PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

περιεργος λ??

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 11:13:36    Θέμα δημοσίευσης: περιεργος λ?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλήμερα,
επειδη άλλαξα χταπόδι άλλαξα και πρώτο λ γιατι ο παλιός είχε γινει ενα με το μαντέμι και δεν ξεκολλούσε..

εχω hallmeter συνδεδεμένο στον λ (και στον παλιό και τον καινούριο το ξανασυνδεσα) αυτό που έβλεπα στον παλιό λ (μεσω του halmeter) ήταν , μόλις ανοιγα το ρεύμα στον κινητήρα σε 10 δευτερολεπτα ζεσταινόταν ο λ και δούλευε κανονικά. Στον καινούριο λ που έβαλα δεν ζεσταίνεται πάρα μόνο αφοί περάσουν κανα 5-6 λεπτά λειτουργίας του αμαξιού. μήπως έχει χαλάσει η εσωτερική του αντίσταση και δεν θερμαίνεται σωστά?

Μπορεί αυτη η καθυστέρηση να μου δημιουργήσει πρόβλημα στο αμάξι? μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει κάτι και το αμάξι ακόμα και όταν ο λ δεν λειτουργεί γιατί είναι κρύος πηγαίνει μια χαρά...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 11:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω ξανακούσει ότι ο Λ ζεσταίνεται με του που γυρίσεις την μίζα. Χρειάζεται παραπάνω από 5-6 λεπτά για να αρχίσει να ζεσταίνεται και προφανώς να δείχνει το hallmeter τις όποιες σωστές ενδείξεις Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 12:29:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikolas206gti έγραψε:
Δεν έχω ξανακούσει ότι ο Λ ζεσταίνεται με του που γυρίσεις την μίζα. Χρειάζεται παραπάνω από 5-6 λεπτά για να αρχίσει να ζεσταίνεται και προφανώς να δείχνει το hallmeter τις όποιες σωστές ενδείξεις Wink



έχει εσωτερική αντίσταση για να ζεσταινεται κατευθείαν, είναι σίγουρο αυτο.. , και αυτό γινοταν και εβλεπα στο hallmeter με τον παλιό μου λ. σε 10-15 sec ηταν ετοιμος!
ο καινουριος.. τα ζα μου αργα... υποθετω οτι περιμενει να ζεσταθει με τα καυσαερια.. απλος αναρωτιεμαι αν δημιουργει προβλημα αυτο..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 12:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ το έχω συνδέσει στον δεύτερο Λ και πρέπει τουλάχιστον να περάσουν 10 λεπτά με το αυτοκίνητο σε λειτουργία για να αρχίσει να δείχνει. Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 13:08:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε τοτε ισως εινα θεμα λ, ισως αλλοι να εχουν την εσωτερικη αντισταση ισως αλλοι οχι.. ή ισως σε αλους να ζεστενεται αμεσα και αλοι να κανουν κανα πενταλεπτο.

ΕΠΙΣΗΣ μια που το ανέφερες, σε ποιον λ συνδεουμε το hallmeter? με τον STeve ειχαμε μια διαφονιοα προχτες περι του θέματος, έψαξα και στο net και άλλοι λένε στον 1ο άλλοι στον 2ο...

γενικότερα υποτίθεται οτι είναι καλύτερο να συνδεθεί στον wideband και οχι σε narrowband λ ωστε να δειχνει ποιο λεπτομερής ενδείξεις, αλλα στα 206 νομιζω πως και οι 2 λ μας ειναι narow οπότε σε οποίον και αν το βάλεις...

επίσης ο πρώτος λ ειναι πριν τον καταλυτη και ειναι αυτός που δινει τις ΒΑΣΙΚΕΣ πληροφορίες στον εγκέφαλο για τα μίγματα, αρα αυτον δεν πρεπει να βλεπουμε? ο δευτερος λ ειναι μονο για καμιά διόρθωση, οποτε δεν μας ενδιαφερει τοσο τι δειχνει αυτός..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 13:23:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1ο λαμδα θες, ο 2ος ελέγχει την λειτουργία του καταλύτη και συγκεκριμένα την θερμοκρασία του ώστε να γίνεται σωστά η κατάλυση.

Ο λ που έβαλες είναι καινούριος; Έχει ίδιο αριθμό καλωδίων με αυτόν που έβγαλες;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:03:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
1ο λαμδα θες, ο 2ος ελέγχει την λειτουργία του καταλύτη και συγκεκριμένα την θερμοκρασία του ώστε να γίνεται σωστά η κατάλυση.

Ο λ που έβαλες είναι καινούριος; Έχει ίδιο αριθμό καλωδίων με αυτόν που έβγαλες;


καινούριος δεν είναι, οσο για τα καλώδια υποθέτω ναι, δεν το τσέκαρα ο μηχανικός τον συνέδεσε. εγω δεν ήμουν καν εκει. λες να μην εχει εσωτερική αντίσταση?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν ζεσταθεί, οι μεταβολές που κάνει είναι άμεσες ή και εκεί αργεί;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:16:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alien τι σεταπ εχει το αμαξι

επειδη μου κανει και μενα το ιδιο
ισως ειναι επειδηε χει στεγνωσει απο μειγματα λιγο το μοτερ με την εξατμιση

οταν ειναι κρυο δουλευει οπεν λουπ οποτε εκει μπερδευεται απο το πιο φτωχο μειγμα που εχεις πλεον
οταν ζεσταθει επειδη δουλευει κλειστο λουπ πλεον παιρνει ανδειξεις απο τον λ και ειναι οκ αφου κοβει κατευθειαν ο εγκεφαλος αερα κλπ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Όταν ζεσταθεί, οι μεταβολές που κάνει είναι άμεσες ή και εκεί αργεί;


οταν ζεσταθεί δουλευει μια χαρα, γρηγορα οπως ο παλιος.

ολα νορμαλ ειναι απλος αργει να ζεσταθει..

νομιζω οτι εχει προβλημα ειτε η εσωτερικη του αντισταση για ζεσταμα, ειτε η καλοδίοση του και δεν παιρνει ρευμα η αντισταση..

@ volvos δεν νομιζω να στεγνώνει οταν ζεσταθει δίχνει κανονικα loop και οταν σανιδώσω το γκαζι δειχνει ελαφρος πλουσιο μειγμα (πρασνο λαμπακι..)


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:57:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν βάζεις μτχ λ, αυτά τα θέματα υπάρχουν... Δε ρίχνεις καμιά ματιά στα καλώδιά του;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2010, 12:03:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Όταν βάζεις μτχ λ, αυτά τα θέματα υπάρχουν... Δε ρίχνεις καμιά ματιά στα καλώδιά του;


ειναι το επομενο που ειχα στο μυαλο να κανω απλος πρεπει να το κανω μερα για να βλεπω καλα.. ισως σημερα αν προλαβω...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 00:25:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητά μου τέκνα και δη Αλέξανδρε,

τις προάλλες έτυχε να γνωριστώ με το αυτοκινητό σου στον Προφήτη, αλλά δυστυχώς όχι και με σένα (δεν μας πρόλαβες μάλλον).

Μπορεί να βρεις χρήσιμες τις παρακάτω σημειώσεις:

AlienHack έγραψε:
ε τοτε ισως εινα θεμα λ, ισως αλλοι να εχουν την εσωτερικη αντισταση ισως αλλοι οχι.. ή ισως σε αλους να ζεστενεται αμεσα και αλοι να κανουν κανα πενταλεπτο.


Ω θεοί. Όλοι οι λάμβδα στα αυτοκίνητα παραγωγής μετά το 2001 είναι με τουλάχιστον 4 καλώδια. Γείωση, σήμα λάμβδα και δύο για την αντίσταση του προθερμαντήρα.

Όλοι αυτοί οι αισθητήρες χρειάζονται κανένα 5λεπτο για να ξυπνήσουν. Σε 30 δευτερόλεπτα ΔΕΝ πρόκειται να δεις τίποτε χρήσιμο.


Παράθεση:

ΕΠΙΣΗΣ μια που το ανέφερες, σε ποιον λ συνδεουμε το hallmeter? με τον STeve ειχαμε μια διαφονιοα προχτες περι του θέματος, έψαξα και στο net και άλλοι λένε στον 1ο άλλοι στον 2ο...



Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί, ο καταλύτης δεν αλλάζει τη σύσταση των καυσαερίων εις ό,τι αφορά τον λόγο καυσίμου/αέρα, ειδικά σε πλήρες φορτίο. Παγιδεύει ακόρεστους υδρογονάνθρακες που προκύπτουν από πλούσια καύση και τους παντρεύει με τα οξείδια του αζώτου που προκύπτουν από στεγνή καύση. Το αποτέλεσμα είναι διοξείδιο του άνθρακα και νεράκι.
Η περιεκτικότητα σε οξυγόνο δεν αλλάζει.

Επομένως είτε στον πρώτο τα μετρήσεις είτε στο δεύτερο, ένα και το αυτό το αποτέλεσμα.

Ταπεινή μου γνώμη, μην πειράζετε τον πρώτο Λ γιατί αυτόν χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για να διορθώνει το μίγμα. Αν πάτε και βάλετε παραπάνω καλώδια του μαμάτε την ειδική αντίσταση και διαβάζει ό,τι ναναι.

Παράθεση:

γενικότερα υποτίθεται οτι είναι καλύτερο να συνδεθεί στον wideband και οχι σε narrowband λ ωστε να δειχνει ποιο λεπτομερής ενδείξεις, αλλα στα 206 νομιζω πως και οι 2 λ μας ειναι narow οπότε σε οποίον και αν το βάλεις...


Πράγματι. Αν υποστηρίζεται ο wideband από το halmeter.

Παράθεση:

επίσης ο πρώτος λ ειναι πριν τον καταλυτη και ειναι αυτός που δινει τις ΒΑΣΙΚΕΣ πληροφορίες στον εγκέφαλο για τα μίγματα, αρα αυτον δεν πρεπει να βλεπουμε?


Βλέπε παραπάνω για επεξήγηση.


Παράθεση:

ο δευτερος λ ειναι μονο για καμιά διόρθωση, οποτε δεν μας ενδιαφερει τοσο τι δειχνει αυτός..


Ο δεύτερος παρακολουθεί την κατάσταση του καταλύτη. Για αυτό και μόνο υπάρχει.

Για αυτό και είναι ασφαλέστερο να μετράς στον δεύτερο αντί για τον πρώτο. Γιατί ο δεύτερος κάνει αγκαρία να χαζεύει τον καταλύτη, δεν παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τη ρύθμιση καυσίμου. Επομένως η ηλεκτρολογική παρέμβαση του κυκλωματος του halmeter τον επηρεάζει λιγότερο και η αλλοίωση δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο έχει στον πρώτο.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 08:57:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πες μου πο^^$η salex ότι ανέβηκες και ΔΕΝ πήρες τηλέφωνο... πες το μου αυτό μόνο...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 10:31:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΤΗ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ??
Ω ΘΕΟΙ!! Shocked

κριμα ρε που δεν με προλαβες! θελω πρόγραμμα και εγω και ο nikos206cc.

οσο γιαυτα που λες ολα σωστα.. ΑΛΛΑ πιστεψε με, ο πρωιν λ που ειχα σε 20SEC ζεσταινοτανε και εδειχνε σωστες μετρησεις.. εχω δεκαδες φιλους μου που τον ειδαν , οταν ακομα ηταν καινουριο το hallmeter και με ρωτουσαν ολοι τι ειναι και τους εξηγουσα, γυρνουσα κλειδι και σε 20 sec max εδεινε μειγματα , loop κτλ..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0883s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on