PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Πρόγραμμα για 207 Rallye/GT & 207 RC από Etuners
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 145, 146, 147  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:05:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν την κοιτας καπως... Απλα την αλλαζεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=287



αλλο παλι και αυτο...!!!!!!!


Και δλδ αν ειναι χαλασμένη μας φουσκώνει το ντεπόζιτο? Άρα την πίεση την χάνουμε απο την τάπα της βενζίνης???? Laughing Laughing Laughing



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:10:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το πάω έτσι στο τέλος θα αλλάξω τα πάντα . Laughing Laughing Laughing


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:11:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ λέω παιδιά να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα(π.χ. προβλήματα πίεσης)
κ να μεταφερθούν τα πόστ εκεί από κάποιον μοντ ώστε κ να είναι όλα μαζεμένα κ νοικοκυρεμένα κ να μην βρομίζουμε τα άλλα τόπικ!

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22401


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 11:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο μια ερώτηση,υπό κανονικές συνθήκες το αμάξι πως θα έπρεπε να δουλεύει από πίεσης με το πρόγραμμα?Το πάω ψάχνοντας μπας και βρω λύση,κανονικά θα έπρεπε να είχε over 1.2 και 0.8(μέχρι πόσες rpm?) σταθερή,έτσι δεν είναι?


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 12:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.

Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.

Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.

Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 12:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.

Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.

Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.

Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα.


Μου το είχες ξαναπεί για το καιρό Στέλιο,απλά το θέμα είναι ότι από το καλοκαίρι δεν έχω δει 1.2 over παρόλο που έκανε ζεστη και πάντα με βενζίνη 100άρα.Να θέλει κανένα καθάρισμα η westgate,η σκαστρα δεν νομίζω να φταίει είναι της vag.Μήπως να πάρω την Peugeot μήπως έχει βγει κανένα upadate και όταν έρθω Αθηνα να το ξαναρυθμίσουμε σε κανένα δυναμόμετρο?


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 17:24:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.

Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.

Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.

Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα.



+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 09:11:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.

Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.


Να συμπληρώσω μόνο ότι τα παραπάνω ισχύουν όταν η τουρμπίνα μας δεν είναι τερματισμένη και έχει δυνατότητα να σηκώσει παραπάνω πίεση.
Αν ο στόχος ροπής είναι τέτοιος που η τουρμπίνα ήδη δίνει ότι μπορεί να δώσει, τότε η πίεση δεν μπορεί να μεταβληθεί για να αντισταθμίσει την υψηλή θερμοκρασία και απλά όταν έχει ζέστη χάνεις δύναμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 20:20:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.

Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:08:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


Αμην και πότε.....!!!!!!!!!!!!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:37:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallaki-1 έγραψε:
salex έγραψε:
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


Αμην και πότε.....!!!!!!!!!!!!


Και πως θα γινεται αυτο?? Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.

Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


Καλο το λογισμικό διάγνωσης…
αλλα κάνα κόλπο να σηκώνουμε πίεση από μόνοι μας δεν παιζει..??? Shocked Laughing Very happy Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 18:02:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.

Cheers Cheers Cheers

Και για εμας τους..... "παλιους" (206) ?!?!?!?!?! Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos68 (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Ρέθυμνο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2011, 17:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
salex έγραψε:
Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.

Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


Καλο το λογισμικό διάγνωσης…
αλλα κάνα κόλπο να σηκώνουμε πίεση από μόνοι μας δεν παιζει..??? Shocked Laughing Very happy Razz



Παίζει παίζει με AVCR και external waste gate....αλλά ποιος θα φτιάξει στο χέρι πολλαπλή εξαγωγής για twin scroll σύστημα ώστε να βάλει εκεί το external???....Στα big turbo με απλές τουρμπίνες γίνεται αυτό και ο ήχος είναι όλα τα λεφτά...ούτε χοάνες χρειάζεσαι ούτε ανοιχτού τύπου σκάστρες ούτε τίποτα.Πατάς το κουμπάκι στο AVCR και πας την πίεση όπου θες μέχρι να σπάσει που λένε....Βέβαια υπάρχει και η λύση της χειροκίνητης ρύθμισης πίεσης ...κάτι σα να ανοιγοκλείνεις τη βρύση...αλλά οι περισσότεροι είμαστε επικίνδυνοι για κάτι τέτοιο.Επίσης οι τιμές των AVCR είναι τσουχτερές, προφανώς γιατί εκεί ο Στέλιος μπορεί να σου αποθηκεύσει δυο, τρία τέσσερα διαφορετικά προγράμματα κι ανάλογα την περίσταση διαλέγεις και παίρνεις Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2011, 17:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kai μόλις γίνει μαλακεία μετά ψάχνουμε το κάθε Στέλιο να του τα πρήξουμε γτ έσπασε το ένα η χάλασε το άλλο...
ρε καθήστε στα αυγά σας....



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 10:49:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά μετά από πολύ καιρό είδα πάνω από 1bar over,χτες που το ψιλοεκαψα είδα πάνω από 1 over με θερμοκρασία εξωτερική 23 βαθμούς κελσίου.


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 12:46:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr13 έγραψε:
Τελικά μετά από πολύ καιρό είδα πάνω από 1bar over,χτες που το ψιλοεκαψα είδα πάνω από 1 over με θερμοκρασία εξωτερική 23 βαθμούς κελσίου.


απο μονο του?
χωρις να κανεις κατι πανω στο αμαξι?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 13:08:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


το είδα κι απο κοντά...στον beta tester Laughing Laughing Laughing

Μόλις βελτιωθεί το interface, πιο πολύ για το θεαθήναι, θάναι τρομερό πρόγραμμα.
Εύγε πραγματικά.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2011, 16:24:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:
salex έγραψε:
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.


το είδα κι απο κοντά...στον beta tester Laughing Laughing Laughing

Μόλις βελτιωθεί το interface, πιο πολύ για το θεαθήναι, θάναι τρομερό πρόγραμμα.
Εύγε πραγματικά.


Εμάς τους μονόφυσσους μας σκεφτήκατε?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 145, 146, 147  Επόμενη
Σελίδα 106 από 147

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1613s (PHP: 37% - SQL: 63%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on