Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 08:14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η φλαντζα δεν ειναι υποχρεωτικη καθως μπορεις να παιξεις με το χρονισμα.
Απλα χωρις την φλαντζα θα ειναι πιο ραθυμο στις χαμηλομεσαιες...Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο,τοτε μην βαζεις.
Περι επιλογης,σου ειπα...
Τα κορυφαια προφιλ θεωρω οτι τα εχει η Schrick με την Piper οι οποιες ομως ειναι απλησιαστες απο κοστολογιο οποτε για να πεις οτι εχεις αξιολογο value for money,τοτε επιλεγεις κατι αλλο.Ετσι και αλλιως η διαφορα μεταξυ των προαναφερομενων εταιριων και των υπολοιπων,δεν προκειται να ειναι πανω απο 1-2 αλογα...
-----
Κωστα χωρις προγραμμα θα παρει το μοτερ στο χερι με βεβαιοτητα...
Και δεν ειναι θεωρια αλλα υπαρχουν εμπρακτα παραδειγματα.
Οσο αφορα τα reprofile με τις παρενεργειες τους,αν ειναι συνειδητοποιημενος αγοραστης και οχι αρπακολλατζης,τοτε σιγουρα δεν προκειται να επιλεξει κατι τετοιο.
Btw για τον reprofilιστα που προτεινεις,ξεχνα το...
Μετρηθηκε προφιλ του και ειναι αλλου για αλλου τα αμυγδαλα στον ιδιο παντα εκκεντροφορο.  |
αυτο παλι πως γινεται με γυαλοχαρτο τα εφαγε? δεν γινεται αυτο ρε συ το πολυ πολυ να μην ηταν ακριβως το προφιλ που ελεγε...οσους εχω ρωτησει γιαυτον που ειπε τα καλυτερα και κανενας δεν ειχε προβλημα με τα εκκεντρα...για το προγραμμα τωρα πιο τριφφυσο με τοσο λαιτ εκκεντρα χτυπησε και ποσα χιλιομετρα ειχε οταν το κανε?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 08:51:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το διαφορετικο προφιλ μεταξυ εκκεντρων,ρωτα τον Πετρο να σου πει.
Μετρημενα με "ρολο" κανονικοτατα μαλιστα...
Περι ερωτησης σε αυτους που ειχαν προβληματικα εκκεντρα,γιατι θα το καλαβαιναν;Ουτε εγω θα το καταλαβαινα μιας και δεν ειναι ευκολο να διακρινεις τετοιους μικροκραδασμους στο μοτερ,ασχετα αν στην ουσια ειναι αρκετα καταστροφικοι.
Οσο αφορα το προγραμμα,ο πρωτος που παραδεχτηκε ανοιχτα οτι το μοτερ του εγινε "βρακι" με εκκεντρα και χωρις προγραμμα,ηταν ο Εκτορας απο το Saxo club που το παληκαρι ειχε τριφυσο με μπουμπακια και μαμα προγραμμα και μαλιστα και με συμπιεση.
Επειδη ηταν σχετικος με το "αθλημα",μονος του ειπε οτι το μοτερ ειχε γινει ολο μπλε απο τις θερμοκρασιες και παλι καλα που αντεξε και τοσο.
Τωρα για ολους τους υπολοιπους που εχουν μετρησει με wideband,τα ξερεις καλυτερα απο μενα για τα 13αρια και βαλε που δειχνουν.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:34:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα για τα αλλα δεν γνωριζω κατι μπορω να σου πω προσωπικα για το δικο μου μονο που το ζω...2500 χλμ μεχρι τωρα τα 1500 χωρις προγραμμα και τα μιγματα ηταν λιγο φτωχοτερα απο μαμα και αυτο το ειδα και απο το hall αλλα και απο τα μπουζι...επισης εκανα δοκιμες νυχτα κυριως γιατι παλιοτερα το τελικιαζα και σταματουσα να δω την εξαγωγη μηπως κοκκινισει και ισα ισα που φενοταν μεσα στα σκοταδια οτι κατι εκανε...μετα τα εκκεντρα μπορω να πω ηταν ελαχιστες οι διαφορες σιγουρα με μεγαλυτερα εκκεντρα και συμπιεση θα πραγματα θα ηταν κατα πολυ χειροτερα αλλα με 11.4 συμπιεση και τοσο ηπια εκκεντρα ε δε νομιζω να εχει προβλημα το τι θα γινει τελικα θα φανει οταν το ανοιω για rebuilt καποια στιγμη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 16:44:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατόπιν έρευνας έχουμε τα εξής
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_nav.php?type=C&cat=CM&man=17&engine=19
SAX16BP270H (498 ευρώ) μόνο τα εκκέντρα. Το kit KBSAX16270 (755 ευρώ) έχει Followers, Timing Disc & Lube, τα οποία νομίζω πως χρειάζονται για να γίνει σωστά η δουλειά. Π.χ Valve Springs όντως δεν τα προτείνει η Piper, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν χρειάζονται σε αυτά τα πιό 'ήπια' profile (είχες δίκιο Στέλιο)
Ερώτηση - Followers = ωστήρια ?? Lifters τότε τι είναι? Κάποιος να βοηθήσει λίγο με τις ορολογίες
http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf
(0326 E1 601-00 + 0326 A1 601-00) στα 527 ευρώ
Δεν έχει κιτ, οπότε που βρίσκω Followers + Timing Disc κτλ - τα δίνει ως έξτρα?
Στέλιο, ποιό απ τους 2 προτείνεις (ανεξαρτήτως τιμής)? Τα ίδια πάνω-κάτω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 21:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | κοιτα για τα αλλα δεν γνωριζω κατι μπορω να σου πω προσωπικα για το δικο μου μονο που το ζω...2500 χλμ μεχρι τωρα τα 1500 χωρις προγραμμα και τα μιγματα ηταν λιγο φτωχοτερα απο μαμα και αυτο το ειδα και απο το hall αλλα και απο τα μπουζι...επισης εκανα δοκιμες νυχτα κυριως γιατι παλιοτερα το τελικιαζα και σταματουσα να δω την εξαγωγη μηπως κοκκινισει και ισα ισα που φενοταν μεσα στα σκοταδια οτι κατι εκανε...μετα τα εκκεντρα μπορω να πω ηταν ελαχιστες οι διαφορες σιγουρα με μεγαλυτερα εκκεντρα και συμπιεση θα πραγματα θα ηταν κατα πολυ χειροτερα αλλα με 11.4 συμπιεση και τοσο ηπια εκκεντρα ε δε νομιζω να εχει προβλημα το τι θα γινει τελικα θα φανει οταν το ανοιω για rebuilt καποια στιγμη... |
Συνελθε ρε,με τις αντοχες που εχει το συγκεκριμενο μοτερ,σε 1500 χιλιομετρα εννοειται οτι δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα...
Το αλλο το παληκαρι ειχε κανει πανω απο 50.000 χλμ αν θυμαμαι καλα.
Περι μιγματων,αφου δεν εχεις wideband ρε,με τι μετρησες,με το halmeter απο τον μαμα λ;
Ετσι και αλλιως,ακομα και σε φιλτρο-εξατμιση μορφη,τα τριφυσα δουλευουν πολυ φτωχοτερα απο το safeproof 12,5...
Σχετικα με την πολλαπλη εξαγωγης καλα που δεν την ειδες να κοκκινιζει γιατι τοτε θα ειχες παρει και το μοτερ στο χερι...
Σε κανενα ατμοσφαιρικο δεν κοκκινιζει ρε.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 21:05:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nfx1587 έγραψε: | Κατόπιν έρευνας έχουμε τα εξής
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_nav.php?type=C&cat=CM&man=17&engine=19
SAX16BP270H (498 ευρώ) μόνο τα εκκέντρα. Το kit KBSAX16270 (755 ευρώ) έχει Followers, Timing Disc & Lube, τα οποία νομίζω πως χρειάζονται για να γίνει σωστά η δουλειά. Π.χ Valve Springs όντως δεν τα προτείνει η Piper, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν χρειάζονται σε αυτά τα πιό 'ήπια' profile (είχες δίκιο Στέλιο)
Ερώτηση - Followers = ωστήρια ?? Lifters τότε τι είναι? Κάποιος να βοηθήσει λίγο με τις ορολογίες
http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf
(0326 E1 601-00 + 0326 A1 601-00) στα 527 ευρώ
Δεν έχει κιτ, οπότε που βρίσκω Followers + Timing Disc κτλ - τα δίνει ως έξτρα?
Στέλιο, ποιό απ τους 2 προτείνεις (ανεξαρτήτως τιμής)? Τα ίδια πάνω-κάτω? |
Followers ειναι τα ωστηρια,τα οποια ομως τα αποκαλουνε και lifters...Γενικα θα τα βρεις με διαφορες ονομασιες.
Σχετικα με την επιλογη απο τα δυο,οι τιμες που εχεις βρει δεν πρεπει να περιλαμβανουν ΦΠΑ και μεταφορικα,τουλαχιστον το site της Piper δεν εχει σιγουρα μιας και αναφερει VAT excluded...
Ασχετα με αυτα,οι Piper ειναι ενα κλικ αγριοτεροι και οι Schrick ελαφρως πιο ροπατοι.
Οι διαφορες θα ειναι ελαχιστες βεβαια αλλα αναλογα με το τι θες να κανεις,επιλεγεις και το καταλληλο σετ.
Εγω θα προτιμουσα Piper παντως,μιας και ειμαι peaky χαρακτηρας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 22:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Piper δίνει το power band στις 2000‑7000. Η Schrick δεν λέει και απ ότι φαίνεται βγάζει μόνο ένα προφίλ για το δικό μου. Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ και όταν έρθουν και τα λεφτά, τα λέμε τότε. Θα ψάξω να βρώ και κανα άλλο μαγαζί μπας και γλιτώσω τπτ. Είναι ακριβά, αλλά θέλω να γίνει σωστά η δουλειά ακόμα και αν βγάζει κάτι λιγότερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 06:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Τωρα για ολους τους υπολοιπους που εχουν μετρησει με wideband,τα ξερεις καλυτερα απο μενα για τα 13αρια και βαλε που δειχνουν.  |
Και το δικό μου με τους PT51, Φλάντζα από 206, σκούπα και χταπόδι με μαμά πρόγραμμα και μέτρηση σε maha με wideband είχε δείξει 13
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 08:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως.
Και με μαμα εξατμιση μαλιστα...Φαντασου με ελευθερη που θα πηγαινει η αναλογια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 09:58:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και θεωρειται φτωχο το 13? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 10:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχεις σωστα αβανς και λοιπα χαρακτηριστικα εισαι τελεια εκει στο 13 αρκει το τονιζω να ειναι και οι υπολοιπες παραμετροι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστα ρυθμισμενες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 10:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εργοστασιακο μοτερ εχετε ιδεα που δουλευει;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 10:38:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ξερω οτι ειναι αρκετα πλουσιο(γιαυτο και δεν σπανε) αλλα ποσο?12-12.5?ε παραπανω ειναι υπερβολη.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 17:12:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι πολυ πλουσιο,ειναι ακριβως εκει που πρεπει να ειναι για οποιοδηποτε μοτερ το οποιο ειναι κατασκευασμενο να στροφαρει συνεχως 7000 στροφες...
Ενα μαμα μονοφυσο δουλευει σχεδον στο 12,5 οταν το αντιστοιχο mini gr A μοτερ δουλευει κοντα στο 12.Ενταξει,σε καμια περιπτωση ουτε το 12 ειναι το ιδανικο για καθημερινη χρηση αλλα οτιδηποτε πανω απο το μαμα ειναι ρισκο.
Οποτε το 13 σιγουρα δεν ειναι αξιοπιστο και μην μου αρχισετε(γενικα αναφερομαι Κωτσο,οχι προσωπικα) οτι το εργοστασιο δεν ξερει γιατι το βραβειο ανοιχτης παλαμης θα ειναι ολο δικο σας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 18:38:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως με το 11.2-11.3 (όταν με το καλό) μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 19:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν λεμε για συμπιεση ρε αλλα για αναλογια μιγματος.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 19:18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν λεμε για συμπιεση ρε αλλα για αναλογια μιγματος.  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 11:27:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι ενω λενε οτι το 14.7 ειναι το ιδανικο στοιχειομετρηκο ολοι κανουμε τα μιγματα πλουσιοτερα απο αυτο?σε τι ειναι ιδανικο ακριβως?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 17:02:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το στοιχειομετρικο(14,7) με το ιδανικο(για καθε μοτερ) δεν εχουν καμια απολυτως σχεση...
Το στοιχειομετρικο ειναι ενα καθαρα θεωρητικο νουμερο κατα το οποιο γινεται τελεια καυση αναμεσα σε βενζινη και αερα.
Αυτο ομως δυστυχως δεν εχει καμια απολυτως εφαρμογη σε πραγματικες συνθηκες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nfx1587 Μέλος


Ένταξη: 17 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 149
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2010, 17:47:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας βγούμε για λίγο εκτός θέματος - σε κάτι δλδ πιο άγριο...
Με τους PT52 τι χρειάζεται για να γίνει σωστά η δουλειά - δηλ. 'να δέσει το γλυκό';
Όσον αφορά harware υποθέτω ότι χρειάζονται επιπλέον πιστόνια και αύξηση συμπίεσης (πόσο;). Φτάνει η 206 φλάτζα ή θα χρειαστούν επιπλέον καγκουριές για την συμπίεση; Pulleys - θέλουν και αυτά άλλαγμα;
Κάρτα βγάζεις με τους PT52; Ο ΟΕΜ καταλύτης θα μου μείνει στο χέρι; Κάποιο άλλο αρνητικό (εκτός από το θέμα του ρελαντί);
Κοιτάω δλδ να δω αν η λύση PT52 (που σαφώς θα ανέβαζε αισθητά επιδόσεις σε σχέση με κάτι 270-ήπιο, το οποίο κοιτάω μέχρι στιγμής) είναι 'μονο' τα 500 ευρώ για τα wossner  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|