PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Πρόγραμμα για 207 Rallye/GT & 207 RC από Etuners
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 145, 146, 147  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάϊ 2011, 23:41:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Πες τα στελιο γιατι νομιζουν μερικοι πως μονο με το να ανεβαζεις πιεση σε οτι τουρμπινα κ να ναι,θα βλεπουν αλογα!
Γι αυτο οι ρημαδες εταιριες εχουν διαγραμματα για τις τουρμπινες τους.. Rolling eyes


το ειπε απο την αρχη αυτο....

orfanos mulopotamos έγραψε:
. λοιπον στο δυναμομετρο εδειξε απο'τι λεει... 210 αλογα.... κ δουλευει 1.3 σταθερο... 1.6 οβερ... κ με 5η ταχυτητα αν το φωρτοσει απο χαμηλα... χτυπαει 1.8....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάϊ 2011, 23:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Πες τα στελιο γιατι νομιζουν μερικοι πως μονο με το να ανεβαζεις πιεση σε οτι τουρμπινα κ να ναι,θα βλεπουν αλογα!
Γι αυτο οι ρημαδες εταιριες εχουν διαγραμματα για τις τουρμπινες τους.. Rolling eyes

εξαρταται την τουρμπινα παντα. σε αλλες δεν κερδιζεις τπτ ισα ισα μπορει και να χανεις και σε αλλες με παραπανω πιεση κερδιζεις αρκετα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Theo_207RC (Θοδωρής)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 RC by E-tuners

Ένταξη: 29 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:38:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα...


Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:40:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Theo_207RC έγραψε:
Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα...


καπου στα 260. με 1.4 κοφτη. ειναι περιπου για +20 αλογα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Theo_207RC (Θοδωρής)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 RC by E-tuners

Ένταξη: 29 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 00:48:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ilianos έγραψε:
Theo_207RC έγραψε:
Δηλαδή με την τουρμπίνα του RCZ και νορμάλ πιέσεις πόσα άλογα μπορεί να βγάλει το 207? Με κλειστό μοτέρ πάντα...


καπου στα 260. με 1.4 κοφτη. ειναι περιπου για +20 αλογα


Aρκετά ενδιαφέρον.... Laughing Laughing
Το έχει κάνει όμως κανένας να μας πει λεπτομέρειες?
Σε μία πρόχειρη κουβέντα που είχαμε κάνει με τον Στέλιο μου είχε πει ότι κουμπώνει ακριβώς η συγκεκριμένη τουρμπίνα στο dp της Μίλτεκ, οπότε πιστεύω είναι μια πολύ καλή λύση για κάποιον που δεν θέλει να πάει σε πολύ μεγαλύτερο τούρμπο και να χάσει το από χαμηλά τράβηγμα.


Πάνω απ' την ατμόσφαιρα υπάρχει η τουρμπόσφαιρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 01:23:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1970 ευρώ κάνει η τουρμπίνα Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chiefjian (Ηλίας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Smart CDI

Ένταξη: 04 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 220
Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 02:33:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
1970 ευρώ κάνει η τουρμπίνα Crying or Very sad


Αυτο μας κανει....χμμμμμ κατσε να υπολογισω....3 td05-16g???? Laughing


It's not the ride...it's the rider!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 08:30:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι έτσι Ηλία!
Το big turbo kit κοστίζει πολύ περισσότερο γιατί χρειάζεται ένα κάρο εξαρτήματα για να μπει.

Αλλάζουν όλα μαζί με την τουρμπίνα.
Η άλλη λύση (DS3 Racing) είναι Bolt-on.

Η τουρμπίνα του RCZ έχει έξοδο όπως τα Μίνι, προς τα κάτω, για μπροστινό ιντερκούλερ. Του DS3 Racing έχει προς τα πάνω, για side mount intercooler όπως είναι τα δικά μας.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 11:42:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sτέλιο η ds3 για τι παροχή μιλάμε και με τι πιέσεις?



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:05:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως για τις αλλαγες τουρμπινας το αλλο τοπικ ειναι πιο καταλληλο?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως να μην μπλέκεσαι συνεχεια στα πόδια μας???
Laughing Laughing Laughing



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 12:31:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν βαζατε τα ποδια εκει που επρεπε και οχι οπου να ναι... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 13:17:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:

Το νέο στάδιο εφαρμόζεται και σε 207 1.6T 156 ίππων, η διαφορά σε σχέση με ενα απλό πρώτο στάδιο είναι στην πίεση.
Αντί για 0.7 bar στον κόφτη κρατάει 0.9bar.


salex έγραψε:


Σάκη, η διαφορά στο πρόγραμμα stage1+ είναι στην σταθερή πίεση. Κρατάει 0.9 στον κόφτη σε σχέση με 0.7 που κράταγαν τα κανονικά πρώτα στάδια.

Δεν έχουμε εντοπίσει ακόμα τις μηχανολογικές διαφορές που έχει ο κινητήρας των 156 ίππων, σίγουρα αποδιδει εξίσου καλά με τον παλιό.


Δηλαδή το πρόγραμμα stage1+ δε μπαίνει στα 150άρια? Μόνο στα 156άρια? Αφού δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά γιατί έτσι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 17:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μένει να επιβεβαιώσουμε στο δυναμόμετρο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα 150άρια γιατί οι ρυθμίσεις είναι πιπεράτες όπως και να έχει.

Στο παρελθόν έχουμε κυκλοφορήσει μερικά τέτοια βέβαια (γειά σου Μήτσο!) αλλά ήταν πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων που είχαν ρυθμίσεις σαν κι αυτές αλλά και πρόσθετα περιφερειακά, για αυτό δεν μπορεί να αποτελέσουν ένδειξη. Πολύ λιγότερο απόδειξη.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 17:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Μένει να επιβεβαιώσουμε στο δυναμόμετρο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα 150άρια γιατί οι ρυθμίσεις είναι πιπεράτες όπως και να έχει.

Στο παρελθόν έχουμε κυκλοφορήσει μερικά τέτοια βέβαια (γειά σου Μήτσο!) αλλά ήταν πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων που είχαν ρυθμίσεις σαν κι αυτές αλλά και πρόσθετα περιφερειακά, για αυτό δεν μπορεί να αποτελέσουν ένδειξη. Πολύ λιγότερο απόδειξη.


Και χαίρει άκρας υγείας(και κανα δυό κλονάκια μου ακόμα που ξέρω) και μετά τα άπειρα δεινά που τους κάνουμε......(Ειδικά άμα μας βλέπει με Στέλιο να το πλησιάζουμε κρύβει εγκέφαλο Very happy Very happy Very happy )

Φυσικά όμως ,όπως λέμε πάντα, αυτά είναι για γνώστη ιδιοκτητη, κυρίως για το κομμάτι τις συντήρησης-παρακουλούθησης τις λειτουργίας του αυτ/του και όχι ότι νανε του στυλ "ακριβη μωρε η 100αρα", "60.000χλμ λέει η Peugeot για μπουζι", "Τι λάδια, σιγα μωρε κάθε 30.000χλμ πήρα τα longlife" και άλλα άπεiρα κωμικοτραγικά που ακούμε κατα καιρούς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Globalzero (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye (1st stage)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 19:44:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια τελικα ποσο ανεβαζουμε την πιεση στο 1ο σταδιο για τα παλια 150αρια?Αυτα που δινουν περιπου μετα το προγραμμα 193 αλογα.(100αρα βενζινη παντα)

Εργοστασιακό πρόγραμμα 1ο στάδιο etuners
Πίεση υπερπλήρωσης 0.65 / 0.50 bar 1.20 / 0.80 bar
Μέγιστη Ροπή 250 Nm 296,7 Nm
Μέγιστη Ισχύς 150 Bhp 193,8 Bhp

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=144

ισχύουν τα παραπανω ή ειναι παλια?

Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 23:36:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Globalzero έγραψε:



Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον)



http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=2
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 00:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Globalzero έγραψε:
Ρε παιδια τελικα ποσο ανεβαζουμε την πιεση στο 1ο σταδιο για τα παλια 150αρια?Αυτα που δινουν περιπου μετα το προγραμμα 193 αλογα.(100αρα βενζινη παντα)

Εργοστασιακό πρόγραμμα 1ο στάδιο etuners
Πίεση υπερπλήρωσης 0.65 / 0.50 bar 1.20 / 0.80 bar
Μέγιστη Ροπή 250 Nm 296,7 Nm
Μέγιστη Ισχύς 150 Bhp 193,8 Bhp

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=144

ισχύουν τα παραπανω ή ειναι παλια?

Τελικα η σκαστρα VAG πρεπει να μπει μαζι με το προγραμμα ή μπορουμε να το τρεναρουμε λιγο?(μπορει καποιος να κανει ποστ τον κωδικο της σκαστρα για να την κανω παραγγελια?στο φορουμ των παιδιων δε τη βρισκω πλεον)

Αφου βρε στα εχω εξηγησει..δεν τα θυμασαι?? Laughing
Ελα για καφεδακι να στα ξαναπω Very happy Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Globalzero (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye (1st stage)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 134
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 20:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εβαλα σημερα και εγω το προγραμμα απο τα παιδια για τη 100αρα.

Πρωτες εντυπωσεις αριστες το αμαξι επιτελους το λες γρηγορο.
Απλα μια απορια :οταν το παταω τερμα πεφτει ο δεικτης θερμοκρασιας νερου για μερικα δευτερολεπτα! Shocked η ιδεα μου ειναι ή οντως συμβαινει?

Το μεσαιο καζανι απο την εξατμιση του RC να το ξηλωσω ?θα κερδισω τπτ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 22:50:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη ελπίζω να σου αρέσει η αναβάθμιση! Smile

Αυτό με τον δείκτη της θερμοκρασίας το κάνουν τα 207 μας: σε κάποια πατήματα πέφτει λίγο, σε κάποια άλλα όχι. Ποτέ μου δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί, μάλλον έχει να κάνει με τη διαχείρηση του θερμοστάτη όταν ο κινητήρας σηκώνει πίεση.

Άδικα θα ξηλώσεις το μεσαίο, εκτος κι αν θέλεις να κάνεις την εξάτμιση όσο πιο ελεύθερη γίνεται. Ούτως ή άλλως, έχεις τόσο μεγάλο τελικό καζάνι που και χωρίς το μεσαίο ο ήχος δεν θα αυξηθεί τραγικά.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 145, 146, 147  Επόμενη
Σελίδα 110 από 147

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2184s (PHP: 50% - SQL: 50%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on