουργια εταιρεια στο χωρο.Ονομαζετε NASSOS & JUDGER CORPORATION και νομικα ειναι το επισημο συνεργειο του συνδεσμου " Οι Καγκουροι" του club μας.
Περα απο την πλακα,αποφασισα να βαλω την σκουπα μονος μου στο αυτοκινητο,μαζι βεβαια με την πολυ μεγαλη βοηθεια του Νασου (Kumho για τους γνωστες.)
Η σκουπα χρειαζετε 2 τρυπες και 2 ορθογωνιες οπες στο μπροστινο της μερος.Αυτα για να μπορει να πιασει στις βασεις του ψυγειου.Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερα δυσκολο,αρκει να εχετε τα καταληλα εργαλεια και να ειστε λιγο προσεκτικοι να μην σπασετε καποιο κομματι απο την σκουπα( ειναι δυσκολο να σπασετε την σκουπα της peugeot sport γιατι ειναι πλαστικη,αλλα οσοι πατε σε πολυεστερικη η απο ανθρακονημα μεγαλη προσοχη!!!).Η τοποθετηση ειναι σχετικα ευκολη.
1)Βγαζουμε το εργοστασιακο φιλτρο(μολις το ξεβιδωσουμε το τραβαμε προς τα επανω και βγαινει πανευκολα)
2)Μετακινουμε με μια πενσα προς τα δεξια η αριστερα το μεταλλικο ελασμα που στηριζει το κολαρο του ψυγειου.(αν δεν το μετακινησετε δεν μπορει να μπει η σκουπα γιατι βρισκει το κατω μερος της στα λαμακια του ελασματος που εξεχουν)
3)Βγαζουμε τα δυο πλαστικα στηριγματα του ψυγειου(εχουν απο 1 βιδα τυπου torx το καθενα που πιανουν στην μετωπη)
4)Τοποθετουμε το επανω μερος της σκουπας στον εργοστασιακο σωληνα(δεν προτεινετε να τον αλλαξετε,γιατι ειναι ιδιαιτερα ευκαμπτος,αποσβενοντας με τον καλυτερο τροπο τα τρανταγματα του κινητηρα.Στην περιπτωση που βαλετε καποιον αλλο σωληνα ,προσοχη γιατι με τις δονησεις του κινητηρα μπορει να σπασει η σκουπα)
5)Το κατω μερος της σκουπας το τοποθετουμε κατω απο την μετωπη(εφ οσων εχουμε ανοιξει τις τρυπες που αναφερονται παραπανω) και τοποθετουμε απο πανω τα πλαστικα που κρατανε το ψυγειο, πιεζοντας προς τα κατω μεχρι να κουμπωσουν.
6)Τοποθετουμε στο επανω μερος της σκουπας τον κολιε(κανει και ο εργοστασιακος) και ειμαστε ετοιμοι.
Για την τοποθετηση θα χρειαστειτε:1 πριονι,1 σταυροκατσαβιδο,1 κατσαβιδι torx,1 πενσα,1 μαρκαδορο για να μαρκαρετε τα σημεια που θα κοψετε και 1 τρυπανι.Καλο ειναι κατα τη διαρκεια που θα ειναι ανοικτη η εισαγωγη (οταν θα εχετε βγαλει το εργοστασιακο φιλτρο και θα ασχολειστε με το τρυπημα της σκουπας) να την κλεισετε με ενα χαρτομαντηλο η με κατι τελος παντον για να μην γεμισει μεσα με σκονη .
Ενα σημειο που ενδεχετε να προβληματισει πολλους.Το εσωτερικο του καπο στα 1600 εχει ενα καλυμα.Με την τοποθετηση της σκουπας το καλυμα θα ακουμπαει λιγο στη σκουπα.Οποτε η το αφηνουμε ως εχει,και το καλυμα ακουμπαει στη σκουπα,η το κοβουμε σε εκεινο το σημειο,η το βγαζουμε τελειως.Εγω επελεξα να το βγαλω τελειως παρα να το κοψω,με το σκεπτικο να κανω μερικες βολτες το αμαξι και να δω που κυμαινονται τα επιπεδα θορυβου και θερμοκρασιας.Σε αυτο το σημειο αποφασιζετε εσεις ποια λυση θα ακολουθησετε,αλλα το σιγουρο ειναι οτι η σκουπα ακουμπαει σε αυτο το μονωτικο υλικο.
Επισης οι σωληνες του κλιματισμου που περνανε παραλληλα στην μετωπη πρεπει να μετακινηθουν λιγο προς τα μεσα γιατι ακουμπανε στη σκουπα.Με το χερι σας μπορειτε απαλα(αλλα δυνατα) να τους σπρωξετε λιγο προς τα μεσα σπρωχνωντας απο μπροστα.
Εντυπωσεις:
Αυτο που μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση ειναι το οτι ,ενω περιμενα να ακουσω πανικο σε καθε ομαλο πατημα του γκαζιου,το αυτοκινητο μεχρι τις 3000 - 3500 rpm ειναι ακριβως οπως ηταν πριν στον ηχο.Δεν ξερω αν αυτο οφειλετε στο φιλτρο ram-air ,στο τι περιμενα εγω να ακουσω,η αν ολες οι σκουπες συμπεριφερονται με αυτο τον τροπο,αλλα η ουσια ειναι οτι αν θες να κινηθεις ησυχα,μπορεις να το κανεις ανετοτατα χωρις να σκορπας τον πανικο τριγυρω σου.Πραγματικα αν πεις οτι θα πας ησυχα να κανεις την βολτα σου,δεν καταλαβαινεις καν την υπαρξη της σκουπας στα αυτια σου.
Ολα τα παραπανω αλλαζουν δραματικα αν πεις οτι κολας στο πατωμα το γκαζι.....ΚΟΛΑΣΗ με απλα λογια.Ο ηχος της σκουπας ειναι κολασμενος!!.Σε συνδιασμο με το χειροποιητο τελικο που εχω στο αμαξι παραγουν εναν ηχο που δεν περιμενα να βγει απο το αυτοκινητο.Ειδικα οταν φτανεις στον κοφτη τα αυτια σου παλωνται απο τον ηχο και τα σκασιματα της εξατμισης.Εμενα προσωπικα μου αρεσε ιδιαιτερα.
Καπου εδω επανερχομαστε στο μονωτικο του καπο.Πιθανον ο ηχος να ειναι τοσο αγριος και υποκοφος επειδη το καπο πλεον ειναι γυμνο εσωτερικα.Προσωπικα,και απο την στιγμη που οι θερμοκρασιες ειναι στα ιδια επιπεδα με πριν και μπορω να κανω και καποια βολτα σαν ανθρωπος κρατωντας χαμηλα τις στροφες,δεν με χαλαει να εχω αυτο τον ηχο ψηλα.Εδω το θεμα του μονωτικου ειναι στην κριση σας.Παντος κοψιμο δεν θα προτεινα.
Ας δουμε και την αποδοση της σκουπας.Οποιος 1600αρης ισχυριζετε οτι ειδε μεγαλη διαφορα με την τοποθετηση της σκουπας,μαλλον λογο του ηχου νομιζε οτι το αυτοκινητο πεταει.Η διαφορα ειναι πολυ μικρη σε ολο το φασμα των στροφων.Υπαρχει μια καποια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες (οχι μεγαλη αλλα ουτε και αμελητεα) και ο κινητηρας δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα στροφες .Εχω ακουσει πολυ κοσμο να λεει οτι με την σκουπα το αμαξι παιρνει φτερα.Φτερα δεν παιρνει,απλα αποκρινετε λιγο καλυτερα στο γκαζι.Και μην γυρισει κανενας να μου πει οτι αμα μου την εβαζε καποιος εμπειρος μηχανικος θα εβλεπα μεγαλυτερη διαφορα,γιατι θα του απαντησω οτι η σκουπα δεν σου δινει και τη δυνατοτητα να επιλεξεις που θα την βαλεις.Ειναι συγκεκριμενα τα πραγματα.
Κλεινοντας ,εμενα προσωπικα η τοποθετηση της σκουπας με αφησε ικανοποιημενο.Ειχα μια μικρη βελτιωση στην αισθηση του γκαζιου και μεγαλη βελτιωση στον ηχο.
Θα την προτεινα (αν ειναι διατεθειμενοι να κανουν τις παραχωρισεις που εκανα εγω) σε ολους τους 1600αριδες που δεν εχουν ασχοληθει με την εισαγωγη τους καθολου.
p.s. Αποφασισα να συνταξω αυτο το Post ετσι ωστε να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με την τοποθετηση της σκουπας στο 206 (1600) και να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια της by my self τοποθετησης.Θελω να πιστευω οτι θα βοηθησω αρκετους,αφου σε αυτο βρισκονται συγκεντρωμενα σχεδον τα παντα,γλυτωνοντας καποιον απο το ψαξιμο σε ολο το forum.Αλλωστε γιαυτο ανοιξα και καινουργιο topic.
Οι εντυπωσεις ειναι καθαρα προσωπικες και ισως καποιοι να εχουν διαφορετικη γνωμη.Στην περιπτωση που καποιος εχει καποια ενσταση πανω στα γραφομενα μου θα χαρω να τα κουβεντιασουμε .Εγω εγραψα αυτα που παρατηρησα με την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΚΟΥΠΑ το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΙΛΤΡΟ στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
p.s 2 .Sorry για το μεγεθος του Post, αλλα επειδη το ποσταρισμα για εμενα ειναι μια πονεμενη ιστορια προσπαθησα να καλυψω οσα περισσοτερα σημεια μπορουσα με ενα post.
p.s 3 Eνα μεγαλο ευχαριστω στον Νασο για την πολυτιμη βοηθεια και την διαθεση των εργαλειων.
ΠΑΝΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 08:06:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Πάνο!!
Με αυτό το post (εμένα προσωπικά) μου έλυσες πολλές απορίες & μάλλον κατέληξα τι θα κάνω με την εισαγωγή του 206 μου!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 08:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Υπαρχει μια καποια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες (οχι μεγαλη αλλα ουτε και αμελητεα) και ο κινητηρας δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα στροφες . | ....μέχρι τον κόφτη !!!
Πάνο συμφωνω απόλυτα !!!
Ομως κάνοντας κανα 2ωρο ταξίδι και χωρίς μόνωση καπώ ο θόρυβος
είναι πολύ αισθητός και φυσικά ασταμάτητος!
Γι αυτό ξαναέβαλα το φιλτροκούτι και στα στενά της πόλης έχω
πιό άμεση απόκριση γκαζιού αλλά πάνω απο τις 4000 στρ απογοήτευση !!!
Οπότε μόνωση + σκούπα θα ναι οτι πρέπει...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 09:03:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαιρομαι Γιωργο...
Ελπιζω να φανει χρησιμο και στους υπολοιπους ενδιαφερομενους.....
Tony ειχες βγαλει κι εσυ το μονωτικο??
Παντος εχτες ειχα παει Ορωπο και διατηρωντας μια ταχυτητα σταθερη στα 110-120 km με 5η και 3000-3500 rpm
το ταξιδι δεν ειχε καμια διαφορα με πριν.Ανεση και ησυχια.Σε κανενα προσπερασμα που το ποδι επεφτε βαρυ στο γκαζι,το μουγκριτο της σκουπας ηταν αρκετα εντονο,αλλα με το αφημα του γκαζιου ολα ηταν οπως και πριν.Βεβαια συμφωνω στο οτι αν κανεις ταξιδι οπου θα πηγαινεις συνεχεις πατημενος θα εχεις προβλημα με τον ηχο.Η ουσια και το πολυ σημαντικο για εμενα ειναι το οτι αν θες να πας αθορυβα μπορεις να το κανεια ανετα διατηρωντας μαλιστα και μια αξιοπρεπη ταχυτητα για την εθνικη οδο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 09:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνω εμένα δεν έχει δυστυχώς μόνωση το καπώ και νομίζω
ότι στοιχίζει 150-200 ευρώ (ξέρει κανείς ?)
Αναφορικά με τον ηχο σε ταξίδι για να πάω πχ στην Πάτρα
και να γυρίσω δεν γίνεται να μην κανω προσπεράσεις
οπότε οι στροφές είναι 3500+ (εκτός μποτιλιαρίσματος)
Παντως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού η 2α χαμηλά έχει με την
σκούπα turbo lag !!!
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 12:35:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοριζικη Πάνο!
Όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα η σκουπα σε απόκριση (ίσως στον 1400 με τα 75ΗΡ να έχει φαίνεται καλύτερα λόγω μικρότερης ιπποδύναμης όπως μου έχει πει ο Κρασούλης), αλλά έχει και ΓΑΜ. τους ήχους! Ειδικά μετά τις 4500 στροφές νομίζω ότι έχω κινητήρα Honda με VTEC
Σίγουρα είναι η καλύτερη λύση για εισαγωγη αέρα
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 14:01:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο ρε Μαστροπάνο !!
Καλορίζικη !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 16:18:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eίμαι σίγουρος ότι τώρα κάνει λιγότερο θόρυβο από πριν... που ήταν στο πορτπαγκάζ!!!
Πάνο, ίδιες εντυπώσεις έχω και εγώ, που την φοράω πάνω από ένα χρόνο. Δεν κάνει πολλά πράγματα αλλά σε πορώνει να βουτήξεις το πόδι στο πάτωμα!
Ο μεγάλος χαβαλές είναι ότι την χρησιμοποιώ αντί για κόρνα (ιδιαίτερα για αμέρινμους πεζούς)! Ασε που άμα είναι και λίγο ζεστό το αυτοκίνητο (κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο) δεν υπάρχει περίπτωση να μην γυρίσουν διάφορα πιτσιρίκια να κοιτάξουν ποιο θηρίο περνάει
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 17:05:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μαγκες ειχαμε βαλει και εμεις σκουπα στο καρο, αλλα την βγαλαμε λογω μικρης παροχης...
Τωρα φοραει χοανη με σπιραλ ram air, αλλα προσεχως θα φτιαχτει αλλη σκουπα παραγγελια για να καλυπτει παροχες 160-170ps...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 17:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Γιαννη,αφου κρινεις οτι ειχε μικρη παροχη η σκουπα για τα 110 εργοστασιακα αλογα του κινητηρα μας,πιστευεις οτι θα καταφερει
να καλυψει τα 160-170?Και οταν λες οτι θα φτιαχτει σκουπα κατα παραγγελεια??Πως δηλαδη θα φτιαχτει?Με τι διαστασεις?Ξερεις οτι τα πραγματα κατω απο το καπο ειναι αρκετα στριμωγμενα( ειναι και αυτα τα σιδερα του a/c).Μηπως θα αφαιρεσεις το a/c απο το αυτοκινητο? Μονο ετσι εκτιμω οτι θα ελευθερωθει χορος,αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να βαλεις κατι που να παρεχει περισσοτερο αερα.Θα ηθελα αν σου ειναι ευκολο να δωσεις περισσοτερα στοιχεια για την ειδικη παραγγελεια που σκοπευεις να κανεις ,και μια συντομη περiγραφη του ολου project, γιατι λογικα θα ενδιαφερει πολυ κοσμο...
Παντος εγω ειμαι πολυ περιεργος για το πως θα χωρεσει σκουπα μεγαλυτερων διαστασεων....Πραγματικα πολυ περιεργος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:41:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | Καλοριζικη Πάνο!
Όντως δεν έχει μεγάλη διαφορα η σκουπα σε απόκριση (ίσως στον 1400 με τα 75ΗΡ να έχει φαίνεται καλύτερα λόγω μικρότερης ιπποδύναμης όπως μου έχει πει ο Κρασούλης), αλλά έχει και ΓΑΜ. τους ήχους! Ειδικά μετά τις 4500 στροφές νομίζω ότι έχω κινητήρα Honda με VTEC
Σίγουρα είναι η καλύτερη λύση για εισαγωγη αέρα |
εχω δοκιμασει σκουπα στο 1400 και σου λεω πως εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα οπως και στο 1600! Δηλ. απο θορυβο γαμαει και απο αποδοση ....τριχες!
η βελτιωση που μπορει να σου δωσει , μπορει να γινει αντιληπτη μονο με δυναμομετρηση και στον απλο οδηγο καθοριζεται κατα 80% απο το ψυχολογικο αλμα οτι "φοραει σκουπα".
δυστυχως!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | ρε μαγκες ειχαμε βαλει και εμεις σκουπα στο καρο, αλλα την βγαλαμε λογω μικρης παροχης...
Τωρα φοραει χοανη με σπιραλ ram air, αλλα προσεχως θα φτιαχτει αλλη σκουπα παραγγελια για να καλυπτει παροχες 160-170ps... |
Είναι δυνατόν μία σκούπα να μην μπορεί να καλύψει σε απαιτήσεις αέρα μεγάλες ιπποδυνάμεις; Εδώ από το μαμά φίλτρο (που είναι πλήρως φιμωμένο) σε σκούπα (που είναι λύση μεγάλης παροχής αέρα) δεν βλέπεις διαφορά σε ιπποδύναμη παρά μόνο απόκριση και πολύ θόρυβο στο πατημένο γκάζι! Άρα το πρόβλημα στο 206 1.6 16V (και όχι μόνο) δεν είναι η απουσία επαρκούς αέρα αλλά η απουσία επιθετικών ρυθμίσεων στον μαμίσιο εγκέφαλο και πιθανότατα η ούτως ή άλλως μικρής διατομής πολλαπλή εισαγωγής. Πολύ περισσότερα αποτελέσματα θα δούμε τοποθετώντας την εισαγωγή του Rallye (και με μαμά φίλτρο) παρά με οποιαδήποτε σκουποραμφιλτροχοάνη και δε συμμαζεύεται. Άραγε το RC με τους 180 ίππους τί θα φοράει; Πάτε στοίχημα ότι θα φοράει το γνωστό μας φιλτρόκουτο; Ή τέλος πάντων το πολύ-πολύ κάτι που οπωσδήποτε θα απέχει πάρα πολύ από το να θεωρείται "μεγάλης παροχής"...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:02:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!
Θεωρώ η καλύτερη λύση για να δούμε πολλά παραπάνω άλογα στο μοτερ μας είναι εκκεντροφόροι από rallye!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Άραγε το RC με τους 180 ίππους τί θα φοράει; Πάτε στοίχημα ότι θα φοράει το γνωστό μας φιλτρόκουτο; Ή τέλος πάντων το πολύ-πολύ κάτι που οπωσδήποτε θα απέχει πάρα πολύ από το να θεωρείται "μεγάλης παροχής"... |
Καλα μάγος είσαι?
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνο καλορίζικη.
Ερώτηση:Πώς και δεν έβαλες και εσύ σκούπα της sparco όπως και ο Νάσσος?Το κόστος είναι αρκετά μικρότερο (χθες την πέτυχα με 119Ε).
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:12:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θοδωρη επελεξα τη σκουπα της P.S. επειδη συνοδευετε απο φιλτρο ram-air.Αυτο το φιλτρο θεωρειτε( και ειναι διασταυρωμενο απο πολλους) το καλυτερο στην κατακρατηση σκουπιδιων,σκονης κλπ.Καταλαβαινεις οτι ειναι αρκετα σημαντικο αυτο το κομματι,καθως δεν ειναι και το πλεον καλο να ανοιξεις την σκουπα για να την καθαρισεις,και να βρεις μεσα στην εισαγωγη παπαδες και πορνες......Και να ξερεις οτι απο σκουπα σε σκουπα δεν υπαρχουν διαφορες.Its what's inside that counts...!!!!
Τωρα θα μου πεις,γιατι δεν επαιρνες μια πιο φτηνη σκουπα και να παρεις μονο το φιλτρο απο την peugeot....
Ελα ντε....το κολλημα να παρω κατι απο την μαμα Peugeot...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος
206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:31:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Θοδωρη επελεξα τη σκουπα της P.S. επειδη συνοδευετε απο φιλτρο ram-air.Αυτο το φιλτρο θεωρειτε( και ειναι διασταυρωμενο απο πολλους) το καλυτερο στην κατακρατηση σκουπιδιων,σκονης κλπ. |
Πάνο το φίλτρο είναι σαν σφουγγάρι; Αν ναι αυτό έχω και εγώ στη σκούπα της Sparco και όντως κάνει πολύ καλή δουλειά. Κρατάει πολλά σκουπίδια, σκόνη κ.λ.π
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:03:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ενα σφουγγάρι μαυρο ειναι και απο μεσα εχει μεταλλικο πλεγμα.
πλενεται με καθαρο νερακι.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 14:45:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παδια η σκουπα θα φτιαχτει στην πατρα, χωρις να εχω περισσοτερες πληροφορίες ακομα...
Οσο για τους σωληνες του air-condition το εχω και εγω απορεια, αλλα προφανως ο μηχανικός που θα το κανει κατι εχει υποψην του...
Παντως το air-condition δεν βγαινει...
Απο οσο φανταζομαι πιθανο να φτιαχτει σκουπα όπως του cup η οποια δεν ειναι οριζόντια αλλά κάθετη...
Μολις έχω πληροφορίες θα ενημερώσω...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 00:50:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!
|
Εγώ γιατί ξέρω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο;
Ο Πολίτης που έβαλε εισαγωγή από Rallye μου είπε ότι είναι αποδοτικότερη γιατί έχει μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα-εισαγωγή.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|