PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Πρόγραμμα για RC
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 17 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 110

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2011, 19:43:55    Θέμα δημοσίευσης: 207 - Πρόγραμμα για RC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους, ονομαζομαι Γιαννης και ειμαι κατοχος ενος 207 RC , διαβαζω αρκετο καιρο το φορουμ αλλα τωρα ειχα την τυχη να γινω μελος γιατι με απασχολει ενα ζητημα που μαλλον απασχολει και πολλους εδω μεσα απο οτι βλεπω.Συνεχεια ακουω κοσμο να λεει μπραβο στους etuners και στους καθε etuners που μπορουν και προγραμματιζουν σωστα τα rallye/rc,εγω δεν αντιλεγω σε αυτο αλλα εχω εναν ενδοιασμο.Πως μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα μειωθει η διαρκεια ζωης του κινητηρα τοποθετωντας ενα τετοιο προγραμμα το οποιο ουσιαστικα αλλαζει την πιεση της τουρμπινας και απο 0,8bar μονιμα πηγαινει στα 1,1 μονιμα και απο 1,0bar overboost sto 1.2. Δηλαδη αναγκαζουμε την εργοστασιακη τουρμπινα να δουλευει μονιμα σε κατασταση Overboost , και ενταξει η τουρμπινα του RC ειναι πολυ καλη και το αντεχει αλλα πως ειμαι σιγουρος οτι ο κινητηρας θα συνεχισει να λειτουργει σωστα για πολυ καιρο ακομα αφου ουσιαστικα η μετατροπη που κανω ειναι μιση γιατι δεν αλλαζουν ουτε πιστονια ουτε μπιελες , μπεκ και ουτο καθεξης;[img][/img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:07:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με αυτο το σκεπτικο φιλε γιαννη,σου συνιστω να μη βελτιωσεις τιποτα πανω στο αμαξι σου,ετσι ωστε να εισαι σιγουρος οτι,οταν μετα απο πολλα κμ,σου βγαλει μια βλαβη το αμαξι,να ξερεις οτι ειναι απο καποιο αλλο προβλημα,κ να μην νιωθεις τυψεις οτι χαλασε με αυτο που βελτιωσες Wink
παντως να υπολογιζεις στα 150000-200000κμ να αλλαξεις μια φλαντζα κεφαλης,στα 60000κμ μια αντλια νερου,μια Ν75 κ μερικα αλλα,κ ολα αυτα ΠΡΙΝ βελτιωσεις κατι στο αμαξι σου,μιας κ αυτα τα προβληματα θα τα αντιμετωπισεις,ετσι κ αλλιως Cool



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
egefalos (ALEKOS)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 207 rallye 207 rc ll 2010

Ένταξη: 04 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 176
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αφού πήρες το rc αστο όπως είναι Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 00:56:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό ακριβώς είναι το πειράζω το αμάξι...πότε δεν το κάνεις πιο αξιόπιστο...
άπλα το φτιάχνεις για να το γουστάρεις πιο πολύ,να το φέρεις πιο κοντά στα μετρά σου γούστα σου μέχρι όσο αντέξει...
από κει κ πέρα ψάχνεις βελτιώσεις που να σηκώνει το πορτοφόλι σου κ όσο το δυνατό περισσότερο αξιόπιστες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 01:59:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αξιοπιστια για την οποια μιλατε δεν εχει να κανει με τη βελτιωση.
Αν η βελτιωση κ η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη , με τα σωστα μετρα προληψης , δεν τιθεται θεμα ουτε με ΦΠΕ , ουτε με big turbo κ κλειστο μοτερ πολλες φορες... .
Σιγουρα αλλη διαρκεια ζωης εχει μια τουρμπινα που υπολειτουργει , απο μια που δουλευει τσιτα (τελειως χοντρικα το ολο θεμα με ενα παραδειγμα) , αλλά βασικες γνωσεις να εχει ο κατοχος/οδηγος του αυτοκινητου , εκτιμηση , σεβασμο κ αγαπη γι'αυτο που εχει στα χερια του , και θα του κανει για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα παρεα , χωρις ενα κιχ Wink .


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 09:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:
Η αξιοπιστια για την οποια μιλατε δεν εχει να κανει με τη βελτιωση.
Αν η βελτιωση κ η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη , με τα σωστα μετρα προληψης , δεν τιθεται θεμα ουτε με ΦΠΕ , ουτε με big turbo κ κλειστο μοτερ πολλες φορες... .
Σιγουρα αλλη διαρκεια ζωης εχει μια τουρμπινα που υπολειτουργει , απο μια που δουλευει τσιτα (τελειως χοντρικα το ολο θεμα με ενα παραδειγμα) , αλλά βασικες γνωσεις να εχει ο κατοχος/οδηγος του αυτοκινητου , εκτιμηση , σεβασμο κ αγαπη γι'αυτο που εχει στα χερια του , και θα του κανει για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα παρεα , χωρις ενα κιχ Wink .


+1
Aφου για σενα προτεραιοτητα εχει η αξιοπιστια του κινητηρα,θα πρεπει κοιταξεις να βελτιωσεις το αυτοκινητο σου με τετοιο τροπο ωστε αυτη να μην επιρρεαζεται κατα μεγαλο ποσοστο!
Η γνωμη η δικη μου που αν θελεις την ακους,ειναι πως με ενα σωστο πρωτο σταδιο το αμαξι δουλευει πολυ καλυτερα απ το μαμα(ειδικα τα ραλακια/τζιτι)
Τωρα αν σε ενδιαφερει αντι για 200000χλμ βελτιωμενου,να βγαλεις 230000χλμ μαμα,τοτε παω πασο... Rolling eyes
Εχει αυτοκινητα εδω μεσα,που ειναι βελτιωμενα και εχουν περασει κατα πολυ τις 50000χλμ σαν βελτιωμενα και ακομη συνεχιζουν ακαθεκτα...

Να θυμασαι παντως ενα πραγμα..πως οι λυσεις υπαρχουν για πρωτο σταδιο,ειναι δοκιμασμενες και δουλευουν αριστα.Δεν πατε με δεμενα ματια πλεον,οπως πηγαιναν αλλοι(βλεπε μαναβη) οπου επρεπε να δοκιμασουν τοοοσα πολλα πραγματα,περνωντας απο συμπλιγαδες,για να καταληξουν σε αυτο που τωρα εχουμε σχεδον ΟΛΟΙ!


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 09:57:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα και από εμενα φιλε ,εγώ έχω ξεπεράσει τα 60.000 km και έχω πρόγραμμα και μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα.


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 12:24:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο mechanic εχει γραψει στα διαφορα τοπικ 2-3 λυσεις αξιοπιοστης βελτιωσης που δεν επηρεαζει ουτε στο ελαχιστο την αξιοπιστία του αυτοκινητου σου.

τωρα αν καποιος θελει σωνει καλα το 150αρι να του αποδωσει 250αλογα ε ας πάρει και το οποιο (μικρο ή μεγαλο - αναλογα που θα απευθυνθεί αλλα και πως το χρησιμοποιει) ρισκο.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 17 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 110

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 21:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2011, 22:26:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GGiannis έγραψε:
Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?



1.Σκαστρα
2. τεντωτηρα για χρονισμα και βιδα στροφαλου
3. 1 πολλαπλασιαστή

αυτά τα άλλαξα όταν ήμουν μαμά..και 0.6 πίεση που χει το gt όχι 0.9 που χει το rc
κάποια πράγματα έτσι και αλλιώς τα παίζουν...ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικές βαλβίδες...καλές- χρυσές ,έχουν πολύ καλή διαχείριση.
άλλα είναι ψευτο κατασκευή σε βάθος χρόνου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos68 (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Ρέθυμνο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 12:14:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GGiannis έγραψε:
Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?


Φίλε Γιάννη το δικό μου είναι κοντά στα 90000 χμ και βελτιωμένο σχεδόν από τα πρώτα του χμ.Δε νομίζω ότι θα βρεις άλλο RC σ'αυτά τα χμ.Οι σοβαρές βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα και τις έχουν βγάλει όλα είναι ένας τεντωτήρας καδένας, δύο πολλαπλασιαστές, μία αντλία νερού γιατί νιαούριζε....και...αυτά.Το αμάξι φοράει πρόγραμμα, i/c,ελεύθερη εξάτμιση και καταλύτη,ελεύθερο φίλτρο(χοάνη) και τη γνωστή σκάστρα.Το χρησιμοποιώ καθημερινά σε όλες τις συνθήκες δηλ.πραγματικά... καβάλα πάω στην εκκλησιά καβάλα προσκυνάω ...και το αμάξι πάει περίφημα...κι όταν βοηθά κι ο καιρός ακόμα καλύτερα.Να καταλάβεις, πέρσι με τις μεγάλες ζέστες το καλοκαίρι το αμάξι φορτωμένο τίγκα και με όλη την οικογένεια μέσα και με aircondition αναμμένο πήγαινε μόνιμα σχεδόν με 190 στην Αθηνών-Θεσ/νίκης.Αφού δεν έκανε τότε τίποτα μπουμ δε θα κάνει ποτέ.Εγώ αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει.Τώρα βέβαια το θέμα της βελτίωσης είναι να το έχεις και στο αίμα σου λίγο ή πολύ....εσύ αποφασίζεις Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 17 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 110

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:23:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν λες την γνωστη σκαστρα εννοεις την σκαστρα απο GROUP VAG δηλαδη αυτες που φορανε τα GTI και τα S3 ? Η αλλη ανοιχτου τυπου? Και με i/c , ολοσωμη και προγραμμα εχει παει κανεις στο δυναμο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gr_hunter (Sotiris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 LeMans

Ένταξη: 12 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:34:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρκεί αυτό: http://www.etuners.gr/ Twisted evil


Milltek Inside... Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Manavis207Gt (Giannis)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 14 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 370

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 22:38:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:


Να θυμασαι παντως ενα πραγμα..πως οι λυσεις υπαρχουν για πρωτο σταδιο,ειναι δοκιμασμενες και δουλευουν αριστα.Δεν πατε με δεμενα ματια πλεον,οπως πηγαιναν αλλοι(βλεπε μαναβη) οπου επρεπε να δοκιμασουν τοοοσα πολλα πραγματα,περνωντας απο συμπλιγαδες,για να καταληξουν σε αυτο που τωρα εχουμε σχεδον ΟΛΟΙ!


Οντως Λευτερη ετσι ειναι ...
Το αμαξι μου βελτιωθηκε απο τα "βρεφικα του" 1800 χλμ , και σε εποχες που δεν υπηρχε ΤΙΠΟΤΑ να βελτιωσεις ... Embarassed Embarassed

Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχει 68000 χλμ , δουλευωντας 1.5bar (και στις αρχες 1.7 bar), εχοντας περασει διαβολοβδομαδα στο power car 2008, εχοντας κανει πολλα φιλικα ανοιγματα ( κοντρες ) , και τα χιλιομετρα σχεδον ολα τα εχει κανει η γυναικα μου ,μιας και ειναι δικο της το αμαξι.. Crying or Very sad Crying or Very sad
Το μονο που εχει βγαλει ειναι ...Τεντοτηρας-καδενα-γραναζια-χρονισμα...
Στη μεχρι στιγμης συμβιωσης , ειμαι υπερ ευχαριστημενος και ελπιζω για τα καλυτερα......
Τωρα οσο αφορα το θεμα αυτοκινητο και βελτιωση , πιστευω οτι το κριτηριο αγορας ειναι η ευχαριστηση που θα σου δινει το αμαξι που
επιλεγεις..
Οσοι επιλεγουν αυτη την κατηγορια αυτοκινητων ,( rallye-gt-gti-turbo-κτλπ) ειναι ελαχιστοι αυτοι που τα αφηνουν μανισια ...Αλλιως θα αγοραζες Scoda ...!!!! Very happy Very happy Very happy



Powered By POWER BOOST SERVICE
http://www.youtube.com/watch?v=IeW0EOscXMA
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2011, 11:21:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχην να πω οτι συμφωνω κατα μεγαλο ποσοστο με τα παιδια ανωθεν.

Απο εκει και επειτα να ξερεις πως ειναι νομος της φυσης
πως οταν υπαρχει δραση υπαρχει και αντιδραση.
Δηλαδη την οποιαδηποτε αλλαγη και να κανεις στον κινητηρα σου
θα εχεις και ενα "πακετο" θετικων και αρνητικων αλλαγων ταυτοχρονα
σε σχεση με την αρχικη εργοστασιακη σου κατασταση.

Δεν υπαρχει μαγικη λυση σε τιποτα.

Αν θελεις κατι γρηγοροτερο απο αυτο που εχεις, πηγαινε αγορασε το και τελιωνει η υποθεση. Wink

Αλλα............... Very happy



(θα γενικολογησω μιας και δεν ξερω τα γουστα και τις προτημισεις σου)
Τι ακριβως θελεις? μιας και το θεμα αξιοπηστια το θεωρω δεδομενο και αδιαπραγματευτο, οκ μεχρι εδω?

θελεις λοιπον να κανεις το αμαξι σου να "δουλευει καλυτερα" και οτι ++++ ερθει απο την αποδοση καλοδεχουμενο και εισαι ευχαρηστιμενος?

θελεις απλα να καιει λιγοτερο?

Θελεις να εισαι ο αρχοντας της ασφαλτου? (Στην κατηγορια σου φυσικα Very happy )

η θελεις να βαλεις ενα προγραμμα επειδη αυτο βαζουν οι περισσοτεροι?


Να ξερεις πως εχεις ενα κινητηρα διαμαντι, με ολη τη μηχανολογικη εννοια της λεξεως.
και σου δινει απειρες διεξοδους οσον αφορα στο πως θελεις να αποδιδει
και τι εισαι διατεθημενος να πληρωσεις προκειμενω να το λαβεις αυτο.

Αλλα για να μην μακρυγορω θα σου πω το εξης:
η μοναδικη "βελτιωση" που μπορεις να κανεις
χωρις να μειωσεις την αξιοπηστια του κινητηρα σου (και αν το κανεις και σωστα μειονωνται και οι φθορες με ολα τα τα ευεργετικα επακολουθα)
ειναι με το να αφαιρεσεις τα φρενα ιπποδυναμης που μπορουν να αφιαρεθουν χωρις να χρειαστει να δωσεις μεγαλο χρηματικο ποσο.
(γιατι αν προκειται να φτασεις εις βαθος τοτε ειναι δωρο αδωρο αν δεν προβεις και σε καποιες περαιτερω βελτιωσεις)

Φυσικα δεν ειμαι κατα της βελτιωσης (το αντιθετο θα ελεγα Twisted evil ) αλλα οπως προειπα, της βελτιωσης και οχι του πειραγματος.
Πως τα ξεχωριζεις περαν της κρισεως εκ των υστερων?
σε μια σωστη και ολοκληρωμενη βελτιωση θα παρατηρησεις πως ο κινητηρας σου θα καιει λιγοτερο βενζινη (παντα κινουμενο σε σχεση με τα ηδια χλμ σε μαμα μορφη)
το ποσο λιγοτερο, εξαρταται απο την ποιοτητα της δουλειας Wink

Και γενικα για να το παω και λιγο παραπερα το θεμα, την σωστη βελτιωση δεν πρεπει να την φοβασαι.
απλα να την σεβεσαι... Wink


πχ: το νουμερο των 280 για μαμα τουρμπηνα (σε στροφαλο)
η 330 με αλλες τουρμπηνες αλλα και αρκετα παραπανω ιππων δεν ειναι κατι "ουτοπικο" ουτε σημαινει οτι θα σπασει ο κινητηρας σου.
Απλα γινεται ποιο ευαλωτο στην κακη χρηση
και κακη λειτουργια (πχ κακη ποιοτητα βενζινης, ελειψη η κακο σερβις κτλ...)
Αν ξερεις πως να το προσεξεις δεν θα "σπασει" οπως συνηθιζεται να λενε στην ελλαδα.
απλα θα σου ανεβασει το κοστος λειτουργιας + το κοστος βελτιωσης κτλ...
χωρις καμια αλλη παρενεργια.


Οποτε οπως καταλαβαινεις εχεις τοσες πολλες επιλογες
που μοιαζουν με αδειες θεσεις σε σουπερ μαρκετ (δεν ξερεις που να παρκαρεις Very happy )



Go ahead και οτι θελεις εδω ειμαστε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GGiannis (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 17 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 110

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2011, 15:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την δουλεια που κανουνε οι e-tuners την βρισκετε αξιοπιστη?(οσοι εχετε παει εκει , και συγκεκριμενα για rc)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2011, 15:35:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ετσι οπως τα λες ειναι φιλε θαναση,το αυτοκινητο θελει,γενικα καλη συντηρηση,κ οταν το βελτιωνεις θελει πολυ περισσοτερη προσοχη.τωρα παλι αν δεν εισαι διατεθειμενος για τα παραπανω,πας σε μια εταιρια,με εφορου ζωης σερβις(για να σου βαζουν οτι ναναι κ συντηρηση οπως προβλεπεται),εγγυηση 7 χρονια,αλλα οτι αλλο "ζημια" σου προκυψει,την πληρωνεις απο την τσεπη σου.γιατι μη νομιζεις οτι με το να σου αλλαζουν λαδια(κ να βαζουν κ οτι ναναι λιπαντικα),φτανει για την μακροζωια του αυτοκινητου σου Cool

οσο για τους etuners φιλε γιαννη,υπαρχει αναλογο τοπικ,οπως κ απο αλλους βελτιωτες,τα οποια ΠΡΕΠΕΙ να διαβασεις κ να αποφασισεις μονος σου σε ποιον πρεπει να απευθυνθεις,κ να αναλαβει το αυτοκινητο σου Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2011, 21:17:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα,
λεγοντας σωστη συντηρηση, ειναι κατι που για τον καθε εναν απο εμας "μεταφραζεται" τελιως διαφορετικα.
Δεν σημαινει οτι εισαι "υποχρεωμενος" να παρεις αμαξι με μεγαλο αριθμο ετων εγγυησης κτλ...
καθως ολα τα αυτοκινητα (αργα η γρηγορα) θα βγαλουν προβλημα η προβληματα.
η διαφορα ειναι οτι οταν ενα αμαξι εχει preventing maintenance και οχι τα "παιρνουμε απο τον πελατη"
τοτε αυτο οτι και να βγαλει 99% των περιπτωσεων θα φτιαχτει μεσα στο συνεργειο χωρις περαιτερω παρενεργιες.

Τωρα και αναλογα την περιπτωση βεβαια
αυτο το συνεργειο μπορει να ειναι μια "τρυπα" καποιου "ανωνυμου" παιδιου που βγαζει τημια το ψωμι του
χωρις να εκμεταλευεται την εμπιστοσυνη που του δειχνουν οι πελατες του.

Αλλα καλιστα μπορει να ειναι και μιας καλα και σωστα ωργανομενης επισημης αντιπροσωπιας που γνωριζουν σε βαθος τη δουλεια τους και ταυτοχρονα εχουν την θεληση να σεβονται τον πελατη τους.

και σιγουρα δεν εχει να κανει αν εχεις παρει γιαπωνεζικο η ιταλικο αμαξι...
Ολα ειναι θεμα επιλογων,
αυτο που θελω να πω στο παλικαρι
ειναι οτι την οποιασδηποτε μορφης σωστη βελτιωση
να μην την φοβαται.
Απλα οσο ανεβαζει την κλιμακα βελτιωσης στον κινητηρα του
χρειαζεται να γνωριζει και να εφαρμοζει 2-3 απλα πραγματακια επιπλεον
που ο μεσος οδηγος ειτε δεν γνωριζει ειτε δεν εφαρμοζει.
το αντιστοιχο βεβαια χρειαζεται να γινει και απο το οποιοδηποτε συνεργειο επισημο η μη
εχει αναλαβει την συντηρηση του αυτοκινητου του.



Για να γυρισω στο θεμα μας παντως,
οι εκδοσεις των THP που (εως τωρα) κυκλοφορουν στην αγορα
(καθως τα euro 6 δεν ξερω αν θα βγουν στην παραγωγη οπως τα εχω δει στο εργαστηριο)
σιγουρα θελουν 2-3 πινελιες καθως ειναι τετοιος ο τροπος που ο κινητηρας αυτος αποδιδει στην πραξη την δυναμη του
που το εργοστασιο σετ απ δεν ειναι αναλογο των ικανοτητων του κινητηρα,
απο εκει και επειτα τα συμπερασματα δικα σας
για το αν πρεπει κανεις να κανει κατι η οχι στο ΤΗΡ του Wink


παντοτε κατα την ταπεινη μου γνωμη, που μπορει φυσικα να κανω λαθος
οποτε δεν θελω να συμπαρασυρω κανεναν.
την γνωμη μου ειπα μοναχα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2011, 00:50:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λογικο ειναι αυτο Θανασση ολα τα αυτοκινητα παραγωγης στον δρομο βγηκαν με λιγοτερα αλογα αποτι θα μπορουσαν και αυτο για 2 λογους...μπατζετ και αξιοποιστια...συγκεκριμενα ξερω για τα 106 οτι σε εργαστηριακη μορφη απεδιδαν πανω απο 150 ιππους εναντι των 122 που βγηκαν στον δρομο...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2011, 20:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξερει κανεις κατι γι αυτο το παραλληλο απο τη Marelli ??

http://www.magnetimarelli-checkstar.gr/show/188/Elaborazioni%201919

To ονομα Marelli και μονο νομιζω ειναι εγγυηση, φαινεται καλο και με το δαικοπτακι το βαζεις οποτε θες....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1922s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on