Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 22:31:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Δεν εισαι καθολου οφφ τοπικ απλα εχεις μπερδεψει καποια πραγματα.
Και επειδη εισαι και απο την περιοχη θα επρεπε να τα γνωριζεις οτι ο Αραξος εχει παρα πολλες πτησεις την ημερα την τουριστικη περιοδο.
Τωρα οσον αφορα τις προδιαγραφες, τη Φια πχ την ενδιαφερει να υπαρχει αεροδρομιο στα 50 χλμ και αυτο υπαρχει, οποτε θεωρητικα και F1 θα μπορουσε να διοργανωθει.
Τη FIA δεν την ενδιαφερει ποσες πτησεις εχει το αεροδρομιο αλλα να υπαρχει αεροδρομιο.
Για το δρομο τωρα..
Το οτι ενταχτηκε στον αναπτυξιακο δρομο το εργο σημαινει οτι συνοδευεται και απο αλλα εργα υποδομης που θα γινουν στην περιοχη.
Και αυτα τα εργα ειναι η συνδεση της πιστας με την εθνικη οδο με νεο συχγρονο δρομο, ενω ενα κομματι στο κουρλαμπα εχει ηδη δημοπρατηθει.
Μην ξεχνας τις παραγλαυκιες αρτηριες που σε λιγο θα δοθουν στην κυκλοφορια και θα συνδεουν το νεο λιμανι με την 111 κλπ κλπ. | αν ειναι οντως ετσι κ καλυπτει την FIA παω πασο,μακαρι ομως να γινει κ ο δρομος μαζι αν ποτε γινει τιποτα βεβαια γιατι εμενα αυτο με καιει,ξεκινας απο πυργο για πατρα-κορινθο κ δεν ξερεις αν θα φτασεις ποτε με τις συνθηκες που επικρατουν.ελπιζω να κανουν επιτελους κανενα μεγαλο εργο κ εδω κατω γιατι σα να μας εχουν ξεχασει λιγο.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 09:38:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επένδυση, ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, πήρε το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση, δίνοντας την εκκίνηση για τη δημιουργία μιας πίστας που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για όλη τη χώρα.
Μια ιδέα που άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά πριν από 16 χρόνια, οπότε και ιδρύθηκε ο θεσμικός φορέας για την ανάπτυξη και την υλοποίηση της επένδυσης.
Η αρχαία ρήση «ο επιμένων νικά» θα μπορούσε να απεικονίσει την επιμονή και την υπομονή των ανθρώπων που κατέβαλαν πολύχρονη προσπάθεια, προκειμένου να μπει στην τελική ευθεία η δημιουργία της πρώτης ελληνικής πίστας για αγώνες F1, Superbike και καρτ. Σημειώνεται ότι, από το σύνολο της επένδυσης, η επιχορήγηση που θα λάβει το έργο είναι σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ.
Δείτε παρακάτω το χρονοδιάγραμμα - αναλυτικές λεπτομέρειες:
Η πρώτη καρό σημαία αναμένεται να... πέσει σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα, οπότε θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της πίστας, αλλά και των παράπλευρων κτιρίων που περιλαμβάνονται στο σχέδιο.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων για τη λειτουργία της επένδυσης.
Η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 15 μέτρα, ενώ η κύρια ευθεία θα έχει μήκος 904 μέτρα.
Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, καθώς και να χρησιμοποιηθεί για διοργάνωση εκδηλώσεων.
Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε έκταση συνολικής επιφάνειας 928 στρεμμάτων, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο, που θα απέχει 20 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Πάτρας.
Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.
Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά. Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο».
Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες, όπως είναι η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου, προκειμένου να υλοποιήσει την επένδυση.
Με την ολοκλήρωση του έργου, προβλέπεται να δημιουργηθούν περίπου 500 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αρχικός σχεδιασμός της πίστας έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπαρτόλι, τεχνικό διευθυντή της πίστας Φόρμουλα 1 στη Μόντσα της Ιταλίας, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους για το 2006 κανονισμούς της FIA έγινε από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών Α. Ταζές - Ε. Ρότσκος Ο.Ε., με σύμβουλο επί θεμάτων F1 τον Πιερ Απαντ - Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας του Σπα στο Βέλγιο.
Εργο πνοής για τη δυτική Ελλάδα
Σημαντική ώθηση στην ανάπτυξη της δυτικής Ελλάδας αναμένεται να δώσει η δημιουργία της πίστας Φόρμουλα 1 στην Αχαΐα.
Οπως επισημαίνει στη Real news ο πρόεδρος της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., Ευάγγελος Φλωράτος, «πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη που θα δώσει πνοή στην τοπική κοινωνία, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα προσελκύσει χιλιάδες λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Η πίστα σε αριθμούς
Συνολική επένδυση: 94,6 εκατ. ευρώ
Η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή σε 28,9 εκατ. ευρώ
Δημιουργία 500 νέων θέσεων εργασίας
Εκταση πίστας και παράπλευρων χώρων: 928 στρέμματα
Η πίστα θα έχει κερκίδες 48.500 θεατών
Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους 360 στρέμματα ελεύθεροι χώροι, οι οποίοι θα καλυφθούν με φυτά.
Θέσεις στάθμευσης 2.800 θέσεων
37 καμπίνες αναμετάδοσης των αγώνων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 09:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αιντα να δουμε! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 09:55:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περιττο να πω οτι αυτα που γραφουν για το σχεδιασμο της πιστας ειναι για το πουτσο
πηραν μια προτυπη μελετη την αντεγραψαν πληρως και εχωσαν 2 κοριτσακια που μεχρι τοτε εκαναν μεζονετες και γραφεια να προσαρμοσουν το σχεδιασμο στα ελληνικα δεδομενα και στις μορφολογικες και αρχιτεκτονικες αναγκες-απαιτησεις του χωρου...
κοινως να κανουν τη μεταφραση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 10:20:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aυτες οι εξελιξεις ηταν οι αναμενομενες.
Απο εδω και περα να δουμε, αν θα υπαρξει η χρηματοδοτηση απο τραπεζες και επενδυτες, ωστε να ξεκινησει η υλοποιηση.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 10:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
APO τραπεζες ειναι καθαρος ο μαρουλης αυτο το ξερω απο ανθρωπο στη πειραιως που τον ελεγχουν...
θεωρειται απο τους πλεον φερεγγυους απο τις μεγαλες κατασκευαστικες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Μάϊ 2011, 15:39:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εργο ειναι καθαρο δεν ειναι για τον π***σο , οι προδιαγραφες εχουν παρθει απο τα διεθνες στανταρ , και επισης ο κατασκευαστης ειναι καθαρος και εχει κανει τα τελευταια 3 χρονια τα μεγαλυτερα και πιο αξιοπιστα εργα στην ελλαδα γιατι τον γνωριζω προσωπικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 08:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πίστα και το συγκρότημα των εγκαταστάσεων υποστήριξής της έχουν μελετηθεί για τη λειτουργία: αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων Μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike και αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.
Το οδικό δίκτυο του συγκροτήματος διακρίνεται σε τρία επίπεδα:
1. Το κύριο οδικό δίκτυο,:
πίστα αγώνων μήκος 4.880μ. και πλάτος 15μ. για την κύρια ευθεία μήκους 904μ. και 12μ. για την υπόλοιπη διαδρομή.
run-off , tire barriers, μεταλλικά στηθαία ασφαλείας τριπλά καθ’ ύψος (guard rail), Φράκτης συγκράτησης θραυσμάτων (debris fence), φράκτης από συρματόπλεγμα (spectator fence).
2. Το δίκτυο ασφαλείας (service road), που παρακολουθεί το κύριο οδικό δίκτυο αριστερά και δεξιά της πίστας με πλάτος 4,5μ - 6,0μ. και επιτρέπει την ταχεία κυκλοφορία ασθενοφόρων, γερανών, πυροσβεστικών οχημάτων, καθώς και άλλων οχημάτων ασφαλείας.
3. Το δευτερεύον οδικό δίκτυο, που εξασφαλίζει την πρόσβαση των οχημάτων σε όλους τους λειτουργικούς χώρους του συγκροτήματος και αποτελείται από μια περιμετρική οδό και δύο εσωτερικές οδούς. οικοπέδου. Ο δρόμος είναι ενιαίας κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 6,5m και εκτίνεται για μήκος 3,6 km.
Το Κτίριο Κ1-Κ2: Διεύθυνση Αγώνα - Γκαράζ αγωνιζόμενων ομάδων (Pits) - Αίθουσες Φιλοξενίας - Εστιατόριο - Χώροι Τύπου - Αίθουσες V.I.P. – Καταστήματα, με χώρους συνολικής επιφάνειας 27.852m2.
Το κτίριο είναι τριώροφο και διακρίνεται σε τρία διαφορετικά τμήματα:
- Το κοίλο τμήμα όπου στο ισόγειο και τον 1ο όροφο θα στεγάζεται κυρίως το προσωπικό της Δ/νσης Αγώνα και στον 2ο όροφο θα υπάρχει αίθουσα επισήμων (VIP).
- Το ισόγειο του ευθύγραμμου τμήματος όπου προβλέπεται η λειτουργία των Pits.
- Τον 1ο και 2ο όροφο όπου χωροθετούνται η αίθουσα τύπου, οι αίθουσες φιλοξενίας, το εστιατόριο και τα καταστήματα.
- Το δώμα του κτιρίου των Pits είναι βατό και σε αυτό οργανώνονται οι χώροι φιλοξενίας
Το Κτίριο Κ13-Κ14: Ιατρεία Αγωνιζομένων - Πυροσβεστική και Χώροι Τεχνικής Υποστήριξης, επιφάνειας 772m2.
Το Κτίριο Κ5: Διοίκηση Αυτοκινητοδρομίου, επιφάνειας 468m2. Το κτίριο αυτό οργανώνεται σε δύο στάθμες. Η δεύτερη στάθμη (όροφος) θα ολισθαίνει σε σχέση με την πρώτη στάθμη (ισόγειο), επιτυγχάνοντας έτσι και στα δύο επίπεδα την καλύτερη δυνατή εποπτεία των δρώμενων του αυτοκινητοδρομίου τόσο στην πίστα όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του βασικού κτιρίου (Κ1), δηλαδή το paddock.
Τις 3 ανισόπεδες διαβάσεις (1 υπέργεια και 2 υπόγειες), συνολικού μήκους 60m με μέγιστο άνοιγμα 25m από προεντεταμένο φορέα.
Τους υπαίθριους χώρους φιλοξενίας ομάδων (Paddock Area), συνολικής έκτασης 52.350m2.
Το Ελικοδρόμιο
Τη Μονάδα Βιολογικού καθαρισμού
Το Κτίριο Κ11Α,Β: Κατοικίες Φυλάκων, συνολικής επιφάνειας 447m2.
Το Κτίριο Κ15: Καμπίνες Αναμετάδοσης - Καταστήματα - Είσοδοι Κερκίδων, συνολικής επιφάνειας 5.170m2, 37 καμπίνες αναμετάδοσης.
Το Κτίριο Κ16: Ιατρεία Κοινού, συνολικής επιφάνειας 98m2.
8 περιοχές χώρων στάθμευσης 2800 θέσεων και επιφάνειας 73.940m2 συνολικά.
Κερκίδες συνολικής δυναμικότητας 48.500 θέσεων.
Ø 29.346 ατόμων στη βόρεια πλευρά της ευθείας εκκίνησης - τερματισμού
Ø 2.160 ατόμων σε μανταριστές μεταλλικές κερκίδες.
Ø 17.000 ατόμων σε 4 ελεύθερες βαθμιδωτές χωμάτινες κερκίδες.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή σχολής ασφαλούς οδήγησης, συνολικής επιφάνειας 28.500m2.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή πίστας κάρτ, συνολικής επιφάνειας 15.595m2 με μονταριστές κερκίδες 840 θέσεων.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή ανοιχτού θεάτρου 5.240 θέσεων, συνολικής επιφάνειας 17.267m2.
Ελεύθερους χώρους με την κατάλληλη φυτοκάλυψη, οι οποίοι καταλαμβάνουν 360.000m2 και αποτελούν το 39% της συνολικής έκτασης του συγκροτήματος του αυτοκινητοδρομίου.
Θέσεις εγκατάστασης υπαίθριων εξυπηρετήσεων στην περίμετρο της πίστας (τα εκδοτήρια των εισιτηρίων, οι χημικές τουαλέτες - WC, τα κυλικεία του κοινού - καντίνες και τα λυόμενα καταστήματα).
Για τα κτίρια προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης. Δίκτυο Αποχέτευσης – Ομβρίων. Σύστημα ψύξης - θέρμανσης – αερισμού Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για πυρανίχνευση και εγκατάσταση δομημένης καλωδίωσης Δίκτυο πυρόσβεσης. Ανελκυστήρες. Εγκατάσταση διαχείρισης και συντήρησης κτιρίων (BMS).
Στο περιβάλλοντα χώρο προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης με 2 δεξαμενές νερού. Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων με Υ/Σ. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για σύστημα αναγγελιών και σύστημα ασφαλείας κλειστού κυκλώματος. Δίκτυο πυρόσβεσης.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Παρ 15 Ιούλ 2011, 08:21:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 08:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΤΠ κτήρια
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 09:10:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Zηση ποια ειναι η πηγη σου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2011, 09:16:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Zηση ποια ειναι η πηγη σου? |
απο blog το τσίμπησα, αλλά η αρχική πηγή είναι αυτή:
http://thebest.gr/news/index/viewStory/78917
(έχει κ περισσότερες φώτο...)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 08:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: όλο και πιο κοντά στην εκκίνηση της υλοποίησης του έργου
Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι διαδικασίες ένταξης του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας από το ελληνικό κοινοβούλιο. Μάλιστα, όπως εκτιμά ο πρόεδρος του Φορέα, Ευάγγελος Φλωράτος μιλώντας στο thebest.gr, μέσα στο καλοκαίρι το θέμα θα έχει εγκριθεί από τη Βουλή.
Σε αυτή τη φάση οι τοπικοί παράγοντες αναμένουν να υπογράψει ο αιτωλοακαρνάνας υφυπουργός Ανάπτυξης Θάνος Μωραΐτης, τη σχετική ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής του Υπουργείου με την οποία εγκρίνεται η ένταξη του έργου του αυτοκινητοδρομίου στον αναπτυξιακό νόμο. Στο θέμα υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση εξ' αιτίας του ανασχηματισμού και της αλλαγής του αρμοδίου.
Ωστόσο, ο Ευάγγελος Φλωράτος εκτιμά ότι η τυπική διαδικασία υπογραφής του υπουργού και έγκρισης της απόφασης από τη Βουλή θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στον Αύγουστο. Στη συνέχεια οι άνθρωποι του αυτοκινητοδρομίου θα ξεκινήσουν το σχεδιασμό υλοποίησης του έργου, ζητώντας και την προκαταβολή του 50% από το κονδύλι του αναπτυξιακού, που έχει δεσμευθεί για το έργο.
src: thebest.gr
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούλ 2011, 06:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Στη συνέχεια οι άνθρωποι του αυτοκινητοδρομίου θα ξεκινήσουν το σχεδιασμό υλοποίησης του έργου, ζητώντας και την προκαταβολή του 50% από το κονδύλι του αναπτυξιακού, που έχει δεσμευθεί για το έργο.
src: thebest.gr | Και θα πάρουν ένα @, ξυρισμένο, δροσερό, καλοκαιρινό, και η πίστα θα πάει εκεί που έπρεπε να είχε πάει από την αρχή 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 07:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παγώνει... η χρηματοδότηση για το νέο Αυτοκινητοδρόμιο στην Πάτρα;
Άσχημα φαίνεται οτι είναι τα νέα για το Αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας!
Η οικονομική κρίηση φαίνεται οτι ευθύνεται για το "πάγωμα" όπως όλα δείχνουν της χρηματοδότησης για αυτό το μεγάλο έργο.
Μέχρι σήμερα έχει εγκριθεί η σκοπιμότητα του έργου, η καταλληλότητα του χώρου, η χωροθέτηση και η κατασκευή του και απομένει η χρηματοδότησή του.
"Θα πρέπει όμως να ισορροπήσει η κατάσταση για να κάνουμε το επόμενο βήμα μας, κάτι που θεωρούμε πως δεν θα αργήσει" υποστηρίζει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Αυτοκινητοδρομίου Ευάγγελος Φλωράτος και επισημαίνει πως παρ΄ όλη την κρίση, έχει εκφραστεί ενδιαφέρον για το έργο και από ξένους επενδυτές.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μαριάνα (Mariana) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 GT ('08)
Ένταξη: 22 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 248
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 11:24:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ δεν έχουν να πληρώσουν όλα τ' άλλα, η πίστα μάς μάρανε... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 11:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
El Minar Raceway
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 12:54:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρ΄ όλη την κρίση, έχει εκφραστεί ενδιαφέρον για το έργο και από ξένους επενδυτές.
H τελευταια προταση του κειμενου τα λεει ολα.
Θα ξεπουληθει και αυτο το εργο σε ξενους επενδυτες, απλα περιμενουν να χειροτερεψουν περισσοτερο τα πραγματα ωστε να το πουλησουν για ενα μικροτερο κομματι ψωμι .
Ετοιμαστειτε για τη Γερμανικη Δημοκρατια της Ελλαδος, κατι σαν το Βελγικο Κονγκο .
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 13:05:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χα! προς το παρόν τα Saturn μέχρι το Σάββατο που έρχεται θα τα έχουν μαζέψει όλα.... μια που μιλάμε για γερμανούς.
άει ρε Πάτρα και πίστα! νταγάρια! (μηνάρες)
εδώ ωρέ ντούπιο πράμα αυτουκινητουδρόμιο Σερρών (Σέρρας)
έχουμε και τρακ ντέϊ δις γουϊκεντ!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|