Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 17:39:18 Θέμα δημοσίευσης: trip computer |
|
|
δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί κάπου και πραγματικά το έχω απορία: στα αμαξάκια μας το trip computer υπολογίζει και την κατανάλωση του επιπλέον καυσίμου όταν λειτουργέι το κλιματιστικό????
και δεύτερον: γιατί όταν μπει η ταχύτητα στο "νεκρό" η στιγμιαία κατανάλωση δεν παραμένει σταθερή??? συγκεκριμένα στο δικό μου παίζει απο 0,4 έως 0,8
προσωπικά θεωρώ ότι θα έπρεπε να μένει σταθερό
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 18:21:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας του, θερμοκρασίας αέρα ποιότητας βενζίνης και τις λεπτομέρειες συντήρησης του (πχ κατασταση μπουζί/φιλτρου αέρος κλπ) έχει μία δεδομένη κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί μετρούμενη σε ποσότητα καυσίμου ανά μονάδα χρόνου (πχ lt/ώρα)
στην οθόνη του τριπ του 206 η απεικόνιση της εκτίμησης της κατανάλωσης γίνεται σε lt/100km οπότε από τη στιγμή που είσάγεται η έννοια της απόστασης παίζει ρόλο και η τρέχουσα ταχύτητα του οχήματος
πχ: αν κατεβαίνεις μια κατηφόρα 1 χιλιομέτρου με νεκρά με 60km/h θα χρειαστείς 1λεπτό και θα κάψεις Χ ποσότητα καυσιμου,
αν πας με 120km/h και νεκρά θα κάνεις 30" οπότε θα κάψεις Χ/2 ποόστητα
(όλα αυτά δεδουμένου ότι δεν αλλάζουν τα δεδομένα λειτουργίας του μοτέρ στο ρελαντί)
οπότε προσωπικά πιστεύεις λάθος 
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 17:16:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | το μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας του, θερμοκρασίας αέρα ποιότητας βενζίνης και τις λεπτομέρειες συντήρησης του (πχ κατασταση μπουζί/φιλτρου αέρος κλπ) έχει μία δεδομένη κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί μετρούμενη σε ποσότητα καυσίμου ανά μονάδα χρόνου (πχ lt/ώρα)
στην οθόνη του τριπ του 206 η απεικόνιση της εκτίμησης της κατανάλωσης γίνεται σε lt/100km οπότε από τη στιγμή που είσάγεται η έννοια της απόστασης παίζει ρόλο και η τρέχουσα ταχύτητα του οχήματος
πχ: αν κατεβαίνεις μια κατηφόρα 1 χιλιομέτρου με νεκρά με 60km/h θα χρειαστείς 1λεπτό και θα κάψεις Χ ποσότητα καυσιμου,
αν πας με 120km/h και νεκρά θα κάνεις 30" οπότε θα κάψεις Χ/2 ποόστητα
(όλα αυτά δεδουμένου ότι δεν αλλάζουν τα δεδομένα λειτουργίας του μοτέρ στο ρελαντί)
οπότε προσωπικά πιστεύεις λάθος  |
σέβομαι την άποψή σου αλλά επιμένω στη δική μου και θα στο εξηγήσω. δέχομαι το γεγονός ότι ανάλογα με τη λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί μπορέι να πάιζει η κατανάλωση. μικρές διαφορές πάνω κάτω είναι ίσως αποδεκτές!! αλλά αυτό που πάιζει βασικό ρόλο στην κατανάλση είναι οι στροφές του κινητήρα και πόσο πατάς το γκάζι για να πάρεις το αποτέλεσμα που θες σε κάθε διαδρομή. οπότε πιστεύω ότι εφόσον στο ρελαντί το αμάξι μας είναι στις 600 περίπου στροφές είτε κατεβάινει μια κατηφόρα με 100 είτε με 200 δεν υπεσέρχεται η έννοια της ταχύτητας στον υπολογισμό. και για να σε πείσω ακόμα περισσότερο κάνε το πράξη!! στην αρχή της κατηφόρας (με νεκρά πάντα) η ένδειξη θα είναι ίδια με την ένδειξη στο τέλος της κατηφόρας και ας έχει πιάσει το αμάξι 120 χμ/ώρα!!!
και επιπλέον: αν όπως λες υπολογίζει και την τρέχουσα ταχύτητα του οχήματος τότε σε ένα φανάρι με το σκεπτικό σου το αμάξι μας δεν καταναλώνει τίποτα γιατί η ταχύτητα είναι μηδέν!!!
ανοίξαμε ωραίο θέμα πάντως!!!!! 
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|