PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τοποθέτηση Δοχείου Αναθυμιάσεων σε peugeot 207 GT/RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 30, 31, 32  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 11:33:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο ναιιιιιιιιιιι!

πρίν φορούσα ένα vertical flow ιντερκούλερ το οποίο όταν το είχα τοποθετήση φαινότανε να τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά με τις θερμοκρασίες μετά από 2-3 μήνες όμως που πήγα για δυναμομέτρηση το κούλερ ανέβαζε για πλάκα 60άρια ,όταν το έβγαλα για να βάλω το κουπροκούλερ αντίκρισα αυτήν την εικόνα


το δε κούλερ όταν το έπλυνα έβγαζε απίστευτη βρωμιά!


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
axilleas91 (Αχιλλέας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 RC

Ένταξη: 23 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 28
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 12:00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποοοοοο!!
Εφυγα καρφωτος για δοχειο!!!! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 16:19:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πιο Σημαντικες ειναι η πισω αναθυμιασεις...το οτι κραταει το cooler σωληνες κτλ...δεν λεει κατι,αυτα βγαινουν και καθαριζοντε...οι βαλβιδες μεσα στο μοτερ ομως?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 16:26:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1
Γενικά πιστεύω ότι η τοποθέτηση δοχείου και το τάπωμα των πίσω αναθυμιάσεων θα έπρεπε να γίνονται στα πρώτα 1000χμ του αυτοκινήτου.
Εγώ τουλάχιστον αν το ήξερα απο την αρχή, θα ήταν η πρώτη μου επέμβαση...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 21:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:43:44, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 21:33:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
παιδια μαλλον κατι πρεπει να ξανασκεφτειτε και να αναθεωρησετε λιγακι το θεμα με το ταπωμα των αναθυμιασεων.
Δεν εχω μιλησει για να μην παρεξηγηθω, (μιας και δεν εχω καμια προθεση αντιπαραθεσης)
αλλα ξανασκεφτειτε λιγακι, τι ειναι οι αναιυμιασεις, απο που προερχονται τι διεργασιες γινονται στον κινητηρα οταν αυτες γινονται πολλες σε ογκο και φυσικα τον πραγματικο λογο που βρισκεται το καθε τι πανω στο αμαξι.
Και μετα προβειτε στις απαραιτητες αλλαγες...

Θανάση προσωπικά,και με τις όποιες γνώσεις τυχαίνει να έχω, θεωρώ ότι με την κίνηση αυτή έκανα το καλύτερο για τον κινητήρα μου, κ κυρίως για τη σωστή λειτουργία του σε βάθος χρόνου, καθώς το υπάρχον σύστημα, μακροπρόθεσμα, μόνο πρόβλημα (αποδεδειγμένα) προκαλεί στον κινητήρα. Αν θεωρείς ότι με αυτόν τον τρόπο τον βλάπτουμε, καλό θα ήταν για όλους μας να το συζητήσουμε. Γι' αυτό είμαστε εδώ! Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιούν 2011, 22:43:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ενδεχόμενό πρόβλημα για σένα προφανώς είναι το τάπωμα των πίσω αναθυμιάσεων, και το ότι δεν θα προλαβαίνουν να απάγονται μόνο απ την μπροστά έξοδο. Σωστά μέχρι εδώ?
Καταρχήν η μέγιστη ποσότητα αναθυμιάσεων παράγεται σε υψηλές στροφές, άρα τότε θα ήταν το πρόβλημα "φουσκώματος" του κινητήρα. Όμως όπως θα ξέρεις η PCV των πίσω αναθυμιάσεων κλείνει όταν υπάρχει υπερτροφοδότηση που πιθανών να συνδιάζεται και με πολυστροφία, άρα η μπροστά έξοδος (με τον ασυνήθιστα μεγάλης διαμέτρου σωλήνα) ούτως ή άλλως αναλαμβάνει να απάγει όλες τις αναθυμιάσεις απο μόνη της, οπότε έχει αυτή τη δυνατότητα.
Αυτή την δυνατότητα εκμεταλλευόμαστε και εμείς. Άλλωστε το πάτημα, μας το έδωσε η ίδια η Peugeot, όταν απο μόνη της τις κατάργησε στον 200άρι. Και αυτό προφανώς για να γλιτώσει το πρόβλημα της κάπνας στους αυλούς εισαγωγής και στις βαλβίδες που μακροπρόθεσμα δημιουργούν τα τόσα προβλήματα...
Ο λόγος ύπαρξης των πίσω αναθυμιάσεων, προφανώς ήταν για να καίγονται όσες μπορούν και να μην πάρουν όλες τον άλλο δρόμο (τουρμπίνα-i/c κλπ.) και οξύνουν το πρόβλημα της λαδίλας σε i/c και σωληνώσεις. Όμως το πρόβλημα της κάπνας στην εισαγωγή φαίνεται να εκδηλώνεται πιο νωρίς και με πιο ορατά προβλήματα (μείωση απόδοσης, αύξηση κατανάλωσης) απ ότι το βρώμικο i/c-σωληνώσεις.
Μάλλον αυτό προσπάθησε να διορθώσει στον ΤΗΡ200.
Κατα τα άλλα μάλλον είναι προτιμότερο να βγάλεις την εισαγωγή και το i/c σου για ένα καθάρισμα, παρά να αφαιρέσεις την κυλινδροκεφαλή για τον ίδιο ακριβώς λόγο, όμως και τα δύο προλαμβάνονται με την προσθήκη του δοχείου και το τάπωμα. Θεωρείς οτι με αυτά μπορούμε να δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα μεγαλύτερο απο αυτά που προκαλούνται ήδη?
Πάντα στα πλαίσια φιλικής συζήτησης!



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 14:41:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση μου, από τη στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής ταπώνει τις πίσω αναθυμίασεις, τα σχόλια περιττεύουν!

Όπως γράφει ο Μάκης, είναι χίλιες φορές καλύτερο να βγάζεις και να καθαρίζεις το intercooler σου πότε πότε, παρά να χρειάζεται να βγάλεις το καπάκι για να καθαρίσεις τις βαλβίδες εισαγωγής από το πουρί.

Υπάρχει και σχετική τεχνικη οδηγία της Peugeot Sport, που τονίζει τον καθαρισμό του intercooler σε περίπτωση υπολειτουργίας.

Στην ουσία λειτουργεί ως ένα τεράστιο catch tank.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 15:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρεα με το ταπωμα ομως...εβαλε και αναθυμιασεις βενζινης στην εισαγωγη...
αληθεια αυτη την βαλβιδα αν την βαλουμε στα δικα μας θα παιζει μπαλα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 15:59:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρίσκο μπορεί να δουλέψει μπορεί κ να μην δουλέψει (η δεύτερη έξοδος)
στα δικά μας( αυτά που έχουν βαλβίδα αναθυμιάσεων με μία μόνο έξοδο προς την πολλαπλή)ίσως ο εγκέφαλος δίνει σήμα στην βαλβίδα μόνο κατά την ατμοσφαιρική λειτουργία του μοτέρ,ενώ στα μοτέρ που έχουν βαλβίδα με 2 εξόδους θα δίνει σήμα συνέχεια όποτε χρειάζεται εμπλούτισμα το μείγμα είτε έχει πίεση ή υποπίεση.


πρέπει να δοκιμαστεί!


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 17:59:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:43:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 18:09:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:44:41, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 18:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση μας τα μπέρδεψες λίγο.
Λες οτι χρειάζεται ο κινητήρας το 1/10 του δευτερολέπτου της αλλαγής ταχύτητας για να απάγει τις αναθυμιάσεις απο τις πίσω, όταν κάνεις το 0-200 που η ποσότητα των αναθυμιάσεων είναι η μέγιστη, αλλα ταυτόχρονα αποδέχεσαι ότι ο ΤΗΡ200 που είναι πιο ζορισμένος δεν τις έχει ανάγκη. Άσχετα με τον λόγο για τον οποίο το έκαναν που κατα τη γνώμη μου είναι να γλιτώσουν τα λάδια στους αυλούς και στις βαλβίδες που ταλαιπωρούν όλα τα άμεσου ψεκασμού, και όχι για να σου καθαρίσουν το i/c, καθώς ούτως ή άλλως και στα δύο συστήματα, πολύ σύντομα το i/c και οι σωληνώσεις γίνονται πουτάνα απο τα λάδια.
Στο θέμα της επίλυσης όλων αυτών, σίγουρα υπάρχουν πολλές παραλλαγές, και μια απ αυτές είναι κ αυτη που ανέφερες και εσύ.
Εγώ αρχικά σκεφτόμουν την τοποθέτηση δύο δοχείων αναθυμιάσεων, ένα για κάθε δίοδο. Αυτή θα ήταν και η πιο ασφαλής.
Μετά αυτό που λές εσύ, δηλαδή ένα στις πίσω και ένα ανοιχτό στις μπροστά, αλλα σκέφτηκα ότι έτσι σταματάει να υπάρχει πλέον υποπίεση στο εσωτερικό του κινητήρα, και ίσως αυτό επιβαρύνει την απαγωγή των αναθυμιάσεων, μαζί και με κάποιους άλλους λόγους που ανέφερα εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=443368#443368
Αλλα τελικά μετά και την αλλαγή της Peugeot στον ΤΗΡ200, κατέληξα στο σύστημα που έχουμε εγκαταστήσει αρκετοί.
Τα τυχών αρνητικά αποτελέσματα, αν υπάρχουν, θα φανούν στο μέλλον, μέχρι στιγμής μόνο θετικά προκύπτουν.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:00:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση, διαφωνώ μαζί σου 100%.

Καταρχήν η κατανάλωση λιπαντικού ουδεμία σχέση έχει με τις λιπαινόμενες επιφάνειες των εδράνων. Όσο κακή και να είναι η συναρμογή τους, το πολύ πολύ να καταλήξουν τα λάδια στο κάρτερ - όχι μέσα στον κινητήρα.

Κατά δεύτερον, οι επιφάνειες των εδράνων είναι τεράστιες για την ισχύ που βγάζει το μοτέρ ανά κύλινδρο.
Ειδικά τα κουζινέτα ποδός είναι τεράστια σε σχέση με άλλους κινητήρες (ενδεικτικά είναι όσο ενός 1.8Τ 20V VW/Audi που είναι υπερανθεκτικός σε αυτό το θέμα).

Τα έδρανα δεν έχουν καμία δουλειά με την κατανάλωση λαδιού.

Η κατανάλωση λαδιού και οι αναθυμιάσεις οφείλονται αποκλειστικά στο πόσο καλά λειτουργούν τα ελατήρια εμβόλων - πόσο καλή συμπίεση εξασφαλίζουν.
Όσο μεγαλύτερο είναι το κομμάτι συμπίεσης που ξεφεύγει στο στροφαλοθάλαμο, τόσο περισσότερη η λαδίλα που παίρνει μαζί του.

Δευτερευόντως οφείλεται σε οδηγούς βαλβίδων που έχουν μεγαλώσει, αλλά αυτό είναι σημάδι ακανόνιστης φθοράς παρά υγείας κινητήρα.

Όσο καλός οδηγός και να είσαι, αποκλείεται το μοτέρ σου να μη βγάζει λαδίλα και αναθυμιάσεις όταν το βάζεις μπροστά το πρωί. Ούτε καν σε καινούργιο μοτέρ δεν υπάρχει απόλυτη στεγανοποίηση.

Φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Όλοι εχουν αναθυμιάσεις, ανεξαρτήτως χρήσης και λιπαντικών.Το θέμα είναι τί θα τις κάνουμε γιατί όσο πιο κοντά είναι στις βαλβίδες εισαγωγής, αργά ή γρήγορα θα τις γεμίσουν μούργα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 19:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλιστα.... Very happy και τωρα ειναι το σημειο οπου:

-πρεπει να διευκρινησω ακριβως τι ηθελα να πω...
(για παραδειγμα οτι εστω και αν το διατυπωσα λαθος, οτι δεν εννοουσα οτι τα κουζηνετα βασης ανεβαζουν την καταναλωση λαδιου)

-πρεπει να κατσω και να αναλυσω φερνοντας παραδειγματα
γιατι αυτο "ετσι" και γιατι αυτο "αλλιως"

(εστω και αν δεν το διατυπωσα σωστα, μιας και τα ελληνικα μου εχουν πεσει λιγακι)
-αποδεικνυοντας κατι που αναφερω, αυτοματως βγαζω λαθος τα παιδια που υποστηριζουνε αυτη τη λυση.
πραγμα που δεν θελω με τιποτα να γινει.
προτιμω να θεωρησετε οτι ειμαι εγω λαθος παρα να ερθω σε αντιπαραθεση με τον οποιονδηποτε απο εδω μεσα.

Οποτε σορρυ παιδες,
εκανα λαθος και επι τη ευκαιρια θα σβησω και το ανωθεν ποστ για να σταματησει εδω η ιστορια.
και παλι συγνωμη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 20:41:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rolling eyes



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 20:57:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
μαλιστα.... Very happy και τωρα ειναι το σημειο οπου:

-πρεπει να διευκρινησω ακριβως τι ηθελα να πω...
(για παραδειγμα οτι εστω και αν το διατυπωσα λαθος, οτι δεν εννοουσα οτι τα κουζηνετα βασης ανεβαζουν την καταναλωση λαδιου)

-πρεπει να κατσω και να αναλυσω φερνοντας παραδειγματα
γιατι αυτο "ετσι" και γιατι αυτο "αλλιως"

(εστω και αν δεν το διατυπωσα σωστα, μιας και τα ελληνικα μου εχουν πεσει λιγακι)
-αποδεικνυοντας κατι που αναφερω, αυτοματως βγαζω λαθος τα παιδια που υποστηριζουνε αυτη τη λυση.
πραγμα που δεν θελω με τιποτα να γινει.
προτιμω να θεωρησετε οτι ειμαι εγω λαθος παρα να ερθω σε αντιπαραθεση με τον οποιονδηποτε απο εδω μεσα.

Οποτε σορρυ παιδες,
εκανα λαθος και επι τη ευκαιρια θα σβησω και το ανωθεν ποστ για να σταματησει εδω η ιστορια.
και παλι συγνωμη...


Θανασση αυτο που κανουν τα παιδια ειναι ενα αυτοσχεδιο do it your self ...κανεις δεν εχει κερδος απο κατι...ωστε να χαλασεις καποιου την δουλεια...απλα υπαρχη καποια αποψη.το κανουμε για καλυτερο.το αν γνωριζεις οτι ειναι μαλ***α αυτο που κανουμε,καλο θα ταν να το ξερουμε οσοι παμε να κανουμε ενα τετοιο do it your self.να χουμε δλδ και μια δευτερη αποψη τουλαχιστον.
Δυστυχώς αυτα που χες γράψει πριν δεν πρόλαβα να τα δω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 21:20:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα δεν εχασες και τιποτα... Very happy


περα απο την πλακα παντως,
εχω ενα θεμα με τα ελληνικα και ειδηκα με το γραπτο λογο.
ναι μεν ειμαι ελληνας και εχω παρει το πτυχειο απο την ελλαδα, αλλα απο εκει και επειτα μετεκπαιδευσεις, δουλεια κτλ κτλ...
εδω και πολλα χρονια επειδη δουλευω σε ξενες εταιριες ειμαι και ο μοναδικος ελληνας... με αποτελεσμα να εχω ενα θεμα οσον αφορα την διατυπωση τεχνικων ορων και νοηματων μιας και για μενα οτι εχει να κανει με τη δουλεια μου ειναι στα αγγλικα.
Δεν εχω δυσλεξια αλλα δεν μου ειναι ευκολο να αναλυω τεχνικα θεματα με απλα λογια στα ελληνικα

εδω ο Στεβαρας (να σαι καλα ρε φιλε Very happy ) εφτασε σε σημειο να μου στειλει πμ (και καλα εκανε δηλαδη) για να με διορθωσει απο μαργαρηταρια που πεταγα στα ελληνικα Very happy

και οταν ερχεται καποια φορα (και λογικο ειναι) φαση αντιπαραθεσης μιας και ο καθενας μας εχει τη γνωμη του και σεβαστο να την πρεσβευει,
προσωπικα καπου με κουραζει να πρεπει να μπω σε φαση διενεξης, ειναι κατι που δεν το θελω με τιποτα...


Στην προκειμενη τα παιδια εχουν παρουσιασει μια προταση/λυση σε ενα θεμα που το εργοστασιακο σετ απ του ΤΗΡ μειονεκτει (δεδομενω οτι οδηγαμε γρηγορα το μοτερ ποσο μαλλον αν το εχουμε βελτιωσει κιολας)
εμενα δεν ειναι οτι αυτη η λυση δεν "μου αρεσει" Very happy

απλα πιστευω οτι απο τη στιγμη που κανουμε κατι στο αμαξι ας ειναι η καλυτερη δυνατη λειτουργικη λυση. Αυτο ειναι ολο....
και να με συγχωρειτε που παρασυρθηκα και μπηκα σε αυτο το σκηνικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2011, 23:19:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση, προς Θεού η συζήτηση γίνεται ακριβώς για να ακούγονται όλες οι απόψεις και ιδεες. Όχι για να θιγεί κανένας.

Αν έστω και για μια στιγμή πίστεψες ότι χαλάς κάτι ή θίγεις κάποιον, καλύτερα να σβήσω το δικό μου μήνυμα παρά να σβήσεις εσύ το δικό σου.
Σε καμία περίπτωση δεν έγινε κάτι τέτοιο και νομίζω ότι ήσουν απόλυτα κατανοητός.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του PSClub είναι η πολυφωνία, αν τη χάσουμε αυτή τότε όλοι θα είμαστε ζημιωμένοι.

Σε παρακαλώ, ανάλυσε λίγο περισσότερο την παρατήρησή σου γιατί μπορεί όντως να παρανόησα αυτό που γράφεις και να απάντησα άδικα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 01:01:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαναση...γραφτα στα Αγγλικα αν σε δυσκολευουν τα Ελληνικα...
Σχεδον ολοι ξερουν Αγγλικα ε και αν κάποιος "δεν" θα βρουμε τροπο να του μεταφρασουμε... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 30, 31, 32  Επόμενη
Σελίδα 6 από 32

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,215s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on