Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 23:05:24 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1,1 8V 60Hp , Βελτίωση ή Αλλαγή...κινητήρα?? |
|
|
Ρε παιδιά τι μπορούμε να κάνουμε για να δώσουμε κανένα extra αλογάκι στο καημένο μας το 206????
Όχι πολλά πράγματα. Καμία εξατμισούλα,καμία σκούπα και τέτοια γιατί δεν παίζουν και πολλά φταλέ
Τα 60 αλογάκια που έχει το 1100 μου φαίνεται πως γεράσανε και δεν πάνε μία.Γίνανε γαιδούρια
Πώς θα τα τονώσω λιγάκι να πάρουν τα πάνω τους????
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 00:58:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως το αδελφακι.Τα δικα μου 60 τωρα που κρυωσε ο καιρος περνανε δευτερη νιοτη-Λες μηπως να γεννησανε? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 03:10:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς σας βρήκα, και εγώ 60άρης είμαι.
Το μόνο που έχω αλλάξει στη μηχανή είναι ένα φίλτρο Κ&Ν. Η διαφορά είναι κυρίως στον ήχο ο οποίος βάρυνε λίγο. Στην απόδοση το κέρδος υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ μικρό. Αυτό που πρόσεξα εντονότερα είναι ότι ο κινητήρας δουλεύει λίγο πιο ομαλά από πριν.
Και κάτι άλλο: μην βάλετε εντελώς ελεύθερη εξάτμιση. Το έκανα και έπεσε η απόδοση. Αυτός ο κινητήρας χρειάζεται το backpressure του.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 10:33:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλος μηχανικός με 1.1 (δεν θα τον πετύχω να τον χώσω στο φόρουμ.....)έβγαλε το φιλτροκούτι και έβαλε ένα στρογγυλό από BX.....η πλάκα είναι ότι εκτός από θόρυβο είχε και αισθητή διαφορά.
Το καλό με το 1.1 είναι ότι ο κινητήρας περισεύει οπότε παίρνει κρύο αέρα από παντού
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ofitzis (Γιώργος) Μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 11:43:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μόνη βελτιωτική λύση που ακολουθώ εγώ είναι να διατηρώ τα κιλά του οδηγού σταθερά στα 67.Αξίζει τα λεφτά της αφού είναι συμβατή με όλους τους διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων,ακόμα και αγωνιστικών (βλέπε καρτ)...
Απότι είδα όμως στην συνέλευση απόκτησα και ανταγωνιστή καθώς κάποιος κύριος ονόματι Poison επιχειρεί να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη...
Αλήθεια θα κανονίσουμε κάνα καρτάκι ποτέ να γίνει της μουρλής?
I may be slow
but I am in front of you!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Darkvow (Λευτέρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.1 (8V) XN (2000)
Ένταξη: 06 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 12:39:23 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μοτέρ 206 1.1 |
|
|
Καλησπέρα σε ολους!!
Οι παλιοι μπορει να με θυμουνται, οι καινουργιοι μαλλον όχι!!
Τελικα δεν πεθανα όπως μπορει να νομιζατε
Οι δουλειες δεν με αφηνουν ουτε να κλ…….
Το 206 μου είναι ένα 1.1 του 2001.Τα 60 μουλαρια είναι χαλια.
Σκόπευα να τοποθετησω τον γνωστο 1600 16v του ραλυ, αλλα και πολλα χρηματα θα ξοδευα και μαλλον θα επρεπε να αλλαξω πολλα παραπανω πραγματα.
Τελικα μεσα στον Ιουνιο θα αλλαξω το μοτερ
Θα τοποθετηθει το 1600 8v του ραλυ, ενας εγκεφαλος, εμπρος αεριζομενα φρενα,
Το σασμαν του gti, και ένα χταποδι για καλυτερη εξαγωγη.
Αυτά μαζι με τα ηδη υπαρχοντα σκουπα και τελικο καζανακι, πρεπει να είναι καλα
Βεβαια αυτό που του λειπει είναι ένα σετ αμορτισερ και ελατηρια(στο μελλον).
Ολο το σκηνικο θα στοιχησει 1500 ευρω, επειδη εχω έναν γνωστο, και όχι σε οποιοδηποτε συνεργειο αλλα σε εξουσιοδοτημενο.
Το θεμα είναι όμως τι προγραμμα να βαλω. Εσεις τι προτεινετε??????????????
Περιμενω αποψεις και συμβουλες / παρατηρησεις.
Ευχαριστω πολύ,
Υ.Γ.
Νικελ πρεπει να κανονισουμε επιτελους για εκεινο το cd ρε μαγκα, θυμάσαι??? 
All these moments will be lost like tears in the rain... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 13:32:59 Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαζω το μοτερ τελικα, ερωτηση!!! |
|
|
Γεια σου ρε Λευτέρη !
Ξανακαλώς σε βρήκαμε !
Δε θα απαντήσω στην ερώτηση που θέτεις, γιατί δεν ξέρω την απάντηση...
Αντε καλωσήρθες !
Οσο για το Nikelένιο, τον πήρανε φαντάρο, οπότε περίμενε μερικούς μήνες ακόμα μέχρι να σου απαντήσει......
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 13:45:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρόνια και ζαμάνια ...
Οι παλιοί δεν ξεχνούν ...
Αν εννοείς το 206Club (Μusic CD) ... το έχω και εγώ ... οπότε αν ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 13:57:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαζω το μοτερ τελικα, ερωτηση!!! |
|
|
Darkvow έγραψε: | Θα τοποθετηθει το 1600 8v του ραλυ, ενας εγκεφαλος, εμπρος αεριζομενα φρενα,
Το σασμαν του gti, και ένα χταποδι για καλυτερη εξαγωγη.
Αυτά μαζι με τα ηδη υπαρχοντα σκουπα και τελικο καζανακι, πρεπει να είναι καλα
Βεβαια αυτό που του λειπει είναι ένα σετ αμορτισερ και ελατηρια(στο μελλον).
Το θεμα είναι όμως τι προγραμμα να βαλω. Εσεις τι προτεινετε??????????????
Περιμενω αποψεις και συμβουλες / παρατηρησεις.
|
Γιατί δεν κρατάς το σασμάν σου; Πιθανότατα είναι πιο κοντό από του GTI.
Επίσης ο εγκέφαλος θα έρχεται με το δικό του πρόγραμμα. Δεν βλέπω λόγο να το αλλάξεις, διότι ήδη θα πηγαίνει φέτες το αυτοκίνητο. Στην θέση σου αυτό θα έκανα, για να γλιτώσω μερικά ευρώπουλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Darkvow (Λευτέρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.1 (8V) XN (2000)
Ένταξη: 06 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 14:37:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το σασμαν ειναι τζαμπα. γι αυτο λεω να το βαλω.
Ολα βεβαια θα τα κρινω αφου το οδηγησω και αν μεινω 100% ικανοποιημενος.
All these moments will be lost like tears in the rain... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 16:26:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω θα ελεγα να κρατησεις το δικο σου σασμαν ή απο το 8βαλβιδο αν βρεις.Οσο για εγκεφαλο για μενα η λυση ειναι μονοδρομος.PEUGEOTSPORT 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bouxmaxer (S.) Μόλις έγραψα

 106 rallye Gr.N
Ένταξη: 03 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 21:17:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos giati einai monodromos re file ena ECU apo thn PS???Den mporw na to katalavw to moter den tha exei toso ektetamenh metatroph wste na thelei ena kalitero managment gia na kanei kaliterh douleia.Me ena kalo programmataki gia arxh apo ena gnwsto veltiwth tha kanei douleia tou to paidi.
Power Boost Service
Pappou tha mas leipseis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2003, 07:19:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bouxmaxer έγραψε: | Nikos giati einai monodromos re file ena ECU apo thn PS???Den mporw na to katalavw to moter den tha exei toso ektetamenh metatroph wste na thelei ena kalitero managment gia na kanei kaliterh douleia.Me ena kalo programmataki gia arxh apo ena gnwsto veltiwth tha kanei douleia tou to paidi. |
Βρε καλως τον γειτονα,χαθηκαμε ICELAND........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2003, 10:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι φιλε μου οτι και να βαλεις απο εξω δεν κανει απολυτος τιποτα.Βαζεις τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT (ολοκληρο τον εγκεφαλο οχι μονο τσιπακι) με σχεδον τα ιδια χρηματα και ετσι εχεις και ολοκληρο εγκεφαλο εγγυημενο και αργοτερα αν το πειραξεις κιαλο το μοτερ δεν θα χρειαστεις ξανα κεντρικη μοναδα.Οι εγκεφαλοι της PEUGEOTSPORT δουλευουν με εκκεντροφορους αλλα και σκετο να τον βαλεις θα δεις διαφορα ποιο πολυ απο ενα απλο τσιπακι.Μετα θες να βαλεις και εκκεντροφορυς?τους ριχνεις επανω και δουλευει αριστα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2003, 19:18:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιττο να πω οτι ο Νικος εχει απολυτο δικιο...
Περνεις κατευθειαν το σετακι της PS(εκκεντροφορο και εγκεφαλο)για το group N για 16αρι 8βαλβιδο και εχεις τρακτερισια ροπη και ζωντανια μεχρι τις 6500 ισως και παραπανω,οταν το μαμα μοτερ ψοφαει λιγο μετα τις 6000 με αποδοση περιπου στα 115-120 αλογα και ολα αυτα χωρις χταποδι ή πλανισμα καπακιου!!!
Εκτος αυτου εχεις εγγυημενο δουλεμα!
Εγω δοκιμασα στο δικο μου προγραμμα ελληνα βελτιωτη και ηταν μαπα εντελως...Ασε που πληρωσα και 90 χιλιαρικα οταν το αντιστοιχο τσιπακι της PS το πηρα λιγο αργοτερα μονο με 100 ευρω απο τον Ντινο.
Η διαφορα τρομερη παντου ιδιαιτερα απο τις 3000 μεχρι τις 5500 δεν ειχαν καμια σχεση τα 2 προγραμματα.
Μην εισαι χαζος και κανεις το λαθος να εμπιστευτεις καποιον αλλον...Αν υπηρχε οντως κατι καλυτερο οι αγωνιζομενοι δεν θα το προτιμουσαν;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bouxmaxer (S.) Μόλις έγραψα

 106 rallye Gr.N
Ένταξη: 03 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2003, 18:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Re c stelio thn exoume xanakanei auth thn kouvneta peri ECU gia ta pug mas kai eimai kata ths P.S. ama einai na vale allo ECU tha valw ena after market managment pou tha exei polles perissoteres dunatothtes apo to ths P.S.Den eipa pote pws den einai kalo auto thn peugeot alla gia mena se ena amaxi pou den exei anoixei moteraki auta pou tha parei tha ienai liga kai den axizei ton kopo.
Power Boost Service
Pappou tha mas leipseis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2003, 19:45:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Σπυρο μου αρεσει που ενω ξερεις ποσο κοστιζει ενας aftermarket εγκεφαλος εξακολουθεις να τον συγκρινεις με τον PS.
Καταρχην ο PS κοστιζει λιγοτερο απο 500 ευρα ενω ενας αγραφος θελει σιγουρα κανενα 1000αρικο οποτε δεν υπαρχει μετρο συγκρισης...
Ασχετα με αυτο ο προγραμματισμος ενος αγραφου δεν ειναι καθολου ευκολο πραγμα οποτε...
Εγω το λεω γιατι δοκιμασα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2003, 09:04:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο τωρα καταλαβα ποιος εισαι αν δεν κανω λαθος.
Μου ειχε πει ο Μιχαλης ο Παγουνης που εχει ενα 106 1300 αγωνιστικο ασπρο με γραμματα PEUGEOTSPORT σαν το δικο μου.Μου ειχε πει που λες για ενα 1300 RALLYE στην Θεσσαλονικη που ειχε βαλει εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT απο τον Ντινο και το αμαξι πεταγε.Μου ειπε κιολας για τα σκασιματα και τις φλογες που εβγαζε.Αν δεν κανω λαθος μαλλον για σενα μιλουσε.
Τωρα οσον αναφορα για τους εγκεφαλους που λεμε σιγουρα μπορεις να βαλεις εναν εγκεφαλο με παραπανω λειτουργιες οπως πχ και ANTI-LAG SYSTEM.Το θεμα ειναι πως η PEUGEOTSPORT ξερει τα αμαξια της καλυτερα απο τον καθενα.Χωρια που οι ανθρωποι ειναι Παγκοσμιοι ετσι
Δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ οπως λες φιλε μου.Στην Γαλλια τα 106 MINIGROUP A εχουν εγκεφαλο και εκκεντροφορους της PS και βγαζουν 155 με 160 αλογα.Ουτε αυξηση συμπιεσης ουτε πλανισμα ουτε τιποτα.Με μοτερ μαμα.Αυτοι οι κυριοι δηλαδη τοσο χαζοι ειναι που δεν το πειραζουν το μοτερ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2003, 17:03:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουυυπςςςςς....
Με πιασανε...
Ναι οντως εγω ειμαι ο κακοποιος κυριε αστυνομε!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2003, 17:19:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Ουυυπςςςςς....
Με πιασανε...
Ναι οντως εγω ειμαι ο κακοποιος κυριε αστυνομε!  |
Θα ηθελα καποια στιγμη να βρεθουμε φιλε μου να τα πουμε και απο κοντα.Να δω και το τερατακι σου Οταν το εμαθα απο τον Μιχαλη για το τσιπακι και ποσο το πηρες τρελαθηκα.Πηρα τον Ντινο τηλ δεδομενου οτι και σε εμενα βγαζεις την ταπα του εγκεφαλου και ξεκουμπονεις το τσιπακι.Οποτε λεω πως αφου εχει για το 1300 θα εχει και για εμενα και σε τιμη παραπλησια.Αλλα μου λεει ο Ντινος οτι παλια ναι μεν γινοταν ετσι,..τωρα ομως τον πουλανε ολοκληρο τον εγκεφαλο.Ρωταω που λες τιμη και μου φευγει το κεφαλι .230.000 δρχ ενω απο το 16βαλβιδο του MINI GROUPA εχει 110.000 δρχ περιπου.Βεβαια ο Ντινος ξερεις....μου λεει παρτον αν θες και οποτε εχεις μην σε νοιαζει...δεν μπορω να πω το παιδι σε τετοια ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ.Αλλα απο την αλλη λεω.......Αφου θα το κανω 16βαλβιδο δεν αξιζει τον κοπο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|