Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάϊ 2011, 23:41:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Πες τα στελιο γιατι νομιζουν μερικοι πως μονο με το να ανεβαζεις πιεση σε οτι τουρμπινα κ να ναι,θα βλεπουν αλογα!
Γι αυτο οι ρημαδες εταιριες εχουν διαγραμματα για τις τουρμπινες τους..  |
το ειπε απο την αρχη αυτο....
orfanos mulopotamos έγραψε: | . λοιπον στο δυναμομετρο εδειξε απο'τι λεει... 210 αλογα.... κ δουλευει 1.3 σταθερο... 1.6 οβερ... κ με 5η ταχυτητα αν το φωρτοσει απο χαμηλα... χτυπαει 1.8.... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ilianos Τρελλαμένο μέλος

mini r56
Ένταξη: 03 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 453
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάϊ 2011, 23:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Πες τα στελιο γιατι νομιζουν μερικοι πως μονο με το να ανεβαζεις πιεση σε οτι τουρμπινα κ να ναι,θα βλεπουν αλογα!
Γι αυτο οι ρημαδες εταιριες εχουν διαγραμματα για τις τουρμπινες τους..  |
εξαρταται την τουρμπινα παντα. σε αλλες δεν κερδιζεις τπτ ισα ισα μπορει και να χανεις και σε αλλες με παραπανω πιεση κερδιζεις αρκετα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Theo_207RC (Θοδωρής) Μέλος


Peugeot 207 RC by E-tuners
Ένταξη: 29 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:38:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα...
Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ilianos Τρελλαμένο μέλος

mini r56
Ένταξη: 03 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 453
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:40:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Theo_207RC έγραψε: | Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα... |
καπου στα 260. με 1.4 κοφτη. ειναι περιπου για +20 αλογα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Theo_207RC (Θοδωρής) Μέλος


Peugeot 207 RC by E-tuners
Ένταξη: 29 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ilianos έγραψε: | Theo_207RC έγραψε: | Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα... |
καπου στα 260. με 1.4 κοφτη. ειναι περιπου για +20 αλογα |
Aρκετά ενδιαφέρον....
Το έχει κάνει όμως κανένας να μας πει λεπτομέρειες?
Σε μία πρόχειρη κουβέντα που είχαμε κάνει με τον Στέλιο μου είχε πει ότι κουμπώνει ακριβώς η συγκεκριμένη τουρμπίνα στο dp της Μίλτεκ, οπότε πιστεύω είναι μια πολύ καλή λύση για κάποιον που δεν θέλει να πάει σε πολύ μεγαλύτερο τούρμπο και να χάσει το από χαμηλά τράβηγμα.
Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 01:23:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1970 ευρώ κάνει η τουρμπίνα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chiefjian (Ηλίας) Δραστήριο μέλος

 Smart CDI
Ένταξη: 04 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 220 Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 02:33:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | 1970 ευρώ κάνει η τουρμπίνα  |
Αυτο μας κανει....χμμμμμ κατσε να υπολογισω....3 td05-16g???? 
It's not the ride...it's the rider!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 08:30:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι έτσι Ηλία!
Το big turbo kit κοστίζει πολύ περισσότερο γιατί χρειάζεται ένα κάρο εξαρτήματα για να μπει.
Αλλάζουν όλα μαζί με την τουρμπίνα.
Η άλλη λύση (DS3 Racing) είναι Bolt-on.
Η τουρμπίνα του RCZ έχει έξοδο όπως τα Μίνι, προς τα κάτω, για μπροστινό ιντερκούλερ. Του DS3 Racing έχει προς τα πάνω, για side mount intercooler όπως είναι τα δικά μας.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 11:42:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sτέλιο η ds3 για τι παροχή μιλάμε και με τι πιέσεις?
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως για τις αλλαγες τουρμπινας το αλλο τοπικ ειναι πιο καταλληλο?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως να μην μπλέκεσαι συνεχεια στα πόδια μας???

Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:31:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν βαζατε τα ποδια εκει που επρεπε και οχι οπου να ναι... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 13:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Το νέο στάδιο εφαρμόζεται και σε 207 1.6T 156 ίππων, η διαφορά σε σχέση με ενα απλό πρώτο στάδιο είναι στην πίεση.
Αντί για 0.7 bar στον κόφτη κρατάει 0.9bar. |
salex έγραψε: |
Σάκη, η διαφορά στο πρόγραμμα stage1+ είναι στην σταθερή πίεση. Κρατάει 0.9 στον κόφτη σε σχέση με 0.7 που κράταγαν τα κανονικά πρώτα στάδια.
Δεν έχουμε εντοπίσει ακόμα τις μηχανολογικές διαφορές που έχει ο κινητήρας των 156 ίππων, σίγουρα αποδιδει εξίσου καλά με τον παλιό.
|
Δηλαδή το πρόγραμμα stage1+ δε μπαίνει στα 150άρια? Μόνο στα 156άρια? Αφού δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά γιατί έτσι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 17:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μένει να επιβεβαιώσουμε στο δυναμόμετρο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα 150άρια γιατί οι ρυθμίσεις είναι πιπεράτες όπως και να έχει.
Στο παρελθόν έχουμε κυκλοφορήσει μερικά τέτοια βέβαια (γειά σου Μήτσο!) αλλά ήταν πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων που είχαν ρυθμίσεις σαν κι αυτές αλλά και πρόσθετα περιφερειακά, για αυτό δεν μπορεί να αποτελέσουν ένδειξη. Πολύ λιγότερο απόδειξη.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 17:25:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Μένει να επιβεβαιώσουμε στο δυναμόμετρο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα 150άρια γιατί οι ρυθμίσεις είναι πιπεράτες όπως και να έχει.
Στο παρελθόν έχουμε κυκλοφορήσει μερικά τέτοια βέβαια (γειά σου Μήτσο!) αλλά ήταν πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων που είχαν ρυθμίσεις σαν κι αυτές αλλά και πρόσθετα περιφερειακά, για αυτό δεν μπορεί να αποτελέσουν ένδειξη. Πολύ λιγότερο απόδειξη. |
Και χαίρει άκρας υγείας(και κανα δυό κλονάκια μου ακόμα που ξέρω) και μετά τα άπειρα δεινά που τους κάνουμε......(Ειδικά άμα μας βλέπει με Στέλιο να το πλησιάζουμε κρύβει εγκέφαλο )
Φυσικά όμως ,όπως λέμε πάντα, αυτά είναι για γνώστη ιδιοκτητη, κυρίως για το κομμάτι τις συντήρησης-παρακουλούθησης τις λειτουργίας του αυτ/του και όχι ότι νανε του στυλ "ακριβη μωρε η 100αρα", "60.000χλμ λέει η Peugeot για μπουζι", "Τι λάδια, σιγα μωρε κάθε 30.000χλμ πήρα τα longlife" και άλλα άπεiρα κωμικοτραγικά που ακούμε κατα καιρούς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Globalzero (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye (1st stage)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 134 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 19:44:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια τελικα ποσο ανεβαζουμε την πιεση στο 1ο σταδιο για τα παλια 150αρια?Αυτα που δινουν περιπου μετα το προγραμμα 193 αλογα.(100αρα βενζινη παντα)
Εργοστασιακό πρόγραμμα 1ο στάδιο etuners
Πίεση υπερπλήρωσης 0.65 / 0.50 bar 1.20 / 0.80 bar
Μέγιστη Ροπή 250 Nm 296,7 Nm
Μέγιστη Ισχύς 150 Bhp 193,8 Bhp
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=144
ισχύουν τα παραπανω ή ειναι παλια?
Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 23:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Globalzero έγραψε: |
Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον) |
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=2 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 00:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Globalzero έγραψε: | Ρε παιδια τελικα ποσο ανεβαζουμε την πιεση στο 1ο σταδιο για τα παλια 150αρια?Αυτα που δινουν περιπου μετα το προγραμμα 193 αλογα.(100αρα βενζινη παντα)
Εργοστασιακό πρόγραμμα 1ο στάδιο etuners
Πίεση υπερπλήρωσης 0.65 / 0.50 bar 1.20 / 0.80 bar
Μέγιστη Ροπή 250 Nm 296,7 Nm
Μέγιστη Ισχύς 150 Bhp 193,8 Bhp
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=144
ισχύουν τα παραπανω ή ειναι παλια?
Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον) |
Αφου βρε στα εχω εξηγησει..δεν τα θυμασαι??
Ελα για καφεδακι να στα ξαναπω 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Globalzero (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye (1st stage)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 134 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 20:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εβαλα σημερα και εγω το προγραμμα απο τα παιδια για τη 100αρα.
Πρωτες εντυπωσεις αριστες το αμαξι επιτελους το λες γρηγορο.
Απλα μια απορια :οταν το παταω τερμα πεφτει ο δεικτης θερμοκρασιας νερου για μερικα δευτερολεπτα! η ιδεα μου ειναι ή οντως συμβαινει?
Το μεσαιο καζανι απο την εξατμιση του RC να το ξηλωσω ?θα κερδισω τπτ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 22:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη ελπίζω να σου αρέσει η αναβάθμιση!
Αυτό με τον δείκτη της θερμοκρασίας το κάνουν τα 207 μας: σε κάποια πατήματα πέφτει λίγο, σε κάποια άλλα όχι. Ποτέ μου δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί, μάλλον έχει να κάνει με τη διαχείρηση του θερμοστάτη όταν ο κινητήρας σηκώνει πίεση.
Άδικα θα ξηλώσεις το μεσαίο, εκτος κι αν θέλεις να κάνεις την εξάτμιση όσο πιο ελεύθερη γίνεται. Ούτως ή άλλως, έχεις τόσο μεγάλο τελικό καζάνι που και χωρίς το μεσαίο ο ήχος δεν θα αυξηθεί τραγικά.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|