Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 09:12:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω...
Για να μην παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου,αναφερομαι παντα σε μοτερ RC.
Τωρα για το αν θα φοραει αλλο cooler ή μεγαλο dp,δεν το ξερω αν ειναι απαραιτητο με αυτον τον εγκεφαλο,παντως οταν με μαμα dp,cooler και τουρμπινα peakαρει στις 6500,δομικα τουλαχιστον(εννοω σαν hardware) φαινεται οτι δεν υπαρχει προβλημα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 15:08:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Βρε παιδιά δεν αρκεί ένα πρόγραμμα και μια τουρμπίνα για να βγάλει ένα 207 220 άλογα στις 6500.
Χρειάζονται και λιγα περιφερειακά.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
1) Χρειάζεται τουρμπίνα RC για κάτι τέτοιο
2) Χρειάζεται τουλάχιστον εξάτμιση RC για κάτι τέτοιο, πιθανότατα χωρίς καταλύτη για να είναι αρκετά ελεύθερη
3) Το αυτοκίνητο θα είναι χωρίς ροπή γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να τα καταφέρει με τέτοιο θερμικό φορτιο.
Χωρίς ροπή δεν θα θερμαίνει το intercooler του, οπότε ίσως να μη χρειαστεί αναβάθμιση.
Έτσι πιθανότατα γίνεται. |
4)ενα σετακι εκκεντροφορους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 15:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εινα λιγακι ακαταλαβιστηκα αυτα που λετε...κ για εμας που δε ξερουμε πολλα,δε καταλαβαινουμε δλδ τα πουντο GT πως εβγαζαν 200 αλογα με μαμα τουρμπινα??? γιατι οι ιδιοκτητες τους ετσι ελεγαν...
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 16:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | εινα λιγακι ακαταλαβιστηκα αυτα που λετε...κ για εμας που δε ξερουμε πολλα,δε καταλαβαινουμε δλδ τα πουντο GT πως εβγαζαν 200 αλογα με μαμα τουρμπινα??? γιατι οι ιδιοκτητες τους ετσι ελεγαν... |
Αν θυμάμαι καλά , με μαμά μπίνα τα πουντότζιτα κάπου λίγο πρίν τα 170 έφταναν.
Αλλά είπαμε... , Ελλάδα , ό,τι δηλώσεις... είσαι 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 17:55:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | bagosgt έγραψε: | εινα λιγακι ακαταλαβιστηκα αυτα που λετε...κ για εμας που δε ξερουμε πολλα,δε καταλαβαινουμε δλδ τα πουντο GT πως εβγαζαν 200 αλογα με μαμα τουρμπινα??? γιατι οι ιδιοκτητες τους ετσι ελεγαν... |
Αν θυμάμαι καλά , με μαμά μπίνα τα πουντότζιτα κάπου λίγο πρίν τα 170 έφταναν.
Αλλά είπαμε... , Ελλάδα , ό,τι δηλώσεις... είσαι  |
είχε και 180άρια, απλα το στρογγυλέψαν στα 200.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 18:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Octane έγραψε: | bagosgt έγραψε: | εινα λιγακι ακαταλαβιστηκα αυτα που λετε...κ για εμας που δε ξερουμε πολλα,δε καταλαβαινουμε δλδ τα πουντο GT πως εβγαζαν 200 αλογα με μαμα τουρμπινα??? γιατι οι ιδιοκτητες τους ετσι ελεγαν... |
Αν θυμάμαι καλά , με μαμά μπίνα τα πουντότζιτα κάπου λίγο πρίν τα 170 έφταναν.
Αλλά είπαμε... , Ελλάδα , ό,τι δηλώσεις... είσαι  |
είχε και 180άρια, απλα το στρογγυλέψαν στα 200....  |
τοτε που μπηκε το euro?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 19:57:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
k εγω οσα ξερω πανε μεχρι τα 160+ κατι ψιλα.τωρα βεβαια για τα 200 τι να πω???εχει ενας φιλος πουντο με κορμο 1.6 κ σφυριλατο κ δηλωνει 300 αλογα εφαγε 3-4 αυτοκινητα απο το mps του κολητου που ειναι 320 κ υποτιθεται οτι το mps εχει κ το 2πλασιο βαρος 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος

 207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 20:08:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κυβικά κάνουν την διαφορά, 700 γάρ..
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 21:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κυβικα ειναι η μιση αληθεια...μιας κ μιλανε μετα τα 180km/h... .
Ενταξει , το ενα μοτερ ειναι απο μουσειο... , η αρχαιοτητα η ιδια , κ για να παιξει με δυνατο MPS θελει big turbo (ακομα κ στα μισα κιλα ) που μεχρι τις 5.000rpm θα βγαζει 80 αλογα
Παραλιγο να παρω Punto GT πριν 2μιση Χρονια... . Τελικα πηρα αλλον παιδικο μου ερωτα...106 rallye...
300 αλογα με τι τουρμπινα τα δηλωνει?!? Προγραμμα κ dyno , που?
Ασε...χαλαμε το thread , ελα ομως που εχει γελιο το σκηνικο ρε γα**το 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 21:06:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε ναι τα κυβικα
πουντο 1000κιλα
μαζντα 1600+
το μαζντα 330+αλογα αρα καπου 5παρα κιλα ανα ιππο
το δε πουντο για να πιασει 5κιλα πρεπει να ειναι 210αλογα...
και ελεγε 300
καποιες φορες τα νουμερα οσο λαθος και να ειναι λενε την αληθεια  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 21:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το πουντο φοραει 2860rs,κ τα μετρα που ανοιξαν ηταν 600
μου εγινε κ εμενα προσκληση να ανοιξω με πουντο.το παιδι λεει οτι φοραει 1.4αρι μοτερ κ δηλωνει κ αυτος 300 αλογα λογικα οταν θα βρουμε χρονο κ οι 2 θα πατησουμε κ θα μαθουμε...
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 21:42:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπα , απο σταση 600μ ηταν κ εφαγε 4 αμαξια το πουντο με τα 300 αλογα ?!?
Επρεπε να το ειχε κανει σωβρακο το mps... που η 2α κ η 3η του ειναι τοσο απελπιστικα κοντες.
Κατι εκανε λαθος ο οδηγος του (κ δεν το ξερει) 'η ειναι τελειως μαμα
Μεχρι τα 600μ ακομα κ το 120αρι elise πρεπει να ειναι μπροστα απο το mps.
Εγω νομιζα πως ανοιξαν ρεπριζ 2ες , 3ες , 4ες , 5ες , γι'αυτο μου φανηκε λογικο να φαει τοσο το punto 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2010, 21:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GT με 300 αλογα,για να μην σπαει και στον μηνα κιολας,λιγο ζορικα...
Τουλαχιστον αν ζητησεις τοσα απο τον Ρουμελη,πρωτα θα σου προτεινει να στο κανει 1.6 16v και μετα ολα τα υπολοιπα...
Τουλαχιστον το δυνατοτερο βολτισιο GT που περασε απο την Θεσσαλονικη,ειχε καπου στα 320-340,με 16v σαν το προαναφερομενο και κοστολογιο πολυυυ χρημα.
Και φυσικα δεν ηταν για παραπανω απο 5 πατηματα σερι γιατι κοκκινιζαν ολα...
Τωρα βεβαια εχουν ξεφυγει τα πραγματα αλλα απο 8v τα 300 δεν ειναι παλι ευκολο πραγμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2010, 01:53:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ας αφησουμε την ιστορικη αναδρομη στο group fiat κιας απιστρεψουμε στο 1,6 thp 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2010, 09:48:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
milvas7 έγραψε: |
για την ακετόνη έχεις άποψη που ρώτησα πρίν κ για το οίκο με φ.ε?
παρεπιπτόντως όλα τα θαλασσινά θέλουν γερά πορτοφόλια το ξέρω τα ωραία γούστα πληρώνονται |
Για να επανέλθουμε σε αυτό που ρώτησε ο Μίλτος,
γνωρίζω ότι η ακετόνη και τα αρωματικά (ναφθαλίνη κλπ) βελτιώνουν την αντικροτικοτητα της βενζίνης. Αρκετά από αυτά δεν κυκλοφορούν στην αγορά ως καθεαυτώ βελτιωτικά.
Σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις κάποια συγκεκριμένη αναλογία ή απλώς να βάζεις με την ελπίδα ότι κάνει καλό;
Το πρόγραμμα ΟΙΚΟ συνήθως βγάζει 180-185 ίππους με 28-29 κιλά ροπής.
Φαντάζομαι ότι οποιαδήποτε βελτίωση στην ποιότητα βενζίνης μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.
Η δυσκολία είναι ότι θα πρέπει να βρεις σταθερή ποσότητα ανάμιξης με τα πρόσθετα, αν σκοπεύεις να τα χρησιμοποιείς ώστε να δούμε έμπρακτα πόσο καλυτερη γίνεται η ποιότητα καυσίμου με αυτά.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος

 207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2010, 11:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο ναι, σκέπτομαι να το χρησιμοποιώ σε σταθερή ποσότητα κ άπαξ, σε 95άρα βενζίνη, με ένα γέμισμα, που αντιστοιχούν σε περίπου 3ml στο λίτρο ,χοντρικά δηλ 150ml στο ρεζερβουάρ.
Αυτό που διάβασα, είναι ότι πρέπει να κάνει ρισέτ ο εγκέφαλος, βγάζοντας τον πόλο για να διαβάσει τα καινούρια δεδομένα καύσης.
Είναι safe αυτο με τον πόλο? μιλάω πάντα για μαμά εγκέφαλο
υγ. 1 λίτρο άνυδρο ασετόν 3 ευρώ 
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2010, 16:37:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ θα έλεγα να μην παίξουμε τους χημικούς.....
καθώς η χημεία έχει σχέση με την ακρίβεια στις δοσολογίες κτλπ κτλπ κτλπ...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος

 207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2010, 17:16:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν παίζουμε τους χημικούς, έκανα παράθεση προηγουμένως ότι η αναλογία ακετόνης στην βενζίνη για να δείς αποτέλεσμα κ να είσαι safe, είναι 2 εώς 3ml στο λίτρο
υπάρχουν κ σχετικοί σύνδεσμοι για την ακετόνη
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Νοέ 2010, 01:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο μπορούμε να κάνουμε τη δοκιμή.
Ο εργοστασιακος εγκέφαλος δεν έχει καμία αντίρρηση με το να του βάλεις βενζίνη καλύτερης ποιότητας.
Αν βάλεις και το πιέσεις με λίγη ακομη πίεση θα φανεί κατά πόσον κάνει διαφορά το κόλπο με το ασετόν.
Σίγουρα θα έχει κάποια διαφορά εφόσον βελτιώνει την αντικροτικότητα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|