PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 11:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειχα πάει οταν ηταν στην εγγύηση αλλα ειπαν οτι δεν ειχαν βρεί τίποτα στον εγκέφαλο.
Τώρα να τους το ξαναπάω αλλα τι θα αλλάξει;
Μόνο αμα είμαι σίγουρος οτι φταίει κάτι συγκεκριμένο και τους πω να το αλλάξουν.
Αλλα δεν ειδα δεν γνωρίζω τίποτα για αυτό και ρωτάω μήπως κάποιος φίλος ξέρει κάτι και βγεί ακρη.
Το να πάω και να αρχίσω να τους λέω να αρχίσουν να αλλάζουν το ενα και το αλλο χωρίς ο ιδιος να εχω γνώση εινα λίγο αυτοκτονικό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brnklsmr (Marios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (1999)

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 13:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα αν εχεις χρόνο να ψαξεις το φορουμ, σιγουρα θα βρεις καποιον με παρομοιο πρόβλημα!

Τις τελευταιες εβδομάδες, τοσο το πρωι οσο και τα βραδια (κοινως οταν είναι κρυο) καποιες φορες με το που το βαζω μπροστα για να ζεσταθει, αρχιζει και ανεβαζει στροφες γυρω στις 2000 , ακουγεται κατι σαν σφύριγμα απο μπροστά και όποτε παω να δώσω γκάζι οι στροφες βουτάνε στις 700-800 και παει να σβησει. Μόλις περασουν κανα δυο λεπτα όλα επανερχονται και το αμαξάκι παει κανονικότατα.


Φίλος μηχανικος μου είπε μάλλον για την βαλβιδα ψυχρής εκκινησης.
Σε ανταλλακτικαδικο που πηρα για να ρωτήσω αν έχουν, με ρωτησαν αν είναι μια μπλε οβαλ. Ξέρει κανεις να μου πει που βρίσκεται για να τσεκάρω?

Το βιντεάκι είναι απο προχθές το βράδυ που μου το ξανάκανε.
στο 0.12 , 0.23 και 0.48 πατάω γκαζι και βλεπετε την βουτια των στροφων ενω απο το 1.21 και μετα στρωνει...

Έχει κανεις άποψη πάνω στο θεμα?

http://www.youtube.com/watch?v=FljCmmyjeds

Το αμάξι είναι Peugeot 206 xs, 1400cc, του '99 (χωρίς A/C).

Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 18:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πεταλουδα.

Καθαρισε εισαγωγη κλπ και ριξε κι ενα καθαριστικο βενζινης για τα μπεκ το συστημα τροφοδοσιας. Αντλια βενζινης εχεις αλλαξει?

Το δικο μου μπερδευε ετσι, χωρις ομως να ανεβαζει στροφες μονο του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brnklsmr (Marios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (1999)

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 15:58:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επανερχομαι στο θέμα μετα απο 20 μερες...


Στο ενδιάμεσο έχουμε κανει :

    Exclamation Καθαρισμό την πεταλούδα και την εισαγωγη. (αποτελεσμα μηδεν)

    Exclamation Αλλαγή την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μεταχειρισμενη για δοκιμη αρχικά. (αποτελεσμα μηδεν)
    Τελικά είναι μια μπλε όπως κοιταμε τον κινητήρα απο μπροστά στο πλαι δεξια.


και λέμε τωρα να αλλάξουμε και την βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στα δεξια)

@Randy : Αντλία βενζίνης δεν έχει αλλάξει, τουλαχιστον όσο το έχω το αμαξακι. Το πηρα στα 118.000 και εχει 126.000 περιπου τωρα. Αλλα αν ήταν θέμα αντλίας δεν θα μου το εκανε και οταν ήταν ζεστο το αμάξι? Το πρόβλημα εξαφανιζεται μόλις φτάσω του 68-69 βαθμους!


Αν δεν πιασει και αυτο να δω για κανα MAP και κανεναν αισθητήρα λ Question Question Question
Γνωρίζει κανείς τιμές?
Τι λετε παιδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 19:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ριξε κι ενα καθαριστικο βενζινης για τα μπεκ το συστημα τροφοδοσιας.

Καθαρισμος MAP sensor και βλεπουμε..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brnklsmr (Marios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (1999)

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 19:54:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεις να με βοηθησεις λιγο με τον καθαρισμο MAP sensor?

α) που βρισκεται?
β) πως τον καθαριζουμε?

thanx!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:12:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://img686.imageshack.us/i/dsc00547ys.jpg/
http://img80.imageshack.us/i/dsc00548em.jpg/
http://img830.imageshack.us/i/dsc00549y.jpg/


Αυτός είναι ο map. Μολις βγαλεις το καπακι του κινητητρα φαινεται.
Τον ξεβιδώνουμε, παίρνουμε την βίδα και την ακουμπάμε κάπου που να μην μπορεί να φύγει και τραβάμε έξω τον map.
Αποσυνδέουμε την φίσα του


ψέκαζουμε καλά-καλά με σπρέι επαφών χωρίς λάδι και μετά τον άφηνουμε να στεγνώσει.

by drdıno


Στην προκειμενη περιπτωση πρεπει να βρισκεται πανω ακριβως απο το καπακι του λαδιου.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tι είναι αυτό καλέ; Turbocompressorατο; Shocked


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:31:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/twinturbo.php
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Φεβ 2011, 00:56:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Tι είναι αυτό καλέ; Turbocompressorατο; Shocked


Twin turbo compressor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brnklsmr (Marios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (1999)

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 19:57:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτον ευχαριστω για τις οδηγιες!

Ο MAP τελικα στο δικο μου έιναι στα στην αριστερη πλευρά της εισαγωγής.
Ένα καθάρισμα σε αυτον και με αλλαγή στην βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στην κατω δεξια γωνία του μοτερ όπως το κοιτας) όλα εφτιαξαν!!!!

Εφτιαξαν τουλαχιστον προς το παρον καθως με την βενζινη εκει που εχει φτασει καβαλαω πιο συχνα την μηχανη....

Μολις εχω νεωτερα τηα ενημερωσω!
Ευχαριστω σας όλους!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 02:17:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brnklsmr έγραψε:
Πρωτον ευχαριστω για τις οδηγιες!

Ο MAP τελικα στο δικο μου έιναι στα στην αριστερη πλευρά της εισαγωγής.
Ένα καθάρισμα σε αυτον και με αλλαγή στην βαλβιδα θερμοκρασιας (την πρασινη στην κατω δεξια γωνία του μοτερ όπως το κοιτας) όλα εφτιαξαν!!!!

Εφτιαξαν τουλαχιστον προς το παρον καθως με την βενζινη εκει που εχει φτασει καβαλαω πιο συχνα την μηχανη....

Μολις εχω νεωτερα τηα ενημερωσω!
Ευχαριστω σας όλους!


Τα ίδια συμπτώματα είχε και το δικό μου (309) αλλά δεν έχουν εξαφανιστεί 100% με την αλλαγή αισθητήρα ψυχρής.. Αυτό το κόψιμο στο γκάζι θα το κάνει που και που και ειδικά όταν μετά από σκίσιμο το σβήσω και μετά από κανά μισάωρο πάω να φύγω ξανά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brnklsmr (Marios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (1999)

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2011, 09:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξα και τον αισθητηρα ψυχρης (την γαλαζια) και τον αισθητηρα θερμοκρασιας (τον πρασινο) και εκανα καθαρισμο πεταλουδας και τον MAP. Μια εβδομαδα μετα (χωρις σκισιμο) και δεν εχει εμφανισει κατι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2011, 10:59:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλό είναι να κάνεις κ ένα reset τον εγγέφαλο. Βγάζεις πόλο το αφήνεις καμιά ώρα κ ξαναβάζεις.. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2011, 18:58:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κοψιμο στο γκαζι το κανει απο κακης ποιοτητας βενζινη.

Οσο για το σβησιμο μετα απο πλακωμα, ποτε.. Πρεπει να κυκλοφορησουν λιγο και να κρυωσουν τα λαδια πρωτα στο ρελαντι και μετα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 15:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά να σας πω και τη δική μου ιστορία!!! εμένα κάνει ένα πολύ περίεργο πράμα.

το βάζεις μπροστά, όλα οκ!!! πρώτη γκαζιά για να ξεπαρκάρω όλα οκ.

στη δεύτερη γκαζιά κομπιάζει.

στην τρίτη όλα καλά και το αμάξι φυσάει.

πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί στη δεύτερη γκαζιά δεν υπακούει.

καμιά ιδέα???


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Μάρ 2013, 13:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ένας ρε παιδιά???

καμία άποψη???


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 GT

Ένταξη: 14 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 143
Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2014, 12:41:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρόμοια προβλήματα έχουμε πολλοί από όσο καταλαβαίνω. Αρχικά θα πρότεινα αλλαγή map(εμένα με αυτόν ρυθμίστηκε το ρελαντί αλλά μπουκώνει ακόμα στα ξεκινήματα, χαμηλές στροφές). Ελπίζω να είναι κάποια από τις βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης..



Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1043s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on