Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2011, 09:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Οχι...
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206.
Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... |
Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά
Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ? |
ΑΝ μεγαλώσεις το θάλαμο καύσης!
Για τη ροική να προσθέσω ότι η ΚΑΛΗ ροική απαλλάσσει το μοτέρ από πολλά "προβλήματα" ομαλής λειτουργίας που θα δημιουργούσε ένας δύσκολος εκκεντροφόρος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2011, 11:31:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Οχι...
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206.
Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... |
Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά
Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ? |
οχι φυσικα.....ι ροικη δεν γινετε στο θαλαμο καυσης μην μπερδευεστε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2011, 12:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Οχι...
Η 16v κεφαλη ειναι απο 106.
Εγω στο ΑΧ σκοπευω να βαλω απο 206.
Το ΑΧ μου μολις τελειωσε απο λαμαρινοδουλειες και περιμενει να πληρωσω για να το παραλαβω και αφου ξαναμαζεψω κανενα φραγκο,να παει για βαψιμο... |
Αντε κάντο, να παίρνουμε σειρά
Με την καλή ροική έχεις υπόψη σου ότι χαμηλώνει η συμπίεση λόγω του ότι μεγαλώνει ο θάλαμος καύσης έτσι ? |
οχι φυσικα.....ι ροικη δεν γινετε στο θαλαμο καυσης μην μπερδευεστε |
O φίλος προφανώς αναφέρεται στο κατέβασμα των squish bands και ίσως στην μείωση του χείλους γύρω από το μπουζί που κάπως (πόσο???) κατεβάζουν τη συμπίεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2011, 12:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστά. Σε όλες σχεδόν τις ροικές ειχα κατέβασμα συμπίεσης. Βέβαια δε μ απασχολούσε γιατί είχα πιο στρωτό δούλεμα στις ηδη υψηλές συμπιέσεις που είχαν οι μοτοσυκλέτες. Επίσης ήθελα να καίνε όλες τις βενζίνες χωρίς πειράκια.
Σε αγωνιστικές καταστάσεις όμως αυτό δεν είναι επιθυμητό μιας κ όλα πρέπει να δουλεύουν ελεγχόμενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2011, 18:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 16v,γνωμη μου,ειναι εντελως ασκοπο να πειραξεις θαλαμο καυσης καθως δεν εχει ατελειες.
Λιγο τριψιμο με βουρτσα 250αρα και ειναι ΟΚ.
Στο 8v παλι δεν εχει ουσιαστικες ατελειες και σε καμια περιπτωση δεν θα πειραζα squish bands εκτος και αν υπηρχε προβλημα,πχ να φτανει η κορωνα του πιστονιου τοσο μεσα στον θαλαμο.
Γενικοτερα,ακομα και σε κεφαλες σχεδιασης πριν το 1990,σε γενικες γραμμες η χυτευση του θαλαμου καυσης ειναι συνηθως καλη με τα προβληματα να ειναι σχεδον παντα στους αυλους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|