Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:54:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν καταλαβες ενα πραγμα...
Το μοτερ σου ΔΕΝ ειναι σχεδιασμενο για να παραγει ροπη σε ευρυ φασμα.
Ειναι σχεδιασμενο για στροφαρισμα και ροπη μονον ψηλα με πολυ στενο φασμα...
Οσοι προσπαθησαν να κανουν το 1300αρι μοτερ αυτο που δεν ειναι,απετυχαν παταγωδως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 21:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λέω να το επανασχεδιάσω. Εδώ άλλαξα μία πολλαπλή εξαγωγής κ με ένα πρόγραμμα έχει πολύ καλύτερες ροπές από μαμά. Πριν πήγαινε μετά τις 4.500, έκαιγε τα άντερά του κ όταν είπα να το φτιάξω τα ίδια μου έλεγαν. Τώρα καίει 8 λίτρα με όσο ξέσκισμα θέλεις ξεκινά με 3η με το μακρύ σασμάν που έχω κ το στροφάρισμα πάει κανονικά μέχρι τις 8.000.
Πες μου όμως εσύ έχεις δει τα πάντα από μοτέρ πεζο, παίρνει μεγαλύτερες βαλβίδες η κεφαλή του ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 21:17:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Γιαννη,μην πας να ανακαλυψεις ξανα τον τροχο...
Ναι βαλβιδες παιρνει,οχι,δεν προκειται να βγαλει πανω απο 14 κιλα ροπη ακομα και να το κανεις 4πεταλουδο στον καλυτερο μοτεριστα της Ευρωπης...
Μην συγκρινεις με το πριν και το μετα του δικου σου μοτερ γιατι εισαι σχεδον στο απολυτο χάλι και το φερνεις στον μεσο ορο ενος αξιολογου ΦΠΕ μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2011, 22:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο σίγουρα δε περιμένω να πάρει πάνω από 14 κιλά ροπή τι με περασες για ηλίθιο ? Λέω όμως ότι εκεί που είχε 13 κιλά στις 5.500 στροφές κ μόνον, ότι ίσως μπορεί να γίνει αυτό "τραπέζι" σε μεγαλύτερο φάσμα. Αυτό λέω μήπως.
Αν είσαι απόλυτα σίγουρος, τότε να μη το προσπαθήσω, γιατί το κάνω καθαρά για ψυχαγωγία κ για τίποτα άλλο. Για το χάλι πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος, δε παίζει να σου φαίνεται έτσι λόγω μακρύ σασμάν ? Όταν το πάω για δυναμομέτρηση θα φανεί. Κ στο ίδιο δυναμόμετρο λέω να βάλω κ άλλο αμάξι κανενός φίλου για να υπολογιστεί το αξιόπιστο της μέτρησης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 07:47:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι 14 ρε...14 εχουν βγαλει τα πιο δυνατα μοτερ ever σε 1300αρια kit car του γαλλικου πρωταθληματος.
Το μαμα μοτερ βγαζει 11,2 στα χαρτια και στην πραξη καπου στα 10-10μισο.
Εστω οτι σε ΦΠΕ πας στα 11-11μιση...Μεχρι τα 13 που θες ξερεις ποσο απεχεις;
Σχετικα με το μοτερ σου,το "χάλι" δεν το λεω για να σε θιξω αλλα για να τονισω τις λαθος επιλογες που εχουν γινει και ποσο ακομα θελει για να πλησιασει ενα κανονικο 1300αρι 106 με ιδια πραγματα.
Οσο για το σασμαν,οχι,δεν ειναι θεμα σασμαν...Και το δικο μου το ειχα για ενα διαστημα με 16V σασμαν και ηταν οντως ο Θεος να σε φυλαει αλλα σαν λειτουργια ηταν διαφορετικο.Αν βαλεις οτι και το 1300αρι μου με το ΑΧ σου ειχαν καμια 100αρια κιλα διαφορα,ε,λες να μην εχω αξιοπιστο μετρο συγκρισης;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|