Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 11:33:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο ναιιιιιιιιιιι!
πρίν φορούσα ένα vertical flow ιντερκούλερ το οποίο όταν το είχα τοποθετήση φαινότανε να τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά με τις θερμοκρασίες μετά από 2-3 μήνες όμως που πήγα για δυναμομέτρηση το κούλερ ανέβαζε για πλάκα 60άρια ,όταν το έβγαλα για να βάλω το κουπροκούλερ αντίκρισα αυτήν την εικόνα
το δε κούλερ όταν το έπλυνα έβγαζε απίστευτη βρωμιά!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
axilleas91 (Αχιλλέας) Μόλις έγραψα
207 RC
Ένταξη: 23 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 28 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 12:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποοοοοο!!
Εφυγα καρφωτος για δοχειο!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 16:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πιο Σημαντικες ειναι η πισω αναθυμιασεις...το οτι κραταει το cooler σωληνες κτλ...δεν λεει κατι,αυτα βγαινουν και καθαριζοντε...οι βαλβιδες μεσα στο μοτερ ομως? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 16:26:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1
Γενικά πιστεύω ότι η τοποθέτηση δοχείου και το τάπωμα των πίσω αναθυμιάσεων θα έπρεπε να γίνονται στα πρώτα 1000χμ του αυτοκινήτου.
Εγώ τουλάχιστον αν το ήξερα απο την αρχή, θα ήταν η πρώτη μου επέμβαση...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 21:25:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:43:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 21:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | παιδια μαλλον κατι πρεπει να ξανασκεφτειτε και να αναθεωρησετε λιγακι το θεμα με το ταπωμα των αναθυμιασεων.
Δεν εχω μιλησει για να μην παρεξηγηθω, (μιας και δεν εχω καμια προθεση αντιπαραθεσης)
αλλα ξανασκεφτειτε λιγακι, τι ειναι οι αναιυμιασεις, απο που προερχονται τι διεργασιες γινονται στον κινητηρα οταν αυτες γινονται πολλες σε ογκο και φυσικα τον πραγματικο λογο που βρισκεται το καθε τι πανω στο αμαξι.
Και μετα προβειτε στις απαραιτητες αλλαγες... |
Θανάση προσωπικά,και με τις όποιες γνώσεις τυχαίνει να έχω, θεωρώ ότι με την κίνηση αυτή έκανα το καλύτερο για τον κινητήρα μου, κ κυρίως για τη σωστή λειτουργία του σε βάθος χρόνου, καθώς το υπάρχον σύστημα, μακροπρόθεσμα, μόνο πρόβλημα (αποδεδειγμένα) προκαλεί στον κινητήρα. Αν θεωρείς ότι με αυτόν τον τρόπο τον βλάπτουμε, καλό θα ήταν για όλους μας να το συζητήσουμε. Γι' αυτό είμαστε εδώ!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 22:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ενδεχόμενό πρόβλημα για σένα προφανώς είναι το τάπωμα των πίσω αναθυμιάσεων, και το ότι δεν θα προλαβαίνουν να απάγονται μόνο απ την μπροστά έξοδο. Σωστά μέχρι εδώ?
Καταρχήν η μέγιστη ποσότητα αναθυμιάσεων παράγεται σε υψηλές στροφές, άρα τότε θα ήταν το πρόβλημα "φουσκώματος" του κινητήρα. Όμως όπως θα ξέρεις η PCV των πίσω αναθυμιάσεων κλείνει όταν υπάρχει υπερτροφοδότηση που πιθανών να συνδιάζεται και με πολυστροφία, άρα η μπροστά έξοδος (με τον ασυνήθιστα μεγάλης διαμέτρου σωλήνα) ούτως ή άλλως αναλαμβάνει να απάγει όλες τις αναθυμιάσεις απο μόνη της, οπότε έχει αυτή τη δυνατότητα.
Αυτή την δυνατότητα εκμεταλλευόμαστε και εμείς. Άλλωστε το πάτημα, μας το έδωσε η ίδια η Peugeot, όταν απο μόνη της τις κατάργησε στον 200άρι. Και αυτό προφανώς για να γλιτώσει το πρόβλημα της κάπνας στους αυλούς εισαγωγής και στις βαλβίδες που μακροπρόθεσμα δημιουργούν τα τόσα προβλήματα...
Ο λόγος ύπαρξης των πίσω αναθυμιάσεων, προφανώς ήταν για να καίγονται όσες μπορούν και να μην πάρουν όλες τον άλλο δρόμο (τουρμπίνα-i/c κλπ.) και οξύνουν το πρόβλημα της λαδίλας σε i/c και σωληνώσεις. Όμως το πρόβλημα της κάπνας στην εισαγωγή φαίνεται να εκδηλώνεται πιο νωρίς και με πιο ορατά προβλήματα (μείωση απόδοσης, αύξηση κατανάλωσης) απ ότι το βρώμικο i/c-σωληνώσεις.
Μάλλον αυτό προσπάθησε να διορθώσει στον ΤΗΡ200.
Κατα τα άλλα μάλλον είναι προτιμότερο να βγάλεις την εισαγωγή και το i/c σου για ένα καθάρισμα, παρά να αφαιρέσεις την κυλινδροκεφαλή για τον ίδιο ακριβώς λόγο, όμως και τα δύο προλαμβάνονται με την προσθήκη του δοχείου και το τάπωμα. Θεωρείς οτι με αυτά μπορούμε να δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα μεγαλύτερο απο αυτά που προκαλούνται ήδη?
Πάντα στα πλαίσια φιλικής συζήτησης!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 14:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση μου, από τη στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής ταπώνει τις πίσω αναθυμίασεις, τα σχόλια περιττεύουν!
Όπως γράφει ο Μάκης, είναι χίλιες φορές καλύτερο να βγάζεις και να καθαρίζεις το intercooler σου πότε πότε, παρά να χρειάζεται να βγάλεις το καπάκι για να καθαρίσεις τις βαλβίδες εισαγωγής από το πουρί.
Υπάρχει και σχετική τεχνικη οδηγία της Peugeot Sport, που τονίζει τον καθαρισμό του intercooler σε περίπτωση υπολειτουργίας.
Στην ουσία λειτουργεί ως ένα τεράστιο catch tank.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 15:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρεα με το ταπωμα ομως...εβαλε και αναθυμιασεις βενζινης στην εισαγωγη...
αληθεια αυτη την βαλβιδα αν την βαλουμε στα δικα μας θα παιζει μπαλα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 15:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρίσκο μπορεί να δουλέψει μπορεί κ να μην δουλέψει (η δεύτερη έξοδος)
στα δικά μας( αυτά που έχουν βαλβίδα αναθυμιάσεων με μία μόνο έξοδο προς την πολλαπλή)ίσως ο εγκέφαλος δίνει σήμα στην βαλβίδα μόνο κατά την ατμοσφαιρική λειτουργία του μοτέρ,ενώ στα μοτέρ που έχουν βαλβίδα με 2 εξόδους θα δίνει σήμα συνέχεια όποτε χρειάζεται εμπλούτισμα το μείγμα είτε έχει πίεση ή υποπίεση.
πρέπει να δοκιμαστεί!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 17:59:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:43:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 18:09:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:44:41, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 18:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση μας τα μπέρδεψες λίγο.
Λες οτι χρειάζεται ο κινητήρας το 1/10 του δευτερολέπτου της αλλαγής ταχύτητας για να απάγει τις αναθυμιάσεις απο τις πίσω, όταν κάνεις το 0-200 που η ποσότητα των αναθυμιάσεων είναι η μέγιστη, αλλα ταυτόχρονα αποδέχεσαι ότι ο ΤΗΡ200 που είναι πιο ζορισμένος δεν τις έχει ανάγκη. Άσχετα με τον λόγο για τον οποίο το έκαναν που κατα τη γνώμη μου είναι να γλιτώσουν τα λάδια στους αυλούς και στις βαλβίδες που ταλαιπωρούν όλα τα άμεσου ψεκασμού, και όχι για να σου καθαρίσουν το i/c, καθώς ούτως ή άλλως και στα δύο συστήματα, πολύ σύντομα το i/c και οι σωληνώσεις γίνονται πουτάνα απο τα λάδια.
Στο θέμα της επίλυσης όλων αυτών, σίγουρα υπάρχουν πολλές παραλλαγές, και μια απ αυτές είναι κ αυτη που ανέφερες και εσύ.
Εγώ αρχικά σκεφτόμουν την τοποθέτηση δύο δοχείων αναθυμιάσεων, ένα για κάθε δίοδο. Αυτή θα ήταν και η πιο ασφαλής.
Μετά αυτό που λές εσύ, δηλαδή ένα στις πίσω και ένα ανοιχτό στις μπροστά, αλλα σκέφτηκα ότι έτσι σταματάει να υπάρχει πλέον υποπίεση στο εσωτερικό του κινητήρα, και ίσως αυτό επιβαρύνει την απαγωγή των αναθυμιάσεων, μαζί και με κάποιους άλλους λόγους που ανέφερα εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=443368#443368
Αλλα τελικά μετά και την αλλαγή της Peugeot στον ΤΗΡ200, κατέληξα στο σύστημα που έχουμε εγκαταστήσει αρκετοί.
Τα τυχών αρνητικά αποτελέσματα, αν υπάρχουν, θα φανούν στο μέλλον, μέχρι στιγμής μόνο θετικά προκύπτουν.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:00:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση, διαφωνώ μαζί σου 100%.
Καταρχήν η κατανάλωση λιπαντικού ουδεμία σχέση έχει με τις λιπαινόμενες επιφάνειες των εδράνων. Όσο κακή και να είναι η συναρμογή τους, το πολύ πολύ να καταλήξουν τα λάδια στο κάρτερ - όχι μέσα στον κινητήρα.
Κατά δεύτερον, οι επιφάνειες των εδράνων είναι τεράστιες για την ισχύ που βγάζει το μοτέρ ανά κύλινδρο.
Ειδικά τα κουζινέτα ποδός είναι τεράστια σε σχέση με άλλους κινητήρες (ενδεικτικά είναι όσο ενός 1.8Τ 20V VW/Audi που είναι υπερανθεκτικός σε αυτό το θέμα).
Τα έδρανα δεν έχουν καμία δουλειά με την κατανάλωση λαδιού.
Η κατανάλωση λαδιού και οι αναθυμιάσεις οφείλονται αποκλειστικά στο πόσο καλά λειτουργούν τα ελατήρια εμβόλων - πόσο καλή συμπίεση εξασφαλίζουν.
Όσο μεγαλύτερο είναι το κομμάτι συμπίεσης που ξεφεύγει στο στροφαλοθάλαμο, τόσο περισσότερη η λαδίλα που παίρνει μαζί του.
Δευτερευόντως οφείλεται σε οδηγούς βαλβίδων που έχουν μεγαλώσει, αλλά αυτό είναι σημάδι ακανόνιστης φθοράς παρά υγείας κινητήρα.
Όσο καλός οδηγός και να είσαι, αποκλείεται το μοτέρ σου να μη βγάζει λαδίλα και αναθυμιάσεις όταν το βάζεις μπροστά το πρωί. Ούτε καν σε καινούργιο μοτέρ δεν υπάρχει απόλυτη στεγανοποίηση.
Φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Όλοι εχουν αναθυμιάσεις, ανεξαρτήτως χρήσης και λιπαντικών.Το θέμα είναι τί θα τις κάνουμε γιατί όσο πιο κοντά είναι στις βαλβίδες εισαγωγής, αργά ή γρήγορα θα τις γεμίσουν μούργα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:41:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλιστα.... και τωρα ειναι το σημειο οπου:
-πρεπει να διευκρινησω ακριβως τι ηθελα να πω...
(για παραδειγμα οτι εστω και αν το διατυπωσα λαθος, οτι δεν εννοουσα οτι τα κουζηνετα βασης ανεβαζουν την καταναλωση λαδιου)
-πρεπει να κατσω και να αναλυσω φερνοντας παραδειγματα
γιατι αυτο "ετσι" και γιατι αυτο "αλλιως"
(εστω και αν δεν το διατυπωσα σωστα, μιας και τα ελληνικα μου εχουν πεσει λιγακι)
-αποδεικνυοντας κατι που αναφερω, αυτοματως βγαζω λαθος τα παιδια που υποστηριζουνε αυτη τη λυση.
πραγμα που δεν θελω με τιποτα να γινει.
προτιμω να θεωρησετε οτι ειμαι εγω λαθος παρα να ερθω σε αντιπαραθεση με τον οποιονδηποτε απο εδω μεσα.
Οποτε σορρυ παιδες,
εκανα λαθος και επι τη ευκαιρια θα σβησω και το ανωθεν ποστ για να σταματησει εδω η ιστορια.
και παλι συγνωμη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 20:41:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 20:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | μαλιστα.... και τωρα ειναι το σημειο οπου:
-πρεπει να διευκρινησω ακριβως τι ηθελα να πω...
(για παραδειγμα οτι εστω και αν το διατυπωσα λαθος, οτι δεν εννοουσα οτι τα κουζηνετα βασης ανεβαζουν την καταναλωση λαδιου)
-πρεπει να κατσω και να αναλυσω φερνοντας παραδειγματα
γιατι αυτο "ετσι" και γιατι αυτο "αλλιως"
(εστω και αν δεν το διατυπωσα σωστα, μιας και τα ελληνικα μου εχουν πεσει λιγακι)
-αποδεικνυοντας κατι που αναφερω, αυτοματως βγαζω λαθος τα παιδια που υποστηριζουνε αυτη τη λυση.
πραγμα που δεν θελω με τιποτα να γινει.
προτιμω να θεωρησετε οτι ειμαι εγω λαθος παρα να ερθω σε αντιπαραθεση με τον οποιονδηποτε απο εδω μεσα.
Οποτε σορρυ παιδες,
εκανα λαθος και επι τη ευκαιρια θα σβησω και το ανωθεν ποστ για να σταματησει εδω η ιστορια.
και παλι συγνωμη... |
Θανασση αυτο που κανουν τα παιδια ειναι ενα αυτοσχεδιο do it your self ...κανεις δεν εχει κερδος απο κατι...ωστε να χαλασεις καποιου την δουλεια...απλα υπαρχη καποια αποψη.το κανουμε για καλυτερο.το αν γνωριζεις οτι ειναι μαλ***α αυτο που κανουμε,καλο θα ταν να το ξερουμε οσοι παμε να κανουμε ενα τετοιο do it your self.να χουμε δλδ και μια δευτερη αποψη τουλαχιστον.
Δυστυχώς αυτα που χες γράψει πριν δεν πρόλαβα να τα δω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 21:20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα δεν εχασες και τιποτα...
περα απο την πλακα παντως,
εχω ενα θεμα με τα ελληνικα και ειδηκα με το γραπτο λογο.
ναι μεν ειμαι ελληνας και εχω παρει το πτυχειο απο την ελλαδα, αλλα απο εκει και επειτα μετεκπαιδευσεις, δουλεια κτλ κτλ...
εδω και πολλα χρονια επειδη δουλευω σε ξενες εταιριες ειμαι και ο μοναδικος ελληνας... με αποτελεσμα να εχω ενα θεμα οσον αφορα την διατυπωση τεχνικων ορων και νοηματων μιας και για μενα οτι εχει να κανει με τη δουλεια μου ειναι στα αγγλικα.
Δεν εχω δυσλεξια αλλα δεν μου ειναι ευκολο να αναλυω τεχνικα θεματα με απλα λογια στα ελληνικα
εδω ο Στεβαρας (να σαι καλα ρε φιλε ) εφτασε σε σημειο να μου στειλει πμ (και καλα εκανε δηλαδη) για να με διορθωσει απο μαργαρηταρια που πεταγα στα ελληνικα
και οταν ερχεται καποια φορα (και λογικο ειναι) φαση αντιπαραθεσης μιας και ο καθενας μας εχει τη γνωμη του και σεβαστο να την πρεσβευει,
προσωπικα καπου με κουραζει να πρεπει να μπω σε φαση διενεξης, ειναι κατι που δεν το θελω με τιποτα...
Στην προκειμενη τα παιδια εχουν παρουσιασει μια προταση/λυση σε ενα θεμα που το εργοστασιακο σετ απ του ΤΗΡ μειονεκτει (δεδομενω οτι οδηγαμε γρηγορα το μοτερ ποσο μαλλον αν το εχουμε βελτιωσει κιολας)
εμενα δεν ειναι οτι αυτη η λυση δεν "μου αρεσει"
απλα πιστευω οτι απο τη στιγμη που κανουμε κατι στο αμαξι ας ειναι η καλυτερη δυνατη λειτουργικη λυση. Αυτο ειναι ολο....
και να με συγχωρειτε που παρασυρθηκα και μπηκα σε αυτο το σκηνικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 23:19:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση, προς Θεού η συζήτηση γίνεται ακριβώς για να ακούγονται όλες οι απόψεις και ιδεες. Όχι για να θιγεί κανένας.
Αν έστω και για μια στιγμή πίστεψες ότι χαλάς κάτι ή θίγεις κάποιον, καλύτερα να σβήσω το δικό μου μήνυμα παρά να σβήσεις εσύ το δικό σου.
Σε καμία περίπτωση δεν έγινε κάτι τέτοιο και νομίζω ότι ήσουν απόλυτα κατανοητός.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του PSClub είναι η πολυφωνία, αν τη χάσουμε αυτή τότε όλοι θα είμαστε ζημιωμένοι.
Σε παρακαλώ, ανάλυσε λίγο περισσότερο την παρατήρησή σου γιατί μπορεί όντως να παρανόησα αυτό που γράφεις και να απάντησα άδικα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 01:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θαναση...γραφτα στα Αγγλικα αν σε δυσκολευουν τα Ελληνικα...
Σχεδον ολοι ξερουν Αγγλικα ε και αν κάποιος "δεν" θα βρουμε τροπο να του μεταφρασουμε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|