Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος

 207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2010, 19:32:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κύριοι, μετά απο σχετικό ψάξιμο, διάβαζα τεχνικά χαρακτηριστικά ελαστικών ,
σε 205-45 πάντα
με τιμές βάρους που έπαιζαν απο 18 εώς 22 λιβρες ,
με ελαφρύτερα τα κόντι κ βαρύτερα τα μπριτζ
λέτε αυτός που αλλάζει λάστιχα, να ξέρει το εκάστοτε βάρος του ελαστικού?
πως επιλέγουμε τελικά?
ποιότητα , βάρος ή κ τα 2?
ειδικά τα σέμι σλίκ φτάνανε μέχρι κ 24-25 λίβρες...
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xaris (xaris) Μόλις έγραψα

φιατ πουντο
Ένταξη: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2010, 21:27:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | milvas7 έγραψε: | απο θέμα στριψίματος ξέρουμε τπτ? |
Γενικά, ορισμένοι λένε πως έχουν καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά από τα απλά ελαστικά, αλλά αυτό γίνεται μάλλον επειδή είναι σκληρότερα και τους δημιουργείται η ψευδαίσθηση πιο σπορτίφ συμπεριφοράς.
Όπως και να'χει, στο στρίψιμο δεν εμφανίζουν κανένα πρόβλημα, είναι αντίστοιχα των συμβατικών ελαστικών. Μειονέκτημά τους όμως ότι είναι βαρύτερα, αν και αν σκεφτεί κανείς ότι γλιτώνεις τη ρεζέρβα, τότε συνολικά το αμάξι γίνεται πιο ελαφρύ. |
κατωτερα σε σχεση με τα απλα ελαστικα και σε οδικη συμπεριφορα και σε ανεση.
τα run flat ελαστικα εχουν πεθανει ,δυο-τρεις εταιριες τα προωθουν αλλα για ποσο ακομα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|