Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 12:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10.2 με 10.6 ειναι πολυ μεγαλη διαφορα πανο,ισως και μια καροτσα
οταν η ταχυτητα ειναι 100κμ/ωρα.
πραγματικα γι'αυτο ειπα πριν πως καταληγουμε σε ατοπο γιατι
οι παραγοντες που πρεπει να ληφθουν υποψιν ειναι παρα μα παρα πολλοι!!!
κατεμε το 0-100 δε λεει πολλα αλλα ειναι ενα μετρο συγκρισης για το μεσο ορο των υποψηφιων αγοραστων που πλασαρουν οι εταιρειες.
στα δυνατα αυτοκινητα μας ενδιαφερει το 0-160 0-180 0-200 ισως?
εκει θα φανει και η ιπποδυναμη και η αξια του αυτοκινητου,διοτι εν κινηση οι επιταχυνσεις εξαρτωνται πιο πολυ απο την καθαρη ιπποδυναμη παρα
απο την αναλογια κιλων/ιππο.επισης ρολο παιζει η αεροδυναμικη,το σεταρισμα,τα ελαστικα,το κιβωτιο...,η γεωμετρια ελαστικο-ζαντα,τα
χερακια που το κουμανταρουν και...και...και... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:36:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | nikos 206cc έγραψε: | Απλα για την συγκριση ενος R1(βρηκατε και μηχανακι να συγκρινετε) και ενος αυτοκινητου(δεν μιλαμε για supercars) οποιος εχει οδηγησει η τουλαχιστον γνωριζει απο μοτοσυκλετες δεν θα μπορουσε να το πει αυτο...Αν παρουμε π.χ τις Σερρες...μονο στην ευθεια το R1 θα εχει εξαφανιστει αντε πιαστο εσυ μετα... |
Δυστυχως φιλε μου ακριβως το αντιθετο ισχυει.
Αυτοκινητο με ιδια αναλογικα κιλων/ιππο , ειναι πιο γρηγορο απο το μηχανακι στις περισσοτερες (αν οχι σε ολες) τις πιστες.
Οποτε στο ελληνικο σαπουνι κ στη συγκεκριμενη διαδρομη που ειπα , απορω γιατι -παρολο που εχετε γνωσεις κ απο τους 2 κοσμους- δεν σας φαινεται εφικτο , με διαφορα βεβαια στα κιλα/ιππο αλλα με 3 ροδες παραπανω... . (Δεν πειραζει , δεν θα κατσω να πεισω κανεναν πισω απο το πληκτρολογιο... κ οσοι γνωριζουν ειναι αρκετοι , δεν ειναι αναγκη ολοι να τα ξερουμε ολα )
Επισης το R1 τη συγκεκριμενη εποχη ηταν το καλυτερο μηχανακι (κατα μεσο ορο) , οχι το πιο γρηγορο στην ευθεια αλλα το πιο φιλικο κ εν τελει γρηγορο υπο Κ.Σ. , αρα το "βρηκατε μηχανακι να συγκρινετε" ειναι καπως υπερβολικο θα ελεγα.
Για τα αλογα κ τις επιδοσεις που συζηταμε περι 1600ριων , δεν θα ελεγα οτι καποιο μοτερ δεν βγαζει τα αλογα του , απλα διαφορες στο βαρος , την κλιμακωση καθως κ στον τροπο που αποδιδει το καθενα ροπη κ ιπποδυναμη ειναι αρκετα ωστε σε ψευτοπατημα να φανει η υπεροχη του ενος 'η του αλλου , μιας κ το καθενα θελει τον τροπο του.
Επισης πραγματικοι χρονοι 0-100 π.χ. 10,2 κ 10,8 ειναι αρκετα μεγαλη διαφορα στο ματι , οσο κ αν το 0,6 του δευτερολεπτου την κανει να φαινεται μικρη.  |
1)Φιλε μου σορρυ κιολας αλλα για να φτασει ενα αμαξι την αναλογια κιλων/ιππων που εχει μια μοτοσυκλετα (και πολυ περισσοτερο ενα χιλιαρι) πρεπει να το ετοιμασεις για drag...και παλι τοτε αν.....π.χ το zx-10 βγαζει 200 αλογα με 180 κιλα...ενω ενα π.χ cupra 1200 κιλα και 200 αλογα (να φοραει και τιποτα) Η διαφορα ειναι χαωδης...Δεν μου αρεσει να μιλαω με νουμερα απλα κοιτα ποσο θελει ενα R1 για το 0-200 (7'')και κοιτα τι θελει ενα αυτοκινητο...Εχω δει απειρες κοντρες ακομα και με carrera gempalla b-tourbo και gsxr 1000 και ηταν σαν να βλεπεις τον κεντερη κοντρα σε ενα κουτσο
2)Σε καλη ασφαλτο και σε γενικοτερα καλες συνθηκες π.χ πιστα απλα δες τους χρονους στις Σερρες που κανουν οχι τα 1000αρια αλλα τα 600αρια και θα καταλαβεις την διαφορα...που τα 600αρια για να τα πιασεις στις στροφες θελεις.......
3)Τωρα οσον αφορα το R1 εχεις δικιο οτι δεν ηταν το πιο γρηγορο στην ευθεια αλλα δεν παυει να ειναι ενα superbike 1000 κυβικων Εγω εκει εστιασα
4)Τωρα αν και το ειπα θα το ξαναπω!!Ειναι παρα πολλοι παραγοντες που επηρεαζουν το πως τσουλαει (και ποσο γρηγορα)ενα αμαξι στο δρομο(ζαντες,σχεσεις,βαρος)και και και....Γι'αυτο λεω οτι τα 0-100 απλα ριξτα μια ματια...Τωρα ναι αν η διαφορα ειναι 1-2 '' ε χαιρω πολυ Νικος..απλα σε αυτες τις ιπποδυναμεις που μιλαμε με αποκλιση 5-10-15 αλογα τα γραμματα ειναι πολυ μικρα για να ασχοληθεις μαζι τους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως οταν σκαγανε μηχανοβιοι πεταλο επαιρνα το κορσακι το 1200αρακι με τα 45 αλογα και τα περναγα απο την εξωτερικη κατεβασμα κανοντας το χωσιμο φιεσταμαν
που ηταν :
κατεβαινουμε ΤΕΡΜΑ αντιθετο ρευμα με τη ροδα γκρεμο κοβουμε στο δευτερο σημαδι μπαριερουλας και μετα ξυνουμε με δεξι καθρεφτη το δεντρακι αναμεσα 2η-3η κολωνα φωτισμου και μετα το αφηνουμε να ξενερισει οσο θελει και αντεχει λαστιχακι εξοδο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:52:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1000
δεν υπάρχει συγκριση ιππων/κιλων σε μηχανες και σε αμαξια... αλλα τα 200 κιλά μιας μηχανής και αλλα τα 1000+ ενως car...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 15:54:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια ποιος ειπε οτι μπορει ενα αμαξι να φτασει την αναλογια κιλων/ιππων μιας μοτοσυκλετας?
απλα μετα τα 100-120 χμ/ωρα στις ρεπριζ παιζει πολυ μεγαλυτερη
σημασια η καθεαυτου ιπποδυναμη του καθε μοτερ παρα η
αναλογια kg/hp.
εντελως off topic ειμαστε εδω και πολλα posts και ακρη δεν θα βγαλουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 17:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SERSEGI έγραψε: | ρε παιδια ποιος ειπε οτι μπορει ενα αμαξι να φτασει την αναλογια κιλων/ιππων μιας μοτοσυκλετας?
απλα μετα τα 100-120 χμ/ωρα στις ρεπριζ παιζει πολυ μεγαλυτερη
σημασια η καθεαυτου ιπποδυναμη του καθε μοτερ παρα η
αναλογια kg/hp.
εντελως off topic ειμαστε εδω και πολλα posts και ακρη δεν θα βγαλουμε... |
Παναγιωτη κανεις λαθος φιλε Οτι αφορα την ταχυτητα ειναι θεμα κιλων/ιππων  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 17:36:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εγω παντως οταν σκαγανε μηχανοβιοι πεταλο επαιρνα το κορσακι το 1200αρακι με τα 45 αλογα και τα περναγα απο την εξωτερικη κατεβασμα κανοντας το χωσιμο φιεσταμαν
που ηταν :
κατεβαινουμε ΤΕΡΜΑ αντιθετο ρευμα με τη ροδα γκρεμο κοβουμε στο δευτερο σημαδι μπαριερουλας και μετα ξυνουμε με δεξι καθρεφτη το δεντρακι αναμεσα 2η-3η κολωνα φωτισμου και μετα το αφηνουμε να ξενερισει οσο θελει και αντεχει λαστιχακι εξοδο.... |
πωπω τι μου θυμισες τωρα:
Αυτο το μπουμπουκι, που να βρισκεται τωρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 17:40:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | SERSEGI έγραψε: | ρε παιδια ποιος ειπε οτι μπορει ενα αμαξι να φτασει την αναλογια κιλων/ιππων μιας μοτοσυκλετας?
απλα μετα τα 100-120 χμ/ωρα στις ρεπριζ παιζει πολυ μεγαλυτερη
σημασια η καθεαυτου ιπποδυναμη του καθε μοτερ παρα η
αναλογια kg/hp.
εντελως off topic ειμαστε εδω και πολλα posts και ακρη δεν θα βγαλουμε... |
Παναγιωτη κανεις λαθος φιλε Οτι αφορα την ταχυτητα ειναι θεμα κιλων/ιππων  |
Οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα/ωρα η σημασια της αναλογιας κιλων/ιππο εξανεμιζεται κ ερχεται στο παιχνιδι η ιπποδυναμη , οπως πολυ σωστα ειπε ο Παναγιωτης.
(καλυτερο παραδειγμα για να το κατανοησεις Νικο ειναι τα elise με τα 120 αλογα... , ριξε μια ματια ποσο κανουν να ανεβασουν απο τα 160 κ μετα , σε σχεση με αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης αναλογιας κιλων/ιππο...) .
Κ για να το παμε κ ενα βημα παρακατω το ολο θεμα , εχει να κανει με τη δυναμη του μοτερ (σε πρωτη φαση) κ σε δευτερη με τη ροπη κ στον τροπο με τον οποιο αυτη αποδιδεται.
Ετσι , αν συγκρινεις ιδια αυτοκινητα , αυτο με το ατμοσφαιρικο μοτερ πολλων κυβικων εχει παντα προβαδισμα , οσο αυξανεται η ταχυτητα , απεναντι στο αλλο με υπερσυμπιεσμενο μοτερ αντιστοιχης ιπποδυναμης.
(παλι υπο περιορισμους ισχυει το παραπανω , μιας κ εξαρταται πολυ απο το setup του τουρμπατου. Αν πχ δουλευει με μεγαλυτερη τουρμπινα κ ηπιοτερες ρυθμισεις αλλα με εμφαση στις υψηλες rpm , παει σαφως καλυτερα στα πολλα , απ'οτι με μικρη τουρμπινα τσιτα , μιας κ εχει τη δυνατοτητα να κραταει κ δυναμη κ ροπη μεχρι τον κοφτη. Εκει βεβαια πλησιαζει τον τροπο αποδοσης του αντιστοιχου ατμοσφαιρικου...οποτε επαληθευω αυτοματως αυτο που ειπα πριν. ) 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 18:49:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | SERSEGI έγραψε: | ρε παιδια ποιος ειπε οτι μπορει ενα αμαξι να φτασει την αναλογια κιλων/ιππων μιας μοτοσυκλετας?
απλα μετα τα 100-120 χμ/ωρα στις ρεπριζ παιζει πολυ μεγαλυτερη
σημασια η καθεαυτου ιπποδυναμη του καθε μοτερ παρα η
αναλογια kg/hp.
εντελως off topic ειμαστε εδω και πολλα posts και ακρη δεν θα βγαλουμε... |
Παναγιωτη κανεις λαθος φιλε Οτι αφορα την ταχυτητα ειναι θεμα κιλων/ιππων  |
οταν καθε μαζα εχει αναπτυξει ηδη μια ταχυτητα,απο εκει και περα η δυναμη που ανεπτυξε αυτη την ταχυτητα καλειται πλεον οχι να υπερνικησει το βαρος αλλα τις τριβες που αναπτυσσονται επανω στην εκαστοτε μαζα!
εν κινηση με καποια χλμ/ωρα το μοτερ καλειται να υπερνικησει αεροδυναμικη αντισταση,τριβες ελαστικων καθως και την ιδια αδρανεια των μεταλλων του κινητηρα και των ρευστων μειγματων που το λιπαινουν και οχι μονο!πραγματικα ειναι πολυπλοκο και μεγαλο θεμα
αλλα...οντως ειναι καπως...ετσι!
αν το προχωρησουμε το θεμα θα πρεπει να μπουμε σε κικαιωνες...φυσικης οπως αεροδυναμικη,μηχανικη αεριων,μηχανικη ρευστων και βασικη φυσικη 2ας και 3ης λυκειου και θα πλατιασουμε τοσο πολυ που πραγματικα θα κουρασει!
φιλικα παντα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:01:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστιχως γισ να φτασει ενα αμαξι να κοντραρετε με μια μαμα μηχανη θα πρεπει να ειναι το αμαξι τραγικα φτιαγμενο η σουπερ καρ......φιλοσ μου με cbr100 rrανοιγε με λαμποργκινη γκαλιαρδο σε ολη την παραλιακη και μοy ειπε οτι τον περναγε μετα τα 280 ποθ τελικιαζε το μιχανακι.....δεν εχω λογο να μην το πιστευω γιατι ο τυποσ ειναι απλα τρελοσ οταν οδιγαει και δεν λεει ψεματα
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ααααααα και κατι ακομα οταν οι ευροπαιοι γενικτερα και οχι μονο οι γαλοι βγαζανε αυτοκινιτα με ιστορια στοθσ αγονες και τους δρομους οι γιαπονεζοι με εξερεσει την toyota βγαζανε αυτοκινιτα πολι για να κανουν τισ δουλιες τους.....ολοιοι αλοι μετα το 90 βγαλανε αυτοκινιτα επιδοσεων και τουσ εχουμε κανει θεους
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:09:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:15:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
ναι γι αυτο που λεμε οτι οι τουρμπο κινιτιρεσ εχουν πααραπανω ροπι αρα και καλιτερο ρεπριζ....
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:26:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
Ειναι πολυ γενικο αυτο νομιζω...Αν η τουρμπινα ειναι πολυ μεγαλη θα εχει καλες ρεπριζ μονο στις μεγαλες ταχυτητες...Μια z4 2.2 ας πουμε με 170 αλογα στην 4η για το 80-110 μαλλον μπορει να ειναι και πιο γρηγορη απο ενα evo 300 αλογων...Ναι τα τουρμπατα στις ρεπριζ ειναι πιο γρηγορα υπο προυποθεσεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:29:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
Υπο προ'υ'ποθεσεις...
Οι ρεπριζ των περιοδικων δεν εχουν καποια σχεσης με τις κοντρες...
Σε περιοδικο πχ θα δεις smart fortwo 85αρι να εχει ιδιες ρεπριζ με 106 rallye... , αλλα υπο ΚΣ με το 106 δεν πατας 50-80 με 3η...
Με το 207 καναμε δοκιμες με 325ti φιλου μου (192 αλογα) .
Οταν το 207 παταει πανω στη ροπη του πεταγεται ενα καπο μπροστα , αν πατησεις ομως απο πιο ψηλα...μενεις ενα πισω. 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ εννοώ μετρήσεις του στύλ "καλύτερο" 80-120, 120-140 κτλ. Δηλαδή με όποια ταχύτητα βολεύει το καθένα κάθε φορά. Όχι σε κόντρα και να πατήσεις απ'όπού να'ναι. Απλά τον καλύτερο χρόνο που μπορεί να κάνει το καθένα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:41:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Εγώ εννοώ μετρήσεις του στύλ "καλύτερο" 80-120, 120-140 κτλ. Δηλαδή με όποια ταχύτητα βολεύει το καθένα κάθε φορά. Όχι σε κόντρα και να πατήσεις απ'όπού να'ναι. Απλά τον καλύτερο χρόνο που μπορεί να κάνει το καθένα. |
Αρα κοντρα...
Το ιδιο λεμε 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι οκ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:45:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Ναι οκ...  |
Απλα το εξηγησα γιατι ειπες για μετρησεις... , κ γω ακομα τεοιο περιοδικο που να μετραει το καθε αμαξι οπου το βολευει δεν εχω πετυχει 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:45:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ένα δείγμα από μετρήσεις. Όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι..
Δεν τις είχα δει σε περιοδικό και δεν ήταν άμεση σύγκριση. Χρόνους κοίταγα και για τα δύο
http://www.zeperfs.com/en/duel1231-1365.htm |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|