Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
307 S16 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307
Ένταξη: 02 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 10:43:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως σου φανηκε;
PUG S16 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 10:58:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ath7 έγραψε: | [...]Αυτο που εγραψε ο sinanai πρεπει να μπει γιατι εχει το ονομα μου και περνει τεραστια αξια![...] |
Χαίρομαι που συμφωνείτε μ'αυτά που έγραψα,αν και τα θεωρώ λίγο-πολύ αυτονόητα! Ελπίζω η συνέχεια να συμβαδίζει... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 11:09:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307 S16 έγραψε: | Πως σου φανηκε; |
αν κοιταξεις τις μετρησεις του φινου
το ιδιο αμαξι στο μαχα με αλλες ρυθμισεις εβγαλε 187 τη μια και 199 την αλλη.......
οποτε ειναι αυτονοητο οτι ενα νουμερο και μια καμπυλη μονη της δε λενε πλεον τιποτα σε κανενα
τι εκκεντρα θες να βαλεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 11:13:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε μιας και το θεμα
μπαινει σε μια σειρα
ας συνεχιζουμε την οποια κουβεντα για βελτιωση στο σχετικο τοπικ και οχι εδω?

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 15:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστηχως ομως το νταινο που μας εβαλες ειναι...."ειναι",οποτε δν εχουμε σμυπερασμα...
Εσυ αφου θα μετρηθεις και μετα θα εχεις μια ιδεα.
Οπως ειπαν και τα παιδια,ΑΝ εχεις 40-50ε να διαθεσεις μολις τελειωσεις το αυτ/το,θα ερθεις ομορφα κι ωραια θεσνικη,θα το μετρησουμε και θα το συγκρινουμε με καραμαμα 307 1.6 16β που εχουμε (παλι μετρο συγκρισης κτηνιατρε μου!).
Μετα παιρνεις την καραμπινα,γκλοκ,μπαστουνι του μπειζμπολ,οτι εχεις τεσπα προχειρο και πηγαινεις στο μαστορα σου
Υ.Γ. καλο θα ειναι στο τοπικ των δυναμομετρησεων να μπαινουν μετρησεις απο αλλα νταινο,τι λέτε? για να εχουμε ομοιομορφια μετρησεων.Τωρα αμα ειναι μετρηση πριν-μετα θαναι σωστη (ως προς την διαφορα) αλλα και παλι δν θα εμπιστευομαστε το νταινο εκεινο...
Υ.Γ. και ο στιβ ειναι "κοτα" αφου δν ηρθε να μετρηθει τοτε,ειχε βγει λεει απο νοσοκομειο 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 23:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: |
ι θα το συγκρινουμε με καραμαμα 307 1.6 16β που εχουμε (παλι μετρο συγκρισης κτηνιατρε μου!).
|
To όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2008, 07:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά ο 307 πέρα από την αλλαγή του μοτέρ έχει κάνει και άλλες μετατροπές για περισσότερη ιπποδύναμη?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2008, 10:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...οχι αλλα ετοιμαζεται...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307 S16 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307
Ένταξη: 02 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2008, 11:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτη την στιγμη μονο χταποδι και σκουπα φοραω. Αλλα ετοιμαζομαι για προγραμματακι, εκκεντροφορακια
PUG S16 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2008, 11:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ε μιας και το θεμα
μπαινει σε μια σειρα
ας συνεχιζουμε την οποια κουβεντα για βελτιωση στο σχετικο τοπικ και οχι εδω?
 |

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2008, 02:51:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια και το 1.6 κανει σχετικη διαφορα....υν οτι εχει πολυ καλο επιπεδο σαν βαση να ξεκινησεις περεταιρω βελτιωσεις...Αλλα και παλι λυπαμαι για το επιπεδο μας....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dash5 (kostas) Μόλις έγραψα

307 1.6 16v 2006
Ένταξη: 09 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2010, 17:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια χαρά σε όλους! Σκεφτόμουν να ανοίξω νέο θέμα γιατί αυτό μόνο για την μετατροπή από 1,6 16v σε 2,0 180 δεν λέει!!
Το σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό και θα ήθελα αν κάποιος έχει αντίστοιχη εμπειρία από τη μετατροπή να πει δυο πράγματα για το τι θα πρέπει να προσέξουμε, αν θέλει το κόστος και φυσικά την απόδοση του αυτοκίνητου που είναι 300+ κιλά ελαφρύτερο από το cc!!
Φυσικά η λύση που κοιτάζω είναι τροπέτο απο 2,0 180hp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2010, 18:24:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρειαζεσαι κομπλε μουρη απο CC.Και απο RC κανει αλλα θα ειναι λιγο μπλεξιμο με ημιαξονια,κλπ...
Δεν ξερω αν κανει και απο C4 αν και τα μοχλικα του σασμαν ειναι εντελως διαφορετικα απο του 206/307 οποτε εκει λογικα θα χρειαστει πατεντα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dash5 (kostas) Μόλις έγραψα

307 1.6 16v 2006
Ένταξη: 09 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2010, 19:24:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Θα ψάξω όλο το μπροστινό από το 2,0 180hp CC που μπαίνει πάνω κουτί. Τίποτα άλλο.
Δεν θέλω να το μπλέξω καθόλου το θέμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Δεκ 2010, 20:06:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά, πόσο κοστίζει ένα τέτοιο εγχείρημας; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dash5 (kostas) Μόλις έγραψα

307 1.6 16v 2006
Ένταξη: 09 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Δεκ 2010, 18:14:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμία αντίστοιχη εμπειρία δεν υπάρχει?
Αν κάποιος έχει κάποιες πληροφορίες αν θέλει έστω και με pm να βοηθήσει!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 12:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | τα μοχλικα του σασμαν ειναι εντελως διαφορετικα απο του 206/307 οποτε εκει λογικα θα χρειαστει πατεντα.  |
Ουτως η αλλως τα μοχλικα του 206 δεν εχουν καμια σχεση με του 307 του c4 και του 307 ειναι σχεδων ιδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|