Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 12:25:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Να το πουμε ακομα πιο απλα...
Αν υπηρχε πιθανοτητα να λαδωνει το μπουζι,τοτε το μοτερ θα ειχε χασει πανω απο το 30% της ισχυος του οποτε το προβλημα δεν θα ηταν οι αναθυμιασεις αλλα το ντουμανι που θα εβγαινε απο την εξατμιση κατα την φαση της καυσης...
Αν και προσωπικα,πιστευω οτι θα ειχε σπασει μεχρι τοτε μιας και με την διελευση των καυσαεριων στο καρτερ,στροφαλος-μπιελες και κουζινετα θα ειχαν γινει ενα σωμα.  |
+1  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 12:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και καταπιαστήκαμε με υποπιέσεις, αναθυμιάσεις κλπ, έχω 2 απορίες.
Αναφέρομαι σε TU5J4 και συγκεκριμένη στην εξαγωγή αναθυμιάσεων:
1) Ψευτοκάπακο εισαγωγής: γιατί ενώ υπάρχει η μεγάλη δίοδος για την εξαγωγή των αναθυμιάσεων (το γνωστό γωνιακό μεταλλικό σωληνάκι που συνδέεται με κολάρο σχήματος U), υπάρχει και 2η δίοδος προς την πεταλούδα? (μετά την πεταλούδα συγκεκριμένα και μιλάω για το λεπτό σωληνάκι που ανέφερε κι ο Βασίλης).
2) Ψευτοκάπακο εξαγωγής: γιατί ενώ το εισαγωγής έχει 2 διόδους εξαγωγής αναθυμιάσεων, αυτό δεν έχει καμία? Από που διαφεύγουν οι αναθυμιάσεις στο ψευτοκάπακο εξαγωγής? Φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι η τάπα πλήρωσης είναι μονίμως με διαρροές σε αυτό το μοτέρ... πόσο μάλλον όταν σε ένα λίγο πολύ ίδιας σχεδίασης μοτέρ (TU5JP4) υπάρχουν δίοδοι εξαγωγής αναθυμιάσεων τόσο στο ψευτοκάπακο εισαγωγής όσο και στο εξαγωγής? Χρειάζεται/μπορούμε να επέμβουμε σ'αυτό με κάποιο τρόπο?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 16:40:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι η τάπα πλήρωσης είναι μονίμως με διαρροές σε αυτό το μοτέρ... πόσο μάλλον όταν σε ένα λίγο πολύ ίδιας σχεδίασης μοτέρ (TU5JP4) υπάρχουν δίοδοι εξαγωγής αναθυμιάσεων τόσο στο ψευτοκάπακο εισαγωγής όσο και στο εξαγωγής? Χρειάζεται/μπορούμε να επέμβουμε σ'αυτό με κάποιο τρόπο? |
Δεν ξερω αμα παιζει ρολο αυτο που λες. αλλα νομιζω απο την ταπα τρεχουν λαδια που πεταγονται απο το εκκεντρο. διοτι απλα η ταπα δεν σφραγιζει σωστα σε αυτο το μοτερ. πρεπει να βαλεις μια φαρδια λαστιχενια ροδελα με ιδια διαμετρο και να την περασεις κατω απο τα λαμακια της ταπας. παιρνει τα μποσικα και δεν τρεχει τιποτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 17:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
groupN έγραψε: | ...πρεπει να βαλεις μια φαρδια λαστιχενια ροδελα με ιδια διαμετρο και να την περασεις κατω απο τα λαμακια της ταπας. παιρνει τα μποσικα και δεν τρεχει τιποτα |
ναι, αλλά αν αυτά τα λάδια που βγαίνουν δεν είναι από το έκκεντρο που πιτσιλάει και ειναι από την προσπάθειά τους να διαφύγουν (υπό μορφή αναθυμιάσεων) τότε να το ταπώσεις ερμητικά δεν είναι κι ότι καλύτερο γι'αυτό ρωτάω...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 18:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι αναθυμιασεις,ειναι λιπανση του valvetrain.
Και τα δυο καπακια των εκκεντροφορων εχουν μεσα splash panel. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 12:58:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν ειναι αναθυμιασεις,ειναι λιπανση του valvetrain.
Και τα δυο καπακια των εκκεντροφορων εχουν μεσα splash panel. |
Οπότε εάν μπει δοχείο αναθυμιάσεων, το μόνο σωληνάκι που συνδέω πάνω του είναι το μεγάλο (U).
Γι'αυτό που ανέφερα σχετικά με αυτο της εξαγωγής εν αντιθέσει με του JP4 που έχει έξοδο?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)
Ένταξη: 16 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 01:39:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού υπάρχουν splash panel δεν θα έπρεπε να πετάγονται λάδια απο την τάπα. Θεωρώ πως ο Γιάννης έχει δίκιο. Οι αναθυμιάσεις λόγω πίεσης βρίσκουν διέξοδο από την τάπα. Ίσως γι'αυτό στον JP4 έβαλαν σωληνάκι και στην εξαγωγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2010, 08:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα...Θεωρειτε οτι θελετε και εγω με την πρωτη ευκαιρια λυμμενου μοτερ θα σας βγαλω μια φωτο απο τα καπακια εκκεντροφορων εσωτερικα,και απο J4 αλλα και απο JP4,για να σας φυγει η απορια...
Υ.Γ. Ξεχασα να πω οτι τα J4 εχουν εξωτερικο σωληνα του κορμου που ανεβαινει στην κεφαλη,σε αντιθεση με τα JP4 που το εχουν μεσα στον κορμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης

Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Νοέ 2010, 21:24:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια επισυμανση.Δεν εχει αναφερθει καθολου οτι σε ενα αμαξι που χρησιμοποιητε σε κοντινες αποστασης με αφαιρεμενες τις αναθυμιασης απο την υποπιεση τα λαδια περνουν υγρασια το χειμωνα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Νοέ 2010, 23:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό. Σε περίπτωση που ρίχνεις τις αναθυμιάσεις σε δοχείο, το να μπει στο εσωτερικό του καπακιού υγρασία έχει τις ίδιες πιθανότητες με το να τις ρίχνεις πριν τη πεταλούδα.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|