Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos_vl (Tasos) Νέος χρήστης

 207 rallye facelift
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Out of space!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 15:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Υγραέριο μόνο σε ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, όχι σε υπερτροφοδοτούμενα. |
ειπα να το ρωτισω αυτο, αλλα λεω θα πω μ@λακια
αυτα μαγνιτικα ματζαφλαρια που βαζουν στην αντλια βενζινης κανουν δουλεια? απατη το κοβω.... sorry για το 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 16:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tasos_vl έγραψε: | ειπα να το ρωτισω αυτο, αλλα λεω θα πω μ@λακια
αυτα μαγνιτικα ματζαφλαρια που βαζουν στην αντλια βενζινης κανουν δουλεια? απατη το κοβω.... sorry για το  |
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos_vl (Tasos) Νέος χρήστης

 207 rallye facelift
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Out of space!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 16:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | tasos_vl έγραψε: | ειπα να το ρωτισω αυτο, αλλα λεω θα πω μ@λακια
αυτα μαγνιτικα ματζαφλαρια που βαζουν στην αντλια βενζινης κανουν δουλεια? απατη το κοβω.... sorry για το  |
|
ok!!! με καλυψα με την ερωτηση μου!!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 20:17:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο για τη βενζινη οτι θα φτασει το 2 ευρω το πιστευω και εγω οποτε σου εχω λυση!
Ατομικο:
Αγωνιστικο:
Κυριλε: (για γαμους,βαφτισια και τετοια)
Και οικογενιακο:

.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Bill207 (Bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 95ps (16V) ΠΙΣΤΟΛΑΡΑ
Ένταξη: 05 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 494 Τόπος: ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 21:32:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Υγραέριο μόνο σε ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, όχι σε υπερτροφοδοτούμενα. |
παλικάρι με ibiza FR πρώτο στάδιο το έχει βάλει
Μ.
Γ.
Δ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 21:41:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως δε θα το εκανα.κ για καποιους που λενε οτι δεν χανει σε αποδοση το αμαξι απλα να ρωτησω το εξης
γιατι βαζουμε 100αρα κ οχι 95αρα για επιδοσεις?τοτε να βαζουμε γκαζι+νιτρα
εγω δε θα το εκανα γιατι σε δεσμευει κ στον ανεφοδιασμο.υπαρχουν περιορισμενα πρατηρια.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2010, 00:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν χάνει καθόλου σε απόδοση ,το έχει βάλει ένα γνωστός μου σε c4 2.0 στις επιδόσεις δεν είδε καμία διαφορά η κατανάλωση έχει ανέβει κατά 2λιτρα/100χλμ συγκριτικά με την κατανάλωση βενζίνης αλλά η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια .
το αμάξι του λειτουργεί κανονικά κ με βενζίνη κ με υγραέριο η εναλλαγή γίνεται κ αυτόματα(μόλις τελειώσει το υγραέριο γυρνάει αυτόματα στην βενζίνη)κ από την θέση του οδηγού μπορείς να επιλέξεις κατευθείαν αν θες να κινηθείς με βενζίνη ή υγραέριο .επίσης από ότι μου είπε στην εκκίνηση το αμάξι ανάβει κανονικά με βενζίνη κ μετά από τρια δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο .
το μόνο πρόβλημα στην όλη εφαρμογή είναι ότι σου πιάνει όλο το χώρο τις ρεζέρβας κ το έξτρα βάρος .
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:52:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | επίσης από ότι μου είπε στην εκκίνηση το αμάξι ανάβει κανονικά με βενζίνη κ μετά από τρια δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο. | Στα αμέσου ξεκασμού νομίζω δεν χρειάζεται καθόλου βενζίνη για να πάρει μπροστά!
Υ.Γ. Εγώ πάντως μόλις βγάλουν Kit για το 207 θα χτυπήσω ένα 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:53:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω ψάξει ΠΑΡΑ πολύ το θεμα. απο διαβασμα γενικό και εγκυκλοπεδικό μεχρι και συζητήσεις με ατομα που εχουν βάλει (το εχει απο το 2003 σε TOYOTA corola και μαλιστα την παλια τεχνολογια υγραεριου 1ης ή δευτερας γενιας, τωρα εχουμε παει 3η.. ) ΚΑΙ ΕΧΩ οδηγήσει κιολασ αμαξι με υγραεριο.
Μονο θετικα υπάρχουν.
1. καλύτερη Καυση χωρίς κατάλοιπα αφου ειναι αέριο το καυσιμο. Το οποιο συμαινει οτι αν ανοιξεις τους κινητηρες μας και δεις τους θαλαμους καυσης ειναι μαυροι απο τα κατάλοιπα τηε βενζίνης ειδικα αν πεταει πλουσιο μειγμα ο κινητηρας ή αλλάζεις μπουζί πολυ αραιά) . ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ υγραέριο και κανεις καμια 10.000 km και ανοιξεις ξανά τους θαλάμους καύσης θα δεις οτι θα έχουν καθαρίσει απο την μαυριλα και το πουρί της βενζίνης!
2. με τα τελυεταίας 3ης γενιας μηχανήματα (ιταλικα συνήθως) καταναλωση και επιδώσεις ειναι ΪΔΙΕΣ με την βανζίνη. Για οποιους δεν πιστευουν ας ΠΑΝΕ WIKIPEDIA να δουνε οτι το υγραέριο εχει καλυτερη θερμική απόδοση απο την βενζινη (και μαλιστα αν ειχαμε μεγαλυτερους δεικτες συμπίεσης στους κινητήρες μας από 10.x:1 το υγραέριο θα "εσκαγε" καλυτερα στους θαλάμους λόγο ποιο αποδοτικής καυσης που κανει, θα ειχε μεγαλύτερο χώρο να σπρόξει πιστόνια ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ)
3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ειναι ποιο ασφαλές απο τa ρεζερβουάρ βενζινης καθοτι σε περίπτωση διαροής εξατμίζεται αστραπιαια γρηγορα στην ατμόσφαιρα ενω το ρεζερβουαρ χυνει παντου βενζινη η οποια δεν φευγει και με μια σπίθα ... καμπουμ! Υπάρχουν πολλές φωτο στο νετ απο αμαξια που πήραν φωτια τα ρεζερβουαρ βενζινης τους, καηκαν ολοκληρα και οι μπουκαλες υγραεριου ηταν ΑΝΕΠΑΦΕΣ (ειχαν και υγραεριο και βενζινη)
4
Το μονο μειων ο χορος της μπουκαλας. υπαρχουν βέβαια σε διαφορα μεγέθη και σχήματα, σαν ρεζερβα, σαν κλασική μπουκαλα.. αναλόγως τι βολεύει βαζεις.
ΣΤην Ελλάδα ζητανε 1300+ Ε για να στο περασουν. Βουλγαρία επειδη το εψαξα κοστίζει περιπου 600Ε με ολα τα απαραίτητα χαρτια για νεα αδεια σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ χώρες της ΕΕ. Προσωπικά απο γνωστη σε πολυ γνωστο οικο βελτιώσεων στην Βουλγαρια (και οχι μονο) που κυριος φτάχνει ducati και supercars ο μηχανικός τουε θα μου το τοποθετήσει με 450Ε...
Οσο για τα σημεια πυ βρίσκεις αεριο , Θεσσαλονικη ξερω 3 βενζιναδικα σε 3 εισοδους της πολης, οποτε δεν ειναι και τοσο δυσευρετα. Αλλα αφου οποτε θελεις το γυρνας και σε βενζινη δεν το θεωρο προβλημα αυτο.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ + η τιμή , χτες που πέρασα απο το ενα βενζινάδικο τιμή βενζίνης 1.495Ε/λ τιμή αερίου 0.67Ε/λ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ! τι λεμε τώρα, εγω που δίνω ~300 ευρώ βενζινη τον μηνα θα κάνω απόσβεση σε 2 μηνες!!! 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5ης γενιάς είναι τα πιο καινούρια.
Αν κρίνω πάντως από το feedback σε άλλο φόρουμ, δεν είναι όλα τόσο ρόδινα και απροβλημάτιστα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:05:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Το έχω ψάξει ΠΑΡΑ πολύ το θεμα. απο διαβασμα γενικό και εγκυκλοπεδικό μεχρι και συζητήσεις με ατομα που εχουν βάλει (το εχει απο το 2003 σε TOYOTA corola και μαλιστα την παλια τεχνολογια υγραεριου 1ης ή δευτερας γενιας, τωρα εχουμε παει 3η.. ) ΚΑΙ ΕΧΩ οδηγήσει κιολασ αμαξι με υγραεριο.
Μονο θετικα υπάρχουν.
1. καλύτερη Καυση χωρίς κατάλοιπα αφου ειναι αέριο το καυσιμο. Το οποιο συμαινει οτι αν ανοιξεις τους κινητηρες μας και δεις τους θαλαμους καυσης ειναι μαυροι απο τα κατάλοιπα τηε βενζίνης ειδικα αν πεταει πλουσιο μειγμα ο κινητηρας ή αλλάζεις μπουζί πολυ αραιά) . ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ υγραέριο και κανεις καμια 10.000 km και ανοιξεις ξανά τους θαλάμους καύσης θα δεις οτι θα έχουν καθαρίσει απο την μαυριλα και το πουρί της βενζίνης!
2. με τα τελυεταίας 3ης γενιας μηχανήματα (ιταλικα συνήθως) καταναλωση και επιδώσεις ειναι ΪΔΙΕΣ με την βανζίνη. Για οποιους δεν πιστευουν ας ΠΑΝΕ WIKIPEDIA να δουνε οτι το υγραέριο εχει καλυτερη θερμική απόδοση απο την βενζινη (και μαλιστα αν ειχαμε μεγαλυτερους δεικτες συμπίεσης στους κινητήρες μας από 10.x:1 το υγραέριο θα "εσκαγε" καλυτερα στους θαλάμους λόγο ποιο αποδοτικής καυσης που κανει, θα ειχε μεγαλύτερο χώρο να σπρόξει πιστόνια ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ)
3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ειναι ποιο ασφαλές απο τa ρεζερβουάρ βενζινης καθοτι σε περίπτωση διαροής εξατμίζεται αστραπιαια γρηγορα στην ατμόσφαιρα ενω το ρεζερβουαρ χυνει παντου βενζινη η οποια δεν φευγει και με μια σπίθα ... καμπουμ! Υπάρχουν πολλές φωτο στο νετ απο αμαξια που πήραν φωτια τα ρεζερβουαρ βενζινης τους, καηκαν ολοκληρα και οι μπουκαλες υγραεριου ηταν ΑΝΕΠΑΦΕΣ (ειχαν και υγραεριο και βενζινη)
4
Το μονο μειων ο χορος της μπουκαλας. υπαρχουν βέβαια σε διαφορα μεγέθη και σχήματα, σαν ρεζερβα, σαν κλασική μπουκαλα.. αναλόγως τι βολεύει βαζεις.
ΣΤην Ελλάδα ζητανε 1300+ Ε για να στο περασουν. Βουλγαρία επειδη το εψαξα κοστίζει περιπου 600Ε με ολα τα απαραίτητα χαρτια για νεα αδεια σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ χώρες της ΕΕ. Προσωπικά απο γνωστη σε πολυ γνωστο οικο βελτιώσεων στην Βουλγαρια (και οχι μονο) που κυριος φτάχνει ducati και supercars ο μηχανικός τουε θα μου το τοποθετήσει με 450Ε...
Οσο για τα σημεια πυ βρίσκεις αεριο , Θεσσαλονικη ξερω 3 βενζιναδικα σε 3 εισοδους της πολης, οποτε δεν ειναι και τοσο δυσευρετα. Αλλα αφου οποτε θελεις το γυρνας και σε βενζινη δεν το θεωρο προβλημα αυτο.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ + η τιμή , χτες που πέρασα απο το ενα βενζινάδικο τιμή βενζίνης 1.495Ε/λ τιμή αερίου 0.67Ε/λ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ! τι λεμε τώρα, εγω που δίνω ~300 ευρώ βενζινη τον μηνα θα κάνω απόσβεση σε 2 μηνες!!!  |
Ολα καλα με το υγραεριο αλλα ξεχασες να βαλεις και ενα μειον Το οτι θα γινεις ο ταριφας της παρεας το σκεφτηκες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:20:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να γινω! αν ειναι να βαζω μεσα ομορφα "μωρακια" μετα την δουλεια!!
εσενα παντως δεν σε βαζω.. να πληρώνεις την βενζίνη σου στο καρο σου... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:24:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | 5ης γενιάς είναι τα πιο καινούρια.
Αν κρίνω πάντως από το feedback σε άλλο φόρουμ, δεν είναι όλα τόσο ρόδινα και απροβλημάτιστα. |
εχεις κανα λινκ να μας δώσεις? με pm εστω. Γιατι τιποτα δεν ειναι παντα failsafe. Πανε στο φορουμ μας στην ενώτητα "Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά" να δεις τι γινεται! σε εργοστασιακα αμαξια . Τα ξερεις καλυτερα... Λογικό καποια αμαξια να βγαζουν προβλημα και καποια οχι, το ιδιο και σε οτιδηποτε αλλο. καποιες εγκαταστασεις υγραεριου σε αμαξια ισως εμφανιζουν προβληματα, ειναι στατιστικο το θεμα ΑΛΛΑ εξαρτατε και απο το μηχανημα που βαζεις και τον μηχανικο που κανει την εγκατάσταση.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα απο αυτο που ειπε ο Dr Dino , το εψαξα σε αλλα ελληνικα φορουμ για το θεμα και τυχον προβλήματα και δεν βρηκ ακατι. Ισα ισα ολοι οσοι εχουν βαλει το προτείνουν .... δειτε αυτο...
"Γεια σας κ από μένα, έχω βάλει υγραέριο εδώ κ 2 χρόνια, πέρασα και ΚΤΕΟ. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα, με κάποιες λεπτομέρειες που χρειάζεται να τις ξέρετε.
• Πέφτει η δύναμη (ροπή), (στις χαμηλές στροφές περισσότερο) περίπου 5-10 %.
• Να προτιμήσετε το ρεζερβουάρ να είναι ο χώρος της ρεζέρβας (καταργείται προφανώς η ρεζέρβα αλλά με 1 κιτ επιδιόρθωσης γίνεται δουλειά).
• Μπορείτε επίσης να εκμεταλλευτείτε πλήρως το ρεζερβουάρ και όχι το 90 % της αναφερόμενης χωρητικότητας, θα σας τα πει εκτενέστερα ο μηχανικός φαντάζομαι.
• Αν μείνετε από βενζίνη εντελώς και θεωρητικά δεν μπορείτε να βάλετε μπροστά(παίρνει μόνο με βενζίνη μπροστά υποτίθεται) υπάρχει ‘’κόλπο’’ που ξεκινά τον κινητήρα, όμως η επανάληψη του μπορεί να επιφέρει προβλήματα.
ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΗΜΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΨΑΞΕΙ ΚΑΛΑ..! "
Να αναφέρω οτι αυτό που λεει για την ιπποδύναμη δεν ισχύει πια γιατί έχουν βγει και κιτ 5ης γενιάς.. που το διορθώνουν αυτό.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 13:18:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πώ και εγώ τα νέα μου μετα απο μια βδομάδα συμβίωσης με το αέριο...καταρχην το έβαλα σε ένα 309 με ραλλομοτερ...το αμαξι ειναι με με εκκεντροφορους 284/9.6 φλατζα ροικη εξατμιση λιγο πανω απο τα 150 ps ακριβως δεν ξερω δεν μετρησα...μεχρι στιγμης ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο οικονομικης αποψεως τουλαχιστον...οσων αφορα τις επιδοσεις...επειδη το συστημα εχει δικο του εγγεφαλο το ρυθμιζεις οπως θέλεις...απο το να σέρνεται μέχρι να πετάει άκαφτες...εγώ το ρύθμισα κάπου στη μέση για να είναι οικονομικό γιατι γιαυτό το χρειάζομε και όχι για να τρέχω...το αποτελεσμα ειναι οτι με το αεριο το αμαξι παει λιγο καλυτερα αποτι ηταν μαμα...και ξαναλέω οτι ήταν δικιά μου επιλογή το δοκιμάσαμε και με περισσότερος αέριο και ήταν πιο δυνατό απο την βενζίνα...απο βδομάδα θα σας πω και κατανάλωση καθώς δεν έχω ξαναγεμίσει απο όταν το έβαλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 13:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | να πώ και εγώ τα νέα μου μετα απο μια βδομάδα συμβίωσης με το αέριο...καταρχην το έβαλα σε ένα 309 με ραλλομοτερ...το αμαξι ειναι με με εκκεντροφορους 284/9.6 φλατζα ροικη εξατμιση λιγο πανω απο τα 150 ps ακριβως δεν ξερω δεν μετρησα...μεχρι στιγμης ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο οικονομικης αποψεως τουλαχιστον...οσων αφορα τις επιδοσεις...επειδη το συστημα εχει δικο του εγγεφαλο το ρυθμιζεις οπως θέλεις...απο το να σέρνεται μέχρι να πετάει άκαφτες...εγώ το ρύθμισα κάπου στη μέση για να είναι οικονομικό γιατι γιαυτό το χρειάζομε και όχι για να τρέχω...το αποτελεσμα ειναι οτι με το αεριο το αμαξι παει λιγο καλυτερα αποτι ηταν μαμα...και ξαναλέω οτι ήταν δικιά μου επιλογή το δοκιμάσαμε και με περισσότερος αέριο και ήταν πιο δυνατό απο την βενζίνα...απο βδομάδα θα σας πω και κατανάλωση καθώς δεν έχω ξαναγεμίσει απο όταν το έβαλα... |
+1000!!!!
Ελλάδα το έβαλες? 4ης γενιάς?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 14:04:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι Χρυσαυγη Θεσσαλονίκης το έβαλα σαυτον που συνεργάζεται με αυτον που τα περναει Αλεξανδρούπολη.1400 το μαλλί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2010, 10:58:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ειπαν και παραπάνω . . .
εγώ θα σας πώ ότι το μόνο μειονέκτημα ειναι ο χώρος που χάνεις λόγω δεξαμενής . . . ΤΙΠΟΤΑ αλλο !!!
ολα τα αλλα ειναι + με καλύτερο την οικονομία
Εχω κάνει 70.000 απροβλημάτιστα χλμ με SUZUKI Carry 1.3 (συσκευή LOVATO) με τέρμα γκάζι . . .
το ειχα ρυθμίσει να πηγαίνει καλύτερα απο την βενζίνη !
Ολοι οι κινητήρες (βενζίνη και πετρελαίου) γίνεται να λειτουργήσουν με υγραέριο !
Η επανάσταση , στην υγρεριοκίνηση , ειναι η νέα συσκευή που ψεκάζει υγρό υγραέριο και ειναι ηδη στην αγορά!
Η τελευταία δουλειά που έκανα ηταν σε εταιρεία υγραερίου με εδρα τα Γιάννενα
και ένας τομέας ηταν και η υγραεριοκίνηση με ενα απο τα καλύτερα service
και τιμές σε συσκευές και τιμή/λιτρο στην Ευρώπη
( η Βουλγαρία μονο ειχε πιό φθηνές συσκευές το 2007 χωρίς χαρτιά )
Τονίζω το θέμα του service
O μάστορας πρέπει να το κατέχει γιατί τα προβλήματα και οι δεισλειτουργειες ερχοντε απο αυτούς .
Αυτή την εποχή λόγω στροφής πολλών πρός το υγραέριο εχουν εμφανιστεί πολλοί
και θα εμφανιστούν και αλλοι νέοι πού θα προσπαθήσουν να μάθουν στο δικό μας αυτοκίνητο . . .
γι΄αυτό λοιπον προσοχή !!!
Αλλο ενα πρόβλημα , πού προέκυψε αυτή την εποχή , ειναι η λίστα αναμονής για εγκατάσταση της συσκευής . . .
Στην συγκεκριμένη εταιρεία φτάνει μεχρι τα Χριστούγεννα με ρυθμό παραγωγής 20-28 αυτοκίνητα το μήνα !!!
Α επίσης να σας πώ ότι δεν μπορεί να επιβληθει πρόσθετος φόρος καταναλωσης όπως εγινε
και θα γίνει (τελη κυκλοφοριας) με τα αλλα καυσιμα , λόγω νομοθεσίας . . .
θεωρείται οικολογικό καυσιμο !
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|