PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δυναμη φρενων πισω αξονα απο 106 s2 rallye

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2011, 14:38:52    Θέμα δημοσίευσης: Δυναμη φρενων πισω αξονα απο 106 s2 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημερα στο κτεο,μου μετρησαν τα πισω φρενα και βρηκαν την δυναμη περιπου στα 350n.Ο τεχνικος ειπε οτι η δυναμη ειναι παρα πολυ μικρη.
γνωριζεται ποσο πρεπει να ειναι κανονικα?(106 gti)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2011, 16:39:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυναμη φρενων πισω αξονα απο 106 s2 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι έχεις δίσκους ή ταμπούρα ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2011, 22:22:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το gti ειναι.δισκοι.


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tesseras (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 42

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 12:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω πόσο πρέπει να είναι, πάντως εμένα στο χαρτί του κτέο ο άξονας έχει στη μια πλευρά 1520Ν και στην άλλη 1410Ν οπότε όντως είσαι χαμηλά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 15:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως ξερετε πως και αν ρυθμιζονται?ευχαριστω


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 16:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nsne έγραψε:
μηπως ξερετε πως και αν ρυθμιζονται?ευχαριστω


κοιτα τον κατανεμητη σου σε πρωτη δοση μηπως χανει πουθενα και δεν κραταει πιεση το κυκλωμα .ειχα το ιδιο προβλημα οταν ειχα το ραλλυ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 16:30:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nsne έγραψε:
μηπως ξερετε πως και αν ρυθμιζονται?ευχαριστω

αν εχεις abs παιζει ενα πολυ μικρο ενδεχομενο να ειναι αυτορυθμιζομενος ο κατανεμητής, αλλα μάλλον εχεις.

Αν κοιτάξεις στον ΠΑ τροχό, υπάρχει ενα ελατήριο.
Πιανεις με μια πενσα το ελατηριο και μ' ενα δεκαράκι στρεφόντας την βαλβίδα δεξια "ελευθερώνεις" την πιεση πισω και αριστέρα την περιορίζεις.

Ο tesseras πάλι εχει μονόπαντο... ηθελα να ξερα κι εγώ πως ρυθμίζεται αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tesseras (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 42

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 18:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως εμένα είναι μονόμπατο, η μια δαγκάνα την έχει ακούσει και πάει για αλλαγή. Ο κατανεμητής δεν είναι αυτορυθμιζόμενος, gti είναι κι εμένα.

Όταν το πήρα το αμάξι πίσω δεν έπιανε καθόλου εμένα, όλη η πίεση πήγαινε μπροστά. Το είδε ο μηχανικός και το ρύθμισε απο τον κατανεμητή.. Τώρα πώς το έκανε.. θα σε γελάσω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 18:42:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω παιδια


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 19:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας κ μιλάμε για κατανεμητή, στο μαμά ύψος, στο δικό μου απ'το εργοστάσιο ήταν τόσο ξεβιδωμένη η 10ρα που έπεζε κι όλας (περίπου 2mm κενό απ'την πατούρα της βίδας μέχρι την αρχή του ελατηρίου).

Έχει τσεκάρει κανείς εργοστασιακά που είναι το δικό του?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 19:19:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Μιας κ μιλάμε για κατανεμητή, στο μαμά ύψος, στο δικό μου απ'το εργοστάσιο ήταν τόσο ξεβιδωμένη η 10ρα που έπεζε κι όλας (περίπου 2mm κενό απ'την πατούρα της βίδας μέχρι την αρχή του ελατηρίου).

Έχει τσεκάρει κανείς εργοστασιακά που είναι το δικό του?


John αν βγαλω φωτο την δική μου 10αρα θα νομιζεις πως κατι εχει χαλάσει!
Το κενο σε μενα ειναι μεγαλύτερο / αποσταση απο πισω θεση γρυλλου ως εδαφος = 20cm!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 11:18:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
αποσταση απο πισω θεση γρυλλου ως εδαφος = 20cm!


Rolling eyes για monster truck... καλά είναι Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 11:32:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
αποσταση απο πισω θεση γρυλλου ως εδαφος = 20cm!


Rolling eyes για monster truck... καλά είναι Laughing


οχι ρε!
http://img253.imageshack.us/img253/4637/lasaxcopy.jpg

κι εδώ ειναι με 45αρι λάστιχο... παλεύεται.

Με 50αρι αν το δεις απο πισω ειναι λιγο σαν 1.1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1722s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on