Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 00:18:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell σου εγγυώμαι εγώ ότι έχει αρκετές χοντράδες και του 206 κύριος στο πλάι και θέλει αρκετή δουλίτσα..4 μέρες έτριβα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 05:00:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε,δεν διαφωνω,απλα εξαρταται πως οριζει κανεις το "χοντραδες"...
Εγω δεν εννοω το σαγρε στους αυλους,εκεινο ειναι λογικο μεχρι ενα σημειο,εννοω αλλα κακα σημεια οπως οι παρακεντρες εδρες των βαλβιδων με τους αυλους,οπως κανει η κεφαλη των 106 δηλαδη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 05:45:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό ακριβώς εννοώ σκέψου ότι και πίσω από τον οδηγό τις βαλβίδας έχει λακκουβάκι και γύρο γύρο πρέπει να ανοίξει ομοιόμορφα θέλει αρκετή δουλειά και πολύ χρόνο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 10:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα με φαει η περιεργεια μεχρι να λυσω μια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 10:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω 2 ακατέργαστες, θες να σου στείλω μία; 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να τονισω το εξης δε θυμαμαι αν μου τα ελεγε στελιος ή αλλος
γνωστο αγωνστικο c2r2 εκαναν ροικη
το μετρανε με μαμα καπακι και βγαζει χχχ
και εβγαλε -4 δυναμομετρο
παιρνουν καπακι c2 r2 το αντιγραφυν και βγαζει -2
τελικα βαλανε αυτουσιο το καπακι r2 Και εβγαλε +4 αν θυμαμαι καλα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι ξέρουνε μωρέ αυτοί οι Γάλλοι....
Άντε να τους εξηγήσεις ότι άλλο τρίψιμο τοίχου και άλλο αυτό που θέλουν να κάνουν.
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα πας μαχα μωρη ξεγανωτη γαλοτσα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:57:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | θα πας μαχα μωρη ξεγανωτη γαλοτσα? |
Ναι θα πάω....
Κάποια στιγμή
Αφού δούμε κι εκείνο το λαμπάκι γιατί άναψε 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 13:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε Challenge εγινε αυτο το σκηνικο,αν στο ειπα εγω Πανο...
Εκαναν την γνωστη "(η)ροικη" και τα γμησαν ολα.
Μαλιστα οι γαλλοι στο manual τους το αναφερουν κιολας οτι κανουν μονον γυαλισμα και μαλιστα δειχνει και σε ποια σημεια.
Sidobre έγραψε: | Εχω 2 ακατέργαστες, θες να σου στείλω μία;  |
Το ρωτας ρε;;;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 18:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο αν θελεις σε μια βδομαδα θα ερθω θεσσαλονικη και θα σου φερω την δικια μου κεφαλη απο xsara.
απλα στειλε μου το τηλ σ σε πμ για να μιλησουμε.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2010, 19:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αργα μεν αλλα σημερα μπηκα σπιτι.
Δεν εχω προβλημα ρε,απλα να ειναι ετσι οπως πρεπει για να μπορεσουμε να κανουμε οτι χρειαζεται(δηλαδη λυμμενη απο ολα,βγαλμενους οδηγους βαλβιδων και απο αμμοβολη). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
toure7 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2010, 02:54:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το χταπόδι είναι υπερβολή σε 1ο στάδιο, όπως και τα +20 άλογα ιδιαιτερα δύσκολα χωρις εκκεντροφόρους.
Άλογα δεν θα πάρεις με αυτο που θα σου πω, αλλά θα βελτιώθει σε επιδοσεις πολυ το όχημα χωρις να επηρεαστεί η αξιοπιστία του Κορωνοπηνιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2010, 07:12:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα πιο πάνω δύσκολο να δεις +20 πραγματικούς ίππους.
Εγω το χταπόδι το συστήνω.
Μόνο τη διαφορά σε βάρος να δεις του μαμά από το raceland δεν θα το μετανιώσεις
Το έχω εδώ και κάποια χρόνια και μια χαρά είναι.
Από οτι βλέπω έχει ακριβώσει. Εμένα το 2006 μου είχε στοιχίσει 116 στερλίνες με μεταφορικά στην Κύπρο από Αγγλία.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2010, 07:32:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
20 αλογα πανω απο μαμα,μονον με περιφερειακα,ξεχαστε το...
Με το καλυτερο φιλτρο και αλλαγμενη ολη την εξατμιση με την ιδανικοτερη που θα μπορουσε να ταιριαξει στην περιπτωση,αντε να δεις το πολυ 10 αλογα τα οποια ισως να ανεβουν 2-3 ακομα αν ασχοληθεις με τις ατελειες της κυλινδροκεφαλης.
Την 20αρια παντως την ξεχνας εντελως,εκτος και αν θες να βαλεις νιτρο.
Α,και για να μην λεμε τα ιδια και τα ιδια συνεχεια,το θεμα να συνεχιστει εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9633&start=0 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kflabouris106 (kostas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 31 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2011, 19:17:02 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγες σε 106 rallye,τι βαζω>? |
|
|
καλησπερα
νεος στο φορουμ και κατοχος πλεον ενος 106 rallye '03
Το αμαξι φοραει μια σκουπα και εξατμιση απο διχαλο και πισω,με μαμα καταλυτη
Σκεφτομαι συντομα να ξεκινησω τις αλλαγες στο αμαξι!
Ελεγα για ενα προγραμματακι και μια φλαντζουλα για συμπιεση,ομως στην ακρη του μυαλου μου ειναι και οι εκκεντροφοροι!!!
Τι μου προτεινετε?θελω το αμαξι πανω απο ολα να δουλευει σωστα και να μην βγαζεις θεματακια,δεν παμε και για καριερα απλα θελω να δω στο αμαξι μια καλη διαφορα,στην οποια θα ειμαι καλα απεναντι απο καποια αμαξια!!
φλαντζουλα λογικα απο 206 ετσι?
απο εκκεντροφορους τι λετε να βαλω?λεω να παω για μεταχιρισμενους αν βρω σε καλη κατασταση...να παω για μπουμπακια 272 9,3,αν οχι σε τι?το θεμα των εκκεντροφωρων δεν το εχω ψαξει και δεν ξερω σχεδον τιποτα!
τελος τι θα μου κοστισει περιπου η εργασια πανω κατω τοποθετηση εκκεντροφορων και αγορα φλαντζας και τοποθετηση της? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kflabouris106 (kostas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 31 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Φεβ 2011, 01:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μου λεει κατι το λινκ διαβασα της σελιδες,και το μονο πραγμα που μιλατε ειναι για ενα-δυο μπερδεματα-προβλημα τα σε ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο...εκτος αν εννοεις να θεσω εκει το ερωτημα μου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Φεβ 2011, 11:19:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα εχεις διαβασει και τις 30 σελιδες του link,τοτε θα ξερεις ηδη και τις απαντησεις σε ολες σου τις ερωτησεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|