PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TRIP COMPUTER 206 - μετρησεις

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:04:32    Θέμα δημοσίευσης: TRIP COMPUTER 206 - μετρησεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,

καταρχας να πω οτι δεν κανω αυτο το ποστ για να πω οτι κατι δουλευει λαθος στα τριπ κομπιουτερ ή να διμηουργησω καμια σειρα απο μπινελικοποστ...
Θα γραψω απλος αυτα που προσωπικα παρατηρησα τις τελευταιες 4 μερες.

Οι περισσοτεροι απο εσας με 206 εχετε και τριπ κομπιουτερ και απολαμβανετε τις υπηρεσιες του. Υπάρχουν ομως και μερικοι απο μας με παλια 206 (2001) που δεν εχουμε τον κομπιουτορα καταναλωσης. Ετσι πριν 4 μερες οταν ο ΦΙλτατος Steve μου εδωσε το αμαξι του για να καλυφθω το σουκου , ηρθα πρωτη φορα σε επαφη με το τριπ του 206. Σαν παιδι και εγω το τσεκαρα το μηδενησα δοκιμασα στιγμιαιες καταναλώσεις κτλ.. γενικοτερα ψαχνώμουν να δω καταναλωσεις σε διαφορα οδηγικα στυιλ και στο δικο μου φυσικα και περιμενα τα αποτελεσματα με πολυ ενδιαφερον γιατι ξερετε οτο εδω και καιρο τραβιώμουν-εμαι με ηψηλες καταναλωσεις στο 206cc μου επιπεδου μεσης καταναλωσης απο 9,5-11λ/100 ...


Κατι συμαντικο που παρατηρησα ειναι το εξης:
Οσοι δεν εχουμε τριπ κομπιουτορα ο λογικος τροπος ειναι να σημειώνουμε σε ποιο σημειο ειναι ο δεικτης οταν βαζουμε βενζινη, να σημειώνουμε και ποσα λιτρα βαλαμε και να δουμε ποσα χλμ θα κανουμε με αυτα τα λιτρα μεχρι να φτασει ο δεικτης παλι εκει που ηταν.
ΑΥτο κανω και εγω αυτο κανει και το μελος του φορουμ Batman που ετυχε να μιλησω απο facebook.

ΚΑΙ αυτος οπως και εγω με αυτην την μεθοδο εχουμε κανει εκατονταδες μετρησεις και τα αποτελεσματα ειναι αποκαρδιοτικα. Ο Batman σε μαμα 206 cc μου παραπονεθηκε οτι εχει καταναλωση 10λ/100 μεσω ορο.. Confused
εγώ στις μετρησεις μου βγαζω απο 9,5-11 μοικτο κυκλο, αν κανω ταξιδι με 130χλμ μπορει να δω και 7,5 αλλα μεσα σε πολη με κανα κλιματισμο ανοιχτο που και που παιζω απο 10-11λ/100 (206cc κιολας ποιο βαρυ)

Οποτε οταν πηρα του στιβι εκανα αυτο που ξερω καλα, τσεκαρα που ειναι ο δεικτης και εβαλα συγκεκριμενα λιτρα βενζινης (18) , μηδενισα και το τριπ κομπιουτερ και ξεκινησα για το τριημερο...

αποτελεσμα μετα απο 2 μερες μεσα στην πολη ΑΛΛΑ και ταξιδι στην εθνικη με 160-170 στο πηγαινε και 130-140 στο γυρνα και το κλιμα ολο ανοιχτο ο δεικτης εφτασε στο σημειο που ηταν οταν εβαλα βενζινη ... με την δικια μου μεθοδο εβγαζα καταναλωση 10,7... το τριπ του αμαξιου εδειχνε μεση καταναλωση 9,7... Shocked

χμμμ .. Rolling eyes ποιο ειναι το σωστο? υποθέτω το τριπ ΑΛΛΑ απο την αλλη οι μετρησεις που κανω και εγω και ο βατμαν μας βγαζουν παντα μεγαλυτερη καταναλωση απο εσας εδω μεσα με τριπ κομπιουτερ. καταλαβαινω οτι ο τροπος που μεταρμε ειναι λιγο στον αερα και οχι τοσο ακριβης ΑΛΛΑ δεν μπορει παντα να βγαζουμε περισσοτερο...
Μηπος το τριπ ειναι λιγο αισιόδοξο και η αληθεια βρισκεται στην μεση?

γιατι εμενα η καταναλωση που εδειξε του στιβι μου φανηκε πληρος ικανοποιητική για τις συνθηκες οδηγησης, αρκετα ανοιγματα μεχρο να δω τι πιανει το αμαξι, κλιμα συνεχεια ανοιχτο, ταξιδι γρηγορο.. και ολα αυτα σε ενα αμαξι με 125 αλογα.. 9,7λ/100 ειναι μια χαρα πιστευω...
Και αν δε κανω λαθος το 106ραλύ 16v η πεζο το εδεινε μοικτο κυκλο 10,5?? νομιζω... και αν υπολογίσουμε οτι τα 206 ειναι και ποιο βαρυα και οτι ουσιαστικα εχουμε σχεδον ραλυσιο κινητηρα (εκεντρα εξαγωγες κτλ) τοτε το 9,7 ειναι πολύ σουπερ... ακομα και το 10,7 που μετρησα εγω με το χερι ακουγεται καλο..

επίσης κατι που με χαροποίησε ειναι οτι επιτελους ειδα τι κατανάλωση εχει το οδηγικο μου στυλ , ξέρω οτι οδηγαω νευρικα και με αρκετα ανοιγματα χωρις λογο απλος και μονο για να γουσταρω το αμαξι, και τωρα το καλοκαιρι με κλιμα ανοιχτο... και οι καταναλωσεις στο βαρυ μου cc ηταν αυτες που ειπα 10-11,5 ενω απο την αλλη ο Νικος 206cc με τριπ μου εχει μεσο ορο 8,5... Confused
βλεποντας ομως οτι στον τροπο οδηγησης μου με του στιβ εχω μεσω ορο 9,7 (απο το τριπ) και 10,7 με τον δικο μου τροπο μετρησης τοτε μια χαρα ειναι η καταναλωση μου..

Τεσπα, αυτο που θελω να τονισω απο ολα τα παραπανω ειναι οτι το τριπ οταν δειχνει 9,7 η μετρηση με το ματι βγαζει 10,7 ισως και γιαυτο μελη χωρις τριπ βγαζουν με τους υπολογισμους τους μεγαλυτερη καταναλωση..

ΥΓ. να μην αναφερω την μεση καταναλωση που ειχε ο στιβ οταν μπηκα στο αμαξι... 6,9.... Shocked εγω με τον τροπο οδηγησης μου δεν υπηρχε περιπτωση να την πιασω... Razz


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:09:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχει ηδη τοπικ για τριπ και καταναλωσεις!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:30:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μπορείς να είσαι σίγουρος απλά σημαδεύοντας την βελόνα... ο πιο σωστός τρόπος είναι να το φουλάρεις μέχρι τέρμα πάνω. έτσι λειτουργεί κ το spritmonitor...

btw, στο spritmonitor to 206 1.6 βγάζει μέση κατανάλωση 7,44. κ για να σου λυθεί κ η απορία, σε όποιους κοίταξα το 90% των μετρήσεων τους είχε μεγαλύτερη πραγματική κατανάλωση από αυτή που έδειχνε το trip, με διαφορές κυρίως κοντά στο μισό λίτρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:32:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι εντελώς λάθος να μετριέται η κατανάλωση με βάση τη θέση του δείκτη στο καντράν.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:46:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο μετρηση σε μετρηση με "τον δεικτη" δεν μπορεις να βρεις ακρη
αυτο που μπορεις να κάνεις ειναι να βρεις την μεση τιμη σου μετα απο 3-4 επισκεψεις σε βενζιναδικα (το πως το ειχα ξαναγραψει καπου)
η μονη περιπτωση να βρεις ακρη με τον δεικτη ειναι να βάλεις βενζινη στο πρωτο βενζιναδικο με το που σου αναψει το λαμπακι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 14:32:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Είναι εντελώς λάθος να μετριέται η κατανάλωση με βάση τη θέση του δείκτη στο καντράν.


χαιρω πολυ αλλα εμεις με μη τριπ δεν εχουμε και πολλες επιλογές... Confused Confused
εκτος αν γεμισουμε με 90 ευρο το ρεσερβουαρ και μετα απο 100 χλμ παμε να δουμε ποσα λιτρα θα παρει μεσα αλλα και παλι, το φουλ γεμισμα ενος βενζινα με το φουλ γεμισμα του αλλου ειναι ακριβες στο λιτρο? δηλαδη η καθε αντλια (ακομα και η ιδια) σταματαει στο ιδιο σημειο? και αν ο βενζινας την μια φορα ξαναπατησει την σκανδαλη και ριξει αλλο μισο? Confused

ειναι πολλοι οι παραγοντες που κανουν και αυτην την μετρηση μη ακριβης...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο. Smile


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ο κάθε βενζινάς το φουλάρει μέχρι όσο γουστάρει, αλλά αν το αδειάζεις εντελώς κ το κάνεις κ καμιά 10αριά φορές, τότε το δείγμα θεωρείτε αξιόπιστο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:50:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:59:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο. Smile


το να μετρησεις με το ματι την βελονα , ακομα και το να γεμισεις φουλ και να ξαναγεμισεις μολις κανεις 100χλμ εχουνε αρκετες παραμετρους και τα 2... Confused δυστυχος, μονο το τριπ θεωριτικα μπορεις να επιστευτεις αλλα.. αν δεν εχεις...

δεν ειναι τυχαιο παντος που και εγω και tο μελος batman με το ματι βγαζουμε μεγαλυτερη κατανάλωση...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 16:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο.


εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει η αντλια να κλοτσισει και μια και 2 φορες ενω το ρεζερβουαρ ειναι αδειο... και αυτες παιγμενες ειναι στα περισσοτερα βενζιναδικα..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 18:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο. Smile


το να μετρησεις με το ματι την βελονα , ακομα και το να γεμισεις φουλ και να ξαναγεμισεις μολις κανεις 100χλμ εχουνε αρκετες παραμετρους και τα 2... Confused δυστυχος, μονο το τριπ θεωριτικα μπορεις να επιστευτεις αλλα.. αν δεν εχεις...

δεν ειναι τυχαιο παντος που και εγω και tο μελος batman με το ματι βγαζουμε μεγαλυτερη κατανάλωση...



Όχι, μετράς 10 φορές με όσο δυνατόν λιγότερες μεταβλητές (άρα σε ίδιο βενζινάδικο, ίδια αντλία, στο πρώτο κλακ) και βγάζεις έναν αρκετά ακριβή Μ.Ο.

Με το να μετράς με την βελόνα βάζεις μέσα εν γνώση σου το σφάλμα.



AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο.


εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει η αντλια να κλοτσισει και μια και 2 φορες ενω το ρεζερβουαρ ειναι αδειο... και αυτες παιγμενες ειναι στα περισσοτερα βενζιναδικα..


Έτερον εκάτερον.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 15:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς Alex, και στο Acropolis που κατέβηκα, και στην Αγ. Άννα που πήγα, μετρούσα και την βενζίνη και τα λίτρα και τα χιλιόμετρα, κατέληξα στο ότι το trip computer είναι αηδιαστικά ακριβές Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 16:26:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω εχω παρατηρησει μια διαφορα 0.5 απο τριπ σε αντλια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 16:37:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εγω εχω παρατηρησει μια διαφορα 0.5 απο τριπ σε αντλια...
Να βάζεις από τον ίδιο βενζινά Laughing



Να σημειώσουμε για όσους δεν ξέρουν ότι το trip μετράει από τους παλμούς των μπεκ την παροχή... Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1285s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on