PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - 16v Rallye 150hp (ατμοσφαιρικά)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:21:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και για την εισαγωγη απο το c2 vts μπαινει αλλα θελει πεταλουδα clio sport με καποιες μικρομετατροπες.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την a1ex στις Δευ 18 Οκτ 2010, 16:55:54, 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:32:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LEONIDAS 16V έγραψε:
LIONKING έγραψε:
1.οσο ειπε ο στελιος κανα 3αρι
2. ''pt 52'' με γραμματα sportcam=made in boubis


ρε παιδια μην γραφετε μαλ***ες και λετε λαθος πραγματα στον κοσμο!!!

ποιος σου ειπε ρε φιλε αυτο το πραγμα?

sportcam γραφουν ολοι οι εκκεντροφοροι που εχουν καλαμι αγορασμενο απο την kent.

ΚCPT52 ΙΝ , ΚCPT52 OUT , γραφουν στο πλαι οι γνησιοι kent .
αυτοι που δεν γραφουν στο πλαι ειναι του μπουμπη....



ρε συ πασο για τα καλαμια το ξερω, αλλα αλο να το αγορασεις και αλλο να στο φτιαξει ο μπουμπης, για τα αλλα γραματα δεν ειπα τιποτα Crying or Very sad


τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο​ εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:38:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η εισαγωγη του C2 μπαινει αλλα θελει οπωσδηποτε κεφαλη 206 για να παρεις τα μεγιστα.
Περι πεταλουδας,μπαινει και με την 60αρα της Solex αλλα μπαινει και με την μαμα ραλλισια.
Αυτη που δεν μπαινει ειναι η ηλεκτρικη του C2 VTS,που δεν εχει και νοημα να την βαλεις αλλωστε... Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:53:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η εισαγωγη του 206 1.6 16v ειναι καλυτερη απο την εισαγωγη του c2 vts?
giati Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 16:49:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην μπερδευεσαι ρε,δεν ειπα κεφαλη.Εισαγωγη ειπα... Wink

Η κεφαλη ειναι ιδια ειτε μιλαμε για μοτερ με τα 110 αλογα,ειτε με τα 125(απο C2 VTS).
Η πολλαπλη εισαγωγης ειναι αυτην που αλλαζει και κανει ολη την διαφορα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:01:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα κεφαλη απο 206 1.6 16v με εισαγωγη απο c2 vts και πεταλουδα απο οτι μας βολεψει Razz
η κεφαλη απο το c2 vts εχει πιο μεγαλες βαλβιδες απο την κεφαλη του 106 rallye 1.6 16v??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:20:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να και μια φοτο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης μηπως βγαλουμε ακρη


Έχει επεξεργασθεί από τον/την a1ex στις Δευ 18 Οκτ 2010, 17:40:29, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:27:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να και μια φοτο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης μηπως βγαλουμε ακρη

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:43:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

a1ex έγραψε:

η κεφαλη απο το c2 vts εχει πιο μεγαλες βαλβιδες απο την κεφαλη του 106 rallye 1.6 16v??

Ναι.Ολα τα TU5JP4 εχουν σχεδον 3 χιλιοστα μεγαλυτερες στην εισαγωγη. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:44:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να και τα δικά μου με την καφέ ρίγα (PT51)
Στην 1η φώτο ο πάνω εκκεντροφόρος είναι ο μαμά και αυτός με την καφέ ρίγα ο PT51






Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 18:17:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Κατα 99,9% ειναι γνησιοι τοτε μιας και ολοιδιους εχω στα χερια μου... Neutral
Afroman Rambo



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NippoN (Vladimir)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye / Citroen Saxo VTS

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 22:44:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διάβασα τις 2 τελευταίες σελίδες και απλά θα ήθελα να βοηθήσω τον φίλο alex πριν πετάξει άσκοπα τα χρήματα του. Επειδή κι εγώ παρόμοιο setup έχω με το δικό σου, δεν είναι λογικό να το κάνεις βίδες και να το ξαναφτιάξεις από την αρχή επειδή νομίζεις ότι μπορεί να σε κορόιδεψε ο προηγούμενος ή επειδή νομίζεις ότι μπορεί να έχει πρόβλημα. Καταρχήν ξαναπήγαινε δυναμόμετρο αν σε καίει τόσο πολύ η ιπποδύναμη μόλις το φτιάξουν. Αυτή τη στιγμή κοιτάζω τη δυναμομέτρηση μου και στις 6500rpm έχω κι εγώ 150+- άλογα. Στις 7600 που έχει το peak φτάνει τα 167 άλογα. Οπότε το αμάξι σου λογικά είναι όσα το θες. Εκεί παίζουν οι συγκεκριμένοι εκκεντροφόροι. Τώρα για το ότι χαμηλά τραβάει ζόρι για να ξεκινήσει λογικό είναι. Και μένα έτσι δουλεύει. Μπορείς να παίξεις με χρονίσματα για να αλλάξεις λίγο την λειτουργία του αλλά μην περιμένεις να δεις κάτι ουσιαστικό. Ρελαντί τώρα που μένει στις 2000 δεν ειναι και πολύ φυσιολογικό αλλά αυτό το κοιτάς. Και μένα μου έχει καταργήσει τη φύσα που πάει στο μοτεράκι ο μηχανικός και το ρυθμίζει με μια βίδα. Οπότε πήγαινε να κοιτάξεις τι ακριβώς σου έχουν κάνει για να κρατάς ρελαντί, γιατί να μην έχει μπει χέρι αποκλείεται Smile

P.S Καλύτερα ότι λεφτά είναι να ρίξεις κάντο στην κεφαλή από 206 και εισαγωγή από c2. To υπόλοιπο άστο όπως είναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 23:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε 2 βδομαδες κατα 90% θα εχω στα χερια μου την εισαγωγη απο το c2 vts
τωρα μια ερωτηση για την κεφαλη.εχω κεφαλη απο xsaraII 1.6 16v ειναι το ιδιο
καλη με αυτην του 206? (μεγαλες βαλβιδες κτλ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 06:04:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,ρε,ιδιες ειναι οι κεφαλες. Wink

Απλα θα συμφωνησω με τον Βλαδιμηρο για τωρα...
Ψαξτο μια καλα,τσεκαρισε οτι μηχανολογικα ειναι ΟΚ,τσεκαρε και το προγραμμα(απο ρυθμισεις εννοω) και αν παλι δεν σε ευχαριστει,τοτε προχωρα για περισσοτερα αν και με 165 αλογα που θα πρεπει να βγαλει αυτο το πραγμα κατα την γνωμη μου,μια χαρα ευχαριστημενος θα πρεπει να εισαι απο γκαζι. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 12:39:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

a1ex έγραψε:

το θεμα ειναι οτι δεν δουλευει σωστα μπερδευει πολυ ασχιμα, για να ξεκινισω με πρωτη πρεπει να παω πανω απο 2000σ.λ. και το ρελαντι ειναι 1500σ.λ.
και οταν το παω βολτα και ζεσταθει δεν πεφτει το ρελαντι και ειναι 2000σ.λ.


Δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τις 2000σαλ; Ή κάνεις ξερόγκαζο και υποχωρεί επιστρέφοντας στα νορμάλ επίπεδα; Τα οποία όπως λές είναι οι 1500σαλ..;

Ίσως καλό καθάρισμα του map sensor έλυνε το πρόβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 15:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι δεν πεφτει κατω απο 2000σ.λ. μονο αν το ζωρισω κατα το ξεκηνιμα.
ευχαριστω παιδια για τις σημβουλες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 18:26:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια ερωτηση ακομα.
αν βαλω το κεφαλαρι απο το xsara 1.6 16v μου ειπατε πως θελει ροικη εξελιξη.δηλαδη γυαλισμα τους αυλους ή θελει να του ανοιξω καποια χιλ. και αν ναι πωσα?παντα μαζι σε συνδυασμο με εισαγωγη απο το c2 vts. και εκεντρα kent pt52.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 18:58:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα βαλεις κεφαλη JP4(δηλαδη Xsara,206,307,κλπ) μην την ακουμπησεις γιατι οι πιθανοτητες λενε οτι κατα 90% θα γινει χειροτερη απο οτι ειναι... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 19:36:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο ουτε γυαλυσμα τουσ αυλους οπως εκανες εσυ (αναφερομαι στο topic που μας παρουσιασες μια κεφαλη την οποια την γυλισες μονος σου.) πολυ καλη δουλεια.Thumbs Up
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 19:58:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκεινη ειναι απο 106 ρε,και ναι,οντως εχει αρκετη δουλεια για να γινει.
Απλα αλλιως ειναι να το κανεις εσυ με το χερι σου και σμυριδοπανο και αλλιως να μπαινουν μεσα σβουρακια,Dremel και λοιπα εργαλεια που θα την κανουν σαν της μαιμους τον...πατο. Sad

Δεν εχω λυσει ακομα κεφαλη JP4 για να πω 100% με σιγουρια οτι δεν εχει "χοντραδες" οπως η κεφαλη του 106,απο οτι ειχα δει απο την δικια μου ομως(απο το μοτερ 206 που εβαλα στο 106 μου),τουλαχιστον οι αυλοι της ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Επόμενη
Σελίδα 29 από 31

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1423s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on