Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:05:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν την κοιτας καπως... Απλα την αλλαζεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: |
αλλο παλι και αυτο...!!!!!!! |
Και δλδ αν ειναι χαλασμένη μας φουσκώνει το ντεπόζιτο? Άρα την πίεση την χάνουμε απο την τάπα της βενζίνης???? 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:10:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το πάω έτσι στο τέλος θα αλλάξω τα πάντα . 
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 00:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ λέω παιδιά να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα(π.χ. προβλήματα πίεσης)
κ να μεταφερθούν τα πόστ εκεί από κάποιον μοντ ώστε κ να είναι όλα μαζεμένα κ νοικοκυρεμένα κ να μην βρομίζουμε τα άλλα τόπικ!
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22401
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 11:00:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο μια ερώτηση,υπό κανονικές συνθήκες το αμάξι πως θα έπρεπε να δουλεύει από πίεσης με το πρόγραμμα?Το πάω ψάχνοντας μπας και βρω λύση,κανονικά θα έπρεπε να είχε over 1.2 και 0.8(μέχρι πόσες rpm?) σταθερή,έτσι δεν είναι?
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 12:39:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.
Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.
Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.
Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 12:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.
Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.
Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.
Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα. |
Μου το είχες ξαναπεί για το καιρό Στέλιο,απλά το θέμα είναι ότι από το καλοκαίρι δεν έχω δει 1.2 over παρόλο που έκανε ζεστη και πάντα με βενζίνη 100άρα.Να θέλει κανένα καθάρισμα η westgate,η σκαστρα δεν νομίζω να φταίει είναι της vag.Μήπως να πάρω την Peugeot μήπως έχει βγει κανένα upadate και όταν έρθω Αθηνα να το ξαναρυθμίσουμε σε κανένα δυναμόμετρο?
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2011, 17:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.
Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.
Προφανώς αν έχεις 0.7bar αντί για 1.2 τότε υπάρχει πρόβλημα. Αλλά το να έχεις 1bar σε κρύο καιρό αντί για 1.2 σε ζεστό είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού.
Επίσης σημασία έχει η ποιότητα βενζίνης. Αν ο εγκέφαλος δει ότι λόγω κακής ποιότητας καυσίμου δεν μπορεί να κερδίσει ισχύ μέσω της απόδοσης θερμοδυναμικά, τότε σηκώνει την πίεση περισσότερο για να κερδίσει σε ροικότητα.
Έτσι εξηγείται πως γίνεται με 95άρα να βλέπουμε μερικές φορές μεγαλύτερες πιέσεις από ό,τι με 100άρα. |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 09:11:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Η μέγιστη πίεση και η σταθερή εξαρτώνται πάρα πολύ από τις καιρικές συνθήκες. Κυρίως τη θερμοκρασία και τη βαρομετρική πίεση.
Για αυτό όταν ανεβαίνεις σε βουνό τότε σηκώνεις περισσότερη πίεση.
Όταν κάνει κρύο σηκώνεις λιγότερη.
Ο εγκέφαλος προσπαθεί να κρατήσει την απόδοση του κινητηρα σταθερή, για αυτό δεν υπάρχει μια σκέτη προδιαγραφή πίεσης που μπορείς να ελέγξεις.
|
Να συμπληρώσω μόνο ότι τα παραπάνω ισχύουν όταν η τουρμπίνα μας δεν είναι τερματισμένη και έχει δυνατότητα να σηκώσει παραπάνω πίεση.
Αν ο στόχος ροπής είναι τέτοιος που η τουρμπίνα ήδη δίνει ότι μπορεί να δώσει, τότε η πίεση δεν μπορεί να μεταβληθεί για να αντισταθμίσει την υψηλή θερμοκρασία και απλά όταν έχει ζέστη χάνεις δύναμη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 20:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:08:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
Αμην και πότε.....!!!!!!!!!!!!
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:37:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallaki-1 έγραψε: | salex έγραψε: | Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
Αμην και πότε.....!!!!!!!!!!!! |
Και πως θα γινεται αυτο??  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 21:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
Καλο το λογισμικό διάγνωσης…
αλλα κάνα κόλπο να σηκώνουμε πίεση από μόνοι μας δεν παιζει..??? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 18:02:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
Και για εμας τους..... "παλιους" (206) ?!?!?!?!?!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos68 (Νίκος) Μέλος

Peugeot 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2011, 17:15:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | salex έγραψε: | Κατόπιν εκτενούς έρευνας και εξέλιξης, υποστηρίζονται για αναπρογραμματισμο με τα ίδια αποτελέσματα και ολοι οι κινητήρες που τοποθετούνται σε 207 facelift, 308, 308GT και RCZ.
Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
Καλο το λογισμικό διάγνωσης…
αλλα κάνα κόλπο να σηκώνουμε πίεση από μόνοι μας δεν παιζει..???  |
Παίζει παίζει με AVCR και external waste gate....αλλά ποιος θα φτιάξει στο χέρι πολλαπλή εξαγωγής για twin scroll σύστημα ώστε να βάλει εκεί το external???....Στα big turbo με απλές τουρμπίνες γίνεται αυτό και ο ήχος είναι όλα τα λεφτά...ούτε χοάνες χρειάζεσαι ούτε ανοιχτού τύπου σκάστρες ούτε τίποτα.Πατάς το κουμπάκι στο AVCR και πας την πίεση όπου θες μέχρι να σπάσει που λένε....Βέβαια υπάρχει και η λύση της χειροκίνητης ρύθμισης πίεσης ...κάτι σα να ανοιγοκλείνεις τη βρύση...αλλά οι περισσότεροι είμαστε επικίνδυνοι για κάτι τέτοιο.Επίσης οι τιμές των AVCR είναι τσουχτερές, προφανώς γιατί εκεί ο Στέλιος μπορεί να σου αποθηκεύσει δυο, τρία τέσσερα διαφορετικά προγράμματα κι ανάλογα την περίσταση διαλέγεις και παίρνεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2011, 17:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kai μόλις γίνει μαλακεία μετά ψάχνουμε το κάθε Στέλιο να του τα πρήξουμε γτ έσπασε το ένα η χάλασε το άλλο...
ρε καθήστε στα αυγά σας....
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 10:49:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά μετά από πολύ καιρό είδα πάνω από 1bar over,χτες που το ψιλοεκαψα είδα πάνω από 1 over με θερμοκρασία εξωτερική 23 βαθμούς κελσίου.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 12:46:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr13 έγραψε: | Τελικά μετά από πολύ καιρό είδα πάνω από 1bar over,χτες που το ψιλοεκαψα είδα πάνω από 1 over με θερμοκρασία εξωτερική 23 βαθμούς κελσίου. |
απο μονο του?
χωρις να κανεις κατι πανω στο αμαξι?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 13:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
το είδα κι απο κοντά...στον beta tester
Μόλις βελτιωθεί το interface, πιο πολύ για το θεαθήναι, θάναι τρομερό πρόγραμμα.
Εύγε πραγματικά.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2011, 16:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | salex έγραψε: | Επίσης, ευελπιστούμε μέχρι το καλοκαίρι να διατεθεί λογισμικό διάγνωσης και παρατήρησης λειτουργίας του κινητήρα, που να μπορεί να χρησιμοποιείται από τον κάθε οδηγό με ευκολία. |
το είδα κι απο κοντά...στον beta tester
Μόλις βελτιωθεί το interface, πιο πολύ για το θεαθήναι, θάναι τρομερό πρόγραμμα.
Εύγε πραγματικά. |
Εμάς τους μονόφυσσους μας σκεφτήκατε?
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|