Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
georgetdm (George) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 06 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 14:29:18 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά Μεταχειρισμένου 207RC |
|
|
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο 207RC, θα μπορούσαν οι κάτοχοι να μου προτείνουν τι πρέπει να προσέξω απο την εμπειρία τους.
Σκέφτομαι να το πάω σε αντιπροσωπία να το τσεκάρω. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιον που έχει "καλο μάτι" και εμπειρία. Φυσικά μπορείτε να μου προτείνετε και με PM για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 15:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνώμη μου βγάλε το κολάρο απο την πλευρά της πεταλούδας να δείς για λαδίλες και πάρε και ένα διαγνωστικό μαζί να δείς long term short term fuel trims. Τα υπόλοιπα φτιάχνονται*.
* Ντάξει τσέκαρε και μην έχει καμια μεριά απο στόκο και καλάμια ας πούμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 16:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άποψή μου είναι,το αμάξι που θα βρεις,θα σου αρέσει και θα είναι στην τιμή που θέλεις,να το πας για ένα εκούσιο τεχνικό έλεγχο σε ένα ΚΤΕΟ ώστε να δουν την κατάσταση του σασί,τις αναρτήσεις,το σύστημα διεύθυνσης χωρίς να έχουν οικονομικό όφελος πέρα από το κόστος του ελέγχου που είναι περίπου 35€.Αφού σου πουν οτι δεν έχει στουκάρει,δε θέλει άμεσα αλλαγές σε δισκόπλακες,είναι ευθυγραμμισμένο κλπ,πας σε ένα μηχανικό που ασχολείται μόνο με peugeot για να δει τον κινητήρα.
Όταν πήρα το δικό μου αμάξι πήγα σε μια αντιπροσωπεία.Το είδαν,μου είπαν ότι θέλει σινεμπλόκ,τελικό εξάτμισης και ευθυγράμμιση.Μόλις πήγα να το περάσω στο ΚΤΕΟ κανονικό έλεγχο,μου είπαν οτι τα σινεμπλοκ ήταν μια χαρά,η εξάτμιση δεν έχριζε άμεσης αλλαγής,και ότι το αμάξι ήταν ευθυγραμμισμένο!Προφανώς η αντιπροσωπία νόμιζε ότι θα με πιάσει κορόιδο...
Από τότε που το είδε το εξουσιοδοτημένο,έχω κάνει 16.000χλμ περίπου.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 19:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν άραγε πολλοί που δίνουν το αυτοκίνητό τους για έλεγχο σε συνεργεία και ΚΤΕΟ πριν την πώληση;
Τόσα χρόνια δεν έχω συναντήσει κάποιον...
Ειδικά οι έμποροι δεν το συζητούν καθόλου αυτό το ενδεχόμενο και οι ιδιώτες από ότι ξέρω δεν μπαίνουν σε διαδικασία να σπαταλούν χρόνο για κάποιον που μπορεί τελικά να μην αγοράσει το αυτοκίνητο.
... Τέσπα. Ελπίζω να βρεις αυτό που αναζητάς... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 19:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
imaginas έγραψε: | .......Αφού σου πουν οτι δεν έχει στουκάρει,δε θέλει άμεσα αλλαγές σε δισκόπλακες,είναι ευθυγραμμισμένο κλπ,πας σε ένα μηχανικό που ασχολείται μόνο με peugeot για να δει τον κινητήρα....
|
Καινουργιο να το παρει αποκλειεται να του πουν οτι ειναι οκ σ ολα αυτα !!!!!!!!
Οταν περνεις μεταχειρισμενο δε μπορεις να χεις τετοιες απαιτησεις τοτε παρε καινουργιο αλλα και παλι απο την εμπειρια μας παιζει να ναι ευθυγραμμισμενο , μπορει να σ αφησει απο τιποτα ντιζες, βαλβιδες , σωληνακια .....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 19:26:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ο ιδιώτης διατείνεται ότι δέχεται κάθε έλεγχο,δεν είναι πρόβλημα να δεχτεί να περάσει από έλεγχο στο ΚΤΕΟ,το οποίο άλλωστε δεν επιβαρύνει το αμάξι αν έχει περάσει ή δεν είναι η σειρά του,είναι ένας έλεγχος από κάποιους που δεν έχουν συμφέρον να σου πουν ψέματα αφού λεφτά δε θα βγάλουν,και έχουν και εμπειρία.Αν το αμάξι δεν είναι ευθυγραμμισμένο,πρέπει να υπολογίζεις επιπλέον λεφτά με το καλημέρα.Το ίδιο και για τα ελαστικά κλπ.
Οι έμποροι δεν το συζητούν διότι στις περισσότερες φορές έχουν επιδιορθώσει τα αμάξια,αλλά δεν στο λένε.Εμένα μου είπε ένας "φέρε το μηχανικό εδώ να το δει",και όταν τον ρώτησα πώς θα το δει από κάτω χωρίς ράμπα,μου απάντησε "ας ξαπλώσει από κάτω".Εννοείται ότι δεν συνέχισα να το συζητάω.
Εγώ δεν το πήγα στο ΚΤΕΟ πριν το πάρω επειδή δεν ήξερα ότι υπάρχει εκούσιος έλεγχος.Αποτέλεσμα:Δε μου είπαν ότι τα ελαστικά ήθελαν άμεση αλλαγή.Εγώ δεν το ήξερα,άρα 310€ επιπλέον.Δεν το οδήγησαν,δεν το είδαν αν είναι ευθυγραμμισμένο.Το μόνο που έκαναν ήταν να το δει ένας φαναρτζής από κάτω,ένας μηχανικός "το άκουσε" και ένας ηλεκτρολόγος έβαλε τον Η/Υ και είδε τον εγκέφαλο.Ευτυχώς το αμάξι ήταν και είναι σε πολύ καλή κατάσταση,αλλιώς θα είχα πετάξει τα λεφτά μου και θα με είχαν πιάσει και κορόιδο στο εξουσιοδοτημένο.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2010, 20:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άποψή μου είναι ότι ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από τη στιγμή που έχει κάποια χιλιόμετρα πάνω του σίγουρα θα θέλει κάτι, έστω και ένα προληπτικό έλεγχο ή ένα μικρό service.
Εκτός αν συζητάμε για αυτοκίνητο με ελάχιστα χιλιόμετρα, αλλά αυτά μάλλον είναι δυσεύρετα και ίσως και ύποπτα...
Από εκεί και πέρα αν βρεθεί ιδιώτης που δέχεται να πάει με το αυτοκίνητό του σε ΚΤΕΟ τότε αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgetdm (George) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 06 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 16:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Δεν ξέρω εαν φταίνε οι "δυσκολοι καιροί" αλλα κανένας δεν μου αρνείται να το πάμε όπου εγώ θέλω.
Μάλιστα σήμερα έκανα & test drive ενα μεταχειρισμένο σε μάντρα κσι άναψε ignition λαμπάκι (αυτό με το θαυμαστικό). Τι μπορέι να είναι? Το αυτοκίνητο έχει σχεδόν 40.000χλμ και θέλει σίγουρα λάστιχα & το αντίστοιχο service. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:05:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgetdm έγραψε: | Ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Δεν ξέρω εαν φταίνε οι "δυσκολοι καιροί" αλλα κανένας δεν μου αρνείται να το πάμε όπου εγώ θέλω.
|
Αυτό είναι σίγουρο.Δύσκολα πωλούνται τα αμάξια πλέον,και ο ιδιοκτήτης ενός αμαξιού το οποίο είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχει να φοβηθεί τίποτα,δε θα αρνηθεί κανένα έλεγχο.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:09:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πιστευω οτι κ ενας μηχανικος μονο μπορει να σου πει αν το αμαξι ειναι οκ.εχω εναν φιλο μηχανικο,που εκτος απο μηχανικα που κοιταει κ το αμαξι,το βαζει στην ευθυγραμιση κ βλεπει αν το αμαξι ειναι οκ η το αν θα "ερθει" στα ισια του ειναι θεμα ευθυγραμισης η φανοποιου.ειχε τυχει κ σε εναν φιλο που θυμαμαι του ειπε οτι το αμαξι εχει τοσες μοιρες αποκληση κ αυτο δεν ερχετε με ευθυγραμηση,ειναι θεμα φανοποιου.το αμαξι το ειχαν φτιαξει,αλλαδε το ειχαν φτιαξει σωστα 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:18:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορρυ αλλα στα κτεο δουλεουν κατι παιδακια που ειναι λοττο να ξερουν να καταλαβουν σωστα ενα αμαξι
εμενα το δικο μου βγαλανε οτι η αναρτηση ειναι χαλασμενη και τερματιζει και οτι τα φρενα τραβανε απο τη μια μερια. τι να τους πω ?
το πιο σωστο ειναι μηχανικος και φανοποιος ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ....αν δε το εχεις αυτο δε μπλεκεις με μεταχειρισμενο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσοι μηχανικοί έχουν και ευθυγράμμιση;
Πήγα σήμερα το αμάξι μου για έλεγχο στο ΚΤΕΟ.Εκούσιο έλεγχο και όχι για να περάσει ΚΤΕΟ,επειδή ήθελα να δω το μπροστινό σύστημα κυρίως.Ο μηχανικός το κοίταξε 30 λεπτά.Αμορτισερομέτρηση,ευθυγράμμιση,και οπτικό έλεγχο,όπου τα έλεγξε όλα.Απ'οτι μου είπε το αμάξι είναι σε άριστη κατάσταση,εκτός από το αριστερό ζαμφόρ που έχει σκιστεί λίγο και καλό είναι να το αλλάξω.Μηχανικά φυσικά δεν είδε,δεν είναι η δουλειά του,αλλά τα περιφερειακά που είναι εξίσου σημαντικά τα είδε.Και πλήρωσα μόνο 19€.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 19:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgetdm έγραψε: | Ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Δεν ξέρω εαν φταίνε οι "δυσκολοι καιροί" αλλα κανένας δεν μου αρνείται να το πάμε όπου εγώ θέλω.
Μάλιστα σήμερα έκανα & test drive ενα μεταχειρισμένο σε μάντρα κσι άναψε ignition λαμπάκι (αυτό με το θαυμαστικό). Τι μπορέι να είναι? Το αυτοκίνητο έχει σχεδόν 40.000χλμ και θέλει σίγουρα λάστιχα & το αντίστοιχο service. |
Αυτο αναβει ακομα και για χαμηλη πιεση στα λαστιχα. Τι σφαλμα εδειξε στην οθονη;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgetdm (George) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 06 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 21:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι πρεπει να πατήσω για να δω λεπτομέρεις στην οθόνη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 22:07:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι όπως στο 307,κάθε φορά που γυρνάς το κλειδί εμφανίζει το μήνυμα στην οθόνη,μέχρι να σβηστεί από τον εγκέφαλο μέσω διαγνωστικού.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Σεπ 2010, 02:00:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgetdm έγραψε: | Τι πρεπει να πατήσω για να δω λεπτομέρεις στην οθόνη? |
Τη στιγμη που αναβει το τριγωνακι σου δειχνει στην οθονη του ραδιοφωνου ποιο ειναι το προβλημα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|