PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NickS1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 11:37:52    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας θα ηθελα μια βοηθεια προσφατα εκανα service στο 1300cc rallye μου γιατι εκαψε φλαντζα κυλινδροκεφαλης.Μαζι με την αλλαγη της φλαντζας αλλαξε ο μηχανικος τρομπα νερου.Εγω μετα αλλαξα ολα τα κολλαρα, θερμοστατη,βαλβιδα βεντιλατερ,ψυγειο νερου με καινουργια ταπα και το ψυγειο του καλοριφερ.Το προβλημα ειναι οτι συνεχεια το κυκλωμα ψυξης ειναι πρεσσαρισμενο δλδ ακουω το υγρο να ρεει στο καλοριφερ εντονα και ενω ειμαι στο γκαζι.Επισης η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι λιγο πριν παρει το βεντιλατερ με 6 βαθμους κελσιου στην ατμοσφαιρα στα 80χλμ/ωρα και οταν το πιεσω στα 130χλμ/ωρα ανοιγει βεντιλατερ.Εβαλα καινουργιο παραφλου της peugeot και εχω κανει εξαερωση 8 φορες με τον σωστο τον τροπο μονο που δεν χρησιμοποιω το μπουκαλι για να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ.Ο μηχανικος μου λεει οτι ετσι δουλευει και ειναι μια χαρα και να μην του ξανα κανω εξαερωση.Εγω παλι δεν το νομιζω.Ξερω οτι ο αερας στο κυκλωμα μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα απο καμμενη φλαντζα μεχρι τρυπια ψυγεια και χαλασμενη τρομπα νερου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:10:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ακούς θόρυβο στο κύκλωμα, έχει σίγουρα ακόμη αέρα μέσα. Θέλει καλύτερη εξαέρωση...
Ελπίζω οτι δεν έχει να κάνει με το πιο άσχημο σενάριο, δλδ να μην έχει γίνει σωστή δουλειά στην αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής (πλαναρίσματα κλπ.) και περνάει ακόμη καυσαέρια απο τους κυλίνδρους στα νερά ψύξης...
Δοκίμασε πάλι εξαέρωση και απ΄τα δύο εξαεριστικά.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NickS1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:36:13    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εαν γινοταν αυτο που λες δεν θα ειχα και καταναλωση στο παραφλου;Και εμενα εκει παει το μυαλο μου στην μη σωστη στεγανοποιηση της φλαντζας.Εξαερωση ξεχασα να σας πω οτι ξανα εκανε ο μηχανικος μετα απο μια δευτερη επισκεψη που του εκανα.Τον ακουσε και ο ιδιος τον θορυβο το πηγε βολτα και αποφανθηκε οτι ειναι φυσιολογικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:52:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως όχι απαραίτητα. Πάντως φυσιολογικός θόρυβος στο σύστημα ψύξης δεν υπάρχει...
Επειδή μου είχε τύχει και στο 106 μου ένα τέτοιο θέμα, δοκίμασε φροντίζοντας πάντα να είναι γεμάτο το ψυγείο σου, να κάνεις εξαέρωση πρώτα στο πίσω εξαεριστικό και μετά στο μπροστά, με τον κινητήρα στο ρελαντί, αφήνοντας κάθε φορά να τρέξει υγρό μέχρι να μην έχει καθόλου φυσαλίδες, και σφραγίζοντας το αμέσως και πριν σβήσεις τον κινητήρα, με λίγο προσοχή στο ζεστό υγρό. Εγώ τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο το έλυνα το πρόβλημα.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NickS1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι ακριβως οπως το λες το εκανα.Τωρα σκεφτομαι μηπως εχει ραγισει το μπλοκ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 14:04:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω, το σίγουρο είναι οτι κάτι δεν πάει καλά κ αυτό θα πρέπει να το βρει ο μηχανικός σου που στο κάτω κάτω πληρώθηκε για να στο κάνει σωστό, επέμεινε.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NickS1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 14:06:05    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστω για τον χρονο σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 15:53:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Αν ακούς θόρυβο στο κύκλωμα, έχει σίγουρα ακόμη αέρα μέσα. Θέλει καλύτερη εξαέρωση...
Ελπίζω οτι δεν έχει να κάνει με το πιο άσχημο σενάριο, δλδ να μην έχει γίνει σωστή δουλειά στην αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής (πλαναρίσματα κλπ.) και περνάει ακόμη καυσαέρια απο τους κυλίνδρους στα νερά ψύξης...
Δοκίμασε πάλι εξαέρωση και απ΄τα δύο εξαεριστικά.



+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teo106 16v 2001 (θεοφιλος)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1600 16v 2001

Ένταξη: 15 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 167
Τόπος: κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2010, 20:05:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια τα εξαεριστικα ειναι τρια κι οχι δυο...ενα στα κολαρα που μπαινουν στο καλοριφερ,ενα στο θερμοστατη ,κι ενα στο ψυγειο.........κανε μια σωστη εξαερωση και στα τρια..με τη σειρα που στα εγραψα,κι επειτα βλεπεις.........φιλικα παντα.......... Wink


στριβω με γαλλο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0882s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on