Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 15:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: |
apla na sympliroso oti to filtrokouti ayto pasxei apo trofodosia kai oxi apo kati allo...
kathos to filtration element einai ontos poly megalo alla stin pragmatikotita doulevei to miso
(an deis to "leromeno" meros sto filtro tha katalaveis ti ennoo)
kai stin mama morfi to ypoloipo doulevei tropo tina san "plenum"
opote an kratisoume tin mama solina
(nomizo stin ellada legetai agelada i kano lathos?)
kai anoiksoume se sosta simeia trypes kai to trofodotisoume me kryo kai ypo piesi aera
(me vasi tin sosti roi panta)
tote tha to kanoume na doulevei sto 100% ton dynatotiton tou kai oxi sto 50% pou einai tora.
ase pou paizei kai ena thema me ti roi tou aera stin solina paroxis tou...
alla vrika lysi kai malista low cost opote eimaste entaksei kai apo ekei...
|
Egω θα σταθω εδω..
Ειχα σκεφτει και παλαιοτερα αυτη τη λυση αλλα γρηγορα απορριφθηκε γιατι δεν υπαρχει χωρος ωστε να μπορεσω να βγαλω μια σωληνα απο την αριστερη μερια του φιλτροκουτιου..
Πιστευω πως θα ζωντανεψει αρκετα αν βρουμε λυση σε αυτο και θα εχουμε και αριστη ποιοτητα φιλτραρισματος!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 15:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayto pou leo me tin epipleon paroxi,
ennoeitai kai ginetai...
to exo kanei,
apla oxi sto diko mou (den prolava diladi )
Tespa to mono "provlima" (kai gia ta dika mou gousta panta)
einai oti veltionontas to mama filtrokouti
pairneis dynami pantou.
apo strofes "relanti" mexri kai ton kofti, exeis kalyteri apokrisi sto patima tou gkaziou, kai genika den xaneis pouthena...
eno ego thelo na to dynamoso mono psila kai ayto einai kati pou me provlimatizei...
(alla oxi gia poly molis vro xrono na asxolitho me to partali mou tha tin vgalo tin akri...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 16:38:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | volvos έγραψε: | ωραια δουλεια γιαννη αν και δε ξερω θα μπορουσες απο φ45 σε φ70 να πας με κωνο??
|
αυτό ήθελα να κάνω ,ένα σωλήνα κωνικό από 45 σε 70φ πέρσι όταν είχα στραβώσει την ζάντα μου είχα πάει σε έναν τορναδόρο για να μου την φτιάξει κ επί τις ευκαιρίας τον ρώτησα αν μπορεί να μου κάνει έναν σωλήνα ο οποίος θα είναι 45φ 4-5εκατοστά (για κουμπώνει στο κολάρο) κ μετά να ανοίγει κωνικά στα 70φ κ να συνεχίζει 70φ για άλλα 4εκατοστά για να μπορεί να κουμπώσει πάνω η χοάνη 16-17~εκατοστά περίπου όλος ο σωλήνας ,μου είπε ότι μπορεί να το κάνει πάω την άλλη μέρα να πάρω την ζάντα κ του λέω αν μπορούμε να κάνουμε κ τον σωλήνα κ μου λέει ότι εκείνη την στιγμή είχε δουλειά δεν προλάβαινε κλπ να μην πολυλογώ αυτή η ιστορία κράτησε ένα μήνα κάθε μέρα όταν σχόλαγα από την δουλειά κ αφού το μαγαζί ήταν στον δρόμο μου σταματούσα αλλά τζίφος ,μια μέρα εκεί που σερφάρισα στο ebay πετυχαίνω έναν μαγαζί το οποίο πουλούσε reducer για εξατμίσεις κ έλεγε ότι φτιάχνει ότι κομμάτι θέλεις κατά παραγγελία του έστειλα ένα email 6ευρουλάκια μου ζήτησε για το κομμάτι+ 3,5€ τα μεταφορικά κ σε 5 μερούλες το είχα στα χέρια μου.
βασικά αυτό που θέλω να κάνω είναι η πατέντα του θανάση που έχει κάνει στο εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής αλλά με βαρελάκι ,
στα χαμηλά το βαρελάκι θα τραβάει αέρα από την 65άρα είσοδο κ όσο αναιβαίνουν τα χιλιόμετρα η είσοδος από το εργοστασιακό σκουπάκι θα ρίχνει αβέρτα κρύο αέρα μέσα στο βαρελάκι κ ο περίσσιος αέρας θα εκτονώνεται από την 65άρα είσοδο.
γίνεται αλλά θέλει πολύ παίδεμα κ χρόνο!
σκέφτομαι να πάρω μια οβάλ χοάνη π.χ.100χ160 ας πούμε αυτήν
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RX-5090
http://www.knfilters.com/images/l/RX-5090.jpg
κ με βάση αυτήν την χοάνη να κάνω ένα οβάλ φιλτροκούτι με πολυεστέρα κ μέσα σε αυτό να προσαρμοστεί το φίλτρο,ο σωλήνας που θα ενώνει το φιλτροκούτι με το εργοστασιακό σκουπάκι θα είναι ελαστικός αλλιώς στα πρώτα δύο πατήματα θα γίνουν όλα κομμάτια από τις ταλαντώσεις του μοτερ
εγώ σαν ιδέα την βλέπω πολύ καλή αλλά ας μας πουν την γνώμη τους κ οι γνώστες έχει πιαθανότητες να δουλέψει αυτό το πράμα η..........  |
an thes na pareis apodosi stis ypsiles strofes
(ok to ksero... exo ena kollima me to strofarisma... latris ton atmosfairikon vlepeis
kai opados ton V6 kai V8 moter )
tespa,
an se noiazei loipon i apodosi psila prepei na doseis prosoxi stin leptomeria...
na exeis san kanona
(to idio isxiei kai gia tis eksatmiseis)
otidipote prokalei "apokolisi rois" anevazei tin antistasi kata tin roi
an einai eisagogi exeis apo ena aplo pressure drop mexri "spasimo rois"
kai an tyxon milame gia eksatmisi
(px 90ares gonies me kolimata xoris kourmparisma ktl exeis anevasma tou back pressure )
opote an theleis na kaneis kati sosto dose podi stin rimada tin mpataria...
allios gia to sxedio pou paratheteis. exe to nou sou sto eksis....
sta atmosfairika dynoume emfasi stin "perimetriki" roi mesa ston agogo
kathos sto "kentro" exoume ton perioristi rois (petalouda)
eno sta yperpliroumena dinoume vasi sto pos tha einai i roi sto meson tou agogou, ekei einai oli i ousia
apo ekei kai epeita paizeis me thermokrasies eiserxomenou aera ktl...
to sxedio pou paratheteis einai sosto alla...
apo ti stimi pou i porni i mpataria einai sto simeio pou kanonika tha "kentrarize" ena px BMC esy to ferneis poio mprosta
opote dose vasi stin roi tou filtrarismenou aera na einai "kentrika" katefthinomenos pros ton sympiesti.
ennoeitai prosexe skalopatia eksoxes enoseis ktl...
apefyge oi esoterikes epifanies na einai lastixo/metalo kai toumpalin
i eisagogi apo to mama skoupaki an einai "kyklonika"
diladi na "skaei" perimetrika sto xoro metaksy filtration element kai case...
apo tin eisodo (piso apo fanari) analoga tin diametro pou tha epilekseis
tha kathoriseis kai to ti apokrisi tha exeis sto gkazi alla kai (en merei) tha sou rythmisei kai tin apodosi psila i xamila oson afora to fasma strofon...
kati akoma... ti typou filtration element tha xrisimopoieiseis?
(mia foto tha me dieykolyne poly)
keep up the good work  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 17:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δώστε ιδέες στο λαό
mech. δέν υπάρχει παρεξήγηση, πές ελέυθερα ότι θές..εξ'άλλου κουβέντα κάνουμε και κάθε γνώμη-άποψη είναι δεκτή!
Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι πως όσες διατάξεις για την εισαγωγή έχουμε αναφέρει(μαμά φιλτροκούτι, βαρελάκια, χοάνες κ.λ.π), είναι σωστές αρκεί να φτιαχτούν με προσοχή+μελέτη και κάθε μία ανταποκρίνεται σε διαφορετικές απαιτήσεις..ότι ζητάει ο καθένας δηλαδή, είτε πίστα, είτε κόντρες, είτε οικονομία και ησυχία, είτε απόδοση ψηλά, είτε χαμηλά και ούτω καθεξής..θα επιλέξει και ανάλογα!
Το θέμα όμως είναι, τι λειτουργεί παντού και πάντα με το συνολικά καλύτερο τρόπο;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 18:12:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θαναση παντα διαβαζω με σεβασμο ολα οσα γραφεις γιατι πραγματικα φαινεται οτι το εχεις το θεμα και εχεις παρα πολλες γνωσεις. Αυτο που εχει ''προβληματισει΄΄ ιδιαιτερα ειναι οτι σε πολλα thread γραφεις για τον κινητηρα 1,4 vti οτι ειναι ''διαμαντι''. Μπορεις να μπεις σε πιο ανατριχιαστικες λεπομερειες??
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2010, 21:41:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Δώστε ιδέες στο λαό
mech. δέν υπάρχει παρεξήγηση, πές ελέυθερα ότι θές..εξ'άλλου κουβέντα κάνουμε και κάθε γνώμη-άποψη είναι δεκτή!
Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι πως όσες διατάξεις για την εισαγωγή έχουμε αναφέρει(μαμά φιλτροκούτι, βαρελάκια, χοάνες κ.λ.π), είναι σωστές αρκεί να φτιαχτούν με προσοχή+μελέτη και κάθε μία ανταποκρίνεται σε διαφορετικές απαιτήσεις..ότι ζητάει ο καθένας δηλαδή, είτε πίστα, είτε κόντρες, είτε οικονομία και ησυχία, είτε απόδοση ψηλά, είτε χαμηλά και ούτω καθεξής..θα επιλέξει και ανάλογα!
Το θέμα όμως είναι, τι λειτουργεί παντού και πάντα με το συνολικά καλύτερο τρόπο;  |
Mpravo, arxizoume kai "syntonizoume" tis skepseis mas vlepo...
ayto pou leitourgei (san synolo apaitiseon) kalytera
kai me gnomona tin sxesi kostous/apodosis
einai to mama filtrokouti kai malista me to xartino element mesa...
dinei pantou, filtrarei arista ton aera ktl ktl alla den akougetai
kai dyskola rythmizetai na dinei mono stis psiles strofes...
meta akolouthoun oi ypoloipes epiloges pou
"eksidikevoun" ligo perisotero ta pragmata...
alla kostizoun...
dinontas omos kai ep'akrivos to customazation pou zita kapoios apaititikos pou den exei provlima na ta akoumpisei...
@kostasvti
an kano texniki analysi aytou tou kinitira,
tha eimaste ek ton pragmaton ektos topic...
xoris polla polla pantos exei tin idia arxi leitourgias me to kainourgio kai fysika polly poio ekseligmeno sta simeia moteraki
(pou se elafria amaksomata sygkrinomeno katevazei ta vrakia tou 1.2 TSI, )
pou exei parousiasei i suzuki sto kainourgio swift (1.2 16) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 00:50:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Δώστε ιδέες στο λαό
mech. δέν υπάρχει παρεξήγηση, πές ελέυθερα ότι θές..εξ'άλλου κουβέντα κάνουμε και κάθε γνώμη-άποψη είναι δεκτή!
Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι πως όσες διατάξεις για την εισαγωγή έχουμε αναφέρει(μαμά φιλτροκούτι, βαρελάκια, χοάνες κ.λ.π), είναι σωστές αρκεί να φτιαχτούν με προσοχή+μελέτη και κάθε μία ανταποκρίνεται σε διαφορετικές απαιτήσεις..ότι ζητάει ο καθένας δηλαδή, είτε πίστα, είτε κόντρες, είτε οικονομία και ησυχία, είτε απόδοση ψηλά, είτε χαμηλά και ούτω καθεξής..θα επιλέξει και ανάλογα!
Το θέμα όμως είναι, τι λειτουργεί παντού και πάντα με το συνολικά καλύτερο τρόπο;  |
Mpravo, arxizoume kai "syntonizoume" tis skepseis mas vlepo...
ayto pou leitourgei (san synolo apaitiseon) kalytera
kai me gnomona tin sxesi kostous/apodosis
einai to mama filtrokouti kai malista me to xartino element mesa...
dinei pantou, filtrarei arista ton aera ktl ktl alla den akougetai
kai dyskola rythmizetai na dinei mono stis psiles strofes...
meta akolouthoun oi ypoloipes epiloges pou
"eksidikevoun" ligo perisotero ta pragmata...
alla kostizoun...
dinontas omos kai ep'akrivos to customazation pou zita kapoios apaititikos pou den exei provlima na ta akoumpisei...
@kostasvti
an kano texniki analysi aytou tou kinitira,
tha eimaste ek ton pragmaton ektos topic...
xoris polla polla pantos exei tin idia arxi leitourgias me to kainourgio kai fysika polly poio ekseligmeno sta simeia moteraki
(pou se elafria amaksomata sygkrinomeno katevazei ta vrakia tou 1.2 TSI, )
pou exei parousiasei i suzuki sto kainourgio swift (1.2 16) |
Εάν όμως δέν λάβουμε υπόψην το κόστος(και θέλουμε και κάτι που να μας φτιάχνει τη διάθεση με τον ήχο τονώνοντας τον τουρμποχαρακτήρα ) τότε τι γίνεται; Η μάλλον καλύτερα, τι βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για τη βελτίωση της εισαγωγής;
Επιπλέον, όταν πάμε για βελτιώση full 1st stage με ποιά σειρά θα γίνουν οι βελτιώσεις φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση-κούλερ(δλδ. πότε θα βελτιώναμε την εισαγωγή, εάν τελικά χρειάζεται); Μιλώντας πάντα για το 207. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 01:16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(an kai ores ores mou dineis tin entyposi,
oti eite me douleveis, eite kati allo....)
pame loipon:
Milontas panta gia 207 kai fantazomai gia to diko sou
(pou kaloriziko kiolas diladi )
Einai aytonoito pos apo tin stigmi pou exeis ena systima eksagogis
pou den ftanei gia na kanei sosta tin apagogi ton kaysaerion
se faseis full fortiou (gia full strofes asto...)
tote einai logiko na ksekiniseis prota tin anavathmisi apo ekei...
den tha tou doseis parapano aera stin eisagogi, giati tote an prin sou "kleidone" stis 5500 meta tha sou "kleidonei" stis 5000 kok...
(analoga kai to poso apotelesmatiki tha einai i opoia eisagogi kaneis)
opote aytonoito einai prota tin eksatmisi opos katalavaineis,
stin synexeia ftiaxneis tin eisagogi
oste kai meta pas gia programma...
(etsi dineis megalyteri efxeria ston opoiondipote programmatisti na kanei poio aneta tin douleia tou)
tora apo ekei kai epeita peri eisagogis... i kaneis kati san ayto pou exei kanei o Giannis27 to opoio sigoura tha to akous
kai sigoura den xaneis se dynami...
i pas se varelaki BMC opou eite epilegeis na doseis podi stin mpataria
eite tin kratas ekei pou einai kai to vazeis piso.
pes mou sygkekrimena ti akrivos theleis gia na min grafo tsampa
kai kourazo kai ta ypoloipa paidia me ta kologreenglish mou... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 02:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με προβλημάτισες που είπες ότι η πιο πάνω χοάνη είναι για ατμοσφαιρικά κ επειδή σκέφτομαι να αλλάξω χοάνη σύντομα αν μπορείς δώσε μερικά info για τις χοάνες,αυτήν εδώ π.χ. που χωράει στο κενό που υπάρχει μεταξύ μπαταρίας/μετόπης
http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=567
από αύριο πάντως θα ψάξω να βρω κάνα τορναδόρο να μου κάνει ένα κωνικό σωλήνα 45-70φ,είπες ότι ο σωλήνας θα πρέπει να έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με την τουρμπίνα σωστά?
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 02:22:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nai, i esoteriki diametros tou solina pou tha xrisimopoieiseis
na erxetai "prosopo" me tin esoteriki plevra/toixomata tis eisagogis tou kompressora.
kai apo pano tous "sfixta" gia na min exeis paiksimata vazeis ena lastixo me 2 tsemperia.
tora ayti http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=567
tin filtroxoani, an mporeis kopse to mprostino tmima tis
kai antikatestise ton eso kono me enan oversize alouminenio.
ekei einai kai to mystiko stin omalopoiisi tis rois...
(siga to mystiko apo to 1960 to xrisimopoioun ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 02:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | ayto pou leo me tin epipleon paroxi,
ennoeitai kai ginetai...
to exo kanei,
apla oxi sto diko mou (den prolava diladi )
Tespa to mono "provlima" (kai gia ta dika mou gousta panta)
einai oti veltionontas to mama filtrokouti
pairneis dynami pantou.
apo strofes "relanti" mexri kai ton kofti, exeis kalyteri apokrisi sto patima tou gkaziou, kai genika den xaneis pouthena...
eno ego thelo na to dynamoso mono psila kai ayto einai kati pou me provlimatizei...
(alla oxi gia poly molis vro xrono na asxolitho me to partali mou tha tin vgalo tin akri...) |
Αυτο για τη δυναμη παντου... μπορεις να δωσεις περισσοτερες λεπτομεριες;
(Για στροφαρισμα εχω το 325 )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:44:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mech. σε καμία περίπτωση δέν σε δουλεύω ..απλά με τη κουβέντα μου δημιουργούνται κ'άλλες απορίες (σκεπτόμενος κάθε πιθανή εκδοχή)!
Η αλήθεια είναι ότι κάπως έχω πιάσει το νόημα για τις χοάνες σε αυτό το μοτέρ. Από ότι έχω καταλάβει, χρειάζονται οποσδήποτε heat sield και extra παροχή αέρα, ενώ οι σωληνώσεις πρέπει να έχουν στρωτή ροή.
Εκεί που ακόμα είμαι λίγο μπερδεμένος, είναι με την απόσταση από τη τουρμπίνα που θα έπρεπε να τοποθετηθεί μία χοάνη!
Και κάτι ακόμα, οι χοάνες ή και τα panel φίλτρα τί υλικού προτιμάται να είναι; Γάζας ή αφρού;
Υ.Γ. οι σκέψεις δέν πάνε μονάχα για το δικό μου, γιατί απλούστατα είναι νωρίς ακόμα και δέν έχω αποφασίσει κάν σε τί εισαγωγή-εξαγωγή θα πάω..σιγά σιγά να στωθεί πρώτα και να ωριμάσει η σκέψη, γι'αυτό ρωτάω και πολλά! (ίσως τείνω ελαφρά πρός τις χοάνες, λόγω ήχου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 17:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι χοάνες αφρού μπουκώνουν πολύ εύκολα κ μετά άντε να την καθαρίσεις
οπότε μια καλή χοάνη γάζας είναι καλύτερη απλά θέλει λίγο προσοχή στο πλύσιμο στέγνωμα για να μην χαλάσεις την γάζα!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 21:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | οι χοάνες αφρού μπουκώνουν πολύ εύκολα κ μετά άντε να την καθαρίσεις
οπότε μια καλή χοάνη γάζας είναι καλύτερη απλά θέλει λίγο προσοχή στο πλύσιμο στέγνωμα για να μην χαλάσεις την γάζα! |
αμα θελει προσοχη η γαζας...η αφρου τι πει ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 08:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αφρός δεν παθαίνει τίποτα.
Η γάζα αν κάνεις το λάθος και τη φυσήξεις με πίεση, ρίξεις νερό υπό πίεση, την πλύνεις με πολύ ζεστό νερό, τη στεγνώσεις με πιστολάκι ή γενικά αν έχεις καμια τέτοια παρόμοια έμπευση, την κατέστρεψες.
Όχι ότι δεν υπάρχουν κάποιοι που τα έχουν κάνει και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα φίλτρα τους, αλλά αν προσέξεις τη γάζα, έχει χάσει τη δομή της και έχει κάνει κενά που αφήνουν σκονη να περνάει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 13:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic
Τι άποψη έχεις για τι κιτ της forge?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 14:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μένα πάντως είναι η καλύτερη περίπτωση custom εισαγωγής μέχρι στιγμής, καθώς: έχει maximum τροφοδότηση κρύου αέρα, καλύπτει πιστέυω τα περισσότερα απο αυτά που αναφέρει ο Θανάσης, καθώς το μήκος της είναι αρκετό ώστε να δίνει ταχύτητα στον αέρα, διαδρομή χωρίς αυξομειώσεις της διατομής και εμπόδια, σκαλάκια κλπ, (αν και στην ένωση με την τουρμπίνα ίσως υπάρχει ένα τέτοιο θέμα), και... ήχο
Με τα κάποια μειονεκτήματα φυσικά δλδ. γρήγορο λέρωμα του φίλτρου λόγου του σημείου που τραβάει αέρα, κατα συνέπεια συχνό καθάρισμα και χωρίς εύκολη πρόσβαση καθώς αν δεν χρειάζεται να το σηκώνεις σε ράμπα, θα πρέπει τουλάχιστον να μπαίνεις απο κάτω για να αφαιρείς το φίλτρο...
Και φυσικά 217€ δεν είναι και λίγα!
Τα υπόλοιπα ο Θανάσης...
Κάτι τέτοιο είχα πάντα στο μυαλό μου, έστω και με πλαστικούς ή άλλου υλικού σωλήνες...
http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=&product=FMIND207

etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 15:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ πάντως δεν θα έβαζα το κιτκάκι τις forge για δύο λόγους
1ον η θέση στην οποία βρίσκεται η χοάνη είναι απλά απαράδεκτη,είναι κίνδυνος θάνατος για το μοτέρ φαντάσου μόνο να πέσεις σε καμιά τυφλή λακκούβα με νερό υδραυλική συμπίεση κ πάει το μοτέρ
μπορεί να ακούγεται ακραίο αλλά γίνεται την έπαθε μια φορά γνωστός μου με C4 2λιτρο του είχε βάλει ένας κομπογιαννίτης bmc να κοιτάει τέρμα κάτω όπως το κιτάκι τις forge πιο πάνω μια μέρα έπεσε σε μια τυφλή λακούβα με νερό κ πάει το μοτέρ.
γενικά από εκείνο το σημείο περνάει πολύ νερό λάθος όχι νερό λασπούρα
κ όποιος δεν πιστεύει ας ανοίξει τον θόλο να δει τη λασπούρα υπάρχει σε εκείνο το σημείο ,που σημαίνει ότι αν βγεις έξω με βροχερό καιρό η χοάνη σου θα γίνει μούσκεμα γεμάτη λάσπες
2ον δεν μου αρέσει που η σωλήνα από το κιτ είναι βιδωμένη στο σασί
το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κοπεί το κολάρο που ενώνει την τουρμπίνα με την σωλήνα από τις ταλαντώσεις του μοτέρ
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|