Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 13:08:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα φρενα του κιτκαρου και το αιωνιο προβλημα τους... |
|
|
Sorry για το off αλλα αν εχεις αλλαξει υγρα φρενων ,δισκους,τακακια ferodo premierε και εχεις τα παρακατω θεματα τι μπορει να φταει?
volvos έγραψε: |
νεκρη αρχικη διαδρομη
κακη αποδοση χαλια πενταλ |
και επισης με "πολλα" χιλιομετρα πχ 100-110 θελει πολυ δυναμη στο φρενο και ΔΕΝ φρεναρει αποδοτικα..
Απο θεμα εμπειριας οσα αλλα αυτοκινητα εχω οδηγησει (2 αλλα 1400αρια 8v 206,ενα saxo 1.1 ,του ανδρεα το 2.0 και 1 106 1100)
ειχαν πολυ καλυτερο φρενο...το δικο μου πρακτικα απλα δεν μου φτανει και εχει τυχει πολλες φορες να χρειαστει να φρεναρω δυνατα και να μην εχω ουσιαστικο φρενο χωρις να τα εχω "βρασει" ή ζορισει νωριτερα...Με την αλλαγη που εκανα στα υγρα προσφατως καλυτερεψε λιγο η αισθηση στο πενταλ (εχασε μια "ελαστικοτητα" που ειχε) αλλα χωρις ουσιαστικη διαφορα στο φρενο...!
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 18:52:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως ειναι θεμα εξαερωσης?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 19:44:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή απο θεμα εξαερωσης,ή μαλλον η αντλια φρενων τα `φτυσε,και δε δουλευει σωστα καποιο απο τα δυο κυκλωματα της.........αν πατησεις 2-3 φορες φρενο γρηγορα,και το κρατησεις πατημενο,κανει πεταλι και σιγα σιγα υποχωρει?......αυτο εκανε σε εμενα,+ τα συμπτωματα που εχεις και εσυ,και ηταν η αντλια........ξεκίνα με μια καλη εξαερωση και βλεπεις.......
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 20:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teo106 16v 2001 έγραψε: | ή απο θεμα εξαερωσης,ή μαλλον η αντλια φρενων τα `φτυσε,και δε δουλευει σωστα καποιο απο τα δυο κυκλωματα της.........αν πατησεις 2-3 φορες φρενο γρηγορα,και το κρατησεις πατημενο,κανει πεταλι και σιγα σιγα υποχωρει?......αυτο εκανε σε εμενα,+ τα συμπτωματα που εχεις και εσυ,και ηταν η αντλια........ξεκίνα με μια καλη εξαερωση και βλεπεις....... |
εχω κανει εξαερωση! δεν ειναι αυτο....μου το κανει απο οταν πηρα το αμαξι
αυτο που εχω boldarei μου το κανει αρκετες φορες οταν πχ σταματαω σε ενα φαναρι εκει που κραταω το φρενο ψιλομαλακωνει και υποχωρει...θεωρουσα οτι ειναι φυσιολογικο....! ειναι γενικα ψιλοσκληρο το πεταλι και θελει πολυ δυναμη για να πεις οτι φρεναρει...!
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 20:44:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσεκάρεις:
1) Σωλήνα υποπίεσης που πάει από την εισαγωγή στο drum. Αν έχει τρυπίσει ή βουλώσει, την αλλάζεις. Επίσης στο σημείο που πιάνει στο drum έχει μιά μονόδρομη βαλβίδα. Την τσεκάρεις κι αυτήν αν μπλοκάρει σωστά.
2) Κύκλωμα υγρού (μεταλλικά σωληνάκια, μαρκούτσια) για κοψίματα-διαρροές.
3) Αν έχεις ταμπούρα τσεκάρεις τα κυλινδράκια για διαρροές απ τα τσιμουχάκια.
4) Δαγκάνες για διαρροές...
αν όλα τα παραπάνω είναι οκ πας μάλλον για τρόμπα ή drum (σεβρό)
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 00:13:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Τσεκάρεις:
1) Σωλήνα υποπίεσης που πάει από την εισαγωγή στο drum. Αν έχει τρυπίσει ή βουλώσει, την αλλάζεις. Επίσης στο σημείο που πιάνει στο drum έχει μιά μονόδρομη βαλβίδα. Την τσεκάρεις κι αυτήν αν μπλοκάρει σωστά.
2) Κύκλωμα υγρού (μεταλλικά σωληνάκια, μαρκούτσια) για κοψίματα-διαρροές.
3) Αν έχεις ταμπούρα τσεκάρεις τα κυλινδράκια για διαρροές απ τα τσιμουχάκια.
4) Δαγκάνες για διαρροές...
αν όλα τα παραπάνω είναι οκ πας μάλλον για τρόμπα ή drum (σεβρό) |
2-3-4 einai dοκιμασμενα...1 δεν νομιζω εκτος και αν δεν μου ειπε τιποτα...
τρομπα και σεβρο ξερετε μηπως τι τιμες παιζουν μεταχειρα και αν αξιζει να μπουν τα ιδια ή κατι μεγαλυτερο?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 07:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει πρόβλημα το 1, τότε έχεις αίσθηση φρεναρίσματος λες κι έχεις σβηστό μοτέρ. Κοινώς δεν έχεις υποβοήθηση
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 09:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Τσεκάρεις:
1) Σωλήνα υποπίεσης που πάει από την εισαγωγή στο drum. Αν έχει τρυπίσει ή βουλώσει, την αλλάζεις. Επίσης στο σημείο που πιάνει στο drum έχει μιά μονόδρομη βαλβίδα. Την τσεκάρεις κι αυτήν αν μπλοκάρει σωστά.
2) Κύκλωμα υγρού (μεταλλικά σωληνάκια, μαρκούτσια) για κοψίματα-διαρροές.
3) Αν έχεις ταμπούρα τσεκάρεις τα κυλινδράκια για διαρροές απ τα τσιμουχάκια.
4) Δαγκάνες για διαρροές...
αν όλα τα παραπάνω είναι οκ πας μάλλον για τρόμπα ή drum (σεβρό) |
2-3-4 einai dοκιμασμενα...1 δεν νομιζω εκτος και αν δεν μου ειπε τιποτα...
τρομπα και σεβρο ξερετε μηπως τι τιμες παιζουν μεταχειρα και αν αξιζει να μπουν τα ιδια ή κατι μεγαλυτερο? |
Αν είσαι σίγουρος για τα 2-3-4,τότε τσέκαρε την βαλβίδα.Για σεβρό μετ/νο τιμές παίζουν κοντά στα 60-70 euro αλλά δεν πιστεύω να έχει κάτι γιατί αν υπήρχε πρόβλημα όταν πάταγες φρένο θα άκουγες και έναν ήχο σαν σφύριγμα χαμηλά κοντά στα πετάλια σου.Αν όλα είναι εντάξει και με αυτά που αναφέρεις μάλλον για τρόμπα το βλέπω,από τιμές δεν ξέρω,μπορείς πάντως να ρίξεις ένα τηλεφώνημα σε μαγαζί με μετ/να ανταλλακτικά για να ξέρεις περίπου πού παίζουν.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 11:46:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | έχει πρόβλημα το 1, τότε έχεις αίσθηση φρεναρίσματος λες κι έχεις σβηστό μοτέρ. Κοινώς δεν έχεις υποβοήθηση |
η αισθηση που εχω ειναι σαν να εχω πολυ λιγη υποβοηθηση..θελει πολυ δυναμη στο πενταλ για να πιασει λιγο το φρενο...(μη σχολιασω το να μπλοκαρουν οι τροχοι,εκει θελει κλωτσια...)
θα κοιταξω και το 1 και αν δεν ειναι και αυτο παω για τρομπα...Υπαρχει καποιος τροπος να τσεκαρω το 1(συγκεκριμενος) ή απλα κοιταω το σωληνακι σχολαστικα για καμια τρυπα?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 09:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο εβδομαδα αν πουληθει και το ενυδρειο παω για τρομπα...~60ε τρομπα και περι τα 30 τοποθετηση για οποιον ενδιαφερεται για το κοστος..
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 12:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην πουλήσεις το ενυδρείο

--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 12:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | μην πουλήσεις το ενυδρείο
 |

θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 13:25:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie έγραψε: | θα κοιταξω και το 1 και αν δεν ειναι και αυτο παω για τρομπα...Υπαρχει καποιος τροπος να τσεκαρω το 1(συγκεκριμενος) ή απλα κοιταω το σωληνακι σχολαστικα για καμια τρυπα? |
Κανονικά η βαλβίδα πρέπει να άγει άπο το drum προς την εισαγωγή. Παίρνεις στα χέρια σουυ τη σωλήνα με το βαλβίδα πάνω. Φυσάς με κομπρεσέρ αέρα στη βαλβίδα από τη μεριά του drum. Αν άγει, είσαι οκ. Στη συνέχεια ταπώνεις την άλλη άκρη (αυτή ποθ πάει εισαγωγή) και ξαναφυσάς. Αν έχεις από κάπου διαρροή τότε κάτι παίζει. Μετά φυσάς από τη μεριά της εισαγωγής. Αν η βαλβίδα δουλεύει σωστά, θα πρέπει να ταπώνει και να μην αφήνει τον αέρα να περάσει.
Τέλος, τσεκάρεις και το εσωτερικό σωλήνας για λαδίλες, επικαθίσεις κλπ βουλώματα...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούλ 2010, 13:35:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | reselie έγραψε: | θα κοιταξω και το 1 και αν δεν ειναι και αυτο παω για τρομπα...Υπαρχει καποιος τροπος να τσεκαρω το 1(συγκεκριμενος) ή απλα κοιταω το σωληνακι σχολαστικα για καμια τρυπα? |
Κανονικά η βαλβίδα πρέπει να άγει άπο το drum προς την εισαγωγή. Παίρνεις στα χέρια σουυ τη σωλήνα με το βαλβίδα πάνω. Φυσάς με κομπρεσέρ αέρα στη βαλβίδα από τη μεριά του drum. Αν άγει, είσαι οκ. Στη συνέχεια ταπώνεις την άλλη άκρη (αυτή ποθ πάει εισαγωγή) και ξαναφυσάς. Αν έχεις από κάπου διαρροή τότε κάτι παίζει. Μετά φυσάς από τη μεριά της εισαγωγής. Αν η βαλβίδα δουλεύει σωστά, θα πρέπει να ταπώνει και να μην αφήνει τον αέρα να περάσει.
Τέλος, τσεκάρεις και το εσωτερικό σωλήνας για λαδίλες, επικαθίσεις κλπ βουλώματα... |
Ευχαριστω Γιαννη!
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 13:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιστρεφω με νεοτερα...αλλαξα την βαλβιδα αντεπιστροφης αν και δουλευε η προηγουμενη και παρατηρησα οτι εχει πολυ καλυτερη ροη αερα η καινουργια...για βελτιωση στα φρενα δεν ξερω γιατι δεν προλαβα να δοκιμασω...Τρομπα τελικα δεν πρεπει να ειναι και το σεβρο ο μηχανικος μου επιμενει οτι λειτουργει σωστα...τα μαρκουτσια δεν φουσκωνουν και το πενταλ δεν εχει σπογγοπάθεια αλλα θελει αρκετη δυναμη για να φρεναρει ικκανοποιητικα... Μου ειπε να το βαλουμε στο μηχανημα να μετρησουμε πιεσεις που βγαζει...Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο εκτος απο σερβο?
Γιωργο(Iceage) μιας και το οδηγησες και το ειδες κατα ποσο % πανω κατω θεωρεις οτι ειναι σερβο?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούλ 2010, 09:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο αν τελκά δεν έχουν πρόβλημα τα υπόλοιπα,κάνε μια δοκιμή.Όταν είναι κρύο το αμάξι το πρωί για παράδειγμα,βάλ'το μπροστά και πάτα μία απότομα και μία σχετικά ήρεμα το φρένο και δώσε προσοχή χαμηλά στα πετάλια αν ακουστεί το οτιδήποτε.Σε 106 με πρόβλημα στο σερβο,μόνο όταν ηταν κρύο στο ξεκίνημα-και μόνο τότε-έκανε ένα ήχο σαν σφύριγμα στα πετάλια χαμηλά.Μετά απο δευτερόλεπτα σταμάταγε τελείως,ο μηχανικός τότε δεν έβρισκε τίποτα μέχρι που έμεινε το αμάξι στο συνεργείο και το άκουσε μόνος του το άλλο πρωί για να πειστεί και να το αλλάξει.
Ο ήχος μπορεί να είναι πολύ χαμηλός και ίσα που να ακούγεται για δευτερόλεπτα οπότε δώσε πολύ προσοχή-αν θυμάμαι καλά έχεις και εξάτμιση και ίσως σε δυσκολέψει λίγο.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούλ 2010, 11:17:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα το δοκιμασω μετα...(με την βαλβιδα βελτιωθηκε αισθητα μεν αλλα ακομα δεεεεεεννννν....)
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2010, 20:57:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα απο search που εκανα για το στρωσιμο των τακακιων δεν βρηκα κατι οποτε αν θελετε μεταφερτε το
Αλλαξα πριν 2 μερες δισκους τακακια(μαμα εβαλα).Εχθες βραδυ ειχα ενα αποτομο φρεναρισμα απο τα 130 στα 0.
Μολις σταματησα απο την αριστερη πλευρα εβγαιναν ασπροι καπνοι απο την ζαντα και μετα απο 20-30 δευτερολεπτα σταματησε.Οι δισκοι τσουρουφλουσαν οποτε το αφησα κανα 5λεπτο να κρυωσουν..
Μπορει να δημιουργησα καποιο προβλημα στον δισκο ή το τακακι?
Δεν πιστευω οι καπνοι να προερχονταν απο αλλου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2010, 21:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Μετα απο search που εκανα για το στρωσιμο των τακακιων δεν βρηκα κατι οποτε αν θελετε μεταφερτε το
Αλλαξα πριν 2 μερες δισκους τακακια(μαμα εβαλα).Εχθες βραδυ ειχα ενα αποτομο φρεναρισμα απο τα 130 στα 0.
Μολις σταματησα απο την αριστερη πλευρα εβγαιναν ασπροι καπνοι απο την ζαντα και μετα απο 20-30 δευτερολεπτα σταματησε.Οι δισκοι τσουρουφλουσαν οποτε το αφησα κανα 5λεπτο να κρυωσουν..
Μπορει να δημιουργησα καποιο προβλημα στον δισκο ή το τακακι?
Δεν πιστευω οι καπνοι να προερχονταν απο αλλου... |
Ρε το τακακι δεν προλαβε να πατησει και εσυ αρχισες τα φρεναρισματα ???? Απ' οσο γνωριζω, διορθωστε με αν κανω λαθος, αν το τακακι δεν πατησει στην αρχη και το ζορισεις σε καποιο φρεναρισμα, προφανως βγαινει off. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2010, 21:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θελει νορμαλ φρεναρισματα στην αρχη και οχι αποτομα για να στρωσει το τακακι.....να κατσει σωστα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|