PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 και ξενερα...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 03:52:30    Θέμα δημοσίευσης: 307 και ξενερα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα για ακομα μια φορα ρε ολους παιδες!

οπως εγραψα και στο θρεντ "γνωριμιας" εχω ενα 307 1,4 xt premium, και το παλιο μου καλο 106 1.1! (παλαιοτερα ειχα ραλι)

το προβλημα μου ειναι το εξης...

πριν μερικούς μηνες πείρα το 307 μου μτχ, έχοντας στο μυαλο μου την ανεση μιας και κανω πολλα χλμ καθε μερα για να παω στη δουλεια μου...

ηταν και η τουμπανο έκδοση, με ηλιοροφες φουλ ηλεκτρικο πακετο διπλο τεμπελη κλπ κλπ...

ολα καλα μεχρι εδω. το ηξερα καλα οτι το 75αρι ειναι ΤΑΦΟΣ...και δε με ένοιαζε αυτο...

το πρωτο σοκ ειναι, οτι οπως ανακάλυψα, πως ειναι ΠΙΟ ΤΑΦΟΣ και απο το 106 μου! που το καημένο ειναι 1.1...!!!(η τυχερή η γυναικα μου το χαίρετε τωρα πια...) δε περιμενα να ειναι πιο γρηγορο! αλλα εστω το ιδιο με λιγο περιθώριο για κρουζαρισμα με ελαφρώς μεγαλυτερες ταχυτητες!

πιστευω οτι αν τα στηναμε διπλα διπλα, το 106 θα ηταν μπροστα απο αρχη μέχρι τελικές χωρίς υπερβολή!

το καταπίνω ομως αυτο μιας και οπως ειπα δε ηθελα γκαζι, αλλα ανεση..δουλεια σπιτι, αλλα και στο κρουζαρισμα στην εθνικη!

τομεας στον οποιο ειμαι κατι παραπάνω απο ικανοποιημένος μιας και το αμαξι πραγματικά προσφέρει ανεση λιμουζινας!

αυτο που δε μπορω να καταπιώ με τπτ ομως! ειναι το σοκ νούμερο δυο!!

που λεγετε ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ!

εχω δοκιμάσει ολους τους τρόπους οδήγησης!!! και κατω απο 9,5 λιτρα τα 100 χλμ δε παει για κανένα λογο!!

εχω δοκιμάσει αλλαγές στις 2500σαλ

αλλαγές στις 3000σαλ

εχω δοκιμάσει να γεμίζω 1η 2α και μετά να αλλάζω πιο χαλαρα...

(παντα με απαλο πάτημα του γκαζιου...δεν ειμαι σε καμια περίπτωση βαρυποδαρος, μαλλον το ακρος αντιθετο)

ΤΙΠΟΤΑ

9,5 με 10 σταθερα...

πραγματικά εχω βαρεθεί, μερα παρα μερα να θελω 20ρικο βενζίνη.

ειμαι στα ορια της αγγελιας στη χρυση ευκαιρια, για αυτο λοιπον, γράφτηκα στο φορουμ, για μια χειρα βοηθείας απο εμπειρότερους παλαιότερους και πιο ψαγμενους κατόχους (και μη)

υπάρχει περίπτωση να οφείλετε σε βλάβη η τοσο μεγαλη κατανάλωση?

φταιει κατι στον τροπο που το οδηγω??

ειναι φυσιολογικό να καίει ετσι???

σας αυχαριστω προκαταβολικα για το χρονο και τη βοηθεια σας!

Δημητρης Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 04:03:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαλε υγραεριο οσο ειναι νωρις Wink


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 04:05:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
βαρε υγραεριο οσο ειναι νωρις Wink


αμα βαλω υγραεριο θα πρεπει να παρω και ενα κουπι για να πιασω τα 100!

απλα προτιμω να δωσω τα 1500 ευρω της μετατροπης για αγορα αλλου!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chiefjian (Ηλίας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Smart CDI

Ένταξη: 04 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 220
Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 06:15:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκεφτεσαι να το πουλησεις,αν ναι πες μου λεφτα που διαθετεις να σε βοηθησω!Παντως οσον αναφορα το υγραεριο που λεει ο λουκας απο πανω τα καινουρια συστηματα δεν εχουν προβληματα αποδοσης μιας και ειναι αμεσου ψεκασμου!Αυτο ομως που δεν μπορει να σου εγγυηθει κανεις ειναι η τιμη του που στο κρατος που ζουμε αυριο μπορει να εχει 1Ε!Αλλο παλι,για να κανεις αποσβεση των 1800-2000 του υγραεριου μεσα σε ενα χρονο πρεπει να κανεις περιπου 20.000χλμ περιπου λεω!!Η αποφαση δικη σου! Wink


It's not the ride...it's the rider!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 09:08:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι βαρυ το 307 για το 1,4 8ν μοτερ
ιδιως αν εκει που μενεις/παρκαρεις και κυκλοφορεις εχεις ανηφοροκατηφόρες ή/και σχετική κινηση στους δρόμους ειναι λογικη η καταναλωση που εχεις

παντως και 1600 16ν μοτερ να ειχες (αυτο με τα 110αλογατα) παραπλησια καταναλωση θα ειχες , απλα εκει θα ειχες και καμποσα παραπανω αλογα να ευχαριστιεσαι οποτε το ανοιγεις...

τι λαστιχα φοραει τωρα το αμαξι?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 10:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα νοικιάρικο 307 1.4 16v όμως, που είχα καμιά εβδομάδα στα χέρια μου, ήταν αξιοπρεπέστατο...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 11:40:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chiefjian έγραψε:
Σκεφτεσαι να το πουλησεις,αν ναι πες μου λεφτα που διαθετεις να σε βοηθησω!Παντως οσον αναφορα το υγραεριο που λεει ο λουκας απο πανω τα καινουρια συστηματα δεν εχουν προβληματα αποδοσης μιας και ειναι αμεσου ψεκασμου!Αυτο ομως που δεν μπορει να σου εγγυηθει κανεις ειναι η τιμη του που στο κρατος που ζουμε αυριο μπορει να εχει 1Ε!Αλλο παλι,για να κανεις αποσβεση των 1800-2000 του υγραεριου μεσα σε ενα χρονο πρεπει να κανεις περιπου 20.000χλμ περιπου λεω!!Η αποφαση δικη σου! Wink


αν τελικα αποφασισω να το πουλησω θελω να δωσω οσα παρω.
θα το εβαζα αγγελια 5200 συζητήσιμη...!

αν ξερεις καποιον που ενδιαφερεται ριξε ενα πμ!

αυτο που λες για κοστος του υγραερίου ειναι το άκρος ανησυχητικό...

αν δεν κανω λαθος μεσα σε λιγους μηνες το λιτρο εχει παει απο 60λεπτα 80! Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 11:42:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ειναι βαρυ το 307 για το 1,4 8ν μοτερ
ιδιως αν εκει που μενεις/παρκαρεις και κυκλοφορεις εχεις ανηφοροκατηφόρες ή/και σχετική κινηση στους δρόμους ειναι λογικη η καταναλωση που εχεις

παντως και 1600 16ν μοτερ να ειχες (αυτο με τα 110αλογατα) παραπλησια καταναλωση θα ειχες , απλα εκει θα ειχες και καμποσα παραπανω αλογα να ευχαριστιεσαι οποτε το ανοιγεις...

τι λαστιχα φοραει τωρα το αμαξι?


για 1,6 μια καταναλωση καπου εκει θα ηταν λογικη! Thumb Left

το αμαξια φοραει τις μαμα 16αρες με μαμα διαστασεις λαστιχα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 11:43:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
Ένα νοικιάρικο 307 1.4 16v όμως, που είχα καμιά εβδομάδα στα χέρια μου, ήταν αξιοπρεπέστατο...


καμιά σχέση σίγουρα το 90αρι...

ειναι πολυ νεώτερης τεχνολογίας ο κινητήρας!!


υγ. ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατι μου λεει οτι με το 16ν θα ειχες πολυ καλυτερη καταναλωση...Τα 75 αλογατα πρεπει να πιουν μπολικη βενζινη για να πανε αξιοπρεπως το βαρυ αμαξωμα του 307... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:30:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδη εγω που εχω το τανκ και εχω 9.2 καταναλωση? Laughing Laughing

Ο κολλητος μου εβαλε υγραεριο σε Α4 FSI και
1)πηγε στο 1000ρικο αλλα το εβαλε Κομοτηνη (ηξερε το συνεργειο)
2)Κοστος καυσιμου μετα ειναι σχεδον μηδενικο
3)Αποδοση εχει απειροελαχιστες διαφορες
4)Αποσβεση κανεις μετα απο 2-3 χρονια με λογικα χλμ
5)Καθε 3 χρονια αν θυμαμαι (μπορει και περισσοτερο) πρεπει να κανεις αλλαγη ντεποζιτου για το υγραεριο (αυτο δεν εχει πολυμαθευτει ακομα)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:33:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vamvakoolas έγραψε:
δηλαδη εγω που εχω το τανκ και εχω 9.2 καταναλωση? Laughing Laughing



Ναι αλλα εχεις και 110 αλογα και 200 κυβικα παραπανω Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:33:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βασικα
αυξηση καναλωσης προκαλει η ελλειψη ροπης
και οχι η ελλειψη ιπποδυναμης


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οποτε απο οτι καταλαβα...ειναι νορμαλ τα 9 με 9.5 λιτρα... Sad

ειχα μια μικρη ελπιδα μεσα μου οτι καποιο προβλημα θα υπαρχει... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 12:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα...
ενας καθαρισμός στα μπεκ
ενα καθαριστικο στο ρεζερβουαρ
μια 4αδα μπουζι + φιλτρο αερα φρεσκα
μια φρεσκια βαλβολινη στο σασμαν
(θεωρω οτι λαδια αλλαζεις οπως πρεπει)

δεν ειναι καθολου κακη ιδεα...για πιο καλη λειτουργια του μοτερ που σημαινει λιγοτερες απωλιες ισχυος/ροπης κλπ κλπ

οπως επισης και ενα τσεκαρισμα για σωστη πιεση αερα στα λαστιχα


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 13:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
κοιτα...
ενας καθαρισμός στα μπεκ
ενα καθαριστικο στο ρεζερβουαρ
μια 4αδα μπουζι + φιλτρο αερα φρεσκα
μια φρεσκια βαλβολινη στο σασμαν
(θεωρω οτι λαδια αλλαζεις οπως πρεπει)

δεν ειναι καθολου κακη ιδεα...για πιο καλη λειτουργια του μοτερ που σημαινει λιγοτερες απωλιες ισχυος/ροπης κλπ κλπ

οπως επισης και ενα τσεκαρισμα για σωστη πιεση αερα στα λαστιχα


λαστιχα τσεκαρω συχνα γιατι ξερω οτι παιζει ρολο!!

για το υπολοιπα το αμαξι εχει κανει σερβις αξιας 600 ευρω καθως αλλαξα σχεδον οτι αναλωσιμο υπαρχει πανω του!

καθαρισμο στα μπεκ βεβαια δεν εκανα... Confused αλλα ποσο θα μπορουσε να βελτιωση την κατασταση αυτο...?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 14:27:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εξαρταται απο το σε τι κατασταση ειναι
(ποσα κμ εχει κανει - σε αμεσο συνδυασμο με το τι βενζινες εχετε εκει που βαζεις βενζινη)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
notis1313 (notis)
Μέλος
Μέλος


Citroen saxo vts

Ένταξη: 02 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 185

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 14:41:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vamvakoolas έγραψε:
δηλαδη εγω που εχω το τανκ και εχω 9.2 καταναλωση? Laughing Laughing

Ο κολλητος μου εβαλε υγραεριο σε Α4 FSI και
1)πηγε στο 1000ρικο αλλα το εβαλε Κομοτηνη (ηξερε το συνεργειο)
2)Κοστος καυσιμου μετα ειναι σχεδον μηδενικο
3)Αποδοση εχει απειροελαχιστες διαφορες
4)Αποσβεση κανεις μετα απο 2-3 χρονια με λογικα χλμ
5)Καθε 3 χρονια αν θυμαμαι (μπορει και περισσοτερο) πρεπει να κανεις αλλαγη ντεποζιτου για το υγραεριο (αυτο δεν εχει πολυμαθευτει ακομα)




αλλαγη ντεποζιτου ειναι καθε 7-9χρονια!


Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??

to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα>
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 14:51:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
εξαρταται απο το σε τι κατασταση ειναι
(ποσα κμ εχει κανει - σε αμεσο συνδυασμο με το τι βενζινες εχετε εκει που βαζεις βενζινη)


το μοτερ ειναι συντηριμενο αριστα και εχει 110.000 χλμ... λογικο νουμερο δλδ για 7 ετων αμαξι!

τωρα για τις βενζινες...αθηνα μενω... υπαρχει κανενας που να ξερει τι βενζινη του βαζουν??? Shocked

το μονο κριτήριο ειναι τα χλμ τα οποία βγάζεις με την ιδια ποσότητα βενζίνης!

απο 300 διαφορετικά βενζινάδικα μου εχει τυχη να βαλω, παντα τα ιδια χλμ βγαζει....

δλδ περιπου 150 χλμ με 12-13 λιτρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos84 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xt premium, edition TAFOS+106 1.1

Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 14:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

notis1313 έγραψε:


αλλαγη ντεποζιτου ειναι καθε 7-9χρονια!


αυτο μου φαίνεται λιγο τραβηγμένο... πραγματικά αμφιβάλω αν υπάρχει άνθρωπος παγκοσμίως που να αλλάζει ντεπόζιτο αν δε του τρυπήσει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1297s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on