Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 13:59:19 Θέμα δημοσίευσης: Ηλεκτρικό μηχανάκι για μπουλόνια |
|
|
Όταν πάμε σε ένα συνεργείο και μας σφίγγουν τα μπουλόνια χρησιμοποιούν εκτός από τον κλασσικό σταυρό και ηλεκτρικό μηχανάκι για το σφίξιμο των μπουλονιών στις ρόδες.Το θέμα είναι πως αν κάποιος μείνει από λάστιχο και προσπαθήσει να το αλλάξει θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα..αφού το μηχανάκι τα σφίγγει τόσο δυνατά που μετά μας βγαίνει το λάδι για να τα ξεσφίξουμε.Τουλάχιστον αυτό έπαθα σήμερα εγώ.. Βέβαια δεν είχα σταυρό μαζί μου..είχα ένα κανονικό κλειδί με το οποίο δεν μπορούσα να ξεσφίξω με τίποτα τα μπουλόνια.Ευτυχώς όλα αυτά συνέβησαν στο parking του σπιτιού μου οπότε σύντομα κάποια λύση θα βρω..
Έχει ποτέ κανείς βρεθεί στην δική μου θέση?? Ή μήπως είχα ξεχάσει να φάω πρωινό και μου έλειπε όλη η δύναμη μου?? 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 15:41:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φυσιολογικα ενας σταυρος λασκαρει σχετικα ευκολα τα μπουλονια που εχουν σφιχθει με το μασινι ετωρα παντα υπαρχουν και εξαιρεσεις αν καποιος το παρακανει με το απλο κλειδι που εχει μαμα αστο καλυτερα παντα να εχεις ενα καλο σταυρο 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 16:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimdil έγραψε: | παντα να εχεις ενα καλο σταυρο  |
Έχεις δίκιο.. θα το κάνω με σταυρό..αλλιώς δεν παίζει με την καμία.. 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 16:30:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνηθος το αεροκλειδο (το μηχανακι αυτο λειτουργει με πεπιεσμενο αερα - δεν ειναι ηλεκτρικο) δεν σφηγκει υπερβολικα τα μπουλονια γιατι λειτουργρει με μια συγκεκριμενη ροπη. Δηλαδη μετα το αεροκλειδο συνηθος τα σφιγκουν με το σταυρο για σιγουρια. Ειναι πιο ευκολο να τα σφηξεις υπερβολικα με το σταυρο παρα με το αεροκλειδο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 16:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sta σοβαρα συνεργεια υπαρχει ενα διαστημικης τεχνολογιας εργαλειο που λεγεται δυναμοκλειδο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 17:19:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχω βρεθεί στη θέση του να αλλάξω λάστιχο 2 φορές! ήταν τοσο σφιγμένα τα μπουλόνια που ανεβήκαμε 2 άτομα πάνω στο κλειδι για να ξεσφίξουν λίγο...
οπότε από εμειρεία μπορώ να σου πω εκεινη την ώρα είτε να φωνάξεις βοήθεια είτε να έχεις παρέα 
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 18:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχετε και υποψη οτι πολλες φορες δεν ειναι πολυ σφιγμενα, απλα κολλανε οι βολτες των μπουλονιων λογο της αχρηστιας (επειδη δηλαδη δεν τις βγαζεις καθε μερα αλλα μια στις τοσες).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 18:39:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | λογο της αχρηστιας (επειδη δηλαδη δεν τις βγαζεις καθε μερα αλλα μια στις τοσες). |
μαλλον αχρησιας ηθελες να γραψεις..δεν ειναι και αχρηστα τελειως
υπαρχουν μερικα βουλκανιζατερ που εχουν αεροκλειδο για να σφιγγει και στα φορτηγα οποτε το σφιγγει πολυ για μας!!!
το πιο σωστο απ ολα ειναι με δυναμοκλειδο, αλλα συνηθως σε αλλη χωρα...
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 22:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H στην πεζό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάϊ 2006, 22:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: |
το πιο σωστο απ ολα ειναι με δυναμοκλειδο, αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ σε αλλη χωρα... |

.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάϊ 2006, 01:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με εναν καλο σταυρο ολα λυνονται.Ειδικα αν εχει μακρυα ακρα για να υπαρχει μεγαλυτερη ροπη.Αλλο να πιεζεις μια πορτα για να ανοιξει απο αποσταση 10 εκατοστων απο τους μεντεσεδες και αλλο απο το πομολο.Εγω παντως οταν ηταν να βαψω τις δαγκανες δεν δυσκολευτικα καθολου.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kas (iakobos) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)
Ένταξη: 23 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάϊ 2006, 14:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι οταν ηθελα να βαψω τισ δαγακες στα φρενα δεν μπορεσα να τις βγαλω με τιποτα ηταν τοσο πολυ σφιγμενες που το κλειδι ποθ εχει απο την μανα του το αμαξι τα επαιξε..του εβελα ενα πιο μεγαλο σωληνα για να κανει<μοχλο>κ το εσπασα..σε ενα βουλκανιζατερ μου ειπαν να βαλω λιγο γρασω στην πατουρα της ζαντας κ δεν θα ξανακολουσαν κ το δοκιμασα κ ετσι εγινε 
pug 307 modified by carcept |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάϊ 2006, 23:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνισω με τον brz20 και τον kas χρειαζεται απλα ενα μοχλο! Αφηστε που το κλειδι τις πεζο ειναι μονο για να ξεβιδωνουμε την ρεζερβα . Εγω βρηκα στο πρακτικερ ενα κλειδι για αυτη ακριβως τη δουλεια με 12 ευρω ειναι ενα καριδακι και ο μοχλος μεγαλωνει οσο θελουμε εμεις 
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 09:55:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην ανοίγω νέο, ξέθαψα αυτό (θα χε ίσα με 2 τόνους χώμα από πάνω του)
Χρειάζομαι ένα μπουλονόκλειδο. Έπειτα από πολλή σκέψη αλλά κ αρκετό ψάξιμο, ενώ ήμουν ανάμεσα σε κομπρεσέρ αέρα-αερόκλειδο και ηλεκτρικό μπουλονόκλειδο, καταλήγω στο 2ο για 2 ουσιαστικά λόγους:
1) το κόστος μονοφασικού κομπρεσέρ αέρα με επαρκή παροχή/αποθήκευση + ενός ποιοτικού αερόκλειδου, ξεπερνά το 600ρι
2) το ηλεκτρικό (και ειδικά το επαναφορτιζόμενο) θα μπορώ να το μεταφέρω μαζί μου οπουδήποτε.
Καιρό "φλερτάρω" με αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=4S1XIvqIfWI
Facom, με μπαταρία Li-ion 19,2V με 500Nm ροπή στο ξεβίδωμα, πανάλαφρο (2,7kg) και τιμή στο 400ρι (με μία μπαταρία, ενώ αν πάω στο σετ με 2 μπαταρίες πάω 100ευρώ +).
Εναλλακτική, πιό φθηνή επιλογή, είναι αυτό της DeWalt που είναι μπρίζας (230V) αλλά απ'ότι είδα κι από κοντά, είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος (άρα δε χωράει εύκολα σε στριμωγμένα σημεία), αρκετά βαρύ (3,2 λέει στα specs) κ με τιμή γύρω στο 220ρι.
Αυτό που με προβληματίζει με το Facom (πέραν του κόστους) είναι το γεγονός ότι η Facom δεν ασχολείται η ίδια με κατασκευή ηλεκτρικών εργαλείων οπότε δεν ξέρω τι αντοχή στο χρόνο θα έχει. Από την άλλη, ένα Makita αντίστοιχων προδιαγραφών (με ροπή γύρω στα 380Nm) ξεπερνά το 600ρι.
Άλλη πάλι εναλλακτική είναι η παραγγελία ενός μτχ από ebay (πχ SnapOn) με ~100ευρώ, που εκεί όμως τα περισσότερα είναι χωρίς μπαταρία και η οποία κοστίζει γύρω στο 100ρικο χωρίς να είναι καν Li-ion (ΝiMh).
Γνώμες? 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 10:03:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάρε όποιο νομίζεις, αρκεί όταν ερχόμαστε για σέρβις να μη μας λες "δεν έχω μπουλονόκλειδο". 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 10:06:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Πάρε όποιο νομίζεις, αρκεί όταν ερχόμαστε για σέρβις να μη μας λες "δεν έχω μπουλονόκλειδο".  |
Όχι, αλλά θα μπορώ να λέω "παιδιά ήρθατε απροειδοποίητα κ το έχω αφόρτιστο" 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 10:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε να πάρεις και τη δεύτερη μπαταρία! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 10:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Τότε να πάρεις και τη δεύτερη μπαταρία!  |
+111,111
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 11:45:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επι του θεματος
δεν ξερω τι ποσοτητα χρησης εχεις στο μυαλό σου πάντως και το ντεβατ δεν ειναι κακη περιπτωση
η μπαταρια ειναι σημαντικο ατου και ευκολία (να μην μπεκεται, να μην φτανει το καλωδιο)
περισσότερο αυτο θα πληρωσεις βασικα (την ευκολια εννοω)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο, το καλώδιο που θα πρέπει να τραβάω μπαλαντέζες κλπ, είναι το λιγότερο. Το Dewalt ήταν στο χέρι αρκετά πιό βαρύ (ok, μόνο 1kg περισσότερο αλλά ήταν αισθητή η διαφορά) όπως κ ότι με αυτό ξεχνάς χρήση στην πίστα ή οπουδήποτε αλλού που δεν θα εχεις κοντά παροχή ρεύματος. Επιπλέον, κάτι που δεν φαίνεται κ πολύ στις φωτό, είναι αρκετά πιό ογκώδες. Οπότε εάν πχ θέλεις να το "χώσεις" σε κάποιο στενό σημείο (πχ να λύσεις τις βίδες του σασμάν απ'το μπλοκ) θα σου βγάλει την παναγία και αν.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|