Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2010, 19:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω κανεναν ρε γα**το, τι να κανω να το παρω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2010, 21:54:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στειλε τους ενα mail ρε εξηγωντας την κατασταση και πολυ πιθανον να σου πουνε.
Πολλα 205 σε Αγγλια και αλλες χωρες φορανε μοτερ απο 106 οποτε δεν θα ειναι η πρωτη φορα που αντιμετωπιζουν τετοιο ερωτημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2010, 14:15:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tελικα ο κορμος μου ειναι πιο ψηλος απο του 205 rallye, οποτε δεν κανει το χταποδι απο το 205 rallye. Η μονη λυση ειναι να παω για χειροποιητο απο οτι φαινεται, αλλα που να το κανω αυτο, ωστε να μην πληρωσω και τα μαλλια της κεφαλης μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2010, 18:27:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το διασταυρωσες με καποιον που εχει μοτερ 205;
Γιατι τα αλουμινενια 106 εχουν πιο ψηλο μοτερ(λαθος εκφραζομουν εως τωρα) αλλα η διαφορα προκυπτει απο το καρτερ και οχι απο τον κορμο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2010, 18:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο φιλος kpsig μου ειπε οτι θα βρισκει στα καρτερ. Αλλα και απο εξω που εχω δει βαζουν απο 106 8v χταποδι και κανουν λεει μια μετατροπη για να μην βρισκει, αλλα δεν ξερω ποιος μπορει να μου το κανει αυτο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2010, 19:09:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα στο ειπε ο Κωστας πασο μιας και ειχε τετοιο μοτερ στο δικο του...
Απο την δικια μου εμπειρια παντως που πηγα να βαλω downpipe απο 1600 8v στο 1300αρι 106 που ειχα,το μαντεμι ειναι ιδιο,το dp του 1300R παντως ειναι πιο μακρυ σε μηκος,λογικα λογο καρτερ...
Τωρα αμα λεει ο Κωστας οτι δεεεν,οτι και να πουμε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:06:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ρωτησω στον μαυροειδακο για χειροποιητο αν ειναι, τι αλλο να κανω?Αν παρω απο 1.6 8v τι μετατροπη θα θελει για να μπει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:27:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν 12 χρονια είχαμε βάλει χειροποίητο σε rallye 1.6 8v απο Παπαδόπουλο.
Το αποτελεσμα ήταν σχετικα καλό, δε θυμαμαι τι είχε δωσει στο δυναμόμετρο, αλλα το αυτοκίνητο φορουσε και εκκεντροφορο κεντ, συμπιεση κλπ.
Σε αντιστοιχο rallye που ειχε φτιαξει χειροποιητο ο Ζαπατινας, το αμαξι πηγαινε χειροτερα απ'οτι με τη μαμα πολλαπλη.
Ελπιζω να βοηθησα λιγο.
Επισης ποπάυ δεν ειχα ακουσει ασχημα λογια για τα χταποδια του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:51:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρωτησα στην gmcmotorsport και μου ειπε οτι το χταποδι του 205 ραλλυ κανει αλλα δεν ξερει καποιον που να το κατασκευαζει. Ενω του 8v θελει να φτιαχω τη μια σωληνα λεει για να μπει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 14:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε σαν χταποδι δεν θα διαφερει ακομα και αν παρεις απο 1600 8v Rallye,απλα θα χρειαστει να φτιαξετε ενα κομματακι σωληνα στον κουρμπαδορο για να ενωθει το χταποδι με την υπολοιπη εξατμιση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 15:27:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη αν το παω σε εναν εξατμισα το χταποδι θα ξερει να μου το ταιριαξει ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 15:36:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι ρε,το χταποδι δεν θα το ακουμπησετε καν.
Δες τις δυο φωτο
Οπως παρατηρεις,το χταποδι ουσιαστικα δεν εχει καποια διαφορα εκτος απο το σημειο που προεξεχει το λαμακι που το στηριζει στο σασμαν.
Οποτε αυτο το οποιο θα πρεπει να φτιαξει ο εξατμισας θα ειναι η κουρμπαρισμενη σωληνα μετα το λαμακι.
Το οτι θα ειναι στριμωκολλα εκει περα και η δουλεια ψιλοδυσκολη,ναι,θα ειναι,αλλα δεν γινεται και αλλιως...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 19:51:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α οποτε θα το κοψει και θα βαλει αλλη σωληνα κουρμπαρισμενη ? Να παρω του 205 rallye που εχει και λαμακι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 21:31:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Του 205 ραλλυ ειναι 4-1 το χταποδι ε? Οποτε καλυτερα να παρω το 8v που ειναι 4-2-1; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2010, 21:42:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fersteine έγραψε: | Α οποτε θα το κοψει και θα βαλει αλλη σωληνα κουρμπαρισμενη ? Να παρω του 205 rallye που εχει και λαμακι? |
Οχι ρε!Δεν θα κοψει τιποτα!
Θα τον βαλεις να ζορισει το μυαλο του και να κανει εναν αναλογο σωληνα σαν του 205 χωρις να ακουμπησει το χταποδι του 106.
Εκει που το χταποδι του 106 εχει το πλακακι σε σχημα ρομβου με τις δυο τρυπες για να σφιξει με το ζοαν,απο εκει και περα θα αρχισει να δουλευει ο εξατμισας.
Δεν κοβει τιποτα!!!
Του 205 που ηθελες να παρεις απο το ebay ειναι οντως 4-1 αλλα βγαζαν και 4-2-1.
Προτιμησε ενα 4-2-1 αν βρεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fersteine (bill) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2010, 16:21:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποτε παιρνω ενα για 8v αλλα ποιος εξατμισας θα δεχτει να κανει μονο την μετατροπη αφου δεν θα το εχω αγορασει απο αυτον; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2010, 21:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι ρε,τζαμπα θα στο κανει και θα εισαι υποχρεωμενος να το εχεις αγορασει και απο αυτον;
Σιγα δηλαδη να μην του παρεις και καμια πππα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2011, 23:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκέφτομαι για χειροποίητο χταπόδι, φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από την αρχή. Γνωρίζει κανείς διαστάσεις-διαμέτροι μαμά σωληνώσεων του 4-2-1 ?
Από έναν υπολογισμό που έκανα με κάτι μαθηματικούς τύπους που βρήκα, το ιδανικό για ροπή στις 5.500 στροφές θα ήταν
Δ1, Δ2, Δ3 = 3,5cm - 4,5cm - 4,8cm.
όπου Δ1 διάμετρος σωλήνα από την εξαγωγή, Δ2 διάμετρος του δίχαλου κ Δ3 διάμετρος τελικού σωλήνα.
Και μήκη σωληνώσεων 38 cm των 4 από την εξαγωγή κ 70 cm του δίχαλου.
Από εκεί κ πέρα καταλύτης 200άρης, ένα μεσαίο τύπου μπόμπα λιγο πρίν το τελικό κ τελικό το ήδη φορεμένο κ δοκιαμασμένο από saxo Vts 1600, το οποίο κ αθόρυβο είναι κ σχετικά έχει καλή απόδοση.
Τι γνώμη έχουν οι πιο έμπειροι ?
Edit : Τι λέτε να ξεκινήσω με αυτό? Μήπως θα έχω απαγορευτικές θερμοκρασίες λόγω του ότι είναι κοντά ο καταλύτης στην πολλαπλή ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2011, 23:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τι κοστολογιο και τι προοπτικη;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2011, 23:48:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοστολόγιο όσο χαμηλότερα γίνεται. Προοπτική για καλύτερες μεσαίες κ ΚΤΕΟ- καυσαέρια κλπ. Αν έβαζα το πιο πάνω 4-1 χταποδοκαταλύτη μήπως θα ξεμπέρδευα μια κ έξω ? Έχει στενούς αυλούς στο 3 κ κάτι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|