Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:04:32 Θέμα δημοσίευσης: TRIP COMPUTER 206 - μετρησεις |
|
|
Καλημέρα,
καταρχας να πω οτι δεν κανω αυτο το ποστ για να πω οτι κατι δουλευει λαθος στα τριπ κομπιουτερ ή να διμηουργησω καμια σειρα απο μπινελικοποστ...
Θα γραψω απλος αυτα που προσωπικα παρατηρησα τις τελευταιες 4 μερες.
Οι περισσοτεροι απο εσας με 206 εχετε και τριπ κομπιουτερ και απολαμβανετε τις υπηρεσιες του. Υπάρχουν ομως και μερικοι απο μας με παλια 206 (2001) που δεν εχουμε τον κομπιουτορα καταναλωσης. Ετσι πριν 4 μερες οταν ο ΦΙλτατος Steve μου εδωσε το αμαξι του για να καλυφθω το σουκου , ηρθα πρωτη φορα σε επαφη με το τριπ του 206. Σαν παιδι και εγω το τσεκαρα το μηδενησα δοκιμασα στιγμιαιες καταναλώσεις κτλ.. γενικοτερα ψαχνώμουν να δω καταναλωσεις σε διαφορα οδηγικα στυιλ και στο δικο μου φυσικα και περιμενα τα αποτελεσματα με πολυ ενδιαφερον γιατι ξερετε οτο εδω και καιρο τραβιώμουν-εμαι με ηψηλες καταναλωσεις στο 206cc μου επιπεδου μεσης καταναλωσης απο 9,5-11λ/100 ...
Κατι συμαντικο που παρατηρησα ειναι το εξης:
Οσοι δεν εχουμε τριπ κομπιουτορα ο λογικος τροπος ειναι να σημειώνουμε σε ποιο σημειο ειναι ο δεικτης οταν βαζουμε βενζινη, να σημειώνουμε και ποσα λιτρα βαλαμε και να δουμε ποσα χλμ θα κανουμε με αυτα τα λιτρα μεχρι να φτασει ο δεικτης παλι εκει που ηταν.
ΑΥτο κανω και εγω αυτο κανει και το μελος του φορουμ Batman που ετυχε να μιλησω απο facebook.
ΚΑΙ αυτος οπως και εγω με αυτην την μεθοδο εχουμε κανει εκατονταδες μετρησεις και τα αποτελεσματα ειναι αποκαρδιοτικα. Ο Batman σε μαμα 206 cc μου παραπονεθηκε οτι εχει καταναλωση 10λ/100 μεσω ορο..
εγώ στις μετρησεις μου βγαζω απο 9,5-11 μοικτο κυκλο, αν κανω ταξιδι με 130χλμ μπορει να δω και 7,5 αλλα μεσα σε πολη με κανα κλιματισμο ανοιχτο που και που παιζω απο 10-11λ/100 (206cc κιολας ποιο βαρυ)
Οποτε οταν πηρα του στιβι εκανα αυτο που ξερω καλα, τσεκαρα που ειναι ο δεικτης και εβαλα συγκεκριμενα λιτρα βενζινης (18) , μηδενισα και το τριπ κομπιουτερ και ξεκινησα για το τριημερο...
αποτελεσμα μετα απο 2 μερες μεσα στην πολη ΑΛΛΑ και ταξιδι στην εθνικη με 160-170 στο πηγαινε και 130-140 στο γυρνα και το κλιμα ολο ανοιχτο ο δεικτης εφτασε στο σημειο που ηταν οταν εβαλα βενζινη ... με την δικια μου μεθοδο εβγαζα καταναλωση 10,7... το τριπ του αμαξιου εδειχνε μεση καταναλωση 9,7...
χμμμ .. ποιο ειναι το σωστο? υποθέτω το τριπ ΑΛΛΑ απο την αλλη οι μετρησεις που κανω και εγω και ο βατμαν μας βγαζουν παντα μεγαλυτερη καταναλωση απο εσας εδω μεσα με τριπ κομπιουτερ. καταλαβαινω οτι ο τροπος που μεταρμε ειναι λιγο στον αερα και οχι τοσο ακριβης ΑΛΛΑ δεν μπορει παντα να βγαζουμε περισσοτερο...
Μηπος το τριπ ειναι λιγο αισιόδοξο και η αληθεια βρισκεται στην μεση?
γιατι εμενα η καταναλωση που εδειξε του στιβι μου φανηκε πληρος ικανοποιητική για τις συνθηκες οδηγησης, αρκετα ανοιγματα μεχρο να δω τι πιανει το αμαξι, κλιμα συνεχεια ανοιχτο, ταξιδι γρηγορο.. και ολα αυτα σε ενα αμαξι με 125 αλογα.. 9,7λ/100 ειναι μια χαρα πιστευω...
Και αν δε κανω λαθος το 106ραλύ 16v η πεζο το εδεινε μοικτο κυκλο 10,5?? νομιζω... και αν υπολογίσουμε οτι τα 206 ειναι και ποιο βαρυα και οτι ουσιαστικα εχουμε σχεδον ραλυσιο κινητηρα (εκεντρα εξαγωγες κτλ) τοτε το 9,7 ειναι πολύ σουπερ... ακομα και το 10,7 που μετρησα εγω με το χερι ακουγεται καλο..
επίσης κατι που με χαροποίησε ειναι οτι επιτελους ειδα τι κατανάλωση εχει το οδηγικο μου στυλ , ξέρω οτι οδηγαω νευρικα και με αρκετα ανοιγματα χωρις λογο απλος και μονο για να γουσταρω το αμαξι, και τωρα το καλοκαιρι με κλιμα ανοιχτο... και οι καταναλωσεις στο βαρυ μου cc ηταν αυτες που ειπα 10-11,5 ενω απο την αλλη ο Νικος 206cc με τριπ μου εχει μεσο ορο 8,5...
βλεποντας ομως οτι στον τροπο οδηγησης μου με του στιβ εχω μεσω ορο 9,7 (απο το τριπ) και 10,7 με τον δικο μου τροπο μετρησης τοτε μια χαρα ειναι η καταναλωση μου..
Τεσπα, αυτο που θελω να τονισω απο ολα τα παραπανω ειναι οτι το τριπ οταν δειχνει 9,7 η μετρηση με το ματι βγαζει 10,7 ισως και γιαυτο μελη χωρις τριπ βγαζουν με τους υπολογισμους τους μεγαλυτερη καταναλωση..
ΥΓ. να μην αναφερω την μεση καταναλωση που ειχε ο στιβ οταν μπηκα στο αμαξι... 6,9.... εγω με τον τροπο οδηγησης μου δεν υπηρχε περιπτωση να την πιασω... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:09:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει ηδη τοπικ για τριπ και καταναλωσεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:30:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μπορείς να είσαι σίγουρος απλά σημαδεύοντας την βελόνα... ο πιο σωστός τρόπος είναι να το φουλάρεις μέχρι τέρμα πάνω. έτσι λειτουργεί κ το spritmonitor...
btw, στο spritmonitor to 206 1.6 βγάζει μέση κατανάλωση 7,44. κ για να σου λυθεί κ η απορία, σε όποιους κοίταξα το 90% των μετρήσεων τους είχε μεγαλύτερη πραγματική κατανάλωση από αυτή που έδειχνε το trip, με διαφορές κυρίως κοντά στο μισό λίτρο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:32:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι εντελώς λάθος να μετριέται η κατανάλωση με βάση τη θέση του δείκτη στο καντράν.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 13:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο μετρηση σε μετρηση με "τον δεικτη" δεν μπορεις να βρεις ακρη
αυτο που μπορεις να κάνεις ειναι να βρεις την μεση τιμη σου μετα απο 3-4 επισκεψεις σε βενζιναδικα (το πως το ειχα ξαναγραψει καπου)
η μονη περιπτωση να βρεις ακρη με τον δεικτη ειναι να βάλεις βενζινη στο πρωτο βενζιναδικο με το που σου αναψει το λαμπακι
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 14:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Είναι εντελώς λάθος να μετριέται η κατανάλωση με βάση τη θέση του δείκτη στο καντράν. |
χαιρω πολυ αλλα εμεις με μη τριπ δεν εχουμε και πολλες επιλογές...
εκτος αν γεμισουμε με 90 ευρο το ρεσερβουαρ και μετα απο 100 χλμ παμε να δουμε ποσα λιτρα θα παρει μεσα αλλα και παλι, το φουλ γεμισμα ενος βενζινα με το φουλ γεμισμα του αλλου ειναι ακριβες στο λιτρο? δηλαδη η καθε αντλια (ακομα και η ιδια) σταματαει στο ιδιο σημειο? και αν ο βενζινας την μια φορα ξαναπατησει την σκανδαλη και ριξει αλλο μισο?
ειναι πολλοι οι παραγοντες που κανουν και αυτην την μετρηση μη ακριβης...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ο κάθε βενζινάς το φουλάρει μέχρι όσο γουστάρει, αλλά αν το αδειάζεις εντελώς κ το κάνεις κ καμιά 10αριά φορές, τότε το δείγμα θεωρείτε αξιόπιστο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 15:59:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο.  |
το να μετρησεις με το ματι την βελονα , ακομα και το να γεμισεις φουλ και να ξαναγεμισεις μολις κανεις 100χλμ εχουνε αρκετες παραμετρους και τα 2... δυστυχος, μονο το τριπ θεωριτικα μπορεις να επιστευτεις αλλα.. αν δεν εχεις...
δεν ειναι τυχαιο παντος που και εγω και tο μελος batman με το ματι βγαζουμε μεγαλυτερη κατανάλωση...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 16:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο. |
εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει η αντλια να κλοτσισει και μια και 2 φορες ενω το ρεζερβουαρ ειναι αδειο... και αυτες παιγμενες ειναι στα περισσοτερα βενζιναδικα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούλ 2011, 18:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | drdino έγραψε: | Αλέξανδρε, όταν κάνουμε μετρήσεις κοιτάζουμε να μειώσουμε όσο μπορούμε τις μεταβλητές παραμέτρους. Εσύ κάνεις το αντίθετο.  |
το να μετρησεις με το ματι την βελονα , ακομα και το να γεμισεις φουλ και να ξαναγεμισεις μολις κανεις 100χλμ εχουνε αρκετες παραμετρους και τα 2... δυστυχος, μονο το τριπ θεωριτικα μπορεις να επιστευτεις αλλα.. αν δεν εχεις...
δεν ειναι τυχαιο παντος που και εγω και tο μελος batman με το ματι βγαζουμε μεγαλυτερη κατανάλωση... |
Όχι, μετράς 10 φορές με όσο δυνατόν λιγότερες μεταβλητές (άρα σε ίδιο βενζινάδικο, ίδια αντλία, στο πρώτο κλακ) και βγάζεις έναν αρκετά ακριβή Μ.Ο.
Με το να μετράς με την βελόνα βάζεις μέσα εν γνώση σου το σφάλμα.
AlienHack έγραψε: | drdino έγραψε: | Γιαυτό αν θέλουμε να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις του λέμε να σταματάει κάθε φορά στο πρώτο κλικ πχ, από την ίδια αντλία/βενζινάδικο. |
εμενα πολλες φορες μου εχει τυχει η αντλια να κλοτσισει και μια και 2 φορες ενω το ρεζερβουαρ ειναι αδειο... και αυτες παιγμενες ειναι στα περισσοτερα βενζιναδικα.. |
Έτερον εκάτερον.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 15:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς Alex, και στο Acropolis που κατέβηκα, και στην Αγ. Άννα που πήγα, μετρούσα και την βενζίνη και τα λίτρα και τα χιλιόμετρα, κατέληξα στο ότι το trip computer είναι αηδιαστικά ακριβές 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 16:26:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω εχω παρατηρησει μια διαφορα 0.5 απο τριπ σε αντλια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2011, 16:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εγω εχω παρατηρησει μια διαφορα 0.5 απο τριπ σε αντλια... | Να βάζεις από τον ίδιο βενζινά
Να σημειώσουμε για όσους δεν ξέρουν ότι το trip μετράει από τους παλμούς των μπεκ την παροχή... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|