Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:35:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι μιας και ειναι τοσα πολλα τα καυσαερια...το ξερεις φανταζομαι οτι η 50αρα ειναι ταβανι γιαυτα τα μοτερ?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 10:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ξέρω, μου το ανέλυσε καλά ο Στέλιος, αλλά πειράματα κάνω για χόμπυ, Πάω με μια στοιχειώδη λογική κ περισσότερο πατέντα κ φθηνοδουλειά.
Κάπου σε ξένο forum διάβασα για over σωλήνες κ είπα να το δοκιμάσω. Δηλ. ξεκινάς με μικρή από δίχαλο-χταπόδι κ πίσω επειδή κάνει κ την στροφή του πας σε μεγαλύτερο. Έπειτα φοράω κλειστό τελικό πίσω που δίνει ένα back pressure ακόμα.
Μετά προσπαθώ να το διορθώσω το πρόγραμμα (μεγάλη πολυτέλεια κ αυτή γιατί διορθώνονται πολλά) κ το βγάζω στο δρόμο.
Απ' ότι καταλαβαίνω άνοιξε ψηλά η καμπύλη κ έχασε λίγο στις χαμηλές.
Πριν με τον σωλήνα 43mm από εμπρός μέχρι πίσω είχε τρομερές χαμηλές, μεσαιες σχεδόν ίδιες κ ψηλά έσφιγγε.
Θα μιλήσει το δυναμόμετρο πιστεύω την άλλη εβδομάδα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 13:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατι αλλο...ενα καζανακι μη ελευθερο σε βελτιωμενο μοτερ δεν φανταζεσαι τι κοβει...ενδεικτικα να σου πω οταν το ειχα εκκεντροφορατο και εβαλα μαμα 16αρι τελικο σε συγκεκριμενο σημειο που παταω 4ρτη απο 4000 σαλ για 400 ακριβως μετρα εχασα 12 χλμ...με το ελευθερο επιανα 172 χλμ ενω με το μαμα 160...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 15:02:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταλαβαίνω, δοκίμασα ελεύθερο αχ! κ λέω να το ξαναβάλω κάποια στιγμή αν πάρω 2ο αυτοκίνητο.
Προς το παρόν είμαι μόνο με το ΑΧ κ θέλω ησυχία γιατί όλη μέρα με αυτό είμαι. Με το ελεύθερο παρατήρησα όμως περισσότερο ροπές, παρά αύξηση στην τελική. Ίσως στο 13άρι να δίνει μόνο ροπες τι να πω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 21:31:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φορας λαθος σασμαν για αρχη...οποτε ξεχνα τις τελικες...στις ποσες σαλ εχεις 200?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 22:10:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ισα-ισα που απ οτι εχω καταλαβει το 13αρι μονοροπες δεν εχει (και δεν μπορει να αποκτησει) ενω αντιθετα "αρεσκεται" στο στροφαρισμα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 09:19:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σασμάν φοράω από 1.100 αρκετά μακρύ. Με 4η κ 7.800 έχω 196, η 5η δεν τελικιάζει ποτέ. Πλεονεκτήματα : 0-100 με 1-2α χωρίς αλλαγή 3ης. Υψηλότερη τελική γιατί γεμίζει πραγματικά η 4η στο όριο της ιπποδύναμης. Κ το βασικότερο οικονομία. Με 5η κ 5.200 στροφές έχω 155 δηλ. γρήγορο ταξίδι με 6-7 λ/100. Πάνω από 5.300 το wideband δείχνει κάτω από 13:1 ενώ μέχρι τις 5.200 δείχνει 14,7:1 που σημαίνει ότι ο λ διορθώνει για οικονομία.
MEMsound έγραψε: | ισα-ισα που απ οτι εχω καταλαβει το 13αρι μονοροπες δεν εχει (και δεν μπορει να αποκτησει) ενω αντιθετα "αρεσκεται" στο στροφαρισμα |
Μονόροπες δεν έχει σίγουρα, αυτό το διαπίστωσα από την αρχή, θεωρώ όμως με το χταπόδι κ το πρόγραμμα πλέον ογηγιέται ανθρώπινα με 2.000-3.000 αλλαγές ταχύτητας.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Σαβ 16 Ιούλ 2011, 15:57:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 09:37:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6-7 λ με 5200 φιλαρακι ειναι ενα νουμερο που απλα δεν υπαρχει...μιλαμε για 13αρι μοτερ 20ετιας το οποιο σε τετοιες ταχυτητες θα πρεπε να καιει τουλαχιστον 8+ψαξτο λιγο με το προγραμμα ακομα γιατι παραειναι φτωχο
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 11:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωνσταντίνε, μιλάμε για καρότσα ΑΧ. Οπότε δεν είναι περίεργο να έχει τέτοια κατανάλωση.
Μετά τα 120χλμ/ώρα αυτό που παίζει ρόλο είναι η αεροδυναμική και η συνολική μετωπική επιφάνεια. Το ΑΧ έχει πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια, εξού και η εκπληκτική χαμηλή κατανάλωση.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 12:57:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο θα συμφωνουσα αν ηταν σε χαμηλοτερες ταχυτητες...αν καιει 6-7 λ με ταχυτητες 150+ δηλαδη με 90 τι θα καιει?3?δε νομιζω...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 15:27:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύσπιστα φιλαράκια το ανέλυσα πιο πάνω, ανοίξτε το μυαλό σας να καταλάβετε.
Ο λ μετράει μείγμα μέχρι τις 5.300 στροφές, οπότε διορθώνει κ το φέρνει στο 14,7 : 1. Αυτό το νούμερο βλέπω κ στο wideband, αυτό το νούμερο μου επιβεβαίωσαν ότι έτσι πρέπει να είναι όλα τα ξένα ECU forum κ το peugeot club Αγγλίας.
Στις 5.301 στροφές ξαφνικά το wide δείχνει 13:1 κ κατεβαίνει, δηλ. αν πάς με 155 km κ 5.300 στροφοές (μακρυά 5η) ο λ σου δίνει την οικονομία που θες. Αν πας με 156 χιλ η κατανάλωση ανεβαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
Όλες οι μετρήσεις που έκανα από φουλάρισμα σε φουλάρισμα κ μετά από ταξίδι 200-300 χιλιομέτρων έδειξαν 6-6,5 λ/100 km κ μιλάμε για μέση ωριαία τα 150 χιλ. Με ταχύτητες ή ξεσπάσματα από 5.500+ στροφές μετά από 3-4 γεμίσματα κ μετρήσεις καίει κατά μέσο όρο 8,8 λ/100 km.
Όσο για τα 90 km/h με 5η κ 2.500-3.000 δε το δοκίμασα, δε ξέρω. Υποθέτω να καίω 1-1,5 λίτρο λιγότερο..
Να συμπληρώσω ότι το ΑΧ με 2 άτομα κ αποσκευές είναι κάπου 750 κιλά, επίσης φοράω μπουζί πλατίνα escort rs, λεπτά λάδια 15-40 κ καλώδια magnecor με ρυθμισμένες στην τρίχα ..βαλβίδες κ ελευθερο φίλτρο αέρα.
Αυτά .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2011, 17:43:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη, θα σε καμπανίσω!
Η ρύθμιση μίγματος δεν γίνεται βάσει στροφών, γίνεται βάσει φορτίου και στροφών μαζί. Τί σημαίνει "πέφτει στο 13 μετά τις 5300";
Το 13:1 το θέλεις για οτιδήποτε περισσότερο από μισόγκαζα - δεν είναι η λύση για όλα σου τα προβλήματα.
Το σενάριο που προσομοιώνεις έτσι ποιό είναι;
Ότι ξαφνικά από closed loop γίνεσαι open και αποκτάς αγωνιστικές επιδόσεις εκεί που ταξιδεύεις στην Εθνική;
Δε λειτουργούν έτσι οι εγκέφαλοι δρομίσιων αυτοκινήτων.
Επίσης, θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο σε αυτό που λέει:
6.5-7 λίτρα/100 παραείναι λίγα για 150χλμ/ώρα μέση ταχύτητα. Μάλλον πρέπει να έχεις κάνει λανθασμένη εκτίμηση της αυτονομίας ή υπερεκτίμηση των συνθηκών ταξιδίου.
Οι οικονομικές στροφές του κινητήρα σου είναι στις 2000-3000, όχι στις 5300.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 15:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι ειναι το αχ?τερμα ξηλωμενο με πλαστικα τζαμια φιλαρακι το αχ παει 700 παρα χωρις ατομο μεσα και το δικο σου με 2 ατομα και αποσκευες(150+ κιλα) ειναι 750 μονο?ξεχασε το...
οσο για το 14.7 στοιχειομετρικο που εχεις πριν τις 5200 αυτο που σου λεει ο στελιος...με 60% πεταλουδα στις 3500 σαλ(παραδειγμα σου φερνω) το 14.7 ειναι απαγορευτικο...αυτες οι τιμες ειναι για ρελαντι οπου δεν εχεις φορτιο και για φορτιο 10-15% το πολυ...οσο για τις ψηλες παρε ενα πυρομετρο και δες εκει τι γινεται με τα 13αρια που χτυπαει το μοτερ σου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 22:42:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Γιάννη, θα σε καμπανίσω!
Το σενάριο που προσομοιώνεις έτσι ποιό είναι;
Ότι ξαφνικά από closed loop γίνεσαι open και αποκτάς αγωνιστικές επιδόσεις εκεί που ταξιδεύεις στην Εθνική; .. |
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ !
(Προχτές άλλαξα καινούργιο λ για να το σιγουρέψω).
Διορθώνω τα νούμερα, σήμερα στην επιστροφή από εγνατία οδό.
Με 5.000 έχω 160, με 3.000 έχω 130.
Στις 5.200 (170) από 14:1 το μείγμα ξαφνικά πέφτει στο 13:1 κ κατεβαίνει. Αμα πατήσω τέρμα γκάζι από τις 4.000 στροφές το μείγμα γίνεται πλούσιο μετά τις 5.200 κ μετά τις 6.000 πάει 12,8:1 στις 7.500+ πάει μέχρι 11,8:1.
Όποιος είναι Θεσσαλονίκη ας βρεθούμε να το δει με τα μάτια του, να κάνουμε κανα 2 ανοίγματα να το μετρήσουμε.
Με 180-200 χιλ/ω έκαψα περί τα 8,5 λ/100 χιλ. με τα καθίσματα κ τα παράθυρα στις θέσεις τους.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2011, 00:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω δεν ξαναμιλαω...θα περιμενω το μπαμ για να σε κραξω btw απο θεσσ ειμαι να βρεθουμε καμια μερα να δω απο κοντα τι εκανες
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2011, 08:42:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όποτε θέλεις pm. Μπορείς να έρθεις από το μαγαζί μου, είμαι σεδόν όλη μέρα εκεί. Άντε να το δει κανένας άλλος για να επιβεβαιώσει γιατί ακούγομαι μλκας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|