Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nsne (ioannis) Μέλος

peugeot 106gti
Ένταξη: 03 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2010, 18:06:29 Θέμα δημοσίευσης: Αεροδυναμικη... |
|
|
Ανοιγω αυτο το θεμα ψαχνοντας να βρω τροπους αν υπαρχουν να βελτιωσω την αεροδυναμικη απο το 106 μου(λογικα θα ενδιαφερει και αλλα παιδια με αλλα αμαξια).Καταρχην γνωριζετε τι συντελεστη αεροδυναμικης εχει το 106?υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ?
no pain-no gain |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2010, 19:29:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο συντελεστής αεροδυναμικής (Cx) για 106 s1 είναι 0.31 για τα απλά 1.4lt και 0.34 για τα XSi 1.4lt/1.6lt. Για τα s2 δεν ξέρω,ίσως να είναι κάπου κοντά με το XSi....
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2010, 11:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν σε απασχολει ακομα το θεμα,
περα απο το συντελεστη ποσθελκουσας
ψαξε να βρεις την επιφανεια αντιστασης για ολες τις εκδοσεις του 106
αυτο θα σου λυσει τα χερια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2010, 17:12:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην πρεπει να ξεκινησεις απο βασικοτερα πραγματα
γιατι θες να αλλαξεις την αεροδυναμικη
α. για μειωση καταναλλωσης?
β. για αυξηση σταθεροτητας στις στροφες κλπ?
το α δε συμβαδιζει με το β.........
πιο απλα για το α εφαρμοζεις λυσεις πριους τογιοτα με στενα λαστιχα ειδικα αεροβοηθηματα και προσπαθοντας να μειωσεις τριβες ακομα και το πλυμενο αμαξι επηρεαζει σε αυτο(θεωρητικα αλλα ναι)
το β ειναι το αναποδο...προκαλεις αντισταση με αεροτομες κλπ για να ασκησεις πιεση στο αμαξωμα και φορτιση στους τροχους.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2010, 18:31:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αεροδυναμικη... |
|
|
nsne έγραψε: | ...υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ? |
Δεν έχεις μονοθέσιο του Le Mans ή της Formula 1, βολτάδικο 106 έχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nsne (ioannis) Μέλος

peugeot 106gti
Ένταξη: 03 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 22:08:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αεροδυναμικη... |
|
|
gulik έγραψε: | nsne έγραψε: | ...υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ? |
Δεν έχεις μονοθέσιο του Le Mans ή της Formula 1, βολτάδικο 106 έχεις. |
...δηλαδη η βελτιωση της αεροδυναμικης σε 1 αμαξι,απευθηνεται σε κατοχους f1 η lemans?!??αρα και η βελτιωση των μοτερ μας απευθηνεται μονο σε αγωνιζομενους (συμφωνα με αυτα που λες).Ο λογος που σκεφτομαι να βελτιωσω την αεροδυναμικη(αν μπορω φυσικα),ειναι η καταναλωση σε υψηλες ταχυτητες.οπως ειπε και ο volvos...
no pain-no gain |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 22:13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τις αναζητήσεις περί διαχύτη σχολίασα, όχι γενικώς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nsne (ioannis) Μέλος

peugeot 106gti
Ένταξη: 03 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 23:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gulik έγραψε: | Για τις αναζητήσεις περί διαχύτη σχολίασα, όχι γενικώς. |
Οκ.sorry...
no pain-no gain |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 09:55:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για περιορισμο της καταναλλωσης
θες
γκριν οικολογικα λαστιχα με 175 φαρδος
ντυσιμο ολο το πατωμα
ξυλωμα αεροτομη
κλεισιμο τρυπες προφυλακτηρα οσο χρειαζεται μονο για αερα ψυγειο
μικρους καθρεπτες
λεπτο λαδι
κλπ κλπ
αυτα δε συναδουν με το gti χαρακτηρα σου νομιζω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 13:51:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σηκωσε και 2 δαχτυλα το καπω απο το πισω μερος και εισαι κομπλε..μιλαμε για πολυ ρεισινγκ κατασταση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nsne (ioannis) Μέλος

peugeot 106gti
Ένταξη: 03 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 17:59:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ παιδια σας ευχαριστω.
no pain-no gain |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2010, 00:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωτα να ξεκαθαρισουμε καποιες εννοιες:
οπισθέλκουσα : H αντίσταση στην κίνηση ενός αντικειμένου εξαιτίας του αέρα που μετατοπίζει την τροχιά της κίνησής του. Μετριέται με τις συνήθεις μονάδες δύναμης (Newton, Kp, κλπ.). Αυξάνεται ανάλογα με τη μετωπική επιφάνεια του αντικειμένου και το τετράγωνο της ταχύτητάς του.
συντελεστής οπισθέλκουσας : Αδιάστατος συντελεστής που αποτελεί μέτρο του πόσο αεροδυναμικό είναι το σχήμα ενός αντικειμένου. Συμβολίζεται με Cd ή Cx. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν Cd γύρω στο 0,30.
αεροδυναμική άντωση : Κατακόρυφη δύναμη, που ασκείται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και έχει φορά προς τα επάνω. Προέρχεται από τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς αυτό κινείται, και αυξάνεται όσο αυξάνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου, αποσταθεροποιώντας το. Το φαινόμενο μετριάζεται, αν το κάτω μέρος του αυτοκινήτου έχει όσο το δυνατόν πιο ομαλή επιφάνεια, ώστε να μη δημιουργούνται αναταράξεις. Απόλυτη λύση στο πρόβλημα αποτελεί ο σχεδιασμός του «πατώματος» με τη μορφή ακροφυσίου (δηλ. να ανασηκώνεται σταδιακά προς τα πίσω), ιδέα που επινοήθηκε από τον Κόλιν Τσάπμαν, ιδρυτή της Lotus, και εφαρμόστηκε τόσο σε αγώνες όσο και σε ορισμένα υπεραυτοκίνητα παραγωγής. Με τον τρόπο αυτόν, το αυτοκίνητο πιέζεται προς τα κάτω, καθώς αναπτύσσεται αρνητική άντωση (ground effect).
άνωση αρνητική : δύναμη που ενεργεί κατακόρυφα προς τα κάτω και προκαλείται από τη ροή αέρα γύρω από ένα αντικείμενο, όπως για παράδειγμα το αμάξωμα του αυτοκινήτου.
Ακολουθουν χρησιμες info για οσους προκειτε να αγωνιστουν σε αγωνες ταχυτητας
- Το ιδανικοτερο είναι η αναζητηση βελτιστου συνδυασμου μεταξυ αρνητικης αντωσης και αεροδυναμικης αντιστασης
- Χαμηλη αεροδυναμικη αντισταση = ταχητυτα
- Περισσοτερη αρνητικη αντωση = βελτιωση προσφησης
- Mια καμπυλη οροφη είναι αεροδυναμικα καλυτερη από μια επιπεδη (καλα ειμαστε εμεις)
- Η ροη του αερα κατω από το αυτοκινητο είναι εξισου σημαντικη με τη ροη επανω στο αυτοκινητο
- Η ροη του αερα στην αεροτομη εινα πολύ σημαντικη προκειμενου να είναι οσο το δυνατον ομοιομορφα κατανεμημενη η αεροδυναμικη αντωση στο πλαισιο
Ας ξεχασουμε τις υποσχεσεις πως με μια αεροτομη θα βελτιωθουν επιδοσεις και κρατηματα... αυτα ειναι μυθοι κι επειδη δεν εχουμε αεροδυναμικη σήραγγα για να κανουμε αμετρητες μετρησεις και ερευνες κι επειδη δεν τρεχουμε σε αγωνες κι επειδη ακομα και οι ειδικοι λενε δεν υπαρχει καταλληλη αεροτομη (επιμενω στην αεροτομη επιτηδες επειδη ειναι το πιο ευκολο να εγκατασταθει) για ένα αυτοκινητο, εξαρταται απο διαφορους παραγοντες οπως το οδοστρωμα τις καιρικες συνθηκες που επικρατουν, τις ταχυτητες (τα δεδομενα αλλαζουν ραγδαια με μια ανεπαισθητη αλλαγη στη ταχυτητα του οχηματος!)
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2010, 14:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για την οικονομία πάντος, μεγαλυτερα λαστιχα σε φαρδος (205 απο 195) και μεγαλύτερη διάμετρος ζάντας (17αρα απο 15αρα) ανεβάζουνε μεχρι και 1l/100 χλμ....
δοκιμασμένο απο μένα...
αν βάλω και την αεροτομή πίσω.. θα περάσω τα 10l/100χλμ μεση κατανάλωση...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|