PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Σκούπα για 1.6 8V/16V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 11:30:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,θα εχει,λογο μηκους σωληνα.
Μην κοψεις μετωπη,απλα κανε τον αλουμινοσωληνα που θα εχει το BMC οβαλ στην ακρη του για να περασει οσο γινεται αναμεσα απο ψυγειο και μετωπη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:17:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συγνωμη που σας ζαλιζω πως η πατεντα στην σελιδα 4 με δυο σωληνες εχει καλλητερη εισαγωγη αερα ευχαριστω


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 14:27:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφου δεν θες να κοψεις μετωπη,πως θες να βαλεις και δευτερο σωληνα; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 14:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω και σορρυ για το ζαλισμα


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2011, 17:08:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια για το βαρελακι της bmc cda υπαρχει ανταλακτικο φιλτρο για το dia ? η παιρνει το ιδιο με το cda


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2011, 18:46:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι,μονον για το CDA υπαρχει ανταλλακτικο και κοστιζει καπου στο 100αρικο. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sNicaKoS (Σοφοκλής)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 (8v) rallye 1998

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Καβάλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2011, 15:42:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδιά!!Να κάνω 1 ερώτηση γιατί το αναλύσατε το θέμα κ τα διάβασα όλα αλλά δεν είπατε..Εγώ που έχω 1.6 8v τι είναι το καλύτερο??Όταν το πήρα το αμάξι είχε ξόφιλτρο πάνο στην πεταλούδα..Μετά πήρα κολάρο κ το έβγαλα ποίο έξω κ δεν είδα διαφορά κ τώρα έβαλα πολυεστερικιά σκούπα..έχει διαφορά πιστεύω αλλά τι είναι καλύτερο για ένα 8v?Σκούπα Βαρελάκι ή το μανίσιο φιλτροκούτι με ελεύθερο φίλτρο?κ αν βάλω βαρελάκι όταν θα ζεσταίνεται μέσα στο μηχανοστάσιο θα κάνει δουλειά?
Συγνώμη για τα γκρίκλις..


106


Έχει επεξεργασθεί από τον/την sNicaKoS στις Παρ 09 Σεπ 2011, 21:05:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2011, 17:23:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα διάβασες όλα, μόνο που δεν παρατήρησες ότι ΟΛΟΙ γράφουμε με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σε παρακαλώ κάνε edit το post σου και γράψτο με ελληνικά Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sNicaKoS (Σοφοκλής)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 (8v) rallye 1998

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Καβάλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2011, 15:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανείς να μου πει?


106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2011, 17:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν ξέρω τι κάθεται καλύτερα στο 8V. Aλλά οι περισσότεροι απ'όσο έχω δει κ ακούσει, αφήνουν το μαμά φιλτροκούτι με ελεύθερο φίλτρο και ανοίγουν απλά κάποιες έξτρα τρύπες εμπρός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sNicaKoS (Σοφοκλής)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 (8v) rallye 1998

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Καβάλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 15:52:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλά που ακριβώς να κάνω τρύπες? κ εγώ το έχω ακούσει αυτό αλλά νομίζω ότι αυτό το κάνουν στα μόνο 1.3άρια γιατί έχουν διαφορετικό φιλτροκούτι..στα 1.6 8v το φιλτροκούτι είναι σχεδόν ίδιο με το 16v.


106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 16:09:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α ναι, είχα στο μυαλό μου υβρίδιο 1.6-8β με εισαγωγή/παπά 13ριού Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sNicaKoS (Σοφοκλής)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 (8v) rallye 1998

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Καβάλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2011, 16:48:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι το δικό μου δεν είναι υβρύδιο..Rolling eyes
οπότε τι κάνω??


106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikosdramapt52 (nikos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 Rallye 16v '01-Bmw E30 325 24v '89

Ένταξη: 03 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: drama

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 16:31:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά σε ολους. Έχω ένα 106 μονοφυσο! Έχω αγοράσει εκκεντροφόρους kent pt52 σφυρηλατα wossner κ προγραμμα με κοφτη στις 8200. Το αμαξι εχει μαμα φιλτροκουτι με φιλτρο KN. Θελω να μάθω αν χρειαστεί να βάλω κάποια σκούπα ή βαρελάκι ή αν επαρκεί το φίλτρο που έχω?


Peugeot power
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 16:39:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To κύριο μειονέκτημα που έχει το φιλτροκούτι του 106-16V είναι η μεγάλη και όλο γωνίες διαδρομή που κάνει η σωλήνωση από τη μετώπη μέχρι αυτό. Αν μπορείς να την καταργήσεις-αφαιρέσεις κ να τοποθετήσεις μιά σωλήνα απευθείας απ'το φιλτροκούτι στη μετώπη, δε νομίζω να χρειάζεται να το αλλάξεις.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikosdramapt52 (nikos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 Rallye 16v '01-Bmw E30 325 24v '89

Ένταξη: 03 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: drama

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2011, 17:51:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
To κύριο μειονέκτημα που έχει το φιλτροκούτι του 106-16V είναι η μεγάλη και όλο γωνίες διαδρομή που κάνει η σωλήνωση από τη μετώπη μέχρι αυτό. Αν μπορείς να την καταργήσεις-αφαιρέσεις κ να τοποθετήσεις μιά σωλήνα απευθείας απ'το φιλτροκούτι στη μετώπη, δε νομίζω να χρειάζεται να το αλλάξεις.
μια απλη σωληνα δλδ θα ειναι οκ? Καλυτερα δεν ειναι μια πολυεστερικη κατασκευη σαν χονι να μαζευει αερα?


Peugeot power
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2011, 20:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μαμα φιλτροκουτι εχει πολυ μεγαλυτερη χωρητικοτητα σε λιτρα απο οποιαδηποτε σκουπα οποτε μην παραμυθιαζεις τον εαυτο σου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nikosdramapt52 (nikos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 Rallye 16v '01-Bmw E30 325 24v '89

Ένταξη: 03 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: drama

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 19:41:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε μιλαω για σκουπα, να κρατησω το μαμα το φιλτροκουτι κ να βαλω μπροστα στη μετωπη μια κατασκευη να μαζευει αερα. Δεν ειναι καλυτερα απο μια απλη σωληνα?


Peugeot power
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 20:16:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς Cool


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 20:30:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ιδανικο θα ηταν να φτιαξεις ενα καινουργιο κατω τμημα για το μαμα φιλτροκουτι και να του συνδεσεις εναν σωληνα οπως πρεπει,μιας και το μαμα κουτι εχει το στομιο με τετοια γωνια που δεν ευνοει την συνδεση σωληνας και την σωστη παροχη αερα. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Επόμενη
Σελίδα 11 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0677s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on