Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:21:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και για την εισαγωγη απο το c2 vts μπαινει αλλα θελει πεταλουδα clio sport με καποιες μικρομετατροπες.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την a1ex στις Δευ 18 Οκτ 2010, 16:55:54, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LEONIDAS 16V έγραψε: | LIONKING έγραψε: | 1.οσο ειπε ο στελιος κανα 3αρι
2. ''pt 52'' με γραμματα sportcam=made in boubis |
ρε παιδια μην γραφετε μαλ***ες και λετε λαθος πραγματα στον κοσμο!!!
ποιος σου ειπε ρε φιλε αυτο το πραγμα?
sportcam γραφουν ολοι οι εκκεντροφοροι που εχουν καλαμι αγορασμενο απο την kent.
ΚCPT52 ΙΝ , ΚCPT52 OUT , γραφουν στο πλαι οι γνησιοι kent .
αυτοι που δεν γραφουν στο πλαι ειναι του μπουμπη.... |
ρε συ πασο για τα καλαμια το ξερω, αλλα αλο να το αγορασεις και αλλο να στο φτιαξει ο μπουμπης, για τα αλλα γραματα δεν ειπα τιποτα 
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:38:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εισαγωγη του C2 μπαινει αλλα θελει οπωσδηποτε κεφαλη 206 για να παρεις τα μεγιστα.
Περι πεταλουδας,μπαινει και με την 60αρα της Solex αλλα μπαινει και με την μαμα ραλλισια.
Αυτη που δεν μπαινει ειναι η ηλεκτρικη του C2 VTS,που δεν εχει και νοημα να την βαλεις αλλωστε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:53:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η εισαγωγη του 206 1.6 16v ειναι καλυτερη απο την εισαγωγη του c2 vts?
giati  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 16:49:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην μπερδευεσαι ρε,δεν ειπα κεφαλη.Εισαγωγη ειπα...
Η κεφαλη ειναι ιδια ειτε μιλαμε για μοτερ με τα 110 αλογα,ειτε με τα 125(απο C2 VTS).
Η πολλαπλη εισαγωγης ειναι αυτην που αλλαζει και κανει ολη την διαφορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αρα κεφαλη απο 206 1.6 16v με εισαγωγη απο c2 vts και πεταλουδα απο οτι μας βολεψει
η κεφαλη απο το c2 vts εχει πιο μεγαλες βαλβιδες απο την κεφαλη του 106 rallye 1.6 16v?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να και μια φοτο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης μηπως βγαλουμε ακρη

Έχει επεξεργασθεί από τον/την a1ex στις Δευ 18 Οκτ 2010, 17:40:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:27:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να και μια φοτο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης μηπως βγαλουμε ακρη
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:43:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
a1ex έγραψε: |
η κεφαλη απο το c2 vts εχει πιο μεγαλες βαλβιδες απο την κεφαλη του 106 rallye 1.6 16v?? |
Ναι.Ολα τα TU5JP4 εχουν σχεδον 3 χιλιοστα μεγαλυτερες στην εισαγωγη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:44:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να και τα δικά μου με την καφέ ρίγα (PT51)
Στην 1η φώτο ο πάνω εκκεντροφόρος είναι ο μαμά και αυτός με την καφέ ρίγα ο PT51

Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NippoN (Vladimir) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 Rallye / Citroen Saxo VTS
Ένταξη: 22 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 22:44:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διάβασα τις 2 τελευταίες σελίδες και απλά θα ήθελα να βοηθήσω τον φίλο alex πριν πετάξει άσκοπα τα χρήματα του. Επειδή κι εγώ παρόμοιο setup έχω με το δικό σου, δεν είναι λογικό να το κάνεις βίδες και να το ξαναφτιάξεις από την αρχή επειδή νομίζεις ότι μπορεί να σε κορόιδεψε ο προηγούμενος ή επειδή νομίζεις ότι μπορεί να έχει πρόβλημα. Καταρχήν ξαναπήγαινε δυναμόμετρο αν σε καίει τόσο πολύ η ιπποδύναμη μόλις το φτιάξουν. Αυτή τη στιγμή κοιτάζω τη δυναμομέτρηση μου και στις 6500rpm έχω κι εγώ 150+- άλογα. Στις 7600 που έχει το peak φτάνει τα 167 άλογα. Οπότε το αμάξι σου λογικά είναι όσα το θες. Εκεί παίζουν οι συγκεκριμένοι εκκεντροφόροι. Τώρα για το ότι χαμηλά τραβάει ζόρι για να ξεκινήσει λογικό είναι. Και μένα έτσι δουλεύει. Μπορείς να παίξεις με χρονίσματα για να αλλάξεις λίγο την λειτουργία του αλλά μην περιμένεις να δεις κάτι ουσιαστικό. Ρελαντί τώρα που μένει στις 2000 δεν ειναι και πολύ φυσιολογικό αλλά αυτό το κοιτάς. Και μένα μου έχει καταργήσει τη φύσα που πάει στο μοτεράκι ο μηχανικός και το ρυθμίζει με μια βίδα. Οπότε πήγαινε να κοιτάξεις τι ακριβώς σου έχουν κάνει για να κρατάς ρελαντί, γιατί να μην έχει μπει χέρι αποκλείεται
P.S Καλύτερα ότι λεφτά είναι να ρίξεις κάντο στην κεφαλή από 206 και εισαγωγή από c2. To υπόλοιπο άστο όπως είναι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 23:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε 2 βδομαδες κατα 90% θα εχω στα χερια μου την εισαγωγη απο το c2 vts
τωρα μια ερωτηση για την κεφαλη.εχω κεφαλη απο xsaraII 1.6 16v ειναι το ιδιο
καλη με αυτην του 206? (μεγαλες βαλβιδες κτλ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 06:04:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ρε,ιδιες ειναι οι κεφαλες.
Απλα θα συμφωνησω με τον Βλαδιμηρο για τωρα...
Ψαξτο μια καλα,τσεκαρισε οτι μηχανολογικα ειναι ΟΚ,τσεκαρε και το προγραμμα(απο ρυθμισεις εννοω) και αν παλι δεν σε ευχαριστει,τοτε προχωρα για περισσοτερα αν και με 165 αλογα που θα πρεπει να βγαλει αυτο το πραγμα κατα την γνωμη μου,μια χαρα ευχαριστημενος θα πρεπει να εισαι απο γκαζι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 12:39:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
a1ex έγραψε: |
το θεμα ειναι οτι δεν δουλευει σωστα μπερδευει πολυ ασχιμα, για να ξεκινισω με πρωτη πρεπει να παω πανω απο 2000σ.λ. και το ρελαντι ειναι 1500σ.λ.
και οταν το παω βολτα και ζεσταθει δεν πεφτει το ρελαντι και ειναι 2000σ.λ.
|
Δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τις 2000σαλ; Ή κάνεις ξερόγκαζο και υποχωρεί επιστρέφοντας στα νορμάλ επίπεδα; Τα οποία όπως λές είναι οι 1500σαλ..;
Ίσως καλό καθάρισμα του map sensor έλυνε το πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 15:06:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι δεν πεφτει κατω απο 2000σ.λ. μονο αν το ζωρισω κατα το ξεκηνιμα.
ευχαριστω παιδια για τις σημβουλες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 18:26:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια ερωτηση ακομα.
αν βαλω το κεφαλαρι απο το xsara 1.6 16v μου ειπατε πως θελει ροικη εξελιξη.δηλαδη γυαλισμα τους αυλους ή θελει να του ανοιξω καποια χιλ. και αν ναι πωσα?παντα μαζι σε συνδυασμο με εισαγωγη απο το c2 vts. και εκεντρα kent pt52. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 18:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα βαλεις κεφαλη JP4(δηλαδη Xsara,206,307,κλπ) μην την ακουμπησεις γιατι οι πιθανοτητες λενε οτι κατα 90% θα γινει χειροτερη απο οτι ειναι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
a1ex (alexis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 19:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο ουτε γυαλυσμα τουσ αυλους οπως εκανες εσυ (αναφερομαι στο topic που μας παρουσιασες μια κεφαλη την οποια την γυλισες μονος σου.) πολυ καλη δουλεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 19:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκεινη ειναι απο 106 ρε,και ναι,οντως εχει αρκετη δουλεια για να γινει.
Απλα αλλιως ειναι να το κανεις εσυ με το χερι σου και σμυριδοπανο και αλλιως να μπαινουν μεσα σβουρακια,Dremel και λοιπα εργαλεια που θα την κανουν σαν της μαιμους τον...πατο.
Δεν εχω λυσει ακομα κεφαλη JP4 για να πω 100% με σιγουρια οτι δεν εχει "χοντραδες" οπως η κεφαλη του 106,απο οτι ειχα δει απο την δικια μου ομως(απο το μοτερ 206 που εβαλα στο 106 μου),τουλαχιστον οι αυλοι της ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|