Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lary750 (lampros) Μόλις έγραψα

 peugeot 405(γιατι να μην ειναι Τ16)
Ένταξη: 08 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2011, 18:04:35 Θέμα δημοσίευσης: θερμοκρασια |
|
|
Καλησπερα παιδια!!!Ας ξεκινησουμε απο την αρχη...πριν κανα 2μηνο βαλαμε στην οικογενεια μας ενα citroen zx 1.4 avantage .Σιγα σιγα ξεκινησα να το μαζευω λιγο απο δω λιγο απο κει μαζεματακια τελοσπαντων.Το αμαξι ηθελε φλατζα αλλαξαμε και φλαντζα ηθελε ψυγειο αλλαξαμε και ψυγειο αλλαξα και θερμοστατη .Το λοιπον συνεχιζω να εχω ενα προβλημα με την θερμοκρασια στα πολλα χιλιομετρα δηλαδη στα 120+χμ
μου ανεβαζει θερμοκρασια ανω των 105+ βαθμων και να σταματαει να μου φαιρνει ζεστο αερα στην καμπινα κατεβαινω πιανω ψυγειο κρυο ,βιντιλατερ σβηστο ,κολαρα κομπλε .ΑΑΑ να σας πω οτι εχω αλλαξει και τρια ψυγεια!!!!!! Παρακαλω σωστε με μου σπασει τα νευρα!!!!!!!! Παω στο συνεργειο το αφηνει να δουλεψει μεχρι να παρει μπροσ το βεντιλατερ μου λεει κομπλε δεν βλεπω τιποτα....Θα τρελαθω τσιανοοοοοοοο!!!!!
Γαλλικη σχολη και τα μυαλα στα καγκελα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2011, 19:43:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν έκανες καλά που έγραψες στις γενικές συζητήσεις, αλλά θα ήθελα παρόλα αυτά να προσπαθήσω να σε βοηθήσω.
Οι στάθμες του αντιψυκτικού και του λαδιού του κινητήρα είναι σταθερές;
Με δεδομένο τις αλλαγές σε ψυγείο, φλάντζα, θερμοστάτη, πιστεύω ότι απλά δεν γίνεται καλή κυκλοφορία του αντιψυκτικού. Δηλαδή σκουριά έχει φράξει τις διόδους μέσα στον κινητήρα και δεν περνάει ικανή ποσότητα υγρού προκειμένου να το κρυώσει.
Είναι όλα τα κολάρα ζεστά όταν ο κινητήρας αποκτά την κανονική του θερμοκρασία;
Μπορεί να φταίει και η αντλία νερού αλλά συνήθως αυτή αρχίζει και χάνει νερό πριν να προκαλέσει προβλήματα όπως το δικό σου.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βγάλεις όλα τα κολάρα και το δοχείο και να τα πλύνεις καλά και να γεμίσεις πάλι με το κατάλληλο υγρό και όχι νερό βρύσης.
Το δοχείο του αντιψυκτικού έχει σκουριά μέσα; Αν ναι τότε αυτή είναι κατά πάσα πιθανότητα η αιτία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2011, 19:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψηφιζω τρομπα νερου. Απλα δεν κυκλοφοραει τα νερα της μηχανης και εξου και οι θερμοκρασιες απο την στιγμη που τα εχει αλλαξει ολα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2011, 20:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είσαι σίγουρος για τον θερμοστάτη (ότι ανοίγει σωστά, το ότι είναι καινούριος δεν λέει κάτι δυστυχώς) και τα κολάρα (ότι δεν παραμορφώνεται υπό πίεση, πχ έχω δει κολάρο να καταρρέει εσωτερικά σε υψηλές στροφές) τότε η αντλία νερού είναι ο επόμενος ύποπτος. Είτε έχουν φαγωθεί τα πτερύγια του impeller είτε γλυστράει το ρουλεμάν της. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lary750 (lampros) Μόλις έγραψα

 peugeot 405(γιατι να μην ειναι Τ16)
Ένταξη: 08 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 01:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
7Μαλλον εκανα λαθος που εβαλα το θεμα σττις γενικες συζητησεις φιλε giorgo80 απλως ειμαι καινουριος στο σιτε και προσπαθω να κατατοπιστω!!!!οι σταθμες του λαδιου ειναι σιγουρα οκ του αντιψικτικου οκ .Να σας πω επισης οτι εχω αλλαξει 3 ψυγεια εχω καθαρισει τους θαλαμους που περναει το νερο και εχω πιασει την τρομπα για να δω αν χανει απο το γραναζι (με το χερι δεν γυρισε).Επισης να σας πω οτι το ιδιο ακριβως πραγμα κανει ενος φιλου το ξαρα ....Θα δοκιμασω και καινουρια τρομπα μπας και δω σωτηρια...παντως ουτε τα κολαρα μου τα φουσκωνει.ακινητοποιημενο το αμαξι δουλευει 90-97 βαθμους....Το προβλημα ειναι σε πορεια με ταχυτητες ανω των 100 χμ!!!!
Γαλλικη σχολη και τα μυαλα στα καγκελα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 02:08:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως είναι θέμα οργάνου? Βαλβίδας ή αισθητήρα του οργάνου?
Μπορεί το ψυκτικό και να κυκλοφορεί και να ψύχεται αλλα το οργανο να δειχνει λαθος. Το παράξενο είναι οτι ξαφνικά σου φέρνει κρύο αέρα... μήπως πρέπει να αρχίσεις απο το ψυγείο του καλοριφέρ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 10:58:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lary750 έγραψε: | 7Μαλλον εκανα λαθος που εβαλα το θεμα σττις γενικες συζητησεις φιλε giorgo80 απλως ειμαι καινουριος στο σιτε και προσπαθω να κατατοπιστω!!!!οι σταθμες του λαδιου ειναι σιγουρα οκ του αντιψικτικου οκ .Να σας πω επισης οτι εχω αλλαξει 3 ψυγεια εχω καθαρισει τους θαλαμους που περναει το νερο και εχω πιασει την τρομπα για να δω αν χανει απο το γραναζι (με το χερι δεν γυρισε).Επισης να σας πω οτι το ιδιο ακριβως πραγμα κανει ενος φιλου το ξαρα ....Θα δοκιμασω και καινουρια τρομπα μπας και δω σωτηρια...παντως ουτε τα κολαρα μου τα φουσκωνει.ακινητοποιημενο το αμαξι δουλευει 90-97 βαθμους....Το προβλημα ειναι σε πορεια με ταχυτητες ανω των 100 χμ!!!! |
Να βάλεις ένα θερμοστάτη που να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Ψάξε να βρεις ποιος ταιριάζει στο δικο σου. Όταν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, άνοιξε τέρμα το καλοριφέρ. Πέφτει καθόλου η θερμοκρασία; Κανονικά θα έπρεπε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lary750 (lampros) Μόλις έγραψα

 peugeot 405(γιατι να μην ειναι Τ16)
Ένταξη: 08 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 16:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giorgos80 έγραψε: | lary750 έγραψε: | 7Μαλλον εκανα λαθος που εβαλα το θεμα σττις γενικες συζητησεις φιλε giorgo80 απλως ειμαι καινουριος στο σιτε και προσπαθω να κατατοπιστω!!!!οι σταθμες του λαδιου ειναι σιγουρα οκ του αντιψικτικου οκ .Να σας πω επισης οτι εχω αλλαξει 3 ψυγεια εχω καθαρισει τους θαλαμους που περναει το νερο και εχω πιασει την τρομπα για να δω αν χανει απο το γραναζι (με το χερι δεν γυρισε).Επισης να σας πω οτι το ιδιο ακριβως πραγμα κανει ενος φιλου το ξαρα ....Θα δοκιμασω και καινουρια τρομπα μπας και δω σωτηρια...παντως ουτε τα κολαρα μου τα φουσκωνει.ακινητοποιημενο το αμαξι δουλευει 90-97 βαθμους....Το προβλημα ειναι σε πορεια με ταχυτητες ανω των 100 χμ!!!! |
Να βάλεις ένα θερμοστάτη που να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Ψάξε να βρεις ποιος ταιριάζει στο δικο σου. Όταν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, άνοιξε τέρμα το καλοριφέρ. Πέφτει καθόλου η θερμοκρασία; Κανονικά θα έπρεπε... | Ο θερμοστατης που εβαλα ειναι στο 83 ειχε 87 .οσο και να ανοιξω το καλοριφερ κανει το ιδιο.Μολις τωρα γυρισα ειχα βγαλει τον θερμοστατη και το εβγαλα στο δρομο το πλακωσα πανω απο 75- 80 δεν μου ανεβασε...Ειδα και κατι αλλο που με παραξενεψε η βαλβιδα εξαερωσης δεν εβγαζε καλα το υγρο και φοβαμαι οτι μπορει καπου να κραταει τιποτα μεσα και να εμποδιζει το κυκλωμα να λειτουργησει σωστα.Θα αλλαξω και μια βαλβιδα για το οργανο να δουμε τι θα γινει!!!
Γαλλικη σχολη και τα μυαλα στα καγκελα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 18:01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρκεί να βγάζει η βαλβίδα υγρό, δεν χρειάζεται να το πετάει απαραίτητα με πίεση. Εξαέρωση του έκανες αφού καθάρισες όλα τα κολάρα και ξαναγέμισες το κύκλωμα ή δεν χρειάζεται; Η τάπα στο δοχείο υπερχείλισης σφίγγει σωστά; Άλλαξε και τη βαλβίδα μήπως φταίει αυτή. Όταν έκαψε φλάντζα, συνέχισες να οδηγείς; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lary750 (lampros) Μόλις έγραψα

 peugeot 405(γιατι να μην ειναι Τ16)
Ένταξη: 08 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 00:41:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giorgos80 έγραψε: | Αρκεί να βγάζει η βαλβίδα υγρό, δεν χρειάζεται να το πετάει απαραίτητα με πίεση. Εξαέρωση του έκανες αφού καθάρισες όλα τα κολάρα και ξαναγέμισες το κύκλωμα ή δεν χρειάζεται; Η τάπα στο δοχείο υπερχείλισης σφίγγει σωστά; Άλλαξε και τη βαλβίδα μήπως φταίει αυτή. Όταν έκαψε φλάντζα, συνέχισες να οδηγείς; | Το αυτοκινητο οταν το πηρα ειχε ηδη φλαντζα και δεν το καταλαβα μετα απο καμια 20αρια μερες το καταλαβα οταν ειδα λιγδα στο ψυγειο.Πρεπει να κανα καμποσα χιλιομετρα .το καπακι το πηγα σε ρεκτιφιε το πλανισε αρκετα αλλα παρεμειναν κατι ψωριασματα.Για ριγμα δεν μου ειποε τπτ.Εντωμεταξυ ειχα βγαλει τον θερμοστατη τον εβαλα σε ενα μπρικι με νερο και ανοιγε ελαχιστα πριν βρασει το νερο υπολογιζω πανω απο τους 92-95 βαθμους ενω των αγορασα για 83!!!!!!!
Γαλλικη σχολη και τα μυαλα στα καγκελα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 20:31:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτή η λίγδα δύσκολα φεύγει, οπότε λογικό που άλλαξες τρία ψυγεία. Στο δοχείο έχει καφέ "λάσπη" μήπως; εφόσον το πρόβλημα είναι σε πορεία μήπως να φταίει ο εναλλάκτης; Είναι σφιγμένος ο ιμάντας; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lary750 (lampros) Μόλις έγραψα

 peugeot 405(γιατι να μην ειναι Τ16)
Ένταξη: 08 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 01:32:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δεν εχει λασπη.Τι εννοεις ενναλακτης ?Ναι ο ιμαντας ειναι αρκετα σφιχτος
Γαλλικη σχολη και τα μυαλα στα καγκελα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 18:23:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε αυτό που μένει είναι το ψυγείο του καλοριφέρ. Αν και αυτό είναι βουλωμένο τότε δεν γίνεται καλή κυκλοφορία του αντιψυκτικού. Μια φορά είχε τρυπήσει και το παρέκαμψα ενώνοντας τα κολάρα μεταξύ τους. Αν θες δοκίμασε αυτό να δούμε πως θα συμπεριφερθεί το μοτέρ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|