PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - προβλήματα με τη βαλβίδα διαχείρισης πίεσης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:07:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό με το χρόνισμα μάλλον θα το αφήσω και θα ελπίζω στο καλύτερο. Οι αντιπροσωπείες κάνουν τους κινέζους για τον τεντωτήρα (νομίζω από εκεί προέρχεται το πρόβλημα) και απ'ότι θυμάμαι δεν είναι λίγα τα λεφτά για την αλλαγή του..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
Αυτό με το χρόνισμα μάλλον θα το αφήσω και θα ελπίζω στο καλύτερο. Οι αντιπροσωπείες κάνουν τους κινέζους για τον τεντωτήρα (νομίζω από εκεί προέρχεται το πρόβλημα) και απ'ότι θυμάμαι δεν είναι λίγα τα λεφτά για την αλλαγή του..


140-150
δεν χρειαζεται να χρονιστη αν δεν το χει χασει...γι αυτο το αλλαζεις...για να το προλαβεις Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akis23 (AKIS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Fabia RS DSG etuned

Ένταξη: 01 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 579
Τόπος: SALONICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 08:19:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγω αλλαξα την εν λογω βαλβιδα πριν λιγους μηνες και ολα ΟΚ. Στην περιπτωση μου ανεβαζε υπερβολικη πιεση και το antipollution εσωσε την κατασταση. Το αυτοκινητο εχει δικλειδες ασφαλειας, οποτε ειμαστε καλα. Τωρα οσον αφορα τον τεντωτηρα σας προτεινω να τον αλλαξετε προληπτικα, απ τη στιγμη που φορατε παλαιοτερης γενιας ανταλλακτικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
psilos133 (Giannis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT (2007)

Ένταξη: 05 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 164

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Οκτ 2010, 13:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και απο μενα...τελευταια μου κανει κ μενα κατι κολπα μια τραβαει πολυ καλά μια παει με το ζορι...επίσης, στο ξεκίνημα κανει σαν να μπουκώνει καμια φορά αλλα πολύ σπάνια..(πατας γκαζι κ δεν ακουει)..Το μοτερ εχει γύρω στα 50.000 χλμ..Χρονισμα ή βαλβίδα ή μηπως κάτι αλλο??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2010, 12:05:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

psilos133 έγραψε:
Γεια σας και απο μενα...τελευταια μου κανει κ μενα κατι κολπα μια τραβαει πολυ καλά μια παει με το ζορι...επίσης, στο ξεκίνημα κανει σαν να μπουκώνει καμια φορά αλλα πολύ σπάνια..(πατας γκαζι κ δεν ακουει)..Το μοτερ εχει γύρω στα 50.000 χλμ..Χρονισμα ή βαλβίδα ή μηπως κάτι αλλο??


peugeot Very happy
Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 17:30:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο οτι φαινεται σημερα τα παιξε και η δικη μου η Ν75 μου μιας και εβγαλε το ρημαδομηνυμα του αντιπολουσον εκει που το εστιβα, και αρχισε να πηγαινει σαν ατμοσφαιρα και στο μπαρομετρο μετα απο σβησιμο του κινητηρα ναι μεν ξανατουρμπιζε αλλα σηκωνε οτι πιεση να ναι απο την προκαθορισμενη.
Αυριο παω να την παραγγειλω την γα@@@@νη, επειδη με κωδικο δεν καταλαβα ποιος ειναι τελικα εχουμε τελικη διαγνωση?
Και τελος ειναι ασφαλες μεχρι να την εχω τη βαλβιδα να μετακινω χαλαρα το αμαξι?
Να σημειωσω οτι κοντευει τις 60.000 χλμ το αμαξι οποτε το νου μας να τα προλαβαινουμε αυτα!!
Ελπιζω να τελειωσει και αυτο το θεμα και να χαρω το αμαξι..


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 18:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aλλαχτηκε επιτυχως και σε μενα η περιβοητη ηλεκτροβαλβιδα Ν75.
Κωδικος βλαβης στο διαγνωστικο Ρ0299, πληροφοριακα αυτο.
Αν εχετε μαστορα τσακαλι και γνωστη του αυτοκινητου σε 10 λεπτα ειστε ετοιμοι, οπως εγω πριν λιγο καλη ωρα..
Θελει οντως σηκωμα σε ραμπα και ψαχουλεμα αρκει να ξερουν που να ψαξουν και πως να την κουμπωσουν σωστα.
Τιμη ανταλλακτικου 55 ευρω και οτι παρει ο καθε μαστορας.
Κωδικος που εγραφε το κουτι απο εξω ηταν electrovalve 1922.S2
Ολα καλα λοιπον και ας εχουμε το νου μας να το προλαβουμε την επομενη φορα, αν και σαν ανταλλακτικο ευτυχως ειναι απο τα φτηνα.
Εμενα μου βγηκε off πριν καν τα 60.000 χλμ οποτε μαλλον ειναι στα προληπτικα που πρεπει να αλλαζουμε και αυτη.
Τελος καλο ολα καλα λοιπον.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 19:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραιος ο βαγγελης.αντε καλες βολτες!!!τωρα ειναι οκ το αμαξι??
αν θυμαμαι ομως καλα,αυτος ο κωδικος ειναi χαμηλης πιεσης.σου εκοψε την πιεση οταν στον εβγαλε η οχι?
για παρακολουθησε το μηπως σου ξαναναψει.



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 19:48:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαγγο μου απλα το αμαξι εγινε ξαφνικα ατμοσφαιρικο και μετα απο σβησιμο και αναμα ξανα ναι μεν ξανατουρμπιζε αλλα η πιεση στο μπαρομετρο ηταν σε τρελα νουμερα και παντα προς τα πανω.
Τωρα δοξα τον υψιστο και μεχρι στιγμης, να μη λεω και μεγαλες κουβεντες, ολα οκ.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallye207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 01:50:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:06:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallye207 έγραψε:
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον

βρηκες λυση???φορας μπαρομετρο??? αν ναι,κατα 90% σου εχει κοπει το σωληνακι που σου δειχνει πιεση το μπαρομετρο κ χανει απο εκει.λογω βασης παει μπρος πισω το μοτερ,κ βρισκει στις σωληνες του αιρκοντισιον κ τρυπαει.λυσε το φιλτροκουτι,βγαλτο κ δεν το σωληνακι στο τσουτσουνι του ανταπτορα.αν δεν ειναι αυτο μας λες κ ολο κ κατι θα βρουμε Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallye207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:38:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
rallye207 έγραψε:
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον

βρηκες λυση???φορας μπαρομετρο??? αν ναι,κατα 90% σου εχει κοπει το σωληνακι που σου δειχνει πιεση το μπαρομετρο κ χανει απο εκει.λογω βασης παει μπρος πισω το μοτερ,κ βρισκει στις σωληνες του αιρκοντισιον κ τρυπαει.λυσε το φιλτροκουτι,βγαλτο κ δεν το σωληνακι στο τσουτσουνι του ανταπτορα.αν δεν ειναι αυτο μας λες κ ολο κ κατι θα βρουμε Wink


δεν είναι μόνο το σωληνάκι γιατί δεν πάει το αμάξι...μάλλον για τουρμπίνα πάμε...(ετσι όπως το βλέπω)το πήγα στην αντιπροσωπεία το βαλανε στον εγκέφαλο και δεν έβγαλε τπτ...αύριο παω να το αφήσω να βγάλουν προφυλακτήρα για να μπορέσουν να δουν την τουρμπίνα...
edit: μπαρόμετρο έχω 1.2 σηκώνει με το ζόρι...και δεν την κρατάει καθόλου..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:48:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαλβιδα αλλαξες να δεις αν εφταιγε αυτη?
Αν δεν αλλαξες κανε τον κοπο..56ε κανει αν θυμαμαι καλα


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
rallye207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 23:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά στην αντιπροσωπεία δεν θα το κοιτάξουν και αυτό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 19:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω και γω τη συνεχεια της ιστοριας μου μιας και ειμαι σε απελπισια πλεον.
Αλλαξα και τη γα** Ν75 και παω να πατησω.
Ξανα antipolution fault σε σπασιμο 4ης και ατμοσφαιρα ξανα.
Ξανα Ρ0299 αν θυμαμαι καλα, ανεπαρκης πιεση υπερτροφοδοσιας και συνεχομενη χαμηλη πιεση
Σβηνω τα παντα σε επισημο διαγνωστικο και αρχιζω να κοιταω wastegate, σκαστρα απο vag που φοραει το αμαξι, σωληνακια σωληνες μπαρομετρα και ολα.
Μηχανικο προβλημα μηδεν.
Μαζευω μποσικα στην wastegate,ξανα πατημα ξανα στην 4η στιγμιαιο κοψιμο και antipolution fault ξανα και ατμοσφαιρα.
Τπτ και με αυτο.
Παω για δουλεια χαραματα και χαλαρη 3η πεταει ξανα antipolution fault και καπακι engine man system fault η καπως ετσι το μπ@@@@@λο.
Σταματαω επιτοπου σβηνω μιας και το αμαξι στο ρελαντι εκανε σα να ρεταρει, σβηνω ξαναναβω και το engine ειχε σβησει αλλα δουλευε κανα δεκαλεπτο βεντιλατερ σερι!
Ξανα διαγνωστικο και βγαζει 4 - 5 σφαλματα σχετικα με πεταλουδα γκαζιου, αποκρισης κτλ.
Τα ξανασβηνω ολα και τωρα σκεφτομαι πλεον να πατησω γιατι κατι θα ξαναβγαλει.
Εσχατη λυση πλεον μετα απο συννενοησεις τηλεφωνα κτλ ειναι η αναβαθμιση λογισμικου απο τη μαμα πεζω μιας και το αμαξι δεν εχει ξανακανει κατι τετοιο απο οταν αγοραστηκε (2007),προγραμματιστηκε κτλ, το αμαξι να ξαναγινει δυστυχως μαμα μετα απο τρια χρονια αξεχαστου φτιαξιματος και χαρας στο δρομο, και να ξαναπεραστει το αναλογο προγραμμα μπας και δουλεψει επιτελους σωστα με το καινουργιο και αναβαθμισμενο λογισμικο...
Αν παλι δεν δουλεψει σωστα ουτε ετσι με βλεπω για πωλητηριο και αποχαιρετηστηριο επιλογο, ευχαριστιες και ολα τα συναφη..
Δυστυχως η τελευταια μου αποπειρα το αμαξι να γινει ακομα πιο δυνατο μονο προβληματα απεφερε εδω και ενα μηνα..
Εναποθετω πλεον ολες μου τις ελπιδες στην τελευταια λυση που προανεφερα μιας και μονο λυπη εχω παρει τις τελευταιες μερες και το αμαξι το αγαπησα και το προσεξα πιο πολυ και απο εμενα...
Συγνωμη για το μελο της υποθεσης, απλα γραφω εδω για να τα πω σε καποιον και γω..
Παιδια ( ξερετε ποιοι ) ελπιζω με αυτο που θα κανω αυριο κιολας να πετυχει και επιτελους να χαρω και γω την υβριδικη μου..


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 19:51:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαγγελη sorry για την βλακεια που θα πω...
μηπως εχει χασει χρονισμα?
καπου εχω διαβασει εδω μεσα αντιστοιχα συμπτωματα με τα δικα σου....
αλλα δεν θυμαμαι τι εφταιγε Embarassed
νομιζω το χρονισμα
δεν το κοιτας καλου κακου κι αυτο?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 19:56:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τo σκεφτηκαμε και αυτο φιλε και μην ακουω για βλακειες κτλ, δεκτες καθε προτασεις πλεον εδω που εφτασα..
Οσες φορες μπηκε στο διαγνωστικο, και τις τελευταιες μερες ηταν παρα πολλες δυστυχως, δεν επαιξε ποτε κατι τετοιο,ποτε δεν εδειξε τετοια δειγματα ουτε πριν ουτε μετα την αναβαθμιση που του εγινε, συν οτι το αμαξι εχει ηδη χρονιστει δυο φορες και με τον τελευταιο τεντωτηρα σαν ανταλλακτικο.
Οποτε το απεκλεισα και αυτο.
Τωρα πλεον μενει να δοκιμασω αυτο που ειπα αλλιως μαυρη ειναι η νυχτα που λενε...


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 23:49:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vaggelisgr έγραψε:

Παω για δουλεια χαραματα και χαλαρη 3η πεταει ξανα antipolution fault και καπακι engine man system fault η καπως ετσι το μπ@@@@@λο.
Σταματαω επιτοπου σβηνω μιας και το αμαξι στο ρελαντι εκανε σα να ρεταρει, σβηνω ξαναναβω και το engine ειχε σβησει αλλα δουλευε κανα δεκαλεπτο βεντιλατερ σερι!
Ξανα διαγνωστικο και βγαζει 4 - 5 σφαλματα σχετικα με πεταλουδα γκαζιου, αποκρισης κτλ.
Τα ξανασβηνω ολα και τωρα σκεφτομαι πλεον να πατησω γιατι κατι θα ξαναβγαλει.


Akriβως καρντια μου...θελεις αναβαθμιση θαρρω..
Τα ιδια ακριβως εκανε και ενος φιλου οταν πηγαμε να του κανουμε απντειτ και αφου εκανε ο σαλεξ μια διορθωση το εφερε στα ισια του!
Ρεταριζε και κεινο στο ρελαντι και δουλευε βεντιλατερ για ωρα!
Θα λυθει το προβλημα σου,αρκει να πας σε καποιους που ξερουν,γιατι δυστυχως δεν ξερουν ολοι..

Οσο για την χαμηλη πιεση,αυτο μου ακουγεται παραξενο..
Κοψιμο της πιεσης κανει οταν ειναι υπερβολικη,οχι ανεπαρκης!
Ελεγξε μηπως εχεις ραγισματα στο μαντεμι της τουρμπινας σου(τα οποια προκαλουνται απο αποτομες μεταβολες θερμοκρασιων,συνηθως οταν ειναι κρυο και το σπας,η απο υπερβολικες θερμοκρασιες οι οποιες μπορουν να προελθουν απο φτωχο μιγμα λογω χρονισμου)και χανεις πιεση απο κει..
Μην πειραξεις την βιδα απο την wg σε καμια περιπτωση!


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 23:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallye207 έγραψε:
Λογικά στην αντιπροσωπεία δεν θα το κοιτάξουν και αυτό?


Ας γελασω.......
Αμα δεν τους το πεις δε θα το κοιταξουν..

Υ.γ εξαρταται και που θα πας,για να μην παρεξηγουμαστε Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 13:08:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν και αφού έχεις κοπιάσει για αυτό το αμαξάκι, είναι πολύ κρίμα αυτό που λές να το πουλήσεις Sad
Άσε την αντιπροσωπεία γιατί οι περισσότεροι δέν έχουν ιδέα από βελτιώσεις και άσε που όλες οι (αντιπροσωπείες) ψάχνουν "την εύκολη λύση" στα προβλήματα!
Πολύ καλύτερα να πάς για ένα τσεκάρισμα στο πρόγραμμα και ένα update όπως σου είπε ο recife(απλά μέχρι τότε να είσαι χαλαρός)! Εάν και τότε δέν βρείς την υγεία σου, κάτσε ψάξε το hardware σε κάποιον σοβαρό μηχανικό peugeot και όχι στην αντιπροσωπεία που σου πούλησε το αμάξι γιατί εκέι σίγουρα θα τα ρίξουν στη βελτίωση Wink

υ.γ. μπουζί φοράς σωστά-καλά;
υ.γ. εάν από χρονισμό και συμπίεση είσαι ok τότε σίγουρα θα βρέις τη λύση, όλο και κάτι περιφεριακό θα στην κάνει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1481s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on