Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 21:34:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Πλησίασε και μένα ο καιρός μου να κάνω το service τών 20000km. Μιά απορία έχω. Μου είχαν βάλει στα 10.000 λάδι castrol txt νομίζω οτι ήταν 10w-40.. Ξέρει κανείς να μου πεί ποιά αναλογια είναι η καλύτερη; |
Mήπως εννοείς "ρευστότητα";
Σε αυτή την περίπτωση, τα 10/40 είναι πολύ καλά, αλλά εγώ θα σου πρότεινα τα 5/40.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ 2003, 14:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι για την ρευστότητα μιλάω. Να υποθέσω οτι τα 5w-40 είναι καλύτερα απο το 10w-40 γιατί αντέχουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ 2003, 14:23:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάνουν και ρύθμισμα βαλβίδων στο service? Στο manual του 206 δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο.....
Έχω την εντύπωση ότι στα αυτοκίνητα οι βαλβίδες (τα διάκενα τους) ρυθμίζονται αυτόματα.... Κάνω λάθος????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ 2003, 14:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Κάνουν και ρύθμισμα βαλβίδων στο service? Στο manual του 206 δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο.....
|
Οχι το ρύθμισμα γίνεται στο service των 40000 χλμ.
Mimis έγραψε: |
Έχω την εντύπωση ότι στα αυτοκίνητα οι βαλβίδες (τα διάκενα τους) ρυθμίζονται αυτόματα.... Κάνω λάθος???? |
Το ρύθμισμα των βαλβίδων γίνεται με το χέρι (με την βοήθεια εργαλείου - φιλέρ λέγεται). Για τα διάκενα δεν γνωρίζω δεν απαντώ...
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ 2003, 22:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ νομίζω ότι οι βαλβίδες ρυθμίζονται αυτόματα από μόνες τους!Είναι υδραυλικές!Με κάθε επιφύλαξη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 01:19:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου εκαναν ρυθμιση των βαλβιδων στα 20.000 χλμ. απο μονοι τους οποτε υποθετω οτι γινεται στα 20.000 χλμ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 08:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου είχαν κάνει προγραμματισμένη ρύθμιση βαλβίδων στα 40.000 χλμ...
Ίσως να είναι διαφορετικά από μοντέλο σε μοντέλο (π.χ. στα 20.000 χλμ για μοντέλα 98-99, στα 40.000 χλμ για μοντέλα 00-01 κλπ)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 09:25:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Εμένα μου είχαν κάνει προγραμματισμένη ρύθμιση βαλβίδων στα 40.000 χλμ...
Ίσως να είναι διαφορετικά από μοντέλο σε μοντέλο (π.χ. στα 20.000 χλμ για μοντέλα 98-99, στα 40.000 χλμ για μοντέλα 00-01 κλπ) |
Η χρονολογία του δικού μου είναι 99.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 11:56:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ νομίζω ότι οι βαλβίδες ρυθμίζονται αυτόματα από μόνες τους!Είναι υδραυλικές!Με κάθε επιφύλαξη! |
Αυτο ισχυει σε μερικα αυτοκινητα! Δυστηχως ομως οχι και στα δικα μας!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 20:25:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Εμένα μου είχαν κάνει προγραμματισμένη ρύθμιση βαλβίδων στα 40.000 χλμ...
Ίσως να είναι διαφορετικά από μοντέλο σε μοντέλο (π.χ. στα 20.000 χλμ για μοντέλα 98-99, στα 40.000 χλμ για μοντέλα 00-01 κλπ) |
το δικο μου ειναι του 2000
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 03:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ νομίζω ότι οι βαλβίδες ρυθμίζονται αυτόματα από μόνες τους!Είναι υδραυλικές!Με κάθε επιφύλαξη! |
Αυτο ισχυει σε μερικα αυτοκινητα! Δυστηχως ομως οχι και στα δικα μας! |
Όλα τα 16βάλβιδα αυτορυθμίζονται υδραυλικά, τα περισσότερα 8βάλβιδα ρυθμίζονται με φίλλερ από τον μηχανικό...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2003, 07:43:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1o servise 206 CC (21.000 klm σε 6 μήνες - ΤΟΙΝΙΟΙΝΙΟΙΝ!) ...καλέ ντε, μη βαράτε! αφού είμαι σουρτούκι... δεν προλάβαινα να μπώ για servise - άσε που δεν είχα ούτε ένα έουρο στη τσέπη! Το λοιπόν:
Αλλαγή λαδιών κινητήρα (Συνθετικά) Helix Ultra 5W - 40
Αντικατάσταση φίλτρου λαδιού: Peugeot
Έλεγχος στάθμης υγρών: Μπαταρίας, κυκλώματος ψύξης, φρένων, υδραυλικού τιμονιού
Συμπλήρωση στάθμης υγρών υαλοκαθαριστήρων: Shell screenwash
Έλεγχοι: κόρνας, μπέκ και μάκτρων υαλοκαθαριστήρων, λειτουργία φαναριών και εσωτερικού φωτισμού, διαδρομή αμπραγιάζ/μηχανισμός αυτορύθμισης, χειρόφρενο.
Κατάσταση και πίεση ελαστικών (2,4 BAR), κατάσταση τακακιών φρένων - τα οποία ήταν σε άριστη κατάσταση (αλλά εξακολουθούν να σφυρίζουν) προς απογοήτευση - φαντάζομαι - του συνεργείου, που είχε αποδώσει το "τσίριγμα" στην κακή χρήση τους, δηλαδή στη γυναικεία φύση μου... (αμα δαγκώσω κάνα σβέρκο θα φταίω εγώ μετά; ).
Επίσης, έγιναν έλεγχοι κατάστασης: στεγανότητας υδραυλικών κυκλωμάτων (σωληνώσεις, δοχεία), προστατευτικών φουσκών από καουτσούκ, πρότασης ιμάντων αξεσουάρ, προβολέων και φανών, τζαμιών και καθρεπτών.
Τέλος, έγινε έλεγχος καυσαερίων και αλλαγή φίλτρου γύρης - A/C: Peugeot.
"Έδειξα την μεγαλύτερη προσοχή για την πραγματοποίηση του παραπάνω περιοδικού ελέγχου" σφραγίδα από κάτω και φαρδιά - πλατιά η υπογραφή του αντιπροσώπου σε ειδικό έντυπο της Lion Ελλάς ΑΕ.
Δεν ξέρω αν το έντυπο αυτό δίνεται σε όλους τους πελάτες. Εγώ πάντως το βρήκα συμπληρωμένο αντί του Δελτίου ελέγχου - servise του 206 club... όπως και νά 'χει το πράγμα, όταν πήγα να πάρω το CC, τους είδα όλους "ψαρωμένους" να πώ... μπορεί να ήταν λάθος εντύπωση, αλλά έτσι μου φάνηκε.
Επιπλέον, έγινε δοκιμή του CC στο δρόμο, αφού κατά την εισαγωγή στο συνεργείο ανέφερα μεταλλικό θόρυβο πίσω (τους έβαλα τους καημένους να ψάχνους για 'κείνα τα λεπτά που έμειναν στα πίσω καθίσματα κατά το "ασήμωμα" - είμαι πολύ κακιά; μπααααα, σάμπως ασχολήθηκαν και καθόλου; anyway...)
Αναφέρθηκαν ακόμα, το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού κατα την πορεία - Comment συνεργείου: γουρλωμένα μάτια, και η εισροή νερού από την οροφή (δυνατότητα μόνωσης) - Comment συνεργείου: ανοιχτά σαγόνια...
Κατά τον έλεγχο στον υπολογιστή, δεν βρέθηκε τίποτα = παραμένει μυστήριο το θέμα του STOP που άναψε δύο φορές "αδικαιολόγητα" σε πορεία με 190+ χλμ, με φυσιολογικές θερμοκρασίες σε νερά και λάδια.
Στις παρατηρήσεις μου για τα προβλήματα που δεν βρίσκονταν στην λίστα του 1ου τακτικού servise, οι απαντήσεις - λύσεις που πήρα απ' την αντιπροσωπεία ήταν: "η σιωπή των αχ-αμνών". Κατά τα άλλα, δηλώνω ικανοποιημένη απ' το "κουστουμάκι", το οποίο μου βγήκε αναλυτικά ως εξής:
Συνθετικά λάδια: Helix Ultra 5W-40 4L 45,21
Υγρό υαλοκ/ρων: Shell screenwash 3,20
Φίλτρο λαδιού: Peugeot 6,42
Φίλτρο A/C: Peugeot 9,64
Χρέωση μικρού servise: 18,49
ΦαΠΑ: 14,95
ΣΥΝΟΛΟ: 97,91 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούλ 2003, 07:05:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λία η Καταπληκτική. Απολαμβάνω να σε διαβάζω.
lia206cc έγραψε: |
Συνθετικά λάδια: Helix Ultra 5W-40 4L 45,21
Υγρό υαλοκ/ρων: Shell screenwash 3,20
Φίλτρο λαδιού: Peugeot 6,42
Φίλτρο A/C: Peugeot 9,64
Χρέωση μικρού servise: 18,49
ΦαΠΑ: 14,95
ΣΥΝΟΛΟ: 97,91 |
Ικανοποιητική η τιμή για αντιπροσωπεία-εξουσιοδοτημένο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2003, 01:22:30 Θέμα δημοσίευσης: ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ |
|
|
ΕΙΜΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ [ DimiP ]. ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΑ 20000χιλ. Η PEUGEOT ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΘΕ 40000χιλ. ΡΥΘΜΙΣΗ, Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ [ΦΙΛΕΡ] ΣΤΑ [8V] ΕΝΩ ΤΑ [16v 1600cc-2000cc] Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΟΣΤΗΡΙΑ [ACTION_PEUGEOT ΔΕΛΛΑΠΟΤΡΑΣ] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 12:12:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοστιζει παραπανω η ρυθμιση στο service μαλλον ε? Περιπου ποσο? κανει καλο στην μακροζωια της μηχανης? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 08:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο μετα την αδεια (προς τα τελη αυγουστου δηλαδη) με το που παω να κανω το service ελα και συ αν θες να πιασουμε τον Ευαγγελιδη! μετα την αδεια (20.000+ χμ) γιατι τωρα δεν υπαρχουν καθολου λεφτα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 11:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκανα κ εγω σημερα το service των 20 .
-Αλλαγη στις Βαλβολινες ( ειχα παρει TransELF TRP 75w80 )
-Aλλαγη Φιλτρου Α/C ( ηθελα κ βενζινης αλλα το δικο μου μοντελο δεν εχει)
-Ρυθμιση Βαλβιδων
-Αλλαγη Μπουζι ( ηταν σε καλη κατασταση αλλα αλλαχτηκαν)
-Συμπληρωση Υγρων ( Ψυγειου-Υδρ.Τιμονιου - Φρενων)
-Καθαρισμος κ ελεγχος ταμπουρων
-Σφιξιμο χεροφρενου
-Ελεγχος εγκεφαλου για τυχον καταγραφες βλαβων ( ΟΛΑ ΟΚ ! )
Να ναι καλα ο Αντρεας που μας συστησε το μηχανικο του κ δεν πηγα στο εξουσιωδοτημενο !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PHSYBORG στις Τετ 17 Μάρ 2004, 11:51:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 11:49:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, λύστε μου δυο απορίες:
α) Τελικά το πρώτο μεγάλο σέρβις είναι στα 20000 ή στα 30000 που γράφει το βιβλιαράκι;
β) Η ρύθμιση βαλβίδων περιλαμβάνεται στο πρώτο σέρβις ή πρέπει να τη ζητήσω εγώ;
Εγώ είμαι τώρα στα 23300κάτι και σκόπευα να το πάω τέλη Μαϊου, λίγο πριν λήξει η εγγύησή μου δηλαδή. Αλλά τώρα βλέπω ότι όλοι το έχετε κάνει κοντά στα 20000 και άρχισα να το ξανασκέφτομαι... Από την άλλη, βλέποντας τον έλεγχο που έκαναν στο 206 του Φίλιππου, συμπεραίνω ότι το μόνο (σημαντικό) που χρειάζομαι είναι η ρύθμιση των βαλβίδων, καθώς βαλβολίνες και μπουζί (και πολλαπλασιαστή) άλλαξα πρόσφατα... Κι αν χρειάζεται κι αυτή...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2004, 11:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από το 2002,μαζί με τον επιπλέον χρόνο εγγύησης,άλλαξε και η πολιτική της εταιρείας στα service.Τουλάχιστον τα 307 βγήκαν κατ'ευθείαν με πρώτο service στα 30000km.Ο ανταγωνισμός βλέπεις...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|