PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Citroen AX - Βελτιώνοντας το AX μου... "by GEMI"...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιούν 2011, 21:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Citroen AX - Βελτιώνοντας το AX μου... "by GEMI".. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μιας κ λέμε για πατέντες κ επειδη μ αρεσουν τοσο πολύ οι πατέντες που πληρώνω για να τις φτιάχνω, να πω ότι ετοιμάζω δισκόφρενα brembo 254mm από ford fiesta MK6 1,6, τα οποία θα κάνω τριμπούλωνα, θα φάω τον ομφαλό για να βάλω αποστάτες 1,5 cm στους οποίους θα τοποθετήσω τις 13άρες ζάντες μου. Αυτά Θα φορεθούν σε άκρα από saxo με δαγκάνες από vts, ελατήρια coni κ αμορτισέρ bilstein ανακατασκευασμένα..

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιούν 2011, 23:18:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dizzy2 Stunned Tease Dizzy2 Tease Dizzy2 Worthy Worthy Worthy Worthy


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2011, 00:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη το γμησες... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2011, 09:20:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετοίμασε τα αυτοκόλλητα να βάλω στην πόρτα του ΑΧ Laughing

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2011, 10:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να φανταστω...
οτι οοοολο αυτο για να μεινεις με τις 13αρες? και να βαλεις λιγο μεγαλητερη διαμετρο δισκοπλακας?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2011, 10:39:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τις 13άρες ναι. Τα δισκόφρενα (είναι κ διπλά) μάλλον επειδή περισσεύουν θα τα φάω στο 247. Μου έχουν μείνει από το ford όταν πήρα 2 ζευγάρια κ έχω μείνει ευχαριστημένος. Οι μαμά δίσκοι είναι μονοί κ στα 234μμ κ δε φρενάρει όπως θα ήθελα.
Από εκεί κ πέρα έχω ζυγαριά, ψαλίδια κ πίσω άξονα από AXGT με αντιστρεπτική. Φοβάμαι ότι τα πίσω ταμπούρα θα είναι "λίγα" αλλά θα το δω μετά .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 12:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτές τελείωσαν οι μετατροπές που ανέφερα παραπάνω. Το αμάξι έγινε σταθερό κ στιβαρό, χοροπηδάει λίγο στις λακκούβες λόγω bilstein αλλά ή θα το συνηθίσω ή θα με συνηθίσει αυτό Laughing


Είχα μία μικρή υποστροφή στις απότομες στροφές (πετούσε μούρη μόλις έτριβα τους τροχούς κ μετά δίπλωνε απότομα όταν άφηνα γκάζι για να μπω στη στροφή) κ έβαλα αποστάτες 1,5 cm στους πίσω τροχούς. Τι λέτε βοηθάνε ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 15:06:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη μάλλον έχεις πιο σκληρή πίσω αντιστρεπτική απ' ότι χρειάζεται!

Κοίταξε το γιατί αυτού του είδους η συμπεριφορά στο ΑΧ μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη!

Για να μην χαλάμε το τόπικ, αν θες το συζητάμε στο κατάλληλο τόπικ ή με πμ.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 17:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε γινόταν έτσι όπως το είχα, έπρεπε να βάλω την σκληρή του ΑΧ GT γιατί ταλάντωνε κ έπαιζε επικίνδυνα. Αλλά ρε συ μαμά είναι κ αυτή μπρος πίσω υλικά του GT έβαλα. Απλά είναι απότομο, μουριάζει κ κλείνει την στροφή του απότομα. Τέτοια συμπεριφορά δεν είχα ποτέ σε ford που έμπαινε με ακρίβεια κ κρατούσε την τροχιά του, έπαιζες όπως ήθελες το τιμόνι. Μήπως να το χαμηλώσω ?
Sorry για το off topic, αλλά συνέχεια του θέματος βελτίωσης είναι. Αν θέλει κάποιος mod να το μεταφέρει σε βελτιώσεις ΑΧ ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 21:32:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον τα πίσω αμορτισέρ έχουν πολύ χαμηλό rebound control ή τα εμπρός bound.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 13:16:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GEMI έγραψε:
Απλά είναι απότομο, μουριάζει κ κλείνει την στροφή του απότομα. Τέτοια συμπεριφορά δεν είχα ποτέ σε ford που έμπαινε με ακρίβεια κ κρατούσε την τροχιά του, έπαιζες όπως ήθελες το τιμόνι. Μήπως να το χαμηλώσω ?


Γιάννη μου τα λες και μόνος σου.

Επειδή ξέρω ακριβώς τι εννοείς (αγωνιστικό ΑΧ εγώ και αγωνιστικό Fiesta MK1 φίλος μου), θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις άμεσα γιατί ένα τέτοιο ΑΧ είναι πολύ επικίνδυνο όταν οδηγείται γρήγορα και σίγουρα είναι και αργό σε σχέση με κάποιο που στρίβει σωστά.

Για τις ταλαντώσεις που γράφεις, δεν θα σε βοηθήσει η αντιστρεπτική. Αντιθέτως, σου δημιούργησε πρόβλημα.

Η ταλάντωση είναι θέμα αμορτισέρ και ράβδων.

Το ΑΧ σου είναι γνήσιο ΑΧ Sport 1300 ή μετατροπή;


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 15:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετατροπη απο 1100 σε TU2J2 χωρις καν αξονα/μπροστινη αναρτηση απο 1300αρι 106. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 20:33:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μετατροπη απο 1100 σε TU2J2 χωρις καν αξονα/μπροστινη αναρτηση απο 1300αρι 106. Sad

!!
Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:13:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χεχε. Λοιπόν ανακεφαλαιώνω.

Μπροστά κ πίσω άξονες από GT AX, αμορτισέρ bilstein χοντρά, ελατήρια coni και αποστάτες 1,5 εκ πίσω.

Αποτέλεσμα στρίβει ακριβώς χωρίς υποστροφές και μουριάσματα.
Το πρόβλημα που ανέφερα παραπάνω, οφείλονταν σε στραβό βίδωμα του πίσω άξονα πάνω στο σασί. Βρέθηκε στην ευθυγράμμιση κ ο μαστόρης το έφερε στα ίσα του, έχει οβάλ τρύπες ο άξονας κ προβλέπει μικρορυθμίσεις.

Λοιπόν σε λίγο βελτιώνω το τσιπάκι με το πρόγραμμα κ τους χάρτες, εξολοκλήρου πειραγμένοι κ ξαναγραμμένοι από την αρχή με όπως θέλω αβανς μίγματα κλπ. Έχω τέρμα ανοιχτή χοάνη, τέρμα ανοιχτές ρυθμίσεις στα μπεκ μεσα στο πρόγραμμα, ο 'λ' διορθώνει οριακά το μίγμα για να μην έχω κατανάλωση κ ψηλα ο κινητήρας .. τρελένεται. Rolling eyes

Την παρασκευή ελπίζω να το πάω τελικά για δυναμομέτρηση..

Εδιτ: Επειδή θα γράψω διάφορες μλκ για τις μοντίφες πάνω στο ΑΧ μου, παρακαλώ ξανά τον μοδ να αλλάξει τον τίτλο σε "Citroen AX 1.1i- βελτιώσεις by Gemi" .
Ευχαριστώ. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:18:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
Μάλλον τα πίσω αμορτισέρ έχουν πολύ χαμηλό rebound control ή τα εμπρός bound.


Νομίζω πως αυτό είναι ένα πρόβλημα, φίλε σε ευχαριστώ !! Όντως έχει πηδηματάκια μπροστά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω να κάτσουν λίγο τα αμορτισέρ.. Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2011, 09:59:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, η μπάρα θόλων τι αλλάζει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου ? Confused
Μαμώτο πολύ ευαίσθητους θόλους έχει το ΑΧ Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2011, 10:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
.............
Για τις ταλαντώσεις που γράφεις, δεν θα σε βοηθήσει η αντιστρεπτική. Αντιθέτως, σου δημιούργησε πρόβλημα.

Η ταλάντωση είναι θέμα αμορτισέρ και ράβδων.

Το ΑΧ σου είναι γνήσιο ΑΧ Sport 1300 ή μετατροπή;


Ευτυχώς πίσω δεν ταλαντώνει ακόμα κ ξεφόρτωτο.
Τα χοντρομπούκαλα bilstein εμπρός είναι κατζζζζίκια.. κ περιμένω να μαλακώσουν.

Να ανακεφαλαιώσω, οι μετατροπές μέχρι στιγμής που έχω κάνει είναι :

Αλλαγή κινητήρα 1,3 με ολο το σετ ECU, εισαγωγή-χταπόδι 4-2-1 (στενό), μπουζί πλατίνας (escord rs) motrocraft, μπουζοκαλώδια magnecor, πρόγραμμα by Gemi, ελευθερη φιλτροχοάνη, εξάτμιση saxo 16v, μεσαίο μπομπέ, στενή σωλήνα 45 mm, wideband. Το σασμαν είναι θεομακρο (από το 1,1) κ η 4η τελικιάζει χαλαρά στα 196 km/ω (gps). Οι ζάντες παρέμειναν οι 13άρες μαμά με λάστιχα bridext 165-65-13, τα οποία κρίνονται ικανοποιητικά.
Ψαλίδια κ πίσω άξονας από ΑΧ GT, (με ζυγαριά εμπρός, αντιστρεπτική πίσω), ελατήρια coni κ φρένα γαμημενοπατέντα τα οποία κρίνονται ανεπαρκείς για καγκουροτελικές..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 23:04:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα άλαξα κ τον λ με καινούργιο από ebay 20 € αγορά. Μιας κ ήμουν στον εξατμισά άλλαξα κ τις σωληνώσεις που ήταν κ χάλια κ στενές (43χιλ). Βάλαπμε 50άρα σωλήνα από δίχαλο μέχρι μεσαίο κ 55άρα από μεσαίο μέχρι τελικό. Ανακάλυψα επίσης έναν χάρτη στο πρόγραμμα που αφορά πρόσθετο ψεκασμό βενζίνης με το απότομο πάτημα του γκαζιού για βελτιωμένη επιτάχυνση.
Άλλο πράγμα Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:12:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

55αρα σε 13αρι?συγχαρητηρια...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:32:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

..Ευχαριστώ !! Κ όμως σα να έδωσε ψηλά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1735s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on